Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind de lesjes en materialen meestal wel leuk, maar Stephanie is niet de vriendelijkste ;)
    Ze heeft mij nog niks verkeerds gezegd, maar ik vind het stom hoe ze tegen anderen reageert.

Misschien moeten we ons eigen psp forum beginnen haha :D

2. Pffff ben net gewoon meer dan 1,5 uur onderweg geweest om ff een paar boodschapjes te halen, Quinn wilde op een gegeven moment niet meer lopen en drentelde als een slak achter me aan, ben blij dat ik weer terug ben hoor!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo beau heeft weer een flesje gehad en sliep weer in me armen heb haar in de wiegje gelegd en lig daar nu te pruttelen niet wetend wat er straks komen gaat ....
    maar goed ik denk gewoon dat me hormonen wat op hol zijn weet ook niet wat anders voel me heel snel dingen aangetroken nu en wil gewoon zelf uitmaken wat ik doe en waarom het is mijn kind! punt.

nou niea hoe is het nou met de kleien neia? ging de fles nu wel

beau had alweer wat krampjes ook net en veel winden pfff snap er niks van maar goed wel zullen wel zien ben benieuwd hoeveel beau nu weegt want ze is echt looïg aant worden op me arm

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    ja ach.. moet niet te vaak voorkomen want doe het ook maar voor mn plezier!

weet jij hoe ik die brush wit krijg?

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    okee, een subforum pspen en een subforum schoonmonsters... verder nog wensen? ;)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Een forum afvallen en aankomen?

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hahaha ja idd... worden een hoop subforums.. lastig wisselen dan.. kunnen we niet gewoon ons eigen forum maken voor alleen de mei mama's en onze wensen hahahaahahah...

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallo,

hey fiona, hier straks ook de prikjes maar dan voor de 2e keer. nu zie ik er als een berg tegenop :(
    gaat je schoonmoeder nu mee? als je het niet wilt moet je dat gewoon aangeven.
    wat klote dat je door drie man word "aangevallen "ipv jou een beetje te steunen. en ja van wind kunnen ze verkoouden raken! heeft Bram ook last van.
    ik hoop dat je je snel beter voelt want ik weet hoe je je voelt! * knuf*

@afvallen en aankome. ik meld me super dol blij aan om af te vallen !
    voor de zwangerschap weegde ik 70 kilo. op het laatst van de zwangerschap woog ik 84 kilo, en nu.. nu zijn het er 76 :(

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja dat lijkt me ook wel wat een forum voor ons alleen met daarnaast verschillende subfora :)
    Misschien dat jullie via de mei mama hyves wel het e.e.a kunnen doen?

10. Ja ik heb er wel eens over nagedacht om een forum te maken voor de meimamma's ;)

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Marieke wat vreselijk zeg met Neia, het is echt niet goed hoor als ze alles overgeeft, het kan me niet schelen wat er gebeurd al moet je het enorm ovedrijven maar je moet bij die huisarts niet weggaan voordat je antwoord hebt op al je vragen en er iets gedaan word, en ook gelijk OF een doorverwijzing naar bv een kinderarts vragen of een 2e afspraak om te kijken of het beter gaat na een paar dagen, ze moeten neia echt beter onder controle houden bij die huisartsen!

Sterkte meid!

12. will

will Niet meer actief

MARIEKE, hoop dat je dit nog leest voordat je naar de dokter gaat. er zijn voor Neia ook druppeltjes te krijgen wel op recept. ik geloof dat ze dulco druppels heten, vraag het even aan de arts. je poep en spuug verhaal over Neia begint erg veel op dat van daisy te lijken toen ze baby was. ik kreeg het advies van het AMC (gastronoom, of hoe heet zo poepdokter) om juist geen lactulose meer voor haar te gebruiken ivm aanleg van de tandjes en dit erg invreet. ook bij de druppeltjes moet je daarop letten maar is minder erg en kan je nog meer verminderen door na het geven (gaat in de voeding) een slokje water te geven. laat je niet afschepen met een clisma dit werkt maar tijdelijk en maakt de darmpjes lui, het is fijn voor een keer om haar te ontlasten maar werkt verder niet. die druppels was het enige wat bij daisy effect had. ik weet hoe je je nu voelt ik heb ook heel wat keren zitten janken omdat daisy veel pijn had en maar lag te persen waardoor ze weer uitscheurde aan de onderkant.
    SUCCES zometeen.

heee Lobke is vandaag precies 100 dagen, goed excuus om gebakjes te halen, toch?

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    nou linda je hebt het gedaan hoor daar! hahaha ze flipt helemaal!

14. Nou we kunnen natuurlijk wel eens inventariseren of het zinvol is.
    Ik heb in het verleden wel eens een forum geinstalleerd dus ik wil het beheer wel op me nemen, maar dan moeten er wel moddy's bij die de boel draaiende houden want ik heb geen tijd om elke dag de hele dag het forum in de gaten te houden.

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    als ik weet wat ik moet doen dan wil ik wel helpen...

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou Linda, leef je uit, ik kom wel bij je forummen ;)

Heb nog een keukenkastje schoongemaakt, die komt er nog extra bij in de keuken. (is net zoeen als in de rest vd keuken, komt alleen uit een ander huis) was dus verschrikkