Goeiemorgen, Louise had gister zo veel geslapen, dat ze om 10 uur echt nog niet zover was. Echt nog 2 borsten later (die zowat leeg waren) ging ze om 11 uur slapen, en vanmorgen werd ze pas om 7 uur wakker, lekker hoor! Nu mag ze van mij wel weer haar oogjes dicht doen, vanaf 7 uur is toch wel lang om wakker te zijn zo 's ochtends en ze is duidelijk weer moe.
Goedemorgen dames, hier gisteravond om 23.30 uur Iris maar eens weer gewekt voor een voeding, ze dronk als een tierelier maar kwam toch weer om 5.00 uur, maar ja is toch iets beter dan 3.30uur, vanmorgen kwam ze weer om 8.30 uur en ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze is weer beter te pas, lacht weer en slaapt weer goed dus onrust van gisteren lijkt een beetje verdwenen. En ik heb echt het gevoel dat die pillen gaan werken, hoor Iris weer veel meer drinken hoor echt weer dat ze het wegklokt! Dus ben voorzichtih positief! Fiona, iksnap helemaal dat je je dan zorgen maakt, zou ik ook doen hoor, hopelijk heeft je ha goede berichten. Askim, ik vond op voorhand jongens ook beter bij mij passen en dacht dat ik ook wel jongens zou krijgen, zag mezelf ook niet als meisjes-mama. Misschien wel omdat ik zelf een beetje een jongens-meisje ben, speelde nooit met poppen, sieraden en optutten kunnen me gestolen worden, verder ravotte en voetbalde ik altijd en hutten bouwen etc. Maar ja je weet het ik heb nu 3 meiden en vind het echt ontzettend leuk!
Dorp... hahah... vorige keer dat jullie het daar over hadden was ik bijna leeg geplunderd, dus durf nu niet eens te gaan kijken Gisteren een hele leuke dag gehad met manlief sinds tijden. Heb wel 2x forum gespiekt, maar toen moest ik ook iets anders ff opzoeken, heb niet de pc er speciaal voor aangezet, niet eens aan gedacht Ruebn heeft zich ook prima gedragen. Had hem om half 7 op bed (na een uur verzetten toch maar de bakerdoek gepakt en toch lukte het wel!) en wij heel rustig gegeten met de pan en al het lekkere vlees. Had was spareribs en Max kreeg de kluifjes dus die had ook de tijd van zn leven. Na het eten heeft manlief de tuin gedaan en ik de afwas en de keuken. Toen samen nog lekker buiten koffie en thee gedronken en gekletst over de vakantie die we nog willen doen maar nog niet weten waarheen. Daarna Max gedouched met de bloemengieter (die zag er niet uit!) en toen naar binnen. Om 22.00 Ruben maar eens wakker gemaakt, samen nog een wandeling met Max gemaakt en toen Ruben eten en lag om 23.00 weer te pitten tot 07.15! Had voor vandaag veel in de planning maar het is nog zooo warm in huis dat bedden verschonen kan ik beter een dagje uitstellen. Wow Ruben is alweer wakker... wel een beetje vroeg. Eerst nog ff mn thee opdrinken en dan maar ff een badje voor hem klaarmaken. Kom zo meteen ff bijkletsen!
Zo mannetje ligt fris gebadderd in de box, hij kan nog wel ff wachten met eten, is zo mooi aan het spelen nu! Evelien: fijn dat je verbetering begint te merken, zou wel erg fijn zijn! Fijn dat het met Iris ook wat beter lijkt te gaan! Fiona: oei, ik had ook altijd heel veel last van koortsuitslag, maar sinds de zwangerschap nog maar heel weinig (gelukkig)! Askim: hahah heb ook wel eens gedacht: wat als Ruben een meisje was, maar kan me er totaal geen voorstelling van maken, het is echt goed zo! Voor de volgende heb ik op dit moment ook absoluut geen voorkeur, een jongen erbij lijkt me op dit moment misschien wel leuker dan een meid (alhoewel ik altijd gezegd heb dat ik echt een meisjes-mama ben...) Hilde: slaapt Louise inmiddels al? Lekkere nacht ook hoor! Gina: wij hebben ook verschillende dingen van name-it, vind het ook erg leuke kleding. Ruben heeft er nu ook wat van aan! Wittereus: succes met je gesprek vanavond. Denk dat je mannetje en jij in elk geval goed jullie best doen om het zoveel mogelijk te proberen tussen jullie het goed te laten gaan. duimen: Ruben doet hier ook verwoede pogingen, maar echt goed lukt het niet. Hij stikt af en toe half in zn duim, hapt lucht in, is zomaar zn duim weer kwijt, maar probeert het toch steeds weer. Denk dat het niet heel lang meer duurt voordat hij hem echt goed gevonden heeft... Nog ff de mobiel weer aanzetten...
