lafo, ja ga spammen, wil heel veel foto's van Amy zien. ik vergeet steeds dat foto gebeuren van ice te doen dus ik prop steeds foto's van lobke maar in mijn album. voor het droge huidje gebruik ik bij lobke vaseline. ze hebben hier niets anders. ja een goedje in een spuitbus die ik op haar moet spuiten en wat enorm stinkt naar azijn, dan maar vaseline en werkt prima.
hannah vroeg jij voor bruidskleertjes voor nieve. het merk Jottum heeft altijd heel veel leuke kleding (wel wat duurder merk)voor meisjes. met ruches en strikjes, erg leuk en lief en ze hebben veel wit. weet niet of je dat bedoeld. deentje, geweldige foto van brian
Will dat van Ice moet ik ook nog steeds doen, ben er een beetje laks in. Morgen beginnen we met die druppels, zal eens goed op haar letten dan.
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen) Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Ashley, dochter van Sangerdjan, 18 mei, 2850 gram en 50 cm (38 weken en 5 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag) Brian, zoon van Deentje, 22 mei, 4280 gram (40 weken en 6 dagen) Daphne, dochter van Sjaandiaan, 22 mei, .... gram en .. cm (40 weken) Isa, zoon van Nazli21, 23 mei, 3585 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Neia, dochter van Neia, 24 mei, 3580 gram (40 weken en 3 dagen) Amy Louise, dochter van Lafo, 26 mei, 3840 gram en 52 cm (41 weken) Mikki, dochter van Daam, 30 mei, 4040 gram (41 weken en 1 dag) Louise Adriana Maria, dochter van Onsukkie, 31 mei, 3440 gram en 48 cm (40 weken en 5 dagen) Beau, dochter van Fiona, 1 juni, 3010 gram (40 weken en 2 dagen) Evy, dochter van 1986Fleur, 2 juni, 3710 gram (41 weken en 1 dag) Eindstand: Jongens: 19 Meisjes: 25 Hier dan ook nog eens de complete lyst
keek net bij de buik v/d maand, daar staat onsukkie tussen. heb even gestemd doen jullie dat ook, heeft ze wel verdiend na haar bevalling.
hehe ik ben er dan ook weer es een x sorry sorry sorry dat ik er zo lang nie was , we zyn gewoon ontzettend druk hier. Maikel is veel beunen, dus dan ben ik continu met Luna bezig ( t lykt wel of ze steeds haar avond niet heeft als Maikel er niet is ). Veel visite gehad, en veel weg geweest, en als ik dan es op t forum ging, ging ik eerst aan de andere kant lezen, en dan was het alweer tyd voor Luna, of om te eten, of om bpoodschappen te doen, of om ergens heen te gaan, of.......nou ja, jullie snappen em wel Ook moest ik nog ff snel wat kaartjes maken voor de Card Only, die deadline was zaterdag. Maar nu heb ik als t goed is weer wat meer tyd! Verder is alles hier goed, Luna heeft vandaag veel last van de warmte, huileriger, onrustig, slecht slapen, dat soort Ze heeft al zo min mogelyk aan, maar toch nog steeds wat onrustig. Mooi weer is leuk, maar ietsje minder mag van my ook wel Hoe doen de rest van de beebjes t met dit warme weer? Oja, Daam, Fiona, Onsukkie en Fleur: allemaal van harte gefeliciteerd met jullie dochters!! Donderdag was ik voor t laatst daar kyken, en daarna zyn ze allemaal geboren! Heb wel aan jullie gedacht hoor Vandaag heeft Luna kennis gemaakt met Nieve, was erg gezellig. lekker gewinkeld, en op t terras gezeten. de dames hadden beiden erg last van de warmte en erg dorst, dus af en toe was t ff samen in koor hihi. Pfff als ik ik zo bedenk dat het andere topic nu afgesloten is, wordt ik wel een beetje emo. Zo lang daar geschreven, en nu is t deurtje gewoon dicht! Gelukkig hebben we dit topic om weer lekker verder te kletsen! Zo nu ga ik maar es ff wat blz bylezen, kyken of ik nog gemist ben
ben eerst ff de laatste bevallingsmomenten by ons vorige topic aan t lezen en ondertussen Luna wat water aan t voeren...
