Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    succes ermee! we zien je wel verschijnen en je ei kan je hier altijd kwijt!

2. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    haha die zet ik voglende keer in: fifa freggel :p

maj bizar he? snap er niets van...

3. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    haha...schoonmoeder + 2 zoons...check...verklaard een heleboel ineens, bizar!

4. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ben ik het helemaal mee eens! hier papa, mama en dan heeeeeeel af en toe een vriendin, omdat ie gaat oppassen en tis wel fijn als het dan goed gaat! en mn moeder, sja die vertrouw ik voor 1000000% en ze doet het super! :D

5. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ow hoe herkenbaar! vooral het stukje "fulltime werken" tegenover "gewoon thuis zijn" ... en je dan idd lullig voelen als je wat vraagt! probeer mezelf er echt toe te zetten om er wat van te zeggen zonder me lullig te voelen...meneer is nu (uit zichzelf!) aan het strijken, het mag in de krant...
    maar daar staat wel tegenover dat ik vandaag alle voedingen al gedaan heb en de afwas etc en meneer staat op, maakt koffie voor zichzelf en plant zichzelf achter de pc...owjah en pakt alleen ontbijt voor hem alleen etc

sja en als ik opsta denk ik WEL ook aan hem

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    succes dan maar morgen!
    ik ben voorlopig thuis...had een baan en studie in den haag maar dat is allemaal veranderd: afstuderen doe ik vanuit hier wel maar pas werk zoeken wanneer ik mn diploma in handen heb (of net ervoor) voorlopig ben ik huismama...vind het wel prima, al zou ik werken ook wel fijn vinden (sociale contacten)

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    wauw wat fijn!

8. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    zo, ben ik ff alleen hier dan :p

maar hier alles oke, wel druk gehad alweer met de kleine en papa die weinig doet, maar hij is nu aan het strijken en het is stiekem meer dan hij dacht (haha, dat wist ik wel, maar ik hield mn mond!)
    straks naar een vriendin in houten, gezellig! ze is nu 10 weken zwanger ofzo dus lekker keuvelen :D
    kleine is wel wat onrustig al de hele morgen...normaal slaapt ze lekker en nu is ze veel wakker en beetje aan het jengelen...

nou meiden, mooie zondag en tot gauw weer!

9. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Marieke, je eerste werkdag zit erop! Wat heerlijk dat je tussen de middag lekker naar huis kunt. Breekt de dag een beetje en als je dan nog even je dochter kan zien is het helemaal super natuurlijk. Hopelijk heb je snel je draai gevonden op je werk, succes!

@Katje, wat lekker ff op vakantie met z’n 3-tjes. Heel anders natuurlijk. Idd al die spullen die je mee moet nemen, pfff, vind ik al bij een dagje/middagje weg. Maar wel gezellig. Nog even aankomende week genieten van je vrije tijd voordat je moet gaan werken.
    Leuke foto van Jayden!

@Lies, wanneer hoop je af te studeren? (of heb ik daar een keer overeen gelezen…)

@Ongesteld, hier afgelopen week ook en tjonge heb het nog nooit zo erg gehad, wat een drama zeg. Had er nooit veel last van, was altijd maar minimaal maar nu….blehhh. Blijft dat zo? (mama’s van al meerdere kindjes?)

@Ice, welkom terug van je vakantie! En sterkte deze week, zo zonder Luna. Zal wel even wennen zijn maar komt goed.

@Fiona, ja, nog 9 maanden geen alcohol moet je weer voorzichtig opbouwen ;). Ik heb nog steeds geen alcohol gedronken, tijdens de zwangerschap had ik af en toe echt trek in een glaasje wijn maar nu mag het weer en komt het er niet van.

@Evelien, omdat je af en toe even zonder kids wilt zijn ben je zeker geen slechte moeder! Is alleen maar logisch, naast moeder van 3 fantastische meiden ben je ook nog Evelien! Misschien dat je een keer, op het moment dat Iris de flesvoeding krijgt i.p.v. bv een paar uurtjes zonder kids de deur uit kunt, ff opladen. Scheelt zoveel!

@Daphne, als Fay het verder goed doet is het toch heerlijk dat ze aan 4 voedingen (momenteel) genoeg heeft. Ieder kind is, gelukkig, anders. Al snappen ze dat op het cb soms niet helemaal…..