zo ben er weer nou niks om zorgen over te maken moet gewoon de komende 2 weken voorzichtig zijn dus niet kussen niet dicht bij het gezicht knuffelen en vaak heel vaak handen wassen zit nu met akolip op me lip en daarover heen zon compeed ding dat het afsluit helemaal ze zit nu in de stoel en ze schreeuwt het echt uit van de geluidjes! zoo lief ga het morgenochtend ff filmen denk ik echt schreeuwen doet ze en gillen van de lol! echt zooooo mooi! het weer is super vaag hier ben ook doodop slaap bijna pffff beautje is gewassen en wel maar als ik haar op haar buik leg voor haar nekje te oefenen gaat ze huilen ?
Fiona dat doet Cas somms hier ook hoor. Hij heeft allerlei oefeningen voor zijn nekje te oefenen van de fysiotherapie. En de ene dag kunnen we alle oefeningen vaak doen omdat hij niet huilt en soms kunnen we helemaal niks doen omat hij veel huilt. Ligt gewoon ook zijn gevoel, en hoe hij in zijn velletje zit denk ik dan. Doe dan ook de oefening gelijk stoppen als hij er geen zin in heeft en doet huilen.
en, show je mooie creaties eens (heb nog niet verder gelezen dus misschien heb je dat later al gedaan haha...dan kom ik het zo tegen) goeiemorgen meiden trouwens!
stomme prikken ook he...isabel deed het vorige keer goed, maar hou mn hart vast voor de volgende keer! hoop dat jouw kleintje nog lekker heeft kunnen slapen enzo (zal het zo wel lezen...)
fijn is dat he! dat schept vertrouwen voor volgende bezoekjes! hier gister een kort hazeslaapje bij de visite, toen maar een stuk gaan lopen en langs de schoonouders van de visite gelopen want die wilde de kleine graag zien... alles goed en wel, tot papa de fles maakt en "omdat het nog zo warm was" er maar tot 240cc! water bij gedaan had, sja dat kwam dus een beetje snel uit de fles: conclusie een huilende isabel en met moeite heeft ze wat kunnen drinken...nou dat doet ie dus ook nooit meer fout haha
overdag gewoon in dr kleertjes die ze dan aan heeft (of dus truitje broek, rokje/jurkje maar ook wel alleen rompertje als het heel warm is) en in de avond/nacht rompertje met slaapzakje...hele dunne voor het warme weer, ze doet het er prima in!
wat een schattige foto's van je slapende dochtertje! hier is het al een paar dagen bbq: vlees, salades, sla, brood en gesneden groenten...telkens bij ons en dan bij vrienden etc
Zo gipsvoetje 2 is in de maak, wordt toch wel erg leuk. Is nu wat koeler, dus heb het uitgesteld tot vandaag om er mee te beginnen. Ruben heeft mooi gespeeld tot kwart voor 11, toen gedronken maar aan het einde van borst 1 viel meneer al in slaap, heb hem maar ff in de wagen gelegd want heb het vermoeden dat ie met een half uurtje wel borst 2 wil.
hier nog op 5 voedingen en geen idee hoe ze straks naar 4 gaat... iedereen roept maar 'dat gaat vanzelf' nou we zien wel...
haha hier ook gewoon de hele hand proberen in dr mondje te proppen...duim alleen is nog niet genoeg ofzo...