nee dat klopt is ineens 10x groter dan in de wieg... ach momenteel is alles niet goed wat zij doet en alles vind zij niet goed wat ik doe. Ik denk dat ons contact gewoon niet meer goed komt. Maar met mijn schoonvader kan ik het super vinden. gek he. die respecteerd het wel wat we willen. ik hoop dat hij een goed gesprek met zijn vrouw aangaat!
Tsja vrouwen... En ze heeft een matrasje van 20 euro, straks rolt Louise op haar buik en blijft ze er in. Want een babyfoon heeft ze dan weer niet. Dus echt... NO WAY! En waarom zou je in hemelsnaam een (goedkope) maxicosi nodig hebben? Zowel Louise als haar neef Dani (die dus wel in de oppas gaat) hebben een eigen 'echte' maxicosi, en daar zitten ze in om vervoert te worden, dus ik zou niet weten waarom ze zelf dan een mc nodig zouden hebben. Daarbij... wanneer Louise daar voor het eerst zou logeren past ze toch niet meer in de mc, want voorlopig heeft ze nog mama's borsten nodig om te kunnen eten (en dat vind ik heerlijk, want schoonmoeders geeft GRAAG alle kindjes de fles en dat kan dus lekker niet).
hihi, ik weet hoe je je voelt dat je haar dan niet kan afgeven. wij geven ook de fles het liefste zelf. hey ik ga leker slapen wie weet tot morgen Slaap lekker.
Môgguh! Bijzonder vervelende schoonmoeder heb je idd witte reus! Héééééél herkenbaar *lees: ex-schoonmoeder hier* Ik was 5 weken zwanger en toen riep ze al dat ze elke woensdag wel op zou passen! Nou mooi dus niet, ík maak zelf uit of én wanneer iemand op zou moeten passen! Heeft jouw schoonmoeder alleen zoons? Want dan zit het em daarin (is een zeer opvallend gegeven trouwens, waarom weet ik niet) Zat jouw schoonvader er ook bij? en zei hij wat? En je hubbie?
morgen Daam. koffie? hmmm nou ze heeft 1 dochter en die is een soort van ontspoort. heeft bijna iedere week wel een ander vriendje. heeft ook bijna met iedereen van mijn vriend zijn groep wel eens gezoend of in het koffer mee gelegen. uhm is altijd de zieligste en heeft mij heel veel gekwetst om door met mijn broer een relatie aan te gaan ( dan praat ik het van de jongens kant ook niet goed he dus de jongens zijn net zo fout als haar ) maar die dichter houdt zij wel steed de hand boven het hoofd. mijn vriend en mijn schoonvader zaten er ook bij. mijn schooonvader zei eigenlijk vrij weinig, doet hij in zo'n gesprek bijna nooit. mijn vriend staat zowel achter mij als zijn moeder want het is en blijft zijn moeder. al staat hij meer achter mij dan haar
Logisch, ik zie vaak bij mensen die met de fles voeden dat jan en alleman dat kind de fles geven, ik vind dat niet normaal. Ik vind dat voeden een moment is tussen moeder & ik en eventueel vader & kind en bij een uitzondering door een ander om eraan te wennen dat het soms bij de oppas ook te eten moet krijgen, maar het moet niet zo zijn dat iedere bezoeker zomaar de fles mag geven. Wat snapt dat kind daar dan nog van?
Is dat zo? Lekker dan... mijn schoonmoeder wil ook oppassen, maar ze heeft pech, want ik werk niet en heb haar oppas dus niet nodig. En zeker de eerstkomende periode niet, want langer dan 4 uur kan ik toch niet zonder Louise ivm borstvoeding (voorlopig). En daarbij ALS we even weg moeten heb ik hier 3 oppasadressen om de hoek (mijn moeder, mijn oma, de buurvrouw) en dat ligt dan toch meer voor de hand dan een schoonmoeder 70km verderop.