@Gina, veel plezier in Blijdorp! Altijd leuk. Straks helemaal als Noah wat ouder is.
    Geniet van je laatste week verlof.

@Witte Reus, blijft vervelende situatie met je schoonmoeder. Jammer dat er niet geluisterd wordt naar jou/jullie. Gewoon blijven doen waar jij je goed bij voelt hoor, het is jouw/jullie leven en jou/jullie zoon. Zou toch wat zijn als andere mensen gaan bepalen hoe je bepaalde dingen moet doen/aanpakken, grrrr…

@Werken, hier nog 3 weken verlof/vakantie. Heerlijk. Heb er een dubbel gevoel over, vind het wel leuk om weer te gaan werken, heb super leuk contact met mijn collega’s (ben er van de week nog weer geweest en dan mis ik het ook een beetje) maar het idee om 4 dagen zonder Devrim door te brengen moet ik nog erg aan wennen. Eigenlijk had ik liever 3 dagen gewerkt maar helaas kan dat bij ons in deze functie niet. Ben straks op donderdag vrij, dat is wel lekker, dan is het nog maar 1 dag, een relaxe vrijdag, en weer weekend.

Zo, nu even klein bergje strijk doen (valt gelukkig mee), was ophangen en dan zal de kleine man ongeveer wel wakker worden. Dan even boodschappen doen en daarna naar een vriendin.
    Morgen hopelijk beetje mooier weer, ga naar een vriendin die echt op 50 meter van het strand in Scheveningen woont en ook nog een dakterras heeft met keuken en douche met uitzicht over zee en heel Scheveningen.....Wil ik wel ff van kunnen genieten ;)

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou, Gisteren hebben we het alleen op bv gered, moest wel s'avonds de gekolfde melk van de avond ervoor gebruiken, ca. 90 cc. Ze ging om 20.45 uur naar bed en deed toen heel zoet haar duimpje in de mond en niet meer gehoort, ik stond toch paff. De hele dag zo gauw ze ook maar het bedje zag was het krijssen , en dan opeens dit. In ieder geval wel heerlijk, en ze heeft tot 6 uur geslapen en toen weer tot 9.45 uur. Toen 1 borst, verschoond en gespeeld, en toen zew begon te gapen de andere borst en toen naar bed. Ze begon meteen weer te krijssen, ik dach oei dat wordt weer wat, dus ik meteen weer terug, een hand op haar hoofdje en haar wat gekalmeerd, en even gekletst en gelachen, toen weer weg. Toen was ze even 2 minuutjes stik en toen weer huilen, na een paar minuutjes ging dat over in krijssen en toen opeens stil en nu slaapt ze al een uurtje, heerlijk! Hoop dat het vandaag goed blijft gaan.

Wittereus, lekkere schoonma heb jij, vind het wel dapper van je dat je zo de confrontatie aan gegaan bent, moest jij alleen het woord doen of deden jullie het samen?

Askim heerlijk zeg, ben blij voor je ! Ik weet hoe fijn het is als je opeens weer wat meer rust krijgt en een tevreden beebje!

Ik begin 1 september weer met werken, maar werk maar 2 avondjes van 17 uur tot 22.30 uur per week. In de praktijk is dat 1 dag door de week een weekend en dan de week erop weer 1 dag door de week!

Ice fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, sterkte met werken weer!

Marieke fijn dat je het leuk gehad hebt op je werk, en ik snap dat het vermoeiend was! Rustig even bijkomen. Ben ok wel verbaast dat je alweer helemaal aan het werek bent gegaan, gezien alles wat jij hebt meegemaakt, lichamelijk en geestelijk en met Neia, ik denk dat als je eerst 50% was gaan werken dat het ook niet gek was, kun je altijd nog doen natuurlijk als het niet gaat! Hoeveel procent werk jij eigenlijk?

Katsas, och meid, wat vervelend zeg, neem maar even de tijd hoor, wij lopen niet weg. Zorg maar even goed voor jezelf!

Zo, dat was het even, wil even wat in huis doen, heb uit het hoofd terug gereageer hoop dat ik niemand ben vergeten!

Iedereen bedankt voor het meeleven, het is heel fijn dat je al je frustraties hier even kwijt kunt en dan ook nog zoveel begrip en medeleven krijgt, dat geeft de burger moed!

