En je hebt het ook nodig voor een kinderdagverblijf soms, althans bij die van ons...moet je aansprakelijkheidsverzekering hebben als je kindje daar op kdv zit @Marieke; vervelend dat Neia zo'n last heeft gehad op jouw werkdag ook. Toch lijken oma's en opa's dat niet erg te vinden, omdat ze het zo leuk vinden om die kleine bij zich te hebben Ga je het nog proberen met sinaasappelsap? Ik heb er nog nooit van gehoord. @JVtje ; goed dat je je niet gek laten maken door het CB. Soms denk ik wel eens dat ze zich teveel aan de theorie houden, je moet naar het kindje kijken vind ik dan, net als jij doet. GOED HOOR Fijn dat Maud het zo naar haar zin heeft op het KDV. Wij hebben morgen intakegesprek, Jayden gaat vanaf 20 augustus daar heen, maar of hij van te voren mag wennen...daar heb ik nog niets over gehoord helaas. @Anastacia; fijn zeg dat ze op 4 voedingen zit nu @KDV: wie moet er naar het kinderdagverblijf luiers en voeding meegeven? andere dingen die jullie mee moeten geven ? @witte reus; succes vandaag met de prikjes
Voeding en luiers is bij ons incl. dus hoef je niet mee te geven. Qua voeding hebben ze Nutrilon Standaard, dus als je iets anders geeft dan moet je het wel weer zelf meegeven. Flesjes worden dagelijks uitgekookt dus hoef je ook niet ieder keer mee te slepen. Meegeven eerste keer: flesje, slaapzakje en reservekleertjes, evt. speentje.
Waar heb je dit lesje gemaakt? Ik heb net de weekles op vlinderpsp gemaakt. Die hele beschrijving klopt voor geen meter, heb al een stille hint gegeven, ben benieuwd of ik nu een rel veroorzaak
He meiden, Hier gaat het erg slecht. Neia doet niks anders als krijsen van de pijn en overgeven. Ze heeft al 3 keer overgegeven van 1 flesje, dus ik denk dat alles eruit is. Ze heeft zoveel pijn en schopt zo hard met haar benen dat ik het niet tegen kan houden. Het is zoooooooooo zielig! Volgens mij is ze nu uitgeput, en dut ze nu in. Net dus de ha gebeld, een vervanger, want die van ons is op vakantie. Ik kan om 3 uur langs komen, want de assistente vond dit ook niet normaal. Gelukkig gaat mijn schoonmoeder mee, want ik loop al de hele ochtend mee te janken, het is zo zielig. Hopelijk kan ons meisje even slapen nu. Ik ga ook vragen naar die lactulose siroop, want ik lees allemaal positieve verhalen op het internet. Ik laat me echt niet afschepen hoor. Jullie horen het wel! X Marieke
haha hier netzo, kreeg een antwoord op mn vraag en dat stond ook geeneens in de les Zo, had Ruben om kwart voor 10 in bed. Schuur opgeruimd, ramen gewassen, stofgezogen. Ruben was wel wakker, maar lag stil in bed, man heeft nog ff zn speentje terug gegeven, een half uur terug. Daarna nog gehik gehoord en nu is het weer helemaal stil, misschien toch maar weer gaan slapen.
Je hebt groot gelijk, laat je niet afschepen! Dat spul werkt super geod (ik heb het ook gehad na de ks). Arme Neia...
jeetje, en dat nu het net wat beter leek te gaan met Neia! Vind eigenlijk dat je nog best laat bij de ha terecht kunt, maar goed is ook wel weer logisch want iedereen maakt natuurlijk netjes een afspraak. Hoop dat je meisje even lekker gaat slapen, kun jij ook even bijtanken. Heel veel succes en sterkte vanmiddag!
Hilde: hebben jullie zulke goede inhuis-islolatie dat je Louise niet door de deuren heen hoort of huilt ze zo zachtjes? Als Ruben zn keel opzet dan kun je hem 3 huizen verder nog horen geloof ik... Ik heb de babyfoon aan zodat ik naar hem toe kan gaan voordat hij huilt, als ie net wakker wordt. haha...hoe herkenbaar van je poepluier, dat gaat hier altijd netzo, je moet er niet over praten! Wittereus: ff voor de duidelijkheid: als je met jezelf in de knup zit ben je vaak zelf ook de eerste die dat weet hoor, dus ik denk dat het bij jou wel meevalt! Je bent dan porrechagerijnig en kan van echt niemand wat hebben, vaak snel emotioneel en veel mensen hebben veel hoofdpijn. Wat een voordeel van in mei uitgerekend zijn he, na je bevallingsverlof ook nog vakantie op kunnen nemen
Zo heb net de eerste les babyzwemmen gepland, een van de meiden van de gym gaat ook, dus ook nog gezellig. Volgende week woensdag is de eerste kee, ben heel benieuwd, de zwembroek is in elk geval al in huis.