Maud heb ik vandaag alleen een rompertje met korte mouwtjes en een broekje aangetrokken. Vond het warm genoeg om haar niet ook nog een shirtje over het rompertje aan te trekken. Straks als we gaan slapen doe ik haar wel een shirtje aan. @Ice: hier heeft m'n meisje vandaag ook behoorlijk last van het weer. Ze komt op het moment zowat elke 3 uur voor een voeding en is dan per voeding ook nog eens een uur bezig. Jengelt veel tijdens het eten, laat om de haverklap de tepel los, grijpt niet opnieuw aan (ook niet als je haar de borst echt aanbiedt), maar zet het wel weer op een krijsen even later Ze wilde ook de hele middag niet slapen en was veel aan het knotteren. En dat terwijl ze vanmorgen zich echt voorbeeldig gedragen heeft. Maar ja, toen was het ook nog niet zo warm & benauwd...
snik snik, ik kon helemaal geen afscheidsberichtje plaatsen aan de andere kant Dus by deze: iedereen bedankt voor alle gezelligheid, tips, luisterende oren, (bevallings)verhalen, buddynieuws, enz enz. Vond t altyd super gezellig om te lezen én te reageren! En uiteraard gaan we aan deze kant vrolyk verder
Zo dat waren de laatste berichten van de andere kant, gek zeg Was daar de laatste dagen nog helemaal nie zo mee bezig, tot hannah vandaag zei dat iedereen bevallen was! Nou maar es ff hier bylezen (begin maar op blz 40 haha): @babywebsites: miss leuk dat iedereen de link naar de babysite van haar uk zet? Kunnen de andere mama's ff spieken hihi. @aambeien: hier gelukkig geen last van. lykt me geen pretje, dus hoop dat het by de mama's die er wel last van hebben snel over is! @regeldagen: hebben ze dat nou alleen als ze borstvoeding krygen? Want het lykt wel of Luna die gewoon overslaat @voeden: hier zit Luna aan 6x120 ml, héél soms wil ze nog wat meer, maar soms laat ze ook een bodempje over. Het spugen gíng beter, maar de laatste dagen weer niet zo, vooral vandaag is t hopeloos. Morgen dus maar es op zoek naar dat Johannesbrrodpitmeel, waar kan ik dat krygen? En hoeveel moet je dan by de voeding doen? En kan je dat zomaar erby doen zonder te overleggen met t CB? Veel vragen hé hihi. @Neia: pfff meid, t zit niet mee by jou hé. Gelukkig was de kleine Neia weer wat aangekomen, @emoties over je leven wat totaal veranderd is: ja hier ook, vind t nog steeds moeilyk om ook maar iets van een ritme te vinden, je bent gewoon toch wel heel druk met zo'n kleine, ook al zyn ze tevreden. Voeden, verschonen, badderen, knuffelen, wandelen, t is allemaal helemaal super natuurlyk, maar je kunt nie zomaar meer alles doen en overal heen wat je eerder wel deed, dat is gewoon wennen.,...toch? @gewicht: hoe is t met jullie gewicht? dat is dus t enige waar ik helemaal depri, moedeloos en verdrietig en onzeker over wordt....er gaat gewoon helemaal geen kilo af en nou ben ik nog niet heel dik hoor, maar ik wil gewoon zo graag weer mn eigen kleren aan, die kan ik nu nog lang niet aan Ben dus al druk aan t sporten, en sinds vandaag aan de sonja (iets aangepast, moet niet té hard afvallen, dat is slecht) dus hoop dat ik me snel wat beter voel wat betreft mn gewicht ohoh Luna heeft alwéér gepoept, das al de 4e x vandaag! Tot zo....
