Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @fiona: Mikki vindt het ook niet leuk op haar buik, haar hoofd is echt veel te zwaar, daar kan ze nog niet veel mee. Toch maar veel oefenen was het advies. Ga jij ook ff slapen als Beau slaapt? Leuke foto's weer.

@lies: goodmorning (=inmiddels middag nu) Mikki heeft uiteindelijk wel aardig geslapen nadat ik haar om 22 uur heb ingebakerd totdat ze sliep (=foei daam!) Toen heb ik haar gelijk los gelegd. Ze kwam wel om 1.30 uur en om 6.00 uur maar sliep eigenlijk meteen weer verder.
    Over het strand om de hoek: dat is een belangrijke reden waarom ik niet zo snel bij de kust vandaan vertrek.
    Isabel heeft ook een mooi schema!

Lies en fiona: klepperdeklep! :)

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wow onsukkie jij hebt echt een mooie buik eraan overgehouden zeg! durf die vanmij echt niet te tonen hier!

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Buik: Bol en blubber!
    Borsten: mega knal en flubber zak (ook BV dus)
    Gewicht: nog 3 tot vóór de zwschap, maar nog 12 tot ideaal.

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Maak je zo een foto? ben benieuwd hoe het is geworden.

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nou het handje is nogal mislukt (lees: uit elkaar gevallen toen ik het uit de mal haalde...) als Ruben straks weer wakker is probeer ik het nog een keertje, ga wel eerst het rechter voetje nog een keer doen, want die had ie een beetje krom getrokken en lijkt heel vreemd bij de linker. Als er dan nog tijd is probeer ik de handjes nog een keer. (het materiaal voor de mal droogt vrij snel uit, normaal gaat het 24 uur mee, maar met deze warmte korter).

Zo ff pauze hier. Heb Ruben laten spelen, zn kamertje ff gedaan, bedje verschoond, op bed gelegd, boven overal gezogen, ons bed verschoond en de was aangezet. Zo in elk geval badkamer en wc nog ff doen en dan mag ik weer leuke dingen doen ;)

Nog ff reageren:

buik: nog iets bol, maar geen blubber, gewoon een ieniemienie vetrandje wat volgens mij alleen ikzelf zie (misschien is ie dus niet zo bol als ik hem vind...)
    Borsten: tja bv... volgens mij weten jullie dan genoeg, ;) kanl en flubber dus :rolleyes:
    gewicht: Ik wil er graag 3 kilo BIJ tot het gewicht voor de zwangerschap en zo'n 4 tot mn ideale gewicht voor nu.

buikliggen: Ruben heeft er ook een pesthekel aan. Hij wil wel tegen je benen omhoog liggen op zn buik en dan over je knieen heenkijken (als ik mn voeten op tafel heb dan). maar op zn buik in de box echt niet. Heb nu een hard kussen om hem te ondersteunen (net kussens gewisseld boven en deze leek me geschikter) dus weet nog niet of ie dat prettiger vindt. Zodra de fysio terug is moet ze daar nog maar ff mee oefenen en wat tips geven.

Deentje: regeldagen zijn zo weer voorbij hoop ik... ben ook altijd kapot na 1/2 van die dagen, je kunt dan echt niks anders dan voeden lijkt het wel!

Hier is de bui nu ook over, de zon komt zelfs weer door. Buiten is het nu zo'n 23 graden en binnen 27 (had het binnen graag wat koeler ook!, vanavond alles tegen elkaar open en dan is het zo afgekoeld als het een beetje waait.)

Ruben had idd een flinke spuitluier, alles lag er nog vloeibaar in, was zoveel dat de luier het niet op kon nemen :confused: lekker verhaal eigenlijk, maar we zijn hier om ALLES met elkaar te delen toch ;)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

friendly bedank voor de volledige uitleg van rubens luier ;) haha ik heb het met je gedeeld hoor!

daam normaal slaap ik nooit overdags maar ik kon gewoon ff niet meer en beau ook niet zie hier het resultaat[​IMG]

volgens mij heeft beau een regeldag wil alleen maar bij me zijn en is als ze wakker wordt niet gezellig ze kijkt heel zielig en maakt zielige geluidjes owweee ze is zooo zielig en mama mag haar geeneens een kusje geven :(
    mama is ook dus zielig:(
    ze heeft net 100 cc gedronken en daarvoor 2x 75 cc

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Huh? Waar moeten die 12 zitten dan? Ik vond je eigenlijk slank!

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    klinkt idd als een regeldagje Fiona. Ik ga af en toe (de laatste tijd niet meer zo vaak) ook lekker 's middags ff op de bank. Filmpje kijken of gewoon ff oogjes dicht.

* gaat nu echt de badkamer doen anders wordt dat niet meer vandaag*
    Als Ruben nog slaapt als ik klaar ben mag ik nog ff pspen en hier kletsen ;) (ik probeer mezelf te motiveren, maar badkamer schoonmaken houd ik gewoon echt niet van!)
    ehh. kan ook de papiertroep beneden opruimen en alleen de wc doen en de badkamer laten liggen tot zondag ----> dat gaan we doen :)

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo me meisie is vandaag 2 maanden!

10. zoow ik heb de woonkamer, slaapkamer, baby kamer, arjen's kamer en de wc gedaan ;) nu nog de keuken en de badkamer.. maar heb eigenlijk geen zin meer ;) denk dat ik t wel genoeg vind voor vandaag :) morgen is er weer een dag ;)

11. fiona gefeliciteerd met de 2 maanden van beau!

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    dat ziet er idd erg netjes uit

13. onsukkie ook met louise!

14. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    wat een schattige foto

15. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    gefeliciteerd! *zetfeestmutsop* :D

16. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    = er weer vandoor...ff kleine boven leggen en lekker languit op de bank :D net alweer zitten psp-en hihi...

17. welke versie van psp is nou t beste?

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Geen idee, de nieuwste denk ik, maar ik gebruik nu 8 en das voor mij prima.

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :confused: Ruben is al weer wakker, heb de wc net klaar, maar de papiertroep nog niet... :( ) Wacht nog wel ff, kijken of hij weer in slaap valt (zo klinkt het btw niet...)
    Nou ja, dan moet de papiertroep ook maar een andere keer, gaan we gewoon lekker ff wandelen naar het centrum, weer lijkt nu vrij aardig.

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    DRINGENDE VRAAG: kun je de verkleiner van de maxi-cosi in de wasmachine doen? Er staat nl geen waslabel op en ik heb hem van de week eruit gehaald omdat het nu wel aardig krapjes wordt voor Ruben, maar weet dus niet hoe ik hem kan wassen...

Deel Deze Pagina