Mogguh! Had gister een onwijs leuke afspraak met een vriendin van me die een zoontje heeft die 1 dag ouder is dan Louise, en zij was ook 1 dag eerder uitgerekend. Super grappig! (alleen van haar was het de 2de) M'n kleine madammeke ging om 10 uur haar bed in en werd pas half 8 wakker! (of ik werd wakker en hoorde haar op haar duim sabbelen, want mopperen en huilen deed ze nog niet eens) Toen gevoed, verschoont, gevoed en wat gekwebbeld en toen begon ze te gapen dus om half 9 weer in bed en daar ligt ze nou weer te slapen, samen met m'n man die ook weer is ingestort geloof ik. En ik de boel maar klaar maken in m'n eentje, want we moeten vanmiddag op route en mijn ouders komen zo de wipstoel en de wandelwagenbak halen, want die gaan naar hetzelfde en het past allemaal wel "net" in de auto (we hebben de kofferbak vol honden he), maar hte is 2 uur rijden en als ik dan achterin moet gaan zitten omdat Louise het zat is dan past dat dus niet... handig handig, hier komt zeker een Chrysler Voyager binnenkort (haha). Begin er wel de schurft aan te krijgen dat hij niets in het huishouden doet. Natuurlijk ben ik de hele dag thuis en werkt hij fulltime, maar zoals gisteren lopen ik de halve dag met was te slepen en hij zit achter z'n computer en hij voelt izch er duidelijk niet eens lullig om, terwijl ik me dan wel lulig voel als ik aan hem vraag of hij wat wil doen. Achterlijk eigenlijk... ik dacht dat je feller werd van die zw-homronen, maar ik ben milder geworden... vroeger pikte ik dat écht niet en daar voelde ik me ook absoluut niet lullig om. Vreemd...
Heb ik schone kleren aan, echt een half uur, vlek erop. Ik ben zo'n doos sinds die zw... Vertelde die vriendin van me gister, die had een telefoongesprek met iemand en die zou terugbellen (ging over een hoefsmit, ze heeft een paard), afijn... die vrouw vraagt: "Bel je vast of mobiel?" En zij kijkt naar het snoer wat naar de telefoon loopt (hoorn aan haar oor) en zegt: "mobiel" Zucht...
Nog maar 1 dagje ladies, en dan moet ik gaan werken *slik* 2 dagen zonder mn meisje, ja wel savonds natuurlyk, maar niet de hele dag T is nu vakantie, dus moet 3 ele dagen werken ipv 4 middagen. En woensdag ga ik met de meiden weg, er komt iemand over uit Canada, en dan gaan we als verassing met zn alles scrappen. Dus heb pas vrydag weer een hele dag met mn meisje Degenen die aan tw erk zyn: hoe bevalt t? En diegenen die nog moeten: zien jullie er tegen op? Zyn er trouwens nog mama's die thuisblyven?
Ik blijf thuis, heb geen baan (meer) en wil dat voorlopig ook zo houden, mijn man gaat in oktober of januari meer verdienen en is er ook zeer trots op dat hij dan genoeg verdient om te zorgen dat ik niet meer hoef te werken om bij z'n kleine meisje te kunnen zijn. Zo schattig... Ik wil wel weer gaan werken, vooral voor de sociale contacten, maar voorlopig even niet.
Goedemorgen! evelien nooit geweten dat ongi de bv productie doet afnemen! weer wat geleerd... hoop maar dat de smaak niet veel viezer is hij wil in ieder geval vaak drinken dus zo vies zla t niet zijn evelien je bent echt geen slechte moeder hoor.. ik kan de kids af en toe ook wel even achter het behang plakken... heerlijk om dan even zonder ze te zijn katsas kalm aan meid! laat t forum ff lekker voor wat t is.. we zien je vanzelf wel weer! sterkte! Daphne brian wil de hele dag drinken isschein vind hij die smaak juist lekker ice geen idee eigenlijk volgens mij kun je niet meer stemmen marieke ja geef nog steeds volledige bv.. af en toe denk ik wel is om te gaan combineren.. maar t gaat eigenlijk heel goed met de bv dus vind ik t zonde om er mee te stoppen.. maar als hij echt zo door blijft gaan met zijn 10 voedingen ga ik toch een fles tussendoor geven denk ik. Witte reus je moet niet zoveel aan jezelf twijfelen! t is jou kind en jij beslist wat jij wel en niet wil en goed vind. en ik kan mij heel goed voorstellen dat je