Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

zo, probleem 1 is opgelost, een comp die normaal werkt en niet steeds uitspringt. dat maakt het weer wat makkelijker.

daphne, ik vond het autostoeltje eerst super. maar in gebruik valt ie erg tegen. krijg dat ding niet eens uit het stoeltje waar die ingeklikt zit. dus heb lobke nooit zo leuk als een koffer achter me aan hangen, haha., alles goed met Sam en Fay? en hoe gaat het met jezelf hebben jullie alles weer een beetje op de rails gekregen?

fiona check terug, gaat alles goed met jou en je meisje?

mmm Rene zit me toch aan te kijken. die beseft nu wat ie heeft gedaan met hier een andere comp neer te zetten. ik zie hem denken, weet Willie eigenlijk wel hoe duur het is om mobiel te internetten. denk dat ie nu zit te bedenken hoe die me dat vriendelijk duidelijk kan maken, hahaha

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha willie! heb je gemist hier op het forum! lache dat lobke zon vresseeelijke hoest heeft! ;)

oo men het weer is 10x niks hier

ik hoor beau hier wat tegenprutelen dat wordt huilen zo zucht....

o nog 1 ding wishful! wat een mensen zeg dat eerst e moment dat zal ik ze ook never nooit vergeven maar je kind niet geven aan je wanneer je erom vraag als het huilt sorrie hoor ik had allang de grootste ruzie met ze gehad! ik hoop echt dat je man tot ze door kan dringen

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    voeding: Meiden ik kan me wel voorstellen dat jullie er een beetje moe van worden, maar het houdt me toch echt wel bezig. Sinds ze minder is gaan drinken is ze ook wel van haar curve aan het afwijken! Ik maak me misschien wel te veel zorgen maar ja het is mijn meisje en ik ben zo stapelgek op haar, dat ik misschien wel een beetje overbezorgd ben.

Schoonouders, wat ik al tegen witte reus ook zei, geld ook voor jou wishfull..
    En dat ziekenhuisverhaal dat vind ik ook onvergefelijk! Dat is nog erger dan het kraamweekverhaal met mijn schoonouders!
    Ik hoop dat je man heel duidelijk tegen zijn ouders is geweest, laat je nog even weten hoe dat gegaan is!
    Maar pffff wat een schoonouders ellende.
    Ik las ook ergens iets over als ze alleen maar zonen hebben.. mijn schoonmoeder heeft dus ook alleen maar 3 zonen! pff zou het daar toch mee te maken hebben..

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden ik ga slapen spreek jullie morgen weer

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Anastasia, heb je dit officieel laten wegen?
    Fay is nu al over op 4 flessen.. ook niet zoals het hoort. Maar ze wilt gewoon niet meer. Wel geef ik haar nu 1x per dag 180cc+6 schepjes, en dat kan ze uiteindelijk een heel end wegkrijgen. Ze krijgt volgens mij nu 550cc binnen op een dag. Dwingen kan niet. Morgen naar het consultatiebureau en dan zie ik het wel weer. Krijg niet het gevoel dat ze het slecht doet.

O ja, Fay is van de week zelf omgedraaid naar haar buik!

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja het is eigenlijk nog zomervakantie, dus ik kan het lekker op m'n eigen manier opstarten voor mezelf :) Vrijdag is dan wel 'verplichte kost' om 10 uur starten (redelijke tijd). Ben benieuwd hoe het straks in het echt gaat; borstvoeding geven, dan naar m'n werk... we'll see

Het lijkt wel alsof Jayden z'n bedtijd naar voren aan het schuiven is...ipv na 22 uur gaanslapen na een voeding doet hij het nu voor 22 uur ook en maakt redelijke nachten... afwachten maar!

@friendly; waarom opa & oma niet goed als oppas? slecht contact?

@daphne; goed van Fay dat ze zich kan omdraaien

Nou ik ga lekker naar bed toe :) Slaap lekker iedereen, ICE succes morgen

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daphne, hoeveel woog Fay de vorige keer? Zal vast allemaal wel goed komen met de voedingen. Succes morgen bij het cb.

Anastasia, ik ben van mening dat een kindje vraagt wat hij/zij nodig heeft. Ik zou ook niet weten hoe je een kind moet dwingen om meer te gaan eten.

Wishfull, en hoe is het gesprek gegaan? Kan me voorstellen dat Kevin het moeilijk vond/vindt, maar dit moet een keer gezegd worden anders wordt het alleen maar erger. Echt belachelijk dat hun zo jullie kraamtijd hebben verpest. Ik kan er echt kwaad om worden.......... :evil:

Will, leuk dat je er weer bent! :D
    Kan me voorstellen dat je man nu baalt dat hij een pc heeft geregeld, maar wij zijn heel blij! ;)

Evelien, heerlijk dat Iris zoveel heeft geslapen. Jij klinkt ook gelijk 10 x beter! :D
    Die gekke meid gunt haar mama ook wat rust. ;)

Mark had wat cd'tjes voor mijn vader gebrand, en hij was helemaal blij! :D Heerlijk als mijn vader weer een keer lacht.
    Neia doet het goed, maar sinds gister heeft ze weer na bijna iedere voeding dat ze echte darmkrampjes heeft. Eerst was het alleen net voor het poepen, maar nu dus weer na de voeding. Zo raar dat dit weer terugkomt, want we doen niks anders dan anders. Ze krijst dan heel hard en stampt met haar beentjes, maar gelukkig duurt het maar eventjes.
    Nu is papa bijna klaar met de fles en gaat ze haar bedje in.
    Morgenvroeg gaat ze naar mijn moeder. Ik dacht dat ze dat nu teveel zou vinden, maar mijn vader staat erop dat zijn kleindochter komt, dan kan hij morgen de hele dag genieten. :D
    Ik heb wel zin om morgen te gaan werken. Nu weer met een andere collega. Ik ben benieuwd!