Groetjes Evelien

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoi!

wow moest heel wat bijlezen! reageren lukt ff niet (ben ook aan het koken) dus alleen eerst ff ego...

meeting met de zw gym was erg gezellig. Was om 13.00 weggegaan en pas om half 8 weer thuis! Lekker gekletst en alle kindjes bewonderd. Ruben heeft zich daar prima gedragen en vannacht echt een topnacht gehad. Hij sliep om 22.00 en werd pas na 8 uur weer wakker! Heerlijk, zelf ook lekker bij kunnen slapen. Hebben over 6 weekjes weer afgesproken, dan met mannen en kinderen en dan gaan we bbqen!

... halverwege dit stuk rook ik iets en ja hoor! aardappels aangebrand :( .. ze zijn nog niet eens gaar ook :cry:

Ben vannacht zelf wakker geworden om half 5, had ineens een hele zere borst, lijkt op een lichte borstontsteking! Heb hem maar goed leeggekolfd en ben met een ijskompres weer naar bed gegaan. Borst doet nog steeds pijn, heb verder geen koorts oid, dus kijk het ff aan nog.

Vanochtend al druk geweest, afwas van gister (manlief had om half acht wat te eten voor me gemaakt, kwam vanochtend weer in de keuken en ^&**&^*(%&*(* alles stond er dus nog, van lege verpakkingen tot de afwas. Daarvoor alle was al weer gestreken, nieuwe was aangezet, boven overal gedweild en de keuken gedweild. Vraagd meneer mij ook nog of ik wel ff met de hond uit wil :evil: Heb hem dus ff goed duidelijk gemaakt wat ik allemaal al gedaan had en dat hij welgeteld koffie gezet had voor hemzelf en de eerste ronde met de hond gelopen had en dat ie dat dus nu ook mooi zelf kon doen! Hij hoefde pas om half 12 gaan werken, dus met de hond uit is dan niet teveel gevraagd lijkt me (anders doet ie dat ook!)

Ga eerst ff naar mn pannen, voor ik straks 2 roetvrij kan maken....

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zal proberen op de laatste 10 pag te reageren...

Marieke: knap zeg dat je weer begonnen bent met werken na alles wat er gebeurd is. Kan me anderzijds ook wel voorstellen dat het iets van rust en afleiding met zich meebrengt!

Katje: welkom terug! wat een heerlijke foto van Jayden op zn speelkleed! ook alweer werken, wel lekker zeg eerst een paar uurtjes en dan rustig uitbouwen!

Hilde: zo je wordt erg handig in pspen zeg! Leuk hoor! Lekker dat je man het inkomen in zn eentje redt. Hier komen we met alle toeslagen etc net rond en dan moeten er ook geen gekke dingen gebeuren. Maar das niet de reden dat ik aan het werk ga, ik wil gewoon de sociale contacten weer oppakken en iets voor mezelf doen, mezelf nuttig make in de maatschappij. Hoe lastig ik het ook vind om Ruben dan 'alleen' te laten, ik wil zelf gewoon echt zo snel mogelijk aan het werk nu!

Ice: welcome back! Leuke vakantie gehad dus!

Fiona: zuiplap ;) gister bij de meeting waren ook wat meiden aan de wijn, alhoewel ik helemaal geen alcohol liefhebber ben kreeg ik er ook onwijs zin aan. Heb het maar niet gedaan want wist niet wanneer Ruben weer zou komen voor de voeding.

Anastasia: echt maak je niet druk om Laura haar voeding, ze groeit prachtig dus ze zal er echt genoeg aan hebben. Misschien wil ze volgende week ineens 220cc en groeit dan amper... ze geeft zelf echt aan wat ze nodig heeft!

Deentje: wordt het al wat beter met het ritme van Brian? Zal idd wel van de ongi komen... hoop dat het snel weer beter gaat! Zou idd gewoon doorgaan met volledige bv zolang het kan hoor, over een jaartje kun je het niet meer terugdraaien.

Evelien: gaat idd niet echt lekker met Iris. En je bent echt geen slechte moeder hoor, vind het juist echt heel erg knap dat je je zo goed redt met je drie meiden! Ik heb vorige week ook 2 van die off-days gehad en dan is het enige dat helpt van je afkletsen en slapen (en laat dat nou net lastig zijn met een kind dat constant huilt!)
    Goed hoor dat het gisteren gelukt is met alleen bv! Iris heeft weer een heerlijke nacht achter de rug, misschien slaapt ze zo goed omdat ze overdag zo onrustig is...

