Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh jeetje meid wat erg voor je.
    Het is de laatste dagen al geen feest voor je, maar nu wordt het wel echt erg. Natuurlijk enorm zielig voor Iris maar ook voor haar mama. Het zal inderdaad wel door de fv komen, daar moest Neia ook zo aan wennen.
    En je mag jezelf geen slechte mama noemen hoor, want je bent een super lieve mama.
    Maar nu ben je gewoon aan het einde van je latijn.
    Is er niet de mogelijkheid dat iemand deze week een dagje (moeder, vriendin, familie, erwin) van je overneemt, en dat jij dan alleen voor jezelf zorgt. Anders komt het niet goed hoor meid.
    Jij moet ook op kunnen laden!
    Dikke knuffel!

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik had je inderdaad al gemist hier.
    Hebben jullie een ruzie of is het iets groters?
    Als je wil praten dan weet je ons te vinden he?

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggg irritant! :evil: :evil:
    Inderdaad negeren en proberen om het te vergeten. Wat denken ze wel niet. Jullie weten zelf heus wel hoe jullie de kleine moeten groot brengen.
    Raar idee he om weer te gaan werken en Noah te moeten missen.
    Gelukkig went dat ook van zelf. Maar ik denk toch dat dat wel een maandje ofzo duurt.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nou wij hebben wel een leuke dag gehad.
    Was heerlijk om ons meisje op te halen. Ze was weer zo lief geweest, en had gewoon 10,5 uur geslapen, en vanmorgen ook haar uurtje wat ze altijd doet.
    En ze was natuurlijk ook blij om ons weer te zien...........smelt! :D

Daarna geknuffeld en boodschapjes gedaan.
    Rond 3 uur zijn we naar mijn ouders gegaan en daar zijn we gebleven en hebben we gebbqd. Was erg lekker en gezellig!
    Met mijn paps gaat het nog hetzelfde. Maar hij krijgt heel veel kaartjes met positieve ondersteuningen, dus dat helpt vast wel.

Net even een onenigheidje met Mark.
    Hij gaf het flesje en was ondertussen tv aan het kijken, en Neia spuugt dus alles helemaal onder.
    Dat doet ze bij mij nooit!
    Volgens mij let hij dan gewoon niet goed op. Maar volgens hem is dat natuurlijk alleen maar toeval dat dat bij hem gebeurd. Met het gevolg dat ze nu nog niet slaapt. :(

X Marieke

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallo,

Zijn jullie er nog?

ff alles bijlezen,

X

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He misschien geen teksten plaatsen als je aangeschoten bent. :) :) :) ;)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gewoon even op internet speuren. http://digitaalscrappen.goedbegin.com/

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja en hij is "fifa freggel".
    Hier wordt ook wel eens hysterich gegild en dan ben je boven en dan slaapt ze... 1x werd ze ontroostbaar wakker. Na een kwartiertje was ze pas weer rustig, geen idee wat er was.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hou je haaks! kus!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jouw herstel duurt ook zoooo lang, echt balen!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, last van m'n darmen, net als ik morgen naar Zeeland moet (ga).

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallootjes.

nou hier komt he, het gesprek met de schoonouders nou ja schoonmoeder.

Ik heel netjes gezegd wat me dwars zat, maar echt bij alles viel ze me aan.

ik gezegd dat we willen dat ze bellen van te voren. oa omdat we bezoek krijgen, ik weer werk tot 19.00 uur enz.

* nou dat vertikte ze.. ZIJ vond het niet nodig om iets te laten weten en ZIJ wilde spontaan komen.
    Toen heb ik gezegd dat ik hun dan een keer voor een dichte deur liet staan! dat meen ik dat ze het dan maar merken hoe serieus ik het meen

gezegd dat ik het zo kwetsend vond dat zij in de kraam week perse wilde komen en toen we nee hadden gezegd dat ze ging huilen

* ZIJ wilde haar kleinzoon even zien, ZIJ kwam toch maar een half uurtje ZIJ is zijn oma...( grblm ) :c:

gezegd dat ik het vervelend vind dat ze af en toe haar zin door dramt..nou dat zag zij niet zo...

pffff ik krijg er zo de schijt van. #-o

conclusie van haar : IK ZIT MET MEZELF IN DE KNUP :confused: :confused: is dat zo volgens jullie?

