Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

2. hmm wou tv gaan kijken zit mannetje topgear te kijken :( nou dan maar weer achter de pc!

Heb brian net de laatste voeding gegevn! nummerro 9 hoop nu dat ie gaat slapen en lekker doorslaapt tot morgen ochtend niet al te vroeg ;)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    witte reus ik ben heel benieuwd hoe het gesprek is gegaan met je schoonouders
    !

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja witte reus ik ook !

hier komt beau voorde 7de voeding

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Darmkrampen... tjee wat vervelend.

Ik heb hier vandaag maar 7 voedingen gehad, geloof m'n eigen ogen niet, en ze ligt al een kwartier in bed. Ze is overduidelijk blij dat ze weer in haar slaapzakje ligt (nu kan het weer met de temperatuur).

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zit meestal op 9 of 10 voedingen trouwens. Vind het niet erg, stoor me er niet aan en ze is tevreden, dus dan is het me al snel best.

We hebben een nieuwe wipstoel voor haar gehaald, nou ja... 2de hands, nieuw zijn ze wel ERG duur, dus daarom die hydrofiel onder haar hoofd, morgen even uitwassen dat ding.

In zo een van Chicco had ze bij haar vriendje Niels gezeten en ze zat daar zo lekker in, dat we hebben besloten er zelf ook maar een aan te schaffen.

Nou, jullie mogen het zeggen, bevalt ie of bevalt ie? (haha en ze ligt te duimen, dat doet ze sinds 2 dagen zowat de hele tijd, zo lief *smelt*)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier nog een:

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie wat mega lief zeg die duim! beau doet ook verwoede pogingen en zo nu en dan lukt het maar nog niet constant wel lekker makkelijk hoef je niet elke keer die tut erin te doen
    en dat stoeltje is super! beau kan niet zonder dat ding of eerlijk gezegd mama niet dan heb ik echt ff me handen vrij een half uurtje ofzo tot ze het zat is
    ze ligt nog steeds te slapen

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze heeft er daarnet op de koffie bij mijn ouders een uur in liggen kwebbelen en duimen. Had natuurlijk ook alle aandacht van opa en oma en haar oom (m'n broertje), dus dan hou je het wat langer uit.

Ze heeft sinds eergister opeens haar duim te pakken en pakt hem nu dus ook continu, echt super schattig. Alleen geeft het wel een klein probleem, ze heeft nu een voorkeurshouding (rechts) omdat ze dan het makkelijkst haar duimvindt. Maar goed, maar even in de gaten houden.

10. wat een lieve foto onsukkie! :)!

Ik ga zo mijn bedje maar is opzoeken! nog ff paar blz. lezen uit mijn boek.. en da gaan mijn oogjes snel dicht denk ik ;)

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Sjemig diezelfde hond wil nu dus constant plassen en poepen he, heeft geloof ik een emmer water op en hoe ze zo dorstig en poeperig komt... GEEN idee, ze kan dus nu niet eens meer los in de tuin, want blijkbaar loopt ze daar dus als een beer te bunkeren, vraag me niet wat ze opeet, ik zou het werkelijk waar niet weten, zo groot is onze tuin niet.

Het moet toch niet mogelijk zijn, dat ik dat beest alleen nog maar in de mand kan houden of vastgebonden buiten zodat ze nergens bij kan?

Manlief wil op de bank gaan slapen, want ze blaft dus niet als ze uit moet en dan ligt morgen dus weer het hele huis onder de sch**t maar eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen om ons hele leven aan 1 hond aan te passen, dan dweil ik geloof ik nog liever.

Oh meeeeeeeeen, wanneer houdt dit eens op?

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou Onsukkie, je hebt meer werk van je hond dan van louise! Hoop dat ie gauw uitgepoept is!
    Oh en die foto, krijg er zelf ook zin van in mijn duim, hihi krijg er zelfs een tsr van, echt waar, whahaha.