Katsas: rustig aan meid... als je wat kwijt wilt horen we het wel. Heel veel sterkte!

Daam: als je je blikje gemaakt hebt dan verwacht ik ook een foto terug he!

Gina: leuk zeg een kinderstoel van je oma, en dan ook nog zelf uitzoeken! veel plezier in de dierentuin!

Wittereus: jeetje wat een schoonmamonster heb jij! Volgens mij heeft het gesprek idd weinig nut gehad, tenzij je schoonpapa idd naderhand nog met haar gepraat heeft... Ga gerust verder met gal spuwen, eruit is eruit ;)

Askim: wow wat een vooruitgang met Devrim! Nu vasthouden! Heb van een van de meiden van de zw gym ook het nummer gekregen van een osteopaat hier in de buurt en ga binnenkort ook ff bellen, kijken of zij nog iets specaals vind aan Ruben. Wil hem zelf zo graag uit die inbakerdoek hebben, maar meneer is zoooo onrustig dat dat gewoon niet lukt...

Lies: hoe herkenbaar je verhalen van je mannetje, het is net of ik mijn verhalen lees (alhoewel mijn mannetje nog geen zakdoek strijkt... :( ) Ben je inmiddels begonnen met je afstudeeropdracht? waar ga je het over doen? Ik vond het afstuderen 10000% meevallen, had mn bijbaantje er voor opgezegd, maar daar had ik na 2 week al spijt van... Volgens mij heb ik dat de meest relaxte periode van de hele studie gevonden :D

spullen voor de kleine: Ik heb idd bij mijn ouders een oude goedkope maxi-cosi staan, als ik daar heen loop en het is rotweer als we terugwillen dan kunnen ze me brengen en kan Ruben gewoon in de maxi-cosi. Verder bij mij ouders ook alles aanwezig (ook al voor Ruben er was, toen voor de oppaskindjes) nu zijn er wel wat nieuwe (extra) dingen bijgekomen. Ze had alleen een inklpabox, maar nu staat er een mooie bij in de kamer, de 'babykamer' wordt van de week opnieuw behangen (winnie the pooh). Als er oppaskindjes zijn slaapt daar een, maar als Ruben daar gaat logeren (over een hele poos!) wordt dat zijn kamer. Daar staat een ledikantje en in de andere kamers campingbedjes. Leg hem daar ook neer (in de kwbak) als ik daar ben en het is te fris om buiten te staan.

schoonouders hebben ook alles in huis, wel speciaal voor Ruben aangeschaft (ookal heb ik gezegd dat dat niet nodig was omdat hij toch niet elke week komt logeren) er staat een bedje, commode, kast, kleertjes, alles voor wassen en verschonen, badje etc.... maar goed, ze willen het zelf zo, dus laat ze maar.

Mijn moeder wil dolgraag oppassen, alleen wij vinden opa's en oma's niet goed als oppas als het om meer dan een paar uurtjes per week gaat. Voor een paar uurtjes vind ik het prima, maar anders niet. Schoonmoeder woont helaas voor haar te ver weg :D

Ik laat als Ruben een flesje gekolfde melk krijgt wel eens door een ander geven, maar alleen als het in een rustige omgeving is, anders doe ik het sowiezo zelf! Ik houd ook helemaal niet van dat hand-op-hand gaan!

Geloof dat ik weer bij ben, heb ondertussen ook mn bord leeg, dus kan nu gaan afwassen :(

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Meiden,

Witte reus, jeetje wat een heks zeg! :evil: :evil: :evil:
    Knap van je dat je hebt doorgezet en alles eruit hebt gegooid. Jij bent het kwijt en zij moet maar kijken wat ze ermee doet. Belachelijk dat ze alleen aan zichzelf denkt. Ga niet twijfelen aan jezelf, je bent een topper!

