@Daphne, wat goed dat Fay al beide kanten oprold! Echt een snelle meid, leuk! Devrim alleen nog maar van buik naar rug, maar is een begin.
goeiemorgen, haha daar zit ik al weer achter dat ding. Rene heeft weinig durfen zeggen. op het moment dat ie zei he willie weet jij.... verder kon hij niet komen want toen riep ik al he Rene wat nou? waarop hij weer zei, ik wilde alleen maar zeggen dat ik naar bed ga. haha Zal het zelf wel in de gaten gaan houden. iets anders we hebben gisteren een heeeeeel leuk huisje gezien met een hele grote tuin. ga zo even bellen. Het is een twee onder 1 kap en helemaal verwaarloosd liever gezegd uitgewoond maar ja dan heb je wel een mooie prijs erop. dus als het wat wordt, kom ik bij je onsukkie voor konijntjes. ik heb trouwens ook hier tegen de mensen van de zorgboerderij gezegd dat ik iemand weet die konijntjes heeft. ze hadden het er over dat er ook op de boerderij konijntjes moeten komen. is het goed als ik ze in contact breng met je als ze erom vragen? omdraaien hier Lobke ook nog niet hoor. ze probeerd wel maar d'r armpje zit in de weg en daar kan ze heel erg boos om worden. maar duurt niet lang meer dan ligt ze op haar buik. ze is nu druk aan het comuniceren met woezel en pip die boven de box hangen. aan het lachen te horen is het een leuk gesprek. ga even aan de slag, tot later.
Zo, goedemorgen dus....(bij vorige berichtjes nog niet gemeld) Zal overdag wel steeds rustiger worden hier nu er weer wat meiden aan het werk gaan. Ik heb gelukkig nog 3 weken. Vanaf volgende week gaat Devrim wennen op het KDV. Raar idee hoor. Meneertje was om 06.30 uur wakker, om 07.15 uur heb ik hem weer in bedje neergelegd, lag nog beetje rond te kijken en ik hem ondertussen alle te kleine kleertjes uit z'n kast gehaald. Echt een berg kleding die hij al niet meer aankan zeg. Ik ga een stapel opsturen naar de familie in Turkije want daar komt dus weer een kleintje en ze kunnen de kleertjes daar goed gebruiken. Heb ik liever dat zij er wat aan hebben dan dat het bij mij in de kast ligt voor een evt. 2e. Een aantal dingen bewaar ik wel, die wil en kan ik echt niet wegdoen. Zou vandaag dus naar Scheveningen gaan maar gaat niet door. Vanmiddag misschien ff de stad in, ff shoppen voor mezelf en nog wat leuke dingen voor Devrim, in maat 62 heeft hij nog wel veel maar daarna niet meer. Meiden die weer moeten werken, succes vandaag! Rest, fijne dag!
heeey ladies. THANKS voor jullie steun ( zo zie ik het ) Er zit van binnen zoveel woede in me als we het over (mijn) schoonmoeders hebben. Als ik dan kijk hoe mijn moeder is.. totaal anders die heeft wel respect voor ons, en voor ons wensen. Net als gister zijn we met mijn familie gaan karten en toen vroegen de mannen of ik ook mee ging.. oke dan en toen was mijn mams alleen met Bram. nou ik had nog geen stap gezet of ze hong met haar koppie boven de bak ( Trots ) en daar laat ze het ook bij. FF spienzen en dan vind ze het goed ze "eist "Bram niet op! Zaterdag hadden we nog een feest van mijn vriend zijn familie, en daar waren dus mijn schoonouders ook. Mijn schoonvader die deed wel normaal, mijn schoon moeder niet. Ik ben eerder met Bram gegaan want het was te druk ( vond ik ) en toen had ze tegen mijn vriend gezegd, ja ik denk dat ze toch nog boos weg is gegaan vrijdag. Vind je het gek! Ach ik laat het haar wel een paar keer goed voelen. Mijn vriend staat wel achter mij, maar het was voornamelijk dat ik enmijn schoonmoeder problemen hebben met mekaar dus hij heeft niet veel gezegd. Natuurlijk vind ik het leuk als er visite spontaan langs komt. dat deden wij ook wel eens maar nu we Bram hebben vind ik dat een ander verhaal. Maar hoe moeilijk is dat om als je weet dat wij liever hebben dat je ff belt, of een sms stuurt om dat te doen. ach zo kan ik uren doorgaan @wishfull... ohhh meeennnnn! :c: dat zou ik ze ook nooit kunnen vergeven en vergeten! dat zou mij altijd bij blijven. In mijn kraam week, wilde mijn