Ja ze zullen idd in een sprongetje zitten. Hij heeft een paar min nauwelijks gedronken, wel een beetje en ligt nu weer in de box zn duim te zoeken, wat niet goed lukt. Misschien dat ie daarom slecht slaapt, dat ie dat wil leren dat hij gewoon gefrustreerd is...
Anastasia, over de 5 weken van de sprong.. in die periode kan de sprong plaatsvinden. Geloof nooit dat die 5 weken duurt. En jij mollig? Ik ben gewoon dik (ben 1,66 en woog vanochtend 92,4 maar ik ben al weer afgevallen hoor de afgelopen 2 weken) ik doe nu dus ook aan de lijn.
Gelukkig dus wel een BSN! Raar dat het nr. dan weer niet bekend is voor de kinderbijslag maar wel voor de zorgverzekeraar. Jullie hoeven dus in ieder geval niet terug naar Zweden voor papieren, dat valt mee . Succes, hoop dat het snel geregeld is.
Volgens mij kan dat niet, want Ruben is ruim 4 wk te vroeg geboren, en je moet tellen vanaf de uitgerekende datum!
Dat dacht ik ook maar ik zag ook op een ander topic dat moeders vertelden dat hun kind er 7 wk in zat, pfff . Hopelijk kan dat niet of gebeurt dat hier niet.
Evelien, dat rekenen vanaf de uitgerekende datum vind ik nergens op slaan. Dan zou Sam die 10 weken dat ze te vroeg geboren is niets aan haar ontwikkeling hebben gedaan. Toch raar of niet? (Bij kleine afwijkingen lijkt het me logischer maar niet als een kind echt te vroeg is geboren, dan zou ruben bijvoorbeeld een maand hebben stilgestaan, denk dat er echt flexibel gekeken naar moet worden)
maar goed wel of niet te vroeg geboren , als de sprong meerdere weken duurt dan kan hij toch in dezelfde sprong zitten
ben het ook niet helemaal eens met kijken naar de uitgerekende datum. sommige dingen uit oei ik groei loopt ie idd ong 4 week achter, maar met andere is hij helemaal 'bij' .
ik heb neusspray vanmorgen voor me lieveling gekocht en zetpiletje voor morgen wanneer ze haar prikjes krijg uit voorzorg in huis gehaald ik heb meteen haar neusje gesprayed dat gezicht ze vondt het niet zo leuk! maar daarna was het een stuk beter 1x geniesd nog en niet meer horen hoesten gelukkig ze ligt nu weer te pitten heb ik ff de tijd vanacht was ook zo beroerd ze had de laatste voeding om 8 uur wou haar nog wakke rmaken om 12 uur maar ben ik slaap gevallen nou toen kwam ze om 3 uur en om 4 uur sliepen we pas weer want ze kon niet meer in slaap komen
anastasia ik doe met je mee! ik woog voor de zwangerschap al 75 kilo.. vanwege medicijnen.. mijn normale gewicht is ong. 65.. net voor de bevalling woog ik 87 en nu weeg ik 75.. dus wil er graag 10 kg vanaf hebben askim http://www.digiscrap.nl/ hier heb ik wel veel van geleerd!
Ja dat lijkt mij eigenlijk ook wel hoor, ik weet nog dat ik het boek kocht bij Kim en bij haar kon ik eigenlijk niet veel herkennen van in het boek, heb er toen bij Tessa niet meer ingekeken, denk ook dat het meer een leidraad is, te vroeg of te laat geboren, elk kind doet het toch weer op zijn eigen manier! Maar hij ( de schrijver) noemt het wel heel stellig.
Over het afvallen, als ik klaar ben met de bv doe ik ook mee, heb nu de bv als goed excuus om niet te hoeven lijnen, maar gezond eten kan natuurlijk wel, maar ik merk dat ik de puf er momenteel niet zo voor heb om me echt aan strakke eetregels te houden!
tjonge jonge, heb ik net een half uur gewandeld om meneer in slaap te krijgen, poept ie na 2 min binnen zn broek vol en is dus weer wakker heb van t weekend mn eerste uitdaging, mn nichtje van 12 komt logeren (dus dan moet de logeerkamer van tevoren logeerklaar zijn...) hebben afgesproken dat ze zolang mag blijven als dat Ruben goed gemutst is, of dat ik zat van dr ben nou, als ruben klaar is zn luier maar weer eens verschonen (hoop tenminste dat dat het enige is...) en dan aan de thee.
wordt er helemaal moedeloos van zo krijst ie zodra je met je gezicht boven hem hangt krijg je even een smile, met gelijk daarna weer een gigantisch brulalarm, helemaal niks is goed. Af en toe heeft ie gewoon moeite met ademen en stikt ie half, zo huilt ie. Geen verhoging oid, geen krampjes, dus snap er helemaal niks van.
ahhhh dat is zielig! Frustrerend he als je niet weet wat er is! Ik doe mee met lijnen! wel vanaf maandag, had afgesproken als ik ging werken te gaan lijnen en dat is maandag. mn werk belde net, ik mag ma om negen uur beginnen om ff in te komen.. dan eerst ff bakkie met mn baas en aan de arbeid. wel leuk.. heb er wel weer zin in, ondanks ik het moeilijk vind dat ik noah dan zoveel moet missen. voel het wel beetje als afscheid van de "baby"tijd.. tijd gaat zo snel als je werkt dat het met hem ook sneller gaat dan denk ik.... maar ja.. we gaan gewoon naar de 1e kerst uitkijken! hihi wil, jij bent wel direct in ieder geval.. je schoonmoeder weet wat ze aan je heeft ... valt me trouwens nog mee dat ze m oppakt, weet dat ze je toen niet eens feliciteerde toen je zwanger was... en echt veel interesse toen ze geboren was was er ook niet toch? hier morgen ff met noah naar de ha.. hij heeft knalrode uitslag op zn wangen.. denk schuurplekjes (ligt natuurlijk op zn wangen want hij slaapt op buik) maar het is ook beetje ruw.. dus wil ff cremetje ofzo wat ik erop kan smeren maar wil wel dat ze eerst ff kijkt voor het geval het wat anders is. Noah gaat hier trouwens steeds makkelijker slapen, echt ideaal. overdag leg ik m bij de eerste geeuw op zn buikje, dan speelt ie nog ff wat en is ie ineens in coma. en savonds wordt ie wakker om kwart over acht, gaat lekker in badje om half 9 dna flesje en dan gelijk slaapzakje aan, mama kus en brengt papa m naar bed en binne aantal min slaapt ie.. horen m beneden geeneens meer! @Babyfoon.. iemand had het erover maar wij hebben ook geen babyfoon.. hebben open trap en dan horen we m als ie huilt.. en als we ergens anders zijn gaan we sowieso om de half uur ff kijken maar nemen dan ook geen babyfoon mee.... ohh heb mn welkomstopdracht af op vlinderpsp.. ik ben wel blond hoor hahaha het duurde voor ik het door had..pffffff
ik ken het idd, maar weet nog niet of ik het ga doen, heb er wel heel veel positieve verhalen over gelezen!