Evelien, goed gedaan! :D Geweldig dat Iris lekker heeft geslapen, en net weer in slaap is gevallen. Dat geeft je in elk geval wat rust.
    Ik wilde gelijk weer aan het werk, omdat ik mijn beste beentje voor wil zetten op mijn nieuwe werk. En het kan zijn dat ik er straks wel even uit ben omdat ik misschien weer geopereerd moet worden, maar dat heb ik nog niet gezegd hoor. Ik werk 24 uur.

Gina, veel plezier vandaag!

Ice, oei meid, jij moet dus morgen ook gaan beginnen.
    Ik vond het raar, maar wel leuk. En de dag vliegt natuurlijk voorbij. Neia heb ik vreselijk gemist, maar dat is logisch denk ik. Ik weet zeker dat je het kunt!
    Van hoelaat tot hoelaat moet je morgen?

Hannah, hoe is het met jou? Ook aan het genieten van je laatste verlofdag? Veel succes morgen!

Friendly, geweldig dat Ruben het gister zo goed heeft gedaan. En dan ook nog zo lekker geslapen vannacht, super!
    Kan me voorstellen dat je knettergek wordt als je 's ochtends beneden komt en alles staat er nog. Daar kan ik ook echt niet tegen.

Askim, yoehoe een blije mama! :D
    Wat goed dat Devrim al gelijk verbetering toont, hopelijk zet het door!

Katje, slim om je werk rustig op te bouwen als dat kan.

Lies, succes met de kleine dan vandaag! ;)
    En veel plezier bij je vriendin.

Gisteravond lag ik er lekker vroeg in. Jeetje wat ben ik moe tegenwoordig zeg.
    Ons meisje heeft weer lekker 10 uur geslapen, en vanmorgen ook nog even.
    Dus Mark en ik hebben mooi alle papieren rotzooi/administratie kunnen doen. En ik heb net de was gedaan en beneden gestofzuigd en gedweild.
    Vanmiddag komt mijn beste vriendin, en dan gaan we daarna natuurlijk nog even bij mijn vader kijken. Druk dagje dus.
    Nu even relaxen!

X Marieke

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou Iris slaapt nog steeds hier, :) Hoor haar nu af en toe wel even pruttelen maar slaapt dan toch weer verder, hoera! Heb lekker even 2 wassen gevouwen, een was opgehangen en de wasmachine aangezet en kim's kleren kast wat opgeruimd, zij pakt de laatste tijd vaak zelf haar kleren, en wat niet goed is gooit ze zo ergens terug, zucht ;) Dat moet ze nog even anders leren, maar dat komt ook wel!

15. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    @ Witte Reus

Je hele verhaal klinkt zoals mijn schoonouders.

1. Het oppasverhaal
    Ik was ook nog maar pas zwanger, en ze begonnen al tegen al hun vrienden te zeggen dat ZIJ gingen oppassen op onze baby. Zodat ik full-time kon blijven werken. Ik was er mee akkoord dat zij enkele dagen zouden oppassen... enkel: ze willen woensdag en donderdag oppassen. Ik wil dat ze donderdag en vrijdag oppassen.
    Ik kom met de trein van mijn werk en zou het enorm appreciëren moest de korte tijd die ik 's avonds nog over heb, ik die met mijn gezin kon doorbrengen.
    Mijn schoonouders wonen (gelukkig) hier 35min rijden vandaan. Dus het is absoluut niet makkelijk om die kleine na 17u30 daar nog op te pikken voor mijn vriend.
    Volgens hun moet ik maar "blij zijn dat zij het wìllen doen" Ik zie die hele zaak natuurlijk anders.
    Ondertussen is het zo geregeld:
    Woensdag mogen ze 1 dag oppassen. Donderdag neemt mijn man zijn ouderschapsverlof op. En de rest van de week gaat Ian naar mijn moeder die wél weet hoe ze mij moet blijven respecteren!