oh ja, als we bij hun zijn geef ik Bram dus niet aan hun ik heb zoiets van hij ligt lekker in zijn bak om zich heen te kijken. Maar ik vind het dus niet erg als mijn vriend hem aan hun geven! ik dat dus ook gezegd ze vond het dus raar dat ik dat niet deed! tja zo zit ik niet ineen..
    Ze vond het ook raar dat ik Bram alleen in badje wilde doen zonder bezoek erbij want ZIJ vond dat ook zo leuk!

ze respecteerd echt niets van wat ik (wij) willlen. het enigste wat zij zei was, ik ik ik ik ik ik .... bah bah.
    ben er ook helemala klaar mee, als we daar zijn probeer ik aardig te doen maar dat was het dan meer ook niet!

gelukkig staat mijn vriend wel achter mij, maar het zijn wel zijn ouders en hij wilt ook graag dat het gezellig is! en dat we met zijn alle het goed kunnen vinden. Nou daar is dus echte te veel voor gebeurt!

wat lief van jullie dat jullie me zo supporten! doet me goed. Ik weet wel dat ik niet de makkelijkste ben maar soms ga ik echt zo aan mezelf twijfelen. maar dan denk ik het is ons leven en wij doen het op onze manier en als iemand daar moeite mee heeft pech!

grrr ik kan nog wel een uur doorgaan met mijn gal over haar te spuwen!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey marieke, ahhhh ook nog een ontsteking erbij pfff het houdt ook echt niet op he.
    en ja kan me goed voorstellen dat je hoofd overvol zit, dat had ik al toen ik weer voor het eerst ging werken, laat staan bij een nieuwe baan! maar petje af dat je bent gaan werken, denk wel dat het ook afleiding geeft toch?

@ice, heeeey vakantie ganger. dtm is leuk he. wij zijn er 2 jr terug in oktober geweest

@katsass, dikke knuf meid! als je wilt praten je weet ons te vinden !

@hannah, wanneer moet je weer werken?

@fiona, wat een leuke foto's

@evelien, nee joh je bent echt geen slechte moeder. ik heb dat ook wel eens dat ik Bram bij mijn vriend in de armen duw en gewoon een half uur auto ga rijden. dat heb ik dat met 1 kind :oops: jij hebt er al 3..

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh neej, ben ik alleen :(

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ook herkenbaar hoor!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff wat een vervelende schoonmoeder heb jij. Het is jullie kind hoor, niet dat van haar!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja idd onsukkie, zoals zij praatte volgens mij wil ze dol graag 24/7 bij Bram zijn!

maak dan een eigen kind ;) oh nee gaat niet want ze is al in de overgang hihi...

Er is ook absoluut niets mis met Bram willen zien maar dan wel ff eens smsje van te voren van is de koffie klaar oid.
    Maar wat een verschil met mijn ouders, die hebben echt zoiets van als Bram lekker ligt in zijn bak om hem heen te kijken, vinden ze het veel lekkerder om hem te laten liggen en met hem te lachen dan hem meteen op te pakken... snappen jullie het ? hihi

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Snap het zeker, hier gaat het gelukkig goed, valt me alles mee. Maar schoonmoeder wil alles voor de klein ehbben (inclusief goedkope maxicosi), maar e gaat écht niet in een andere auto zonder mij en al helemaal niet in een maxicosi van 2 tientjes!

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    nee idd zou ik ook niet willen. veiligheid boven alles.

nou mijn schoonmoeder wil graag dingen (kleren ) kopen voor Bram maar ik heb duidelijk gezegd dat wij een eigen smaak hebben en ik zonde geld vind als hun iets kopen wat we niet leuk vinden. En dat vond ze echt niet leuk!

och toen wij de kinderkamer gingen uitzoeken, hebben hun geloof ik ook meteen een baby kamer gemaakt :c: ze hadden m nog eerder klaar als ons

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach die kleren verdwijnen hier gewoon in de kast. Maak wel een keer een foto als ze het aan heeft, en dan snel weer de kast in. Vind ook lang niet alles mooi, maar zij vindt het nu eenmaal leuk om dingen te kopen.

Zij hebben ook een hele kinderkamer.
    Is voor hun andere kleinkind wel makkelijk, want die gaat daar een dag per week ind e oppas, maar Louise gaat daar nu nog ff echt neit in dat ledikant. Kind weet niet wat 'r overkomt.

Deel Deze Pagina