Hahaha, ze zitten er echt! Ik weet natuurlijk wel wat ik aantrek! Even wat anders: Mag ik je nog een keer overvallen? O
ik heb de verkleiner van de maxi cosi wel gewoon in de wasmachine gedaan! maar dan zonder centrifugreren.
Op de site stond dat vrouwen die eerst gewoon genoeg hadden maar een plotselinge terug val dat die vaak al naar 1 a 2 dagen verschil merkten. Maar ik heb nog steeds bijvoeding nodig hoor, maar de keren dat ik bv kan geven heb ik meer. Maar Iris komt de laatste tijd steeds vaker en sneller, vooral s'ochtends en dat kunnen ze niet bijbenen dan. En 's avonds kwam ik al veel langer tekort!
Zo heb m'n banner even aangepast, dat ding bleef maar zeggen dat Louise op dezelfde dag is geboren als Beau. Dus nu heb ik 30 mei ingevuld in plaats van 31 mei en nu klopt het wel. Achterlijk ding.
vaag ben alweer ongi geworden vandaag! en 14 juli ook al.. beetje vreemd nahja al nog wel met de bevalling te maken hebben ofzo....
*zucht* Heeft diezelfde hond vanmorgen op de mat gepoept, vanmiddag in de schuur en daarnet in de tuin. En ze is toch echt al 3x uitgeweest. Ik kan dat beest wel schieten...
das vlot helemaal met de bv! Hier nog steeds geen echte ongi, maar wel om de haverklap doorbraakbloedingen, moet zeggen ben liever ongi, dan weet ik tenminste wanneer het komt en ong hoe lang... Ruben heeft vandaag denk ik een regeldag. Gisteravond kolfde ik 140cc terwijl hij niet gedronken had en de dag ervoor 240 cc toen hij wel gedronken had, dus zat er eigenlijk al op te wachten. Heb hem nu na een dik half uur krijsen eindelijk stil in bed. ga eerst maar ff zelf eten, want als het net zo gaat als de rest van de dag dan is meneer over uiterlijk 1,5 uur weer wakker.
balen... weet je waarom ze dat doet? uit verveling ofzo? Gaat de laatste dagen aardig goed met Max, heb al drie dagen niets van hem hoeven schoonmaken, eerst was het dan begon hij te piepen en moest je ook al buiten zijn, anders was je te laat. Nu piept ie nauwelijks meer, laat hem ook al minder vaak uit. Blaas is nu goed aan het trainen. Poepen heeft ie bijna nooit binnen gedaan, gelukkig, alleen in het begin.
yes kan mezelf quoten... kom net in de keuken en wat ligt daar natuurlijk een plasje... mn berichtje was dus ff te snel... Ga nu eten maken, krieltjes met kipreepjes en iets van groente, ff kijken wat voor potjes ik nog heb.
bah, het wordt mais erbij. Heb een partij 'verrassingsblikken' staan (dat zijn blikken waar de etiketten afgehaald zijn) die hebben we voor onze trouwdag gekregen en daar zijn we dus nogsteeds na een jaar niet doorheen. Vandaag dus maar weer een opengemaakt, hoopte nog op doperwtjes, maar helaas, mais dus
Pfff nou hier wordt me een partij slecht geslapen. Daarbij heb ik al 2 shirtjes en 2 rompertjes en 6 spuugdoekjes in de was. Bij 1 luier maar liefst 10 doekjes gebruikt en bij de volgende (poep) luier romper vies, alles omgekleed, schone romper aan, broek aan, spugen. Alles weer uit... Ze heeft al wel 6x gespuugd vandaag, niet veel, maar wel dat je van alles kunt verschonen. *zucht* Ik ben gesloopt... geloof dat ze nu eindelijk slaapt. (of op haar duim ligt te zuigen)
Oopsie, hihi. Ga m'n man (die pa snet thuis is, heb je altijd op dat soort dagen) maar es aan de kook zetten. Ik doe ff niets meer nu ze EINDELIJK ligt.
Ruben en Louise hebben een vrij gelijke dag... hier ook romper nr2 al aan (en eigenlijk moest ook die uit, zat toch wat aan het randje, maar hij was eindelijk rustig, dus heb hem maar aangelaten... ) Spugen viel mee vandaag, slechts 1 slab tot nu toe en 1 spuugdoek. Heb gelukkig geen 10 billendoekjes nodig, maar wel zo'n 4/5 per poepbroek en das echt veel, want kan het normaal met 1 af en dan nog 1 voor verfrissen, dus totaal 2 (en als ie niet poept 1). Heb het eten op, de kip en aardappeltjes waren lekker, maar de mais niet echt... maar goed, het zit er weer in. Nu nog een toetje en dan de afwas. Ik zou btw ook lekker niks gaan doen als manlief thuis was, maar ja....