Zo madam heeft schone billen, en ligt nu an de wipstoel *kykt opzy* ow ze slaapt al byna kan ik mooi ff lezen.... part 2: @inentingskaarten: hier ook al binnen! 20 juni moet ze voor haar prikjes *slik* @hannah: leuke foto! Zyn vandaag helemaal vergeten een foto van de 2 mama's met dochters te maken Oja, voor bruiloftskleding moet je es hier kyken: https://www.kleertjes.com/?page=browse&af[m]=235,77,231,157&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[m]=1 Die jurkjes van Marybel zyn zoooooooo cute! Die wil ik ook haha. Hé wacht es, wy hebben 11 july ook bruiloft maar is wel alleen savonds, dus dan gaat Luna niet mee denk ik, hè jammer weer @Lafo: wat een verhaal meid, kan me voorstellen dat je dat nog moet verwerken, t klinkt vreselyk! gelukkig was de bevalling zelf voorspoedig. Ken iemand met tzelfde verhaal, haar placenta wilde er alleen niet uit, maar zy was zelfs 5 liter bloed verloren! Herstel zal by jou ook een flinke poos duren, lichamelyk, maar vooral ook geestelyk. Neem de tyd meid, praat hier maar lekker van je af, wy luisteren wel! Dikke knuff! Weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jou en je mooie meid! Enne, t speentje moet je je niet druk om maken, als ze gewoon goed blyft drinken en zuigen, is er nix aan de hand. Enne wat betreft t voeden: jy faalt niet hoor meid, maak je maar niet te druk, kan zo al lezen dat jy alles voor je meisje over hebt, dus je doet t al hardstikke goed! @Will: jy mazzelaar, als onze dame snachts een poepluier heeft, wil ze niet meer in haar eigen bed slapen, maar by ons @Neia: och jullie arme meisje, kryg tranen in mn ogen van je verhaal, kan me voorstellen dat je zelf ook in tranen was! Hoe is t nu met haar, heeft t zalfje geholpen? @kinderbyslag: stom hè dat dat pas in oktober komt? @Onsukkie: fyn dat alles zo goed gaat meid! heb op je buik gestemd hoor @wittereus: ach arme bram! Hoe is t nu? -> ow zie t al, nog niet over Hoop dat t snel beter met em gaat! @blubberbuik: valt op zich mee, maar hy moet wel wat kleiner worden @verslikken: pfff daar kan Luna ook wat van, tydens de fles! vd week verslikte ze zich een x toen ze in de box lag, ze raakte helemaal in paniek en over de zeik, heel zielig Dus lekker veel geknuffeld, en toen was t weer goed Zo klaar met leen & reageren Wat is t rustig hier! Iedereen lekker aan t genieten? Zo leuk dat we nu allemaal mama zyn! Zo deze mama gaat haar dochter voor de eerste keer by papa onder de douche stoppen (was er nog nie van gekomen!) Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
hier ligt de uk nog te slapen, maar ga haar zo wel wakker maken voor de laatste voeding! Vind het nog wel lastig merk ik een ritme vinden.. als ik haar haar gang laat gaan word het een grote puinhoop hahaa Ice fijn dat je er weer bent, leuk dat jullie het gezellig hebben gehad ! Verder ben ik even alles kwijt... heb alles gelezen, wilde reageren maar lijkt dan wel alsof alles door elkaar loopt en ik dan niet meer weet wat bij wie hoort.. hoop dat dat ooit nog goed komt ! pfff nou meiden vast weltrusten !
