het verschilt ook per kind nartuurlijk ik moet ook altijd wat om me heen voelen en later lig ik ook bloot dus zo moeder zo dochter wat gaan jullie doen met het eten ik ben zo moe ik heb nergens zin in om te maken
Prachtige foto's, ze heeft ook zo'n stekel bovenop haar hoofd. Het geboefte hier slaapt ook weer, kun je ook het beste doen met dit weer.
Als het zo warm is hebben mijn man en ik nooit honger, dus hebben maar een kleine pizza de oven in gedaan. Is zat voor vandaag.
Wij eten andijviestamppot met een gordon bleu en spekkies. Mikki heeft om half vier een halve zetpil gehad want ze was onophoudelijk aan het krijsen, zo zielig. Deze heeft wel geholpen, ze is nu wat vrolijker gelukkig. O, wat is het toch warm! Senna en Yoran hebben lekker in de tuin onder de sproeier gestaan dus die hebben zich goed vermaakt. Als Mikki zo blijft zweten, doe ik haar een paar natte sokjes aan hoor. Dat doen ze soms ook om op een natuurlijke manier koorts te onderdrukken. Misschien een ideetje dus. @anastasia: hoe was de lunch?
o onsukkie je brengt me op idieeen wel hele foute ik heb een pizza hier in de vriezer die me aan zit te kijken terwijl me man net zei laten we lekker vers fruit met yohurt alleen doen hmmmmm ga denk toch voor de pizza haha ja beau heeft een ware hanekam! echt van die stekels op een rij oooo ik hoor iemand kreunen de maagje zal wel ramelen al vanaf hal 2 niks meer gegeten deze dame!
gek kind lig wakker te worden meestal wel een huilend van honger nee hoor slaap weer verder hmmmm zometeen komt ze toch wel ze zit al bijna 5 uur zonder eten haal de fles maar weer uit de magnetron die is anders koud voordat zij een keer wakker is
ooo daam! je vreet haar toch op als je haar zo ziet liggen wat een heerlijkheidje ! en ze krijg goed te eten zo te zienlekker hoor
trouwens daam is ben echt jarloers op jouw wagen ik heb de papilon maar deze is rose! hoe kan dat ik die nergens heb gezien toen ik op jacht was!
heeej... wat een leuke foto's van beau en mikki! zal wel lekker zijn nu op t strand denk ik hier is t echt niet te doen zoooowww warm! net ff samen met brian geducht voor t eerst vandaag ff gebbqt hadden nog genoeg over van gister ga arjen in bedje stoppen en brian ok ergens te slapen leggen
HIer heeft Devrim na z'n prikjes ook niet meer in z'n inbakerdoek geslapen..Hij heeft de eerste 2 nachten in z'n slaapzak geslapen, ging best goed en vanaf daarna slaapt hij op z'n buik. Op z'n rug in de slaapzak ging beter dan in de inbakerdoek.. Misschien voor Ruben ook een mooi moment om over te gaan op de slaapzak.
Vervelend zo'n dag. hopelijk is Iris snel weer in haar 'hum'. Dit weer is echt niet lekker voor die kleintjes. Devrim zweet zich ook helemaal kapot, alles zeiknat, echt zielig.
meiden misschein een gekke vraag, maar op welke manier zijn jullie kindjes naar 4 voedingen gegaan... Sloegen ze ineens een voeding over , of gingen ze 1 van d voedingen minder drinken? Ben wel benieuwd, Laura heeft vandaag namelijk wel goed gedronken, maar de voeding van 1830 maar 80cc! Nu kan het natuurlijk gewoon eenmalig zijn, maar ik denk wel eens misschien dat ze wel naar 4 voedingen probeert .. maar weet niet of dat mogelijk is.. Nu maar even kijken of ze het red tot 22uur
ik ben benieuwd anastasia.. zou lekker zijn als je al naar de 4 voedingen toe gaat.. hier momenteel wel 7.. hij zit duidelijk nog in een sprongetje.. al gaat t al beter als gister.. toen waren het er wel 10 ofzo
Ik merk duidelijk het verschil in cultuur en familie. Mijn vriend is turks, komt uit een echt, hecht turkse familie met 6 broers en 1 zus. Iedereen woont in turkije, 2 broers nog bij z'n ouders en de rest allemaal ong. naast z'n ouders. De hele familie zit iedere dag bij elkaar, loopt in en uit, privacy is er dus totaal niet. Daar tegenover staat dat iedereen alles voor elkaar doet en elkaar helpt. Mijn vriend moest dus in NL heel erg wennen aan het afspraak maken en op de klok leven, het is vaak nog steeds van 'ach we zien wel..." als er iets afgesproken moet worden. Eind sept. gaan we 2 weken naar mijn schoonouders, verblijven daar in huis, want dat 'moet', dus het zal erg druk worden, er zullen mensen op de grond moeten slapen (wij als gasten uit het buitenland niet ), maar het is (helaas) geen optie om ergens anders te overnachten. Familie kan altijd binnenkomen vallen en blijven eten en slapen. Dat is hier toch wel anders.........