Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo beau heeft geslapen in de box en ondertussen heb ik 2 uitsmijters gemaakt voor hubby and me
    die zitten er in! alleen nu wordt beau nartuurlijk wakker ze heeft de hele dag op me arm willen hangen doet ze anders hooguit 10 min maar nu heerlijk samen gezeten ze heeft echt een sprongetje of regeldag of whatever ! ik weet het niet maar idd geval is ze anders dan anders
    nou ff bijlezen

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lekker he friendly en onsukkie zon verkleedpartijtje hier valt het mee het spugen wel iets maar niet veel
    beau ligt te jengelen ik pak haar maar ff over van papa

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach mais is wel gezond... wat denk je? Gaat ze slapen als we weg moeten... zit te twijfelen of ik haar nou uit bed zal halen. Wil het eigenlijk niet doen, maar we moeten naar iets wat ik heb geregeld (wipstoeltje 2dehands) en om m'n man daar nou alleen heen te sturen is ook niet erg netjes en vriendelijk natuurlijk.

Owww wat is het leven van een getrouwde moeder toch moeilijk, haha.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als het alleen een randje is verschoon ik het ook niet altijd hoor, dan kan ik op sommige dagen wel bezig blijven...

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach gewoon aan toegeven, dan is het het snelst weer over (merk ik hier tenminste).

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ah het is opgelost, mevrouw is wakker. Hihi.

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    nou meiden jullie hebben een hele kluif gehad aan de hondjes en de kindjes als ik dat zo allemaal lees...

hier ook ff druk druk geweest: maik belde of het eten ff in een half uur klaar kon zijn want hij moest naar (je raad het al) helmond sport en zou 18u worden opgehaald, komt ie om 17.50 binnen!
    ik druk bezig met koken, kleine ging huilen en moest eten dus ik naar boven, kleine halen: de bel! dennis maar ff op de bank gezet met wat drinken, maik zn eigen eten af laten maken en de kleine de fles geven...
    daarna badje in en ondertussen vroeg maik of ik toevallig nog cash had, dat weer pakken, kleine huilen etc
    uiteindelijk is maik de deur uit, de kleine gebadderd en lekker in bed aan het slapen en heb ik net mn eten achter mn kiezen *pff*

niet alleen het leven van een getrouwde moeder is zwaar...leven wordt sowieso zwaar zodra er mannen aan te pas komen :p

8. hier alweer de 7e voeding aan het geven voor vandaag.. hoop dat dat snel weer een beetje normaal gaat worden ;) ben nu psp x2 aan het instaleren.. had eerst 8 maar snapte er niks van.. zal wel wat veroudert zijn ofzo...

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    gewoon van internet geplukt of niet?
    snapte er eerst ook geen bal van, maar begint nu steeds meer te lukken hier :D

sjow en nu ga ik met de voetjes omhoog...lekker avondje pour moi :D

enne hoop voor jou deentje dat het ook snel weer een beetje normaal wordt!

10. ja gewoon van internet geplukt :)

Kan iemand mij even helpen? ik ben bezig met t welkomslesje en ik krijg de foto niet tussen de achtergrond en t kader.. geen idee hoe dat moet.. iemand die mij dat even kan uitleggen?

11. aah t is me gelukt! whoeeehooeeee! ik wou t bijna ogeven! ;)

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik was er ff vandoor (filpmje kijken) hehe maar goed dat je het zelf al uitgevogeld hebt! bravo :D

13. ja heb hem nu helemaal klaar! en ben er trots op haha ;)

14. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    heb het gezien! mooi geworden!

maikel belt net "dat ie nog een uurtje blijft" (voetbal is net afgelopen) dus sja ik ga nog maar ff psp-en tot 22u (isabel eten) pff...zit echt al de hele dag alleen...(met de kleine, maar die zegt niet meer als "guhguh")

15. haha ja dat is dan wel een beetje saai! maar aan de andere kant ook lekker rustig! kun je lekker voor jezelf wat doen! dat mis ik soms nog wel is.. vooral omdat brian savonds altijd wakker is en alle aandacht op eist. en overdag een drukke arjen die de hele dag rondrent ;)

veel psp plezier! ik ga morgen weer verder!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau slaapt al vanaf 8 uur ongeveer gaat lekker zo als ze dadelijk komt rond elf uur ofzo wordt het weer een lekker nachtje doorslapen! yeah!

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Deentje, hier ook een regeldag, ik zit al op 9 vandaag :( zo nog de laatste halve voeding en dan gaat meneer naar bed, die is echt niet te genieten vandaag. ja als ik met de wandelwagen loop of de eerste 5 min als ie uit bed komt, dan lacht ie ff evn voor de rest is het vooral huilen en pruilen.

Net toch nog maar ff met hond en kind naar mn ouders gewandeld, toch weer een dik half uur, maar ho maar dat hij zn ogen dicht doet. Manlief heeft ons na het werk daar weer opgehaald, kon net mooi allemaal.

Als Ruben naar bed is ga ik ook, ben alleen bang dat dat weer dikke drama wordt vandaag... :(

nou heb ik ook nog giga darmkrampen (misschien is Ruben daarom ook wel onrustig) dus lekkere dag vandaag. Morgen hopen op een betere dag.

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lies klinkt lekker hectish meid maar het is je mooi gelukt pfff weet niet of het mij zal lukken

ik wil ook psp doen maar bij me schoonmoeder op de laptop kan dat alleen hier ontbreekt wat op de pc als ik hem wil openen vraagt die bij behorende programma op internet opzoeken pfffff klote ik weet ook niet wat ik mis iets van java ofzo? of een ander iets als ik het wist kon ik het downloaden en dan ook gaan digiscrappen

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

trouwens waar is linda?

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja leuk de name it zit hier in zoetermeer en heeft hele leuke kleertjes!

Deel Deze Pagina