schoonmoeder iedere dag komen ( ook spontaan ) toen wij een keer nee hebben gezegd heeft ze de hele avond liggen huilen, want zij bleef niet lang en zij wilde Bram zien! ook dat vergeet ik echt niet. @ice, en Hannah heel veel sterkte met jullie 1e werkdag. Ik vind het lekker om weer aant werk te zijn. Heb je toch wat afwisseling en je bent onder de mensen. Ben benieuwd hoe jullie het vonden. @Friendly, enne zijn je pannetjes schoon? @Askim, hoe gaat het nu met Devrim? wanneer ben je bij de ostheopaat geweest? @onsukkie, ik denk ook echt dat je er trots op kunt zijn dat je mannetje zoveel verdient dat jij thuis kan blijven. tegenwoordig is alles zo duur dat je wel met 2 man moet blijven werken wil je alles fastoendelijk kunnen betalen. @Will, enne hoe bevalt het in Nederland? @Daam, hoe is het met de kijkers afgelopen, of kreeg je huurders ? @Evelien, Hoe gaat het nu met Iris? hoelang bleef Lafo op vakantie? oei ik moet me klaar maken om te gaan werken, op het werk heb ik ook een gesprek, hoe het nu gaat enzo! pfff wat een gesprekken. krijg er haast een punt hoofd van tot snel Kus
Goeiemorgen meiden! @Wil, heeee je bent er weer! Hoe bevalt je huisje in het wispelturige holland? Je meiden het naar dr zin? @Onsukkie, je had me gevonden op vlinder! Ik snap er helemaal niks van.. heb psp x2 maar het lukt me niet om foto te knippen en normaal achter kader te krijgen.... can you help? (hihi ben van nature blont!) @Wishfull.. meid wat een ellende! Dat jij nog niet uit je vel geploft ben is gewoonweg respectvol te noemen! maar pas je op dat je niet over je heen laat lopen! zulke oma's (en eventueel opa's natuurlijk) zijn van die figuren die dalijk de mama rol van je overnemen en alles wel ff regelen terwijl jij erbij zit... je kleintje en je schoonmoeder moeten weten wie de mama is en dus de baas! Vriendin van mij heeft ook zo'n schoonmoeder en die neemt dus echt alles over.. heeft zelfs zn haar laten knippen bij de kapper (was lang nu heel kort) zonder toestemming want zij vond het te lang en niet netjes.. ik hoop dat het gesprek van je man met zn ouders wat opgeleverd heeft! sterkte meid.. dikke knuffel! @Wil, hier heeft Noah ook een heel grappig hoestje en als je het dan nadoet dan schatert hij hahahah. @Anastacia.. hahahah ach overbezorgd zijn wij firsttimers allemaal hoor! Noah heeft nu weer uitslag als ie wakker wordt op zn wangetjes.. trekt daarna weer weg.. maar wil iedere keer haast de dokter bellen hihi! hoeveel drinkt ze nu dan? Ik heb idee dat Noah onverzadigbaar is.. drinkt 180+6 achter elkaar leeg.. heb nu vanochtend twee eetlepels nutrix aan de fles toegevoegd.. ff kijken hoe zn darmen erop reageren.. hij vond het lekker in ieder geval! als ie er niet op reageert straks dan geef ik vnmiddag met vier eetlepels als papje met lepeltje.. misschien dat dit beter vult en hij wat langer tussen de voedingen laat... misschien voor jou een idee? krijgt ze wel meer voeding binnen zeg maar.. @Marieke, werkse! Ben blij dat het leuk was! Dat is vervelend zeg dat die krampjes terug komen! het zou toch minder moeten worden naarmate ze ouder worden zou je zeggen.. @Daphne, wauw! dat is goed van Fay! hihi leuk he als ze zo eigenwijs zijn... als we Noah op zn buik leggen en hij echt nog geen zin heeft om te slapen draait ie zich gelijk op zn rug en glundert ie naar zn mobiel.. hahahah! Dierentuin was leuk gister alleen het regende flink.. dat was beetje jammer! M'n schoonmoeder is zooo bezeten op die kleine, ze is gewoon bijna hetzelfde als mn vader.. hoop dat dat voor mn hormoontjs goed gaat komen hihi.. ze hadden een zwembadje voor ons gekocht zoooo leuk! het is een paddestoel, de onderkant is badje (heel ondiep) en dan zit er zit dakje op.. en dan allemaal paddestoeletjes omheen.. echt zo'n leuk ding e niet te groot dus perfect voor in ons tuintje.. vandaag lekker helemaal niks doen.. heb er geen zin in hahahhaah! ga proberen of ik dat digiscappen onder de knie kan krijgen....
