ik vind het ook best knap, zoveel baby's en zo weinig dubbele namen ik zou het echt niet leuk vinden als er bijv 6 brams geboren waren... of dat er straks 5 brammen bij hem in de klas zitten! maar dat is wel een teken dat de naam mega leuk is hihihihi (ook in het geval van een andere naam hoor ) oh ja ik heb nog een paar stukjes taart over.. vrijwillegers?
witte reus met een beetje geluk zijn die bultjes morgenw eer weg! brian zat vlak na de geboorte helemaal onder.. toen was t ook 1 dag best warm. en een dag later waren ze bijna allemaal weer weg.. met arjen heb ik ook zo'n dag gehad... ik was dat die niet durfe te douchen met brian.. maar ga t nog wel ene keertje proberen binnenkort.. hij heeft nu een erg droog huisje.. dus ga hem vanavond lekker in de balneum badderen dat werkt wel heel erg goed!
Isa draagt overdag t-shirtje en s´nachts shirt met lange mouwen, overdag is het wel warmer dan s´nachts. Hij heeft heel weinig kledingen in kleine maten, ik heb alleen maar kledingen in grote maten gekocht , dus heb gewoon wat goedkope shirtjes en broekjes bij hans gekocht, maar hij heeft ook lange mouwen maar die zijn wel iets dikker, dus ik ga ook wat shirtjes met lange mouwen kopen. Wat een moeder ben ik zeg!
Ruben werd dus meteen na het kolven wakker he Dus heb hem de fles maar gegeven (denk niet dat er na 10 min al weer genoeg in de borsten zat) Halverwege kwam mn zusje nog even buurten. Kwam goed uit, kon ik na de fles en de luier mooi nog even naar de bibliotheek en alsnog witlof halen Heb nu een ovenschotel van aardappelpuree met witlof, tomaat ham en kaas in de oven, naast een lekker stuk beenham. Jammer dat ik in mn eentje moet eten maar goed er blijft zat over om nog een keer van te eten, das dan wel weer een voordeel. toeschietreflex (tsr) is dat de melk gaat stromen. Dit gebeurt ook een paar keer als je kindje aan de borst zuigt. De een heeft een sterke tsr en daar gebeurt het al als het kindje (of andere kinderen) gaan huilen, bij anderen moet ik kunstmatig opgewekt worden omdat ie niet werkt. Bij mij gebeurt het gelukkig alleen als Ruben drinkt (dan begint borst 2 af en toe ook te lopen, dus de borstschelpen zijn daarvoor ook erg handig) of als hij te lang niet drinkt (teken dat hij of wakker moet worden of ik moet gaan kolven). Denk dat mn eten zo wel klaar is... mmm
o ja, heb Ruben nu gewoon katoenen kleertjes aan, dus spul maar wel lange mouwen. Dan geen dekentjes e.d over (behalve 's nachts). Heb ook maar 2 korte dingetjes, maar die zijn maatje 56... ga er morgen wel eentje van proberen als hij schoon goed aan krijgt, maar denk dat het echt nog aan de grote kant is en het voor hem alsnog lange mouwen zijn
witte reus, heb vanochtend al gezocht naar het babytje met pukkeltjes maar kon het niet vinden wie het was maar het is dus Bram geweest. lobke heeft sinds vanochtend ook allemaal pukkeltjes op haar toet en in haar hals. ze zijn zo groot als een speldenknopje en sommige lijken een blaasje erop te hebben. ik denk zelf dat het van de warmte is, zoals deentje zegt. maak me er nu niet echt zorgen over maar vraag me af of ik er wat mee moet doen eigenlijk.