2. Het bezoek "opeisen"
    Ook zij bellen bijna elke dag om te vragen hoe het met Ian gaat en of ze niet mogen langskomen.
    Toen Ian pas geboren was, en na 5 dagen de NICU mocht verlaten, stonden zij 15min later al in de kamer!
    Ian werd bij mij op de kamer gebracht om 15u15. Om 15u30 vielen mijn schoonouders al binnen. Tijd voor mijn gezinnetje = 0 minuten.
    Kevin mocht de kleine van mij als eerst vasthouden. Hij had hem nog niet echt kunnen vasthouden. Ian hing daarvoor vol met slangetjes en draadjes, dus jah...
    Komen zij plots binnengestormd. Recht naar die baby! En ze trokken hem uit Kevin zijn handen.
    NOG VOOR IK HEM HAD KUNNEN VASTHOUDEN!
    Wat voor mij de mooiste moment van mijn leven moest worden, vergalden zij op 10seconden. 9 Maanden had ik uitgekeken naar de moment dat ik mijn baby mocht vasthouden, en zij gingen daar even een stokje voor steken.
    Eerst naar mijn schoonmoeder, dan naar mijn schoonbroer, dan naar mijn schoonvader. Toen de baby plots begon te huilen voor honger, kreeg ik hem niet eens! "Want ze hadden al lang genoeg moeten wachten op dat moment"
    Razend dat ik was/ben! Die hele situatie ligt nu nog steeds rauw op mijn maag. Volgens mij ga ik hen dat NOOIT kunnen vergeven.

3. Opdringerige goeie raad waar ik niets mee ben
    Ian is een baby met zware reflux. Hij kan en mag echt niet platliggen. Hoewel ik de hele dag loop te roepen van "hou hem recht!" vinden zij het niet nodig om mijn "goeie" raad te aanvaarden. Al wat zij doen is goed, al wat ik zeg is pure bullshit.

4. De baby hysterisch laten huilen
    Soms heeft Ian gewoon nood aan mij. Zijn lieve mamie. Mijn schoonouders (die zichzelf nog belangrijker vinden dan "ouders") vinden het dan niet nodig om mijn kind terug te geven aan mij. ZIJ willen het dan troosten.
    Als Ian na 15min hysterisch krijsen dan toch geen lucht meer krijgt, dan krijg ik hem terug. Het enige wat dan nog helpt is hem even aanleggen aan de borst. Blijkbaar ook ineens het enige waar IK goed voor ben.

5. Het niet willen afgeven van de baby
    Zie verhaal hierboven + ...
    ... Mijn schoonouders vinden het ook hun volste recht om af te komen wanneer zij vinden dat ze de baby willen zien. Vaak zeg ik dan "MAAR ER KOMT AL BEZOEK LANGS SPECIAAL VOOR DE BABY" Toch staan ze er iedere keer!
    Als ik dan vraag van "kom, geef em eens aan mij" dan krijg ik hem niet eens. Dus dat bezoek dat speciaal op visite komt om Ian te bekijken, mogen kijken hoe hij op de schoot van mijn schoonmoeder ligt.
    Achteraf krijg ik dan steeds te horen "wat voor schoonouders ik heb" Een serieuze steek door mijn hart is dat. Neem het van mij aan...

Mijn vent is nu op weg naar zijn ouders.
    Hij heeft Ian (voor de laatste keer voorlopig) meegenomen. Ik zit hier ondertussen al een half uur met tranen in mijn ogen. Waarschijnlijk gaan ze dat ventje weer zitten wakkermaken (want ze zien hem toch zo weinig hé... *rolleyes* )

Mijn ventje gaat deze keer ook zeggen hoe de vork hier in de steel zit, en dat hij het niet apprecieert dat ze mij zo behandelen. Hij is ook met tranen in zijn ogen vertrokken. Ik besef dat het voor hem niet makkelijk gaat zijn om dat tegen ZIJN ouders te zeggen, maar hij wil niet dat zijn gezin er onderdoor gaat, wat momenteel dus wel aan het gebeuren is.

Eigenlijk ben ik blij om zo eens een verhaal van witte reus te lezen. Dat geeft mij toch het gevoel dat ik niet de enige op deze wereld ben met het "schoonmoeder probleem"

Voor de andere dames, sorry voor de hele uitleg, het zat me gewoon diep :'(

16. will

will Niet meer actief

weer even snel een teken van leven van deze kant.

zit nog steeds met een computer die niet goed werkt en nog steeds geen normaal internet. kan nog wel 4 weken duren heb er zo de pest in.

verder gaat alles goed. lobke heeft sinds een paar dagen een vreselijke nep hoest. telkens als ik hoest doet ze het ook en dan begint ze kei hard te lachen, zoooo leuk. er wordt hier dus door iedereen wat afgehoest, haahaa

nee daam ik heb niet terug gelezen, hoop niet dat je erg teleurgesteld bent, hihi.