neit wil dat je schoonouders zomaar binnen komen vallen.. ik wil ook niet dat mijn ouders zomaar langskomen zonder ff een belletje te doen.. ik geef brian ook nooi aan iemand door.. alleen als iemand vraagt of ze hem even vast mogen houden en hij is wakker dan mag t wel.. en mijn moeder pakt hem wel gewoon... maar dat vind ik niet erg. niet aan jezelf twijfelen, en doen zoals jij t wil! Ice ik ga een paar uurtjes werken.. heb een paar schoonmaak adresjes.. maar ben nooit langer dan 4 uur weg voor voeden.. die schoonmaak adresjes heb ik eigenlijk geen verlof van gehad maar dat is ook maar zo kort is niet te vergeliken met een hele dag werk! Alvast heel veel succes morgen! zoow alles weer bijgelezen
Dit is zo enorm herkenbaar, alsof je het over mijn schoonouders hebt! (en dan vooral schoonmoeder) Jammer dat het zo gelopen is dat het niets heeft opgeleverd, en ze het allemaal anders zag. Maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal! Daar kan je helaas niets aan veranderen. Je vriend had je op dat moment wel moeten steunen, en moeten zeggen dat hij het ook zo zag ( of heeft hij dat ook gedaan) En gewoon niet open doen, en volhouden, wat je man daar ook van vind.. Of op tijden dat je weet dat ze komt zorgen dat je neit thuis bent ofzo Er komt een dag dat het kwartje valt hoop ik! Ik denk aan je hoor, en ik begrijp precies hoe je je voelt!
bedankt voor de vele 'welcome backs' word er helemaal verlegen van Komende week ga ik alweer een paar uurtjes aan het werk. Wil het op m'n gemak doen, dus niet alles op 1 dag plannen. Ga dus waarschijnlijk twee dagen een paar uurtjes, ook makkelijker met opvang regelen en dan kan ik het rustig opbouwen dat ik Jayden missen moet. Ik werk in het basisonderwijs en voor de vakantie is mijn lokaal verhuisd (de spullen dan, ik zit in een ander lokaal) en ik wil wel weten waar alles gebleven is. Ik wil mezelf niet teveel toelaten dat ik hem mis, wil dat gevoel proberen te blokken, want ik moet nou eenmaal vier dagen werken straks (financiele reden). Ik kijk er wel naar uit om te beginnen, maar het lijkt me wel moelijk hem een hele dag niet te zien. Gelukkig is hij twee dagen thuis bij z'n papa, 1 dag kdv en dan 1 dag bij mij en 1 dag bij mijn moeder (mijn moeder woont vlakbij mijn werk, dus kan ik tussen de middag evt. nog even naar Jayden kijken ) @ongesteld; zijn er ook meiden die bv (gedeeltelijk) geven en geen idee hebben of ze al ongesteld zijn geworden ook? @kinderkamer bij opa/oma; dat hebben onze ouders ook. Mijn moeder gaat structureel een dag oppassen en m'n schoonouders vonden het gewoon erg leuk om ook een plekje te hebben voor Jayden @flesgeven; wij beperken dat tot onszelf en evt. opa/oma maar nog niet 'jan-en-alleman' Wil ik nog niet. Manlief vindt dat niet zo heel erg boeiend, maar ik wil het nog niet dat "iedereen" het mag geven.
Goedemorgen (nog net ochtend..) Ik ga even bijlezen, weet alleen niet meer waar ik gebleven was. Toeval of niet, maar sinds het bezoek aan de Osteopaat valt Devrim uit zichzelf in slaap! Ook is hij een stuk rustiger, gistermiddag naar Rosada in Roosendaal geweest en hij heeft heel de middag rustig in de maxi-cosi (auto) of kinderwagenbak gelegen, soms sliep ie even en andere keren lag ie gewoon rustig beetje om zich heen te kijken. Echt nog nooit meegemaakt! Wat relaxe om met een rustige baby buiten te zijn! Dus toeval of niet, tot nu toe een erg happy mama hier.
bah bah, echt zo'n bloed-onder-je-nagels-halend gesprek dus! balen meid! enne vast houden aan wat je zelf wil hoor, jij in de knoop? pff, volgens mij projecteert schoonma haar problemen een beetje op jou... tuurlijk is ze oma en wil ze van alles, maar ze moet wel beseffen dat jij (jullie) de ouders zijn! wel heel knap dat je het gezegd hebt allemaal en gewoon (nou ja gewoon...) proberen vol te houden he! erger kan het niet worden zullen we maar zeggen...sterkte meis!