Nou toen lag ik al op 1 oor, haha. Weer een nacht van 22:00 tot 6:00 toen ging ze er om 6:30 weer in werd om 7:30 wakker (geen idee waarom), maar even in bed genomen want ik was zelf nog moe (slecht ben ik) en nu slaapt ze nog (wel in haar eigen bed).
@Gina Nutrix mag ook pas vanaf 4 maanden dus ik weet niet of ik dat wel wil proberen hoor met laura. Maar Noah is overal heel snel in dus wie weet helpt het bij hem wel en heeft hij echt al meer nodig. @schoonouders; pfff kan er wel een boek over volschrijven.. Gisteren weer geweest, en echt er zijn dan zoveel dingen waarvan ik denk ik ontplof straks ... babyfoon, vinden ze niet nodig want ze moeten een ïntuitie "gaan ontwikkelen ( idioot mens, als laura boven slaapt en ze is beneden aan het werk hoort ze echt niks! op de boerderij) traphekje vond ze ook niet nodig, want ze moest er maar leren me eom te gaan dat soort dingen echt ik denk dat ik haar de nek nog eens omdraai! Wat wel leuk is,is dat mijn oneindige gezeik toch werkt, want gisteren vroeg ze, MAG ik haar uit de maxi cosi halen EINDELIJK... werd ook wel tijd. Ze kon het ook niet laten om een opmerking te maken over het feit dat laura pas een week later bij hun komt dan afgesproken, want de keer dat ze zou komen heeft ze iets belangrijks maar ze zegt dan doodleuk maar pap is toch thuis, en dan wil ze iedereen voor t karretje spannen als achterwacht.. nou dat dacht ik dus niet !
schoonouders ze blijven ons bezig houden, gaat een hoop tijd inzitten om deze wezens te heropvoeden. die van mij kijkt niet eens op naar Lobke behalve als er iemand binnenkomt dan heeft ze de moed om Lobke uit de box te graaien om haar vervolgens na 5 minuten weer terug in de box te doen. na de zoveelste keer dat ze dat deed heb ik gezegd: is het nou eens afgelopen, vraag het eerst even aan Lobke of ze het wel wil en aangezien lobke geen antwoord geeft en maar steeds huilt zal ze er wel geen klap aan vinden. weet niet of het helemaal goed is aangekomen, we zullen het merken op de volgende verjaardag (als ze komt want we hebben eigenlijk niets meer van haar gehoord). er komt hier een vreemd geluidje uit de box, volle luier alarm, jakkie, vast zo 1 van nek tot enkels, zo klinkt het tenminste.
Afgelopen donderdag bij de osteopaat geweest en het gaat sinds donderdag een heel stuk beter ............ Ik heb dus echt geen idee of het met de behandeling te maken heeft of dat het echt toeval is. Afwachten of de verbetering zich doorzet en 21 aug moet ik weer, dus dan kan ik misschien kijken of hij na die behandeling weer een stap vooruit maakt. Lafo bleef 2 weken weg, dus is volgende week terug.