****inbraak***** allereerst: alle mei/juni mamma's van harte gefeliciteerd met jullie baby, geniet ervan! de laatste weken heb ik regelmatig jullie berichten gelezen, en krijg dan toch wel beetje de kriebels hoor ook al duurt het bij mij nog wel even,:ik ben 10 aug uitgerekend. Ice: je schreef dat jullie pas in okt pas kinderbijslag krijgen, dat is toch stom, ik had gedacht dat het in okt al zou komen voor jullie. wanneer krijg ik dat dan, zeker in januari 2009 pas? veel liefs ****uitbraak***
@ Friendly: heerlijk zeg dat je na een week al weer kon en mocht fietsen. Dat mocht ik echt niet, vooral ook ivm met mijn BI maar moet eerlijk zeggen dat ik er toen ook nog niet aan moest denken! @ Witte reus: bah wat eng, wat naar, maar hopen dat ome dokter gauw weet wat er met Bram aan de hand is...zo zielig ! @ Daphne: hier ook giga lege babybuik...zucht... blijf het toch nog een raar gevoel vinden. @ Evelien: wat goed zeg dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Is toch wel weer lekker gevoel dan he! En ja het cb...we hebben nu wel een leuke arts en verpleegkundige op het cb, althans die we bij tim hebben wel en ga er even van uit dat ik die nu ook krijg. Maar ben zelf ook relaxter dan bij tim, je weet zelf gewoon al meer..denk dat dat hoop scheelt. @ witte reus: nog maar 4 kilo..whjahahaha, als je daar bij mij een 0 achter zet en dan nog wel iets meer misschien dan ben ik een keer bij wat ik wil.....zucht...voorlopig ff niet...vanaf september ga ik daar over nadenken. @ Marieke: jeeeeeeeeee, wat super zeg dat neia weer aangekomen is! Perfect! Lekker gevoel is dat dan he! @ Friendly: ze adviseren meestal om te wachten tot je beeb in ieder geval de eerste prikken heeft gehad. Wij wachten met gaan zwemmen tot op vakantie denk ik, dat is dus half augustus. @ Lafo: van mij mag je fietsen, maar zou het ff niet doen....mmmm, is het idee he..had ik ook hoor, maar goed, ik ben paar weekjes verder, gun jezelf maar eerst de rust om bij te komen van alle ellende...... @ witte reus: jeetje wat een rotdag heb je zeg! Bah... knufffffffffffff @ Anastasia: mooie foto's zeg! En heb je website gelijk onder mijn favorieten gezet, zal hem binnenkort wel ff in een link op mijn weblog zetten, nog handiger @ Lafo: goed zeg dat je man op je werk langs gegaan is! Echt heel goed! En ja je bazin laat zich ontzettend kennen, maar na jouw verhalen had ik al niet anders meer verwacht! @ witte reus: fijn dat het mee lijkt te vallen met bram en nou maar hopen dat de zalfjes gauw aanslaan! @ Ice: grijns wat braaf dat je alles weer hebt bijgelezen en helemaal goed dat je het zo leuk hebt gehad met hannah en nieve! Gezellig hoor! Veel gescoord nog met het shoppen? Zo....ik ga zo mijn bedje in, mams is moe!
even kijken stemmen.. op wat? even terug gelezen, nu zie ik het de buik van ons ukkie.. ik ga eens kijken en stemmen ! en dan eindelijk echt slapen. Ben weer benieuwd hoe laat ons meisje komt. Overigens meiden, het uitkoken van flessen en speentjes doen jullie dat nog iedere dag?
Tja, die 17 kilo van mij is natuurlijk wel heel vertekend, een kindje van 9 pond, een heel grote placenta van een kilo, en heeeeeel veeeeel vocht, de laatste weken kwam ik elke week minstens 3 kilo aan soms wel 4 of bijna 5! Dus de echt aangekomen kilo's moeten er nog af, en dat zijn de moeilijkste!
ik mag niet klagen was alles ongeveer 16kg kwijt de eerste 2 weken, het erge is dat ik nu dus aankom haha ( is het dus toch niet gezond al dat gesnaai van mij haha ..) deentje gaat het beter met brian nu je n paar keer dezelfde borst aanbied?