Hoef je niks mee hoor Will, Ruben heeft in de loop van de dag ook bultjes op zn wangen gekregen. Zodra de kleintjes wat afkoelen gaan de bultjes weg. Als ze gaan etteren oid dan kun je beter wel ff de ha bellen. Heb echt heerlijk gegeten. Nog twee porties over, een voor manlief (als ik wat bijzonders maak wil die nl na het werk nog wel wat eten!) en een portie voor mij voor woensdag (of morgen als ik er dan alweer zin in heb!) Ga nu afwassen en dan is de boel weer aan de kant. Straks dus visite en wil tussendoor ook nog wat lezen (als het mag van Ruben)
thanks friendly, scheelt me weer een rit van 100km. moet woensdag toch naar de cb arts dus als het dan niet weg is kan hij even kijken. kan het niet terug vinden maar wat heb je gegeten dan?
ovenschotel van puree met witlof, tomaat (okee, de tomaat heb ik laten liggen was uiteindelijk niet zo geslaagd want was overrijp) met ham en kaas en daarbij een stuk gemarineerde beenham. Goede combinatie ! Zo afwas is klaar en ga nu ff bankhangen met een boekje... tot later!
friendly dat klinkt indd. erg lekker veel pelzie rmet de visite vanavond! ik heb vooral veel zomerkleertjes voor brian.. en heel weinig met lange mouwtjes.. beetje stom... heb ook nog wel wat hele warme pakjes maar dat is ook niks.. merk wel dat er best wat in de kast blijft hangen. ook de maatjes 50 heb ik er al uit gehaald.. sommige heeft ie helemaal niet aan gehad...
hmmm hier worden de pukkeltjes niet minder hoor. gister waren het er beduidend minder als nu. ik heb bram nu in zijn rompertje op een hydrofiele luier liggen in de box. en over hem heen ook een hydroluier. wel heeft hij ontzettende dorst/honger hij heeft 175 cc gedronken. en wil nog meer maar dat krijgt ie niet. ik ga morgen toch maar ff naar de stad andere kleertjes kopen. hmm vind het zo sneu hij heeft echt pijn en jeuk. zodra hij bij mij ligt is ie stil.
witte reus misschien moet je bram een beetje water geven als hij nog zo'n honger heeft. t is erg warm dus een beetje extra drinken kan geen kwaad lijkt me. morgen word t minder warm.. hoogstwaarschijnlijk trekken dan die bultjes wel snel weg! het is nu ook nog zooow warm!
Nazli ze heeft een jurkje aan met een romper eronder, en als ze in de wieg ligt alleen een lakentje erover heen. Witte reus wat sneu voor Bram hopelijk gaat het snel over met die zalfjes, Amy heeft ook een heel droog huidje, wat doen jullie daar aan? Friendly klinkt erg lekker wat je gegeten hebt! Anastacia ja ik heb toch nog aardige collega's Volgens mij gaat het zo onweren hier, bij iemand al aan het regenen? Krijg straks visite dus ga Amy voor de zoveelste keer wakker maken voor haar voeding, ze is vandaag erg suf. Ze heeft even een wakker uurtje gehad and that's it. Heb haar net met een nat washandje moeten wakker maken, erg ben ik he
hier had angelo ook bultjes op zijn wangetjes en op zijn hoofd, nu 2 dagen later zijn ze zo goed als verdwenen. Hoef je verder ook niks mee hoor, maar je kan er ook zalfje op smeren voor rode plekjes als je je daar goed bij voelt.
ik ben er net achter gekomen waar Lobke die pukkeltjes van heeft. het staat als bijwerking op de vitamine druppeltjes. staat dat bij jullie er ook op? friendly, lekker witlof, klinkt goed. werd net even helemaal niet lekker, beetje hangerig vreemd zeurderig gevoel. ga ik naar de w.c. of ik ben weer aan het vloeien gegaan lijkt me sterk na 1,5 week of ik ben weer ongesteld geworden. denk het laatste want als ik er over nadenk voelde dat zo. zat net trouwens verkeerd ik zat aan de andere kant. nou die is op slot hoor. we hebben toch een mooi aantal pagina's bij elkaar gekletst daar, ik dacht 2184.
wittereus, bv mag je gewoon geven. (ook gekolfd) Als je dan iets meer drinkt en een extra keertje kolft dan is de bv ook wateriger, dan heeft bram gwoon dorst. Hier trouwens ook bultjes nu