Goedemorgen! Hier weer een heerlijke nacht van 22 tot bijna 8 uur . Daarna samen eruit gegaan en meneer om 9 uur weer in bed. Helaas nu alweer wakker, terwijl hij ECHT moe was. Heb tussendoor wel zelf kunnen douchen en de badkamer gedaan en gegeten. Had alleen nog meer in de planning . Goed, we passen ons maar weer aan meneertje aan. Hij krijst de boel nu al bij elkaar, toch niet alweer een regeldag hoop ik Zal ff kijken of hij wat wil eten...
@Gina, heb je de hoeveelheid water hetzelfde gehouden, dus 180 water, 6 schepjes fv + 2 eetlepels Nutrix? Van mijn schoonzus hoorde ik dat zij het bij mijn neefje ook vrij vroeg deed zodat hij de nacht beter doorkwam maar heb geen idee of ze dan de hoeveelheid water hetzelfde hield. Hier gaan de flessen van 180cc+6 schepjes ook leeg sinds 1,5 week, daarvoor liet hij altijd wel wat staan maar nu is het echt ieder keer op. Succes met digscrappen vandaag. @Anastasia, jij hebt ook heel wat te stellen met je schoonmoeder zeg, pfff ..Geen traphekje .echt levensgevaarlijk! @Will, lekker dat je weer internet hebt. Hoe is het nu met het gevecht om de nationaliteit van Lobke? Hier werd de kleine man net wakker maar was nog duidelijk slaperig, dus heb hem toch maar weer in bed gelegd. Als hij nu nog even slaapt komen we misschien wel weer op 4 flessen vandaag. Ik zie dus wel een beetje op tegen onze 'vakantie' van 2 weken naar mijn schoonouders/familie. Ik weet nu al dat Devrim daar alle aandacht krijgt, is ook wel logisch want is de eerste keer dat ze hem zien en waarschijnlijk moeten ze dan weer een jaar wachten om hem weer te zien. Ik hoop maar dat de baby van mijn zwager geboren wordt als wij er net zijn, dan gaat er ook veel aandacht naar de andere kleine.
Las dat over dat contact stukje nog niet, dat mag hoor. GRAAG zelfs! Want ik wil een klein beetje minderen, heb er nu érg veel zitten. www.goudenmandje.nl
oo zielig hoor me kleine meisje is verkouden ze niest wat af en haarneusje gaat al wat dicht zitten zo te horen en ze heeft zo nu en dan een hoest ze is verder nog heel vrolijk en drinkt nog redelijk goed wat zeg ik mega vanacht werd ze om 3 uur wakker vanaf 8 uur savonds geslapen fles aangeboden van normaal 165 zelden drinkt ze die leeg nu in 1x en wou nog meer dus nog 30 extra gegeven en ook op 195 cc had ze dus! huh! nou zit ze na de fles in de wipper alles onder gespuugd net en we gaan zo lekker in badje oo en morgen krijgt ze ook haar prikjes dat hebben wij weer! ze voelde ook warm aan maar met de temp tempde ik 37.3 hou het ff goed in de gaten
hoi meiden...wat had ik weer een boel bij te lezen maar ben er doorheen afstuderen: wil een workshop ontwikkelen over digitaal pesten voor het speciaal basisonderwijs, alle bestaande workshops zijn voor het reguliere onderwijs...enne wanneer het af moet zijn? pff...heb het startdocument bijna klaar en meteen in september bestorm ik mn begeleider ermee, daarna zo snel mogelijk eraan werken klaar = werken = sociale contacten = fijn! meiden denk dat ik er komende tijd wat minder ben, heb nog steeds erg last van mn nek en achter de pc zitten voelt niet echt goed...eerst maar eens die nek beter laten worden! voelde dat het beter ging als ik er niet/minder achter zat dus dan hou ik dat maar ff vol...daarna ben ik weer van de partij! ciao!
