Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wel fijn dat het wat beter lijkt te gaan met de BV.
    Ik heb ook wel eens bij een lieve foto TSR, dan voel je je zo achterlijk (ik tenminste), haha. Hier werd Louise om half 4 wakker en hoorden we haar op haar duim sabbelen en om 4 uur eruit gehaald om wat te eten, want ik was bang dat ze anders alsnog zou komen en ik was nou toch al wakker. Had weinig zin, want om 7 uur kwam ze weer, haha. Toen geslapen tot half 9 en na een tijdje kwebbelen, omkleden en papa verleiden stak ze haar duim in haar mond en weg was ze, nou ligt ze alweer een half uur boven. Echt een uitkomst die duim, hihi.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zou kunnen, denk dat m'n man het niet eens is met 1 hond in de tuin en de rest niet.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben een nieuw dorp gestart op server 8, ik werd van alle kanten geplundert, zelfs door de mensen waar ik bij scheen te horen, nou, daar heb ik geen zin in.

Nu even onthouden dat ik het niet vergeten moet bij te houden, hihi.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    zo, Ruben gevoed, hond uitgeweest en nu ff msnen met een vriendin die net terug is uit India, ze is daar 3 mnd geweest!

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    In het stadshart? Ik kom heel soms weleens daar (ouders wonen in bleiswijk). Ga ik eens kijken, alleen is het op die internet site goedkoper denk ik, maar real shoppen is altijd leuk :D

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Speciaal voor Daam:

Zo is ie geworden!

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ruben kan ook duimen (heel soms) maar lang zo goed niet als Louise ;)

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ga nog ff pspsen, Ruben slaapt lekker. Dan ff broodje eten, met Max uit en dan via de supermarkt naar de meeting (das bij elkaar ruim drie kwartier wandelen, maar het is heerlijk weer dus dat maakt niet uit!

9. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
  10. wat leuk geworden friendly! ik probeerde het laatst bij arjen.. maar dat werd echt niks want die kan echt niet stil blijven zitten... ;)

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb ook 5 voetjes moeten maken en 2 x een handje geprobeerd, en ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden, maar het mal-materiaal was uitgedroogd. Maar vind hem wel erg leuk geworden! Heb nu nog een 'mislukt' voetje voor beide opa's en oma's.
    Arjen had je er gewoon in kunnen laten staan, dan krijg je de mooiste afdruk door gewicht. Was bij Ruben ook niet handig, die houdt niet van de gefrunnik... ;)

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Goh, ik ben hier niet meer geweest sinds ons weekendje weg naar Brabant :oops: Dus eigenlijk bijlezen vanaf blz. 471, maar dat zie ik niet echt zitten ... :confused: Dus misschien dat ik straks nog wat laatste pagina's ga doorlezen.

Even een ego-berichtje; we zijn dus met z'n drietjes weggeweest voor het eerst op vakantie. Hadden een dakkoffer van familie geleend, want wat gaan er veel spullen mee op vakantie met zo'n kleintje!
    Komende week beginnen met werkvoorbereidingen op school en 11 augustus ga ik echt starten.

Jayden lijkt nu echt een ritme te hebben van 5 voedingen. Wil volgende week nog even langs CB om te laten wegen, als ik er aan toe kom.
    's Ochtends heb ik een 'vast ritme' met hem; wakker worden; voeden spelen in de box, slapen en dan totdat hij weer wakker wordt voor 2e voeding. Daarna verschilt het nog wel eens omdat ik dan wegga, maar ik vind het wel prettig de dag zo te starten :) Hij krijgt nu 2 flesjes op een dag; waarvan 1 gekolfde melk en eentje 'kunstvoeding' en de rest dus nog borst; voeding 1, 3 en 5 van de dag...

13. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    heel erg schattig!

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Gemaakt tijdens een van de warme dagen!

15. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    nou het is maar 1 man :p enne sja uiteindelijk heb ik maar ff gezegd waar het op stond en kreeg ik waarempel nog gelijk ook :D

16. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    als ik mijn kleine meisje wakker maar (ongeacht de tijd) dan neemt ze uitgebreid de tijd om zich uit te rekken en mama een grote grijs te geven. tijdens verschonen dan hele verhalen en lachen :D heerlijk!
    en bij de voeding van 22u en 6u in de ochtend: als ze daar klaar is met drinken en ze moet boeren dan hangt ze helemaal voldaan en half in slaap over mn schouder, zooooo lief *smelt*

hier ook al veel gedaan, voelt toch goed he! zeker ff fijn als je er ff de tijd voor hebt!

veel plezier met de zw/gym meiden! enne sja is altijd zo dat je dan net zal zien dat jij druk bent en dat je man dan vroeg klaar is...handig!

17. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hier niets geen werk: huishouden en de kleine + daarnaast afstuderen...tegen de tijd dat dat klaar is ga ik op zoek naar een baan. vind het wel goed zo! al mis ik soms wel het sociale aspect van werken...

18. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    kan me voorstellen dat zo'n eerste dag weer pittig is, zeker als alles nieuw is!

naar dat je vader nou die nierontsteking er weer bij heeft! sterkte ermee meis!

gelukkig hebben jullie even je zinnen kunnen verzetten tijdens die bruiloft dan! enne veel plezier met het ophalen van de kleine schat!

19. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
  20. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338