Hier ook 9 voedingen vandaag, het zit vast in de lucht vandaag! Heb Iris 2 keer kv gegeven, maar daar drinkt ze maar weinig van , 1 x 60 en 1 x 30 cc. Had vanmiddag ook mega veel pijn, gilde het uit, was echt zielig. Ik het cb maar weer gebelt, want maak me dan toch zorgen over de kv en de mogelijke koemelkallergie, maar goed we kwamen eigenlijk tot de zelfde conclusie dat als ze om 10.30 uur een flesje kv krijgt en om 15.30 daar last van heeft is dat wel erg lang na die tijd, kim reageerde altijd al een halfuur na de voeding. Wrs moeten haar darmen gewoon wennen aan andere voeding, moet i.e.g. maandag evenop het inloopspreekuur komen was haar advies.
    Vanavond wilde ze na beide borsten toch nog meer, had nog wat gekolfde melk, maar ook daar dronk ze ca 70 cc van, ze vindt het flesje niet zo heel geweldig, in utrecht vorige week dronk ze hem zo in een keer op maar dat heb ik nog niet weer gezien. Verder is ze de hele dag al steeds aan het boeren. Ik schreef dus vanmorgen dat ze alweer lekker vrolijk was en dat het beter giong, nou niet dus , ze heeft dus de hele dag bijna niet geslapen! Maar goed ze slaapt nu heerlijk, en morgen is er weer een nieuwe dag, ga nog even kolven en morgen wil ik proberen om het eens zonder kv te redden, we zullen zien.

Lies al een beetje bijgekomen van je mannen?

Nou ik stop ermee voor vanaaf, ga kolven en naar bed tot morgen en welterusten!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ons ukkie wat lijkt me dat vervelend zo'n hond! En zeker met een baby in huis.... Kan de hond niet in een hele grote bench ofzo in de tuin?
    En dat plassen enpoepen dat deed hij eerder toch niet? Miscshien sinds louise er is een soort territoriumdrift ofzo?

Evelien wat zielig met Iris, hoop dat ze snel went aan de voeding!

Witte reus hoe was het bij je schoonouders?

Dorp : heb mijn 2e dorp gesticht Yeeeeh!

Pfff 8 aug moet laura haar 2e prikjes alweer
    en de 18e moet ik weer werken pfff

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen zo beau slaapt weer in de box ff ze komt zo voor een fles vanmorgen om half 7 een fles toen maar blijven druk doen zeg maar ik haar in bed genomen moest ze hoesten en golf! alles onder ik bed (die net verschoond was gisteravond) me haren (de net gewassen waren avond ervoor ) beau helemaal onder dus maar meeteen in badje gedaan nu ligt ze weer te maffen nou ff bijlezen

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie wat mega irritant zeg en wat eet ze dan? wist je het maar he klote zooi zeg

anaS de 18de alweer jeetje iedereen gaat nu zo langzamerhand weer beginnen ...

evelien heb je kv hyperallergeen? of gewoon de gewone mischien toch de darmpjes die erop reageren is toch weer wat anders dan ze gewent is

zo het is rustig hier lafo op vak ice op vak en wie vergeet ik nog?

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, ik ben weer krampvrij, is vast gekomen van de heerlijke mais van gisteren die ik echt met tegenzin gegeten had...
    Had Ruben om half elf in bed, heb hem nog zo'n 20 min af en toe horen eehh..kggg etc (acht om de paar min, dus niet van jammeren en ook niet echt kletsen... Ineens was het stil en is meneertje toch in 1 keer in slaap gevallen, Hoera! Heb zelf iets te lang nog gelezen, dat krijg je als je een spannend boek hebt waar geen hoofdstukken in zitten, het verhaal gaat echt in 1x door. Gelukkig begon Ruben om 07.00 pas weer te kleppen (kon het niet eens jammeren noemen).
    Weet nu zeker dat gisteren een regeldag was, want heb nu weer echt ontplof-borsten en Ruben heeft met moeite 4 (echt waar) min gedronken en wilde toen niet meer, het was daarna echt hap-los-hap-los, dus toen maar gekletst en gelachen samen en hem om half acht weer terug gelegd. Als meneer het net zo doet als gisteren is ie tegen tien uur weer wakker en wil dan ff spelen/kletsen.

Wanneer genieten jullie het meest van de kleine? Ik merk de laatste weken dat dat bij mij de eerste voeding is. Hij is dan zoooo vrolijk, smiled en lacht de hele tijd. Doet niet eens een poging om te gaan jammeren als je hem weer in bed legt, maar kijkt je echt aan als een charmeur zodat je de neiging hebt hem meteen weer op te pakken en de hele tijd te knuffelen...

Heb al een was opgeruimd en nieuwe opgehangen. Straks beneden de stofzuiger erdoor en meer ga ik niet doen vandaag.

Vanmiddag de meeting met alle zw gym baby's hoop dat het mooi weer blijft, kunnen we mooi in de tuin. Heb de camera aan de oplader, dus de planning voor mooie foto's is gemaakt!