Goedemorgen! Heb nog niks bijgelezen.. doe ik misschien vanmiddag nog even.. als ik er de tijd voor heb Wat is dat pspen verslavend zeg.. ben er gister de hele dag mee bezig geweest heb net voor t eerst mijn nieuwe werkhuisje gepoetst.. is wel een eindje fietsen zeg... een half uur... brian begint weer aardig in een normaal ritme te komen gekomen.. gister heeft hij 6 voedingen gehad.. en vandaag gaan we voor de 5 zometeen eerst ff boodschapjes doen.. heb luiers nodig voor arjen.. hopelijk heeft de Ah nog wat in de aanbieding
Goedemorgen, hier ook een goede nacht, van 21.00uur tot 5.15 uur ( iets langer mag van mij, maar goed) En toen weer door tot 10.15 uur, ze ligt nu in de box te spelen. Gisteren bleef het goed gaan, wel slaapt ze van 17.00 tot 21.00 uur amper, maar dat zij zo, zolang ze overdag goed slaapt..... ze heeft gewoon een heel lang huiluurtje/clusteravondje, hihi.Wel was ze erg gezellig, veel lachen en kletsen! Viel in het wipstoeltje nog even in slaap tijdens het eten! Fiona, beau verkouden, hopelijk voelt ze zich er niet ziek bij. Ik zou even het cb bellen of ze dan wel gewoon haar prikjes moet hebben! En goed haar neusje sprayen! Friendly, heerlijk zo'n lange nacht, hopelijk gaat Ruben zo wel lekker slapen. Anastasia, ik zou denken dat Laura misschien weer of nogsteeds in haar sprongetje zit, las laatst van een paar moeders waarvan hun kindje 7 weken in het sprongetje zaten, ze hadden dan weer een paar slechte dagen afgewisselt door wat goede dagen, en misschien is ze zich naar 4 voedingen aan het regelen. Ze zal gewoon ook wat minder eetlust gaan krijgen want ze moet het met een voeding minder gaan doen! Allen die verhoging kan ik niet verklaren! Will leuk dat je er weer bent, hopelijk dat dat huis wat gaat worden, zijn jullie handige klussers, of moet je het laten opknappen? Wij hebben beiden 2 linker handen en kopen altijd een huis waar weinig aan moet gebeuren, dat klinkt of we elke maand een ander huis kopen, whahaha. Succes met de poepbroek, hoplijk viel ie mee. Anastasia, ik zou ook voorzichtig zijn met de nutrix, had vrijdag nog weer even gebelt met het cb, ivm de heftige krampjes van Iris, en daar zeiden ze dat de darmpjes echt pas af zijn na 6 maanden. Ook kan nutrix wat stoppend werken, en daar heeft laura ook al eens problemen meegehad of vergis ik me nou? Ik denk wel dat nutrix op zich heel zacht voedsel is en licht verteerbaar voor de darmpjes, maar toch. Bovendien heb je kans dat zij zich er juist nog voller door voelt en een volgende voeding nog minder drinkt. Oh en toch een stapje voorwaarts gemaakt met je schoonmoeder, dat is heel wat, ze zat ook in een sprongetje! hihi Wiitereus, het zou denk ik wel helpen als je vriend zou zeggen bv. dta hij ook wilt dat ze belt voordat ze komt, misschien omdat hij weinig zegt vat ze dat op als zijnde dat hij het eigenlijk niet met je eens is, ik zeg maar wat hoor, maar het zou kunnen,toch? Wishfull, hoe is het gesprek tussen kevin en zijn ouders gegaan, ben benieuwd. Ice en Hannah, zijn jullie nu aan het werk, ik denk aan jullie, hoe vonden jullie het om de meisjes weg te meoten brengen? Nou ga even wat den, volgens mij is Iris in de box in slaap gevallen, hihi
Pff ben nu al gek van Ruben. Hij krijst de hele boel bij elkaar, schone luier heeft ie al, dit zijn duidelijk geen krampjes, wil niet op schoot, niet in de box spelen, is hartstikke moe maar wil niet slapen. Ligt nu alweer 10 min in bed te krijsen. Over 5 min ga ik wel weer proberen te troosten... heb net een mail gestuurd naar de osteopaat wanneer we daar terecht kunnen. verder het ziekenhuis gebeld voor echo heupjes en dat kan mooi donderdag al (ga mooi naar het streekziekenhuis ipv de stad, daar zijn de wachttijden veel korter). verder heb ik achter een fietskar aangebeld, een kid-car, mooie ruime met grote bergruimte erachter, daar kunnen we donderdagavond kijken.