niea kan je niet gewoon nu meteen naar de huisarst?! ik zal het niet afwachten tot 3 uur hoor! ze moet nog een voeding enzo neem ik aan en dan is dat ook weer een drama gewoon bellen en zeggen dat je niet langer kan wachten overdrijf het gerust maar nog wat erger dan het al is wat vreselijk zielig zeg! succes meid
hier een goede nacht gehad alleen de avond en middag ervoor was drama beau had ineens last van krampen ik huh krampen? ja echt de hele middag scheeten gelaten en persen en krom van de pijn in de buikje heb haar wat van die druppels gegeven en hetis afgezakt savonds dus laatse les vanzwschapsgym ze was wakker toen ik haar achterliet bij me man toen ik terug was zei die dat het 1 groot drama was pffff ik wordt er zo moe van kan gewoon blijkbaar niet weggaan want het is elke keer raak als hij moet oppassen ik haar een flesje gegeven 50 cc gedronken en ze was zo moe ze wil bij me direct in slaap heb haar in haar wiegje gelegd en van 22.30 tot 07.00 uur heeft ze geslapen toen samen geslapen tot 10 uur ze heeft weinig gedronken om 10 uur 85 cc toen badje in en nu ligt ze alweer een uurtje te pitten in de box me man en ik nog wat woorden gehad net als witte reus zit ik volgens hem ook in de knup... ik haal me allerlei dingen in me hoofd zegt die hij zegt dat beau helemaal niet wat verkouden is dat ik dat maar in me hoofd haal en dat ik de hele tijd op hem zit te vitten hoe die met beau omgaat(daar heeft die gelijk in) en ik voel me ook moe worden het zit zo beau ging niet met haar voeding ik dacht eerst mischien heeft ze lichte reflux dacht de wijfverpleegdkundige ook toen later bloed in de ontlasting ik denk dit is foute boel ik dacht aan een koemelk ik gezegd maa viekden me man en me schoonouders leek het wel of ik wou dat ze wat mankeerde ik overdreef volgens hun alle3 met haar in het ziekenhuis zei de arts dat mijn vermoedens wel eens juist konden zijn dus daarom mocht ik allergeen proberen hup meteen resultaat beau had geen uitslag meer en sliep meteen door de flesjes gingen er goed in nou met de prikjes ik zeg ze kan er wat rot door voelen dus dan geef ik haar een zetpil nou nou hun zoon was er nog nooit ziek door geworden en man zit dan gelijk ook mee te vitten dat ik weer allerlei doemsanarios in me hoofd haal ik wordt daar zo moe van nu is ze gewoon verkouden geworden omdat we vande week buiten zaten en er stond een wind neeeee dat kon geen kwaad volgens hun me gevoel zei anders dus ben met haar naar binnen gegaan en toen later naar huis nu is ze sinds gisteren dus snotterig ect ect ik merk toch zelf wel als me kind wat anders is als anders! nou ze was niet verkouden bla bla bla nu gaat me schoonmoeder mee naar de cb voor de prikjes ik wil het eerst zelf proberen weet en wil haar ook meteen zelf troosten ik heb het gevoel dat ik wordt geleefd weet niet waarom of ze me als een klein kind beschouwen ik moet gewoon tegen 3 mensen opboxen en daar heb ik ff geen kracht voor beau wordt wakker maar mischien haal ik me wel dingen in me hoofd die er helemaal niet zijn maar voelde me gewoon rot erdoor worden ben het nu ook ff kwijt ga naar beautje toe doeiii
ja ik zie ook vreselijk op tegen de volgende voeding, eigenlijk om 12 uur. Maar ze slaapt nog, dus ik laat haar lekker liggen hoor. Ik verwacht ook niet dat er iets is dat gelijk helpt. Want op internet las ik dat het zelfs met die siroop enkele dagen kan duren. Als ik maar weet wat er is, en wat ik er aan kan doen. Want dit is te zielig!
Als de babyfoon aanspringt dan hoor ik pas VLAK voor haar deur het geluid via Louise zelf, daarvoor nog allemaal via de babyfoon. Je hoort haar dus écht niet! Nou huilt ze meestal niet zo heel hard, als ze echt zou krijzen zou je het misschien wel horen, maar de deuren zijn behoorlijk isolerend en onder haar deur zit ook nog een strip tegen de haren (scheelt een hoop in haar kamer), dus zit al helemaal geen opening meer. In de achtertuin hoor ik haar wel als ze boven ligt.
Tjee Fiona dat is ook niet prettig zeg... ben blij dat ik dat hier niet heb, al moet ik zeggen dat ik nog blij-er ben dat m'n schoonouders niet om de hoek wonen.
volgens mij moeten we een subforum over schoonmonsters gaan openen... Heerlijk zeg, mn mannetje slaapt nog. Ligt al 2,5 uur in bed. Ga lekker zelf even een broodje maken en dan zo meteen even naar de pc winkel, wil een externe harde schijf kopen of een grotere usb zodat als de pc leeg gehaald wordt ik niet al mn foto's kwijt ben...
hihi linda.. ik kreeg op mn kop omdat ik zoveel uitroeptekens gebruikte,was brut volgens haar... vond die les ook onduidelijk! was ook niet goed wat ik gemaakt had haha... ahhhh marieke toch... wat vervelend! hoop dat de ha wat voor je kan doen! knuffel ahhh fioon... heel irritant he! niet over je heen laten lopen he! ook knufel voor jou!
En hij slaapt nog! wat een verschil met gisteren zeg! Ik moet eigenlijk het bureau opruimen gaan nu, of boven stofzuigen, of in de keuken wat doen, maar heb echt 100% geen zin!