Komt manlief btw vanochtend: denk dat ik om drie uur vrij ben :( Tuurlijk, altijd als ik er niet ben of als het mij niet uit komt is hij vrij of vroeg vrij. Heb je wat aan hoor, zo'n man! Maar goed, Max hoeft dan niet zo lang alleen blijven, das wel weer prettig. Als het nog mooi weer is kan hij ff met hem wandelen bij het meertje.

wittereus: ben echt heeel benieuwd hoe je gesprek gegaan is!

Hilde: elke dag 9/10 voedingen? das best veel. maar idd als Louise het daar goed op doet en zo het rustigst is is dat helemaal niet erg! Ik geef Ruben ook liver 8 voedingen als hij tussendoor lekker slaapt of in elk geval zichzelf ff vermaakt dan dat ie er maar 5 wil en de hele dag jammert...
    Wat een vervelende hond zeg... pff zou er gek bij worden!

Evelien: jammer dat het toch nog niet goed gaat, het leek idd al een stuk beter. Iris moet idd wennen aan de kv, das niet zo gek. Zitten toch andere stofjes in dan de bv!

Fiona: lekker hoor, kon je je bed weer verschonen. Als ik ruben in bed neem leg ik er altijd een mooie dikke badhanddoek onder, want die spuugt ook regelmatig wat terug, dus dan hoeft alleen de handdoek gewassen. Eerst deed ik een hydrofielluier, maar dan kon alsnog het hele bed.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ha, had net geschreven dat meneertje wel tegen tien uur wakker zou zijn, en idd, hij heeft nu de hik! Zal zo ff in zn kast neuzen wat voor stoere jongenskleertjes hij vandaag aan moet :D

18. gooeeedemorgen! :)

Hier lekker geslapen vannacht! brian heeft weer wat langer doorgeslapen! tot half 6 ;) kan beter maar t gaat de goede kant weer op! toen van 6 tot 9 weer geslapen! en merk dat ik al meer voeding krijg :) want toen hij net aan t drinken was kwam er ineens weer wat terug dus dan zit ie in ieder geval goed vol :)

ja lees dat de vakantie er voor vele bijna op zit.. dat zal wel even wennen worden na al die tijd weer aan t werk! hoop dat t voor jullie mee gaat vallen!

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hoi Meiden,

Gister dus mijn eerste werkdag.
    Pfff wat was dat zwaar zeg. Ik had na 2 uur al pijn aan mijn stuitje, en de tijd duurde erg lang 's ochtends.
    Omdat ik zo dichtbij woon kan ik tijdens mijn pauze een uur naar huis.
    Dat was heerlijk om Neia weer te zien en te knuffelen.
    's Middags ging de tijd wel een stuk sneller. En van 3 tot half 6 moest ik al alleen zitten. Helaas ging er 1 keer iets mis met een klant doorverbinden, maar verder ging het prima, haha ;) .
    Het werk lijkt me wel leuk en de collega's zijn super aardig (op het eerste gezicht ;) ).
    Ik kwam natuurlijk thuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Mijn hoofd zat helemaal vol met info.

Toen belde mijn moeder ook nog. Ze hebben gister weer scans gemaakt van mijn vader, en hij heeft er ook een nierontsteking bij. De onsteking gaat zich dus verspreiden, dus hij heeft nu sterke remmers gekregen. Kan goed zijn dat hij deze ontsteking ook al in Frankrijk erbij had. :cry:

Helaas konden we gisteravond niet naar mijn vader, want we moesten naar een bruiloft.
    Neia ging bij opa en oma (mijn schoonouders) slapen. Dus we zijn daar gisteravond nog even heen geweest en hebben lekker geknuffeld. Ze was zo blij om ons te zien, was alleen maar aan het lachen en aan het brabbelen, zo schattig.
    Het feest was gister erg gezellig, we waren om 2 uur thuis.

Nu gaan we eerst Neia ophalen, boodschapjes doen en dan lekker naar mijn vader.
    Ik ben natuurlijk allang klaar, maar Mark staat nog onder de douche, ik kan niet wachten totdat ik naar mijn schatje mag.

X Marieke

20. heej marieke!

kan me goed voorstellen dat dat zwaar is zo'n eerste dag aan t werk en je kleintje te moeten missen!

wat vervelend dat je vader ook een nierontsteking heeft. kan dat niert mert een antibiotica overgaan?

veel plezier vanmiddag je zal je meisje wel heel erg gemist hebben!

Deel Deze Pagina