verder zijn we druk op zoek naar een huisje van ons zelf en ander werk voor manlief. valt nog niet mee als je niet weet wat je precies wilt. dus ook dat wil niet zo lukken. nou ja zal allemaal wel goed komen.

lafo, de foto's zijn erg leuk. moet er wel om lachen want op de ene foto heeft Lobke de elleboog van Maud in d'r mond en op de andere ligt ze met Amy gearmd, grappig.

mmmm, doet ie comp het even en heb ik even de tijd begint Lobke te brullen en natuurlijk hoort Alleen mama dat

tot later probeer zo nog even terug te komen

17. will

will Niet meer actief

evelien, dat doet Amy nog steeds met d'r kleren. ze is nu 13 jaar dus duurt nog wel even voordat kim het opvouwen onder de knie heeft.

lobke begint nu echt te krijsen, ga er van door

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Whaha, dan ben ik maar voorbereid, hihi.

En Iris slaapt nog steeds, raar kind! :)

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi, Will, elke keer als ik jouw album open zie ik weer dat gekke autostoeltje :D

Witte Reus, jij zit misschien wel met jezelf in de knup... maar ik denk dat wat jij doet juist precies datgene is hoe jij eruit kunt komen. Je verteld wat je dwars zit, weet je hoe moeilijk dat is? Oke, dat de boodschap niet helemaal aankomt, maar dat is echt niet jouw probleem!
    En bezoektijden, jullie bepalen wanneer mensen komen, alleen jij je vent en Bram zijn diegene die altijd mogen binnenvallen in jullie huisje. De rest moet netjes bellen, of heel zelden spontaan binnenvallen (kan wel eens gezellig zijn he...)

Ik ben best wel makkelijk in veel dingen, als bepaalde personen hier toevallig zijn mogen ze wel meehelpen om de dames in bad te doen. Ik blijf er wel altijd bij zodat ik het indien nodig meteen kan overnemen. Maar in de afgelopen 19 maanden is het 3x voorgekomen dat ik geholpen ben met badderen. (Oke, mark even buiten beschouwing gelaten, maar dat is papa natuurlijk)

Ik laat anderen ook wel eens de fles geven, ik doe dit eigenlijk ALTIJD, ELKE Dag, week in en week uit. En ik vind het soms wel lekker om het even "uit te besteden". Maar er is gelukkig niemand die Fay uit mijn handen trekt. Moeten ze ook niet proberen en denk dat mensen dat inmiddels wel weten. Ik ben altijd heel lief, en rustig en aardig. Maar sinds dat Sam er is kan ik soms ook wel een beetje bijten whahaha.

Onsukkie, niet alle matrasjes van 20 euro zijn slecht. En als er niet dagelijks op geslapen wordt vind ik eerlijk gezegd dat juist een echt duur matrasje zonde van het geld is. Wij hebben geen speciale matrasjes voor beide meiden niet en ze zijn echt goed zat.
    Een goedkoop autostoeltje daar heb ik ook wel meer moeite mee. Nu heeft mijn schoonma wel een redelijk goedkoop stoeltje voor Sam, maar zo vaak zit Sam daar niet in, en er worden geen lange afstanden (snelweg) mee gereden. En een tweedehands stoeltje, echt niet!

Wishfull, ik denk eerlijk gezegd als ik zo jouw verhaal lees dat ik al lang een grote bek had opengetrokken. Als ik mijn kind wil dan wil IK mijn kind.
    Misschien kan je een brief aan je schoonouders schrijven met het verhaal, dan ben jij je ei kwijt. Het ziekenhuis verhaal, dat is echt onvergeefelijk vind ik persoonlijk. Het doet er niet toe hoe lang zij er op moeten hebben wachten, tenminste dat vind ik dan he (en jij ook volgens mij :D)
    Ik hoop dat je mannetje het een beetje duidelijk kunt maken bij je schoonouders, denk dat zij anders een groot probleem gaan krijgen. Want jullie moeten echt eerst aan jezelf worden, opa's en oma's zijn bijzaak..(soms wel belangrijke bijzaak hoor, maar niet prioriteit nr 1)

Marieke, denk dat je soms even een oogje moet dichtknijpen als Mark dingen anders doet dan jij het doet.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Deel Deze Pagina