X Marieke

8. will

will Niet meer actief

rene zit nog steeds te bedenken hoe die het gaat brengen, haha.

anastasia als moeder kan je NOOIT overbezorgd zijn hoor.
    lobke drinkt maar heel weinig tussen de 90 en 120. als dit bij amy was geweest oef dan had ik het nu slecht gehad. lobke is de derde en ben zelf veel makelijker en rustiger geworden ook al weet ik dat ze te weinig neemt maar overbezorgd ben je niet noem het maar moederliefde.

ik ga slapen meisjes tot morgen

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Will, welterusten! (en het gaat goed met de meiden, heb leuke filmpjes op hyves staan :D)

Marieke, ze woog 4300gram 4 weken geleden

En zeg ik net dat ze van haar rug naar haar buik draaide (dat was gisteren of eergisteren), draait ze vanavond dus van haar buik naar de rug hihihi. Ik heb het niet gezien, maar Mark zat toe te kijken hoe ze bezig was.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat leuk dat Fay dat al kan, Laura nog niet hoor!
    Maar ja ieder kindje is anders natuurlijk.

Vandaag heeft mijn meisje maar 4 flessen gedronken.. en ook niet leeg helaas.. Ben benieuwd hoe dit morgen gaat, want ze had gewoon haar dag niet, veel slapen en dus vergeten om te drinken...
    Heeft ook WEER verhoging net als een paar weken geleden.
    En niet omdat ze te warm is aangekleed ofzo want ze ligt nog steeds in een rompertje..

Het CB zei dat ze op zich goed op gewicht zit, zelfs iets boven de curve maar dat de curve een beetje aan het afwijken is nu..
    Maar ja, jullie hebben gelijk zolang ze het goed doet etc...

meiden ik ga slapen!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja wat eten en drinken betreft vergeet ik ook wel eens te vragen of hij wat wil, en dat vergeet hij nou net NOOIT, dus wat dat betreft...

Maar ja, vanmorgen kwamen ze met z'n tweeën om kwart voor 11 uit bed (en toen moest ik ze nog wakker maken) en ik had inmiddels de honden al gedaan en het hele huis en dan zucht ie nog als ik hem vraag alvast wat in de auto te zetten.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heerlijk zeg, wat goed!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha mee hoesten geweldig, wat een deugnieten zijn het dan he!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ mama van ian (weet je forumnaam niet meer): Wat een DRAMA van schoonouders heb jij, en dat lijkt me zooooooooooooo moeilijk in een relatie!

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    wauw! Toch niet in die hoge flat? Dat is echt sjiek!

Super ook dat Devrim zo goed in zijn velletje zit en lekker relaxed gaat slapen.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @evelien: Zie je, Iris kan het wel en jij ook! Fijn dat ze wat rustiger is, sprongetje over?

@friendly: Zucht. . . . . . mannen! Toen je hem even de waarheid had verteld, had ie het toen wel door? Zijn je pannetjes weer schoon?
    Tuurlijk maak ik een foto van het blikje. Ik vond het er erg leuk uit zien wat je had gemaakt, al was jij niet geheel tevreden.

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @wishfuldreaming: Mijn nekharen schieten overeind bij het verhaal over je ##@*^^@# schoonloeder! Wat een vreselijk wijf zeg! (schoot eruit: sorry!)
    Ben benieuwd naar de uitkomst van het gesprek tussen je ventje en zijn ouders.

@will: heej, daar ben je weer! Jammer dat je niet hebt teruggelezen: We hebben het alleen maar over jou gehad! Bijdehandje zeg, jullie Lobke! Kuch, kuch!
    En heeft Rene het nog over zijn lippen kunnen krijgen?

@daphne: Knap kind hoor Fay! En weer terug ook! Succes morgen bij het CB, ben ook benieuwd hoeveel ze weegt bij wat minder voeding.

@neia: Fijn dat je vader zo van zijn kleinkind kan genieten en je moeder natuurlijk ook! Lijkt het allemaal al de goede kant op te gaan of houdt het niet over?

@anastasia: Soms groeien kindjes in het begin erg hard en groeien ze daarna pas naar een bepaalde lijn toe. Mikki zat boven de +1 lijn, maar ze duikt er nu ineens onder. Precies hetzelfde gebeurde bij Senna (weet ik nog) en dat is nu een gezond, zeven-jarig vrolijk slank meisje. Wanneer mag je haar weer wegen?

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    En weg is iedereen! Jammer!

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen,

Waaaaaaaaaaat ben ik de eerste......... :confused:
    Ja dat krijg je he als je weer aan het werk moet, hihi. ;)

Daam, lijkt me heerlijk als je al wat ervaring hebt en dat je niet meer zo onzeker hoeft te zijn.

Daphne, knap hoor van Fay. Ik ben benieuwd wat ze vandaag weegt. Succes!

Anastasia, misschien kun je Laura wakker maken als ze vergeet om te drinken? Of werkt dat niet?

Ik ga me klaarmaken. Toch ben ik nog een beetje zenuwachtig, raar zeg.
    Ice en Hannah veel succes op jullie 1e dag!
    Iedereen: fijne dag vandaag!

X Marieke

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Nee, ze woont aan de vissershaven, boven zo'n surfshop (weet de naam ff niet meer..).
    Maar helaas gaat de afspraak niet door, ze is ziek......bleh..had er wel zin in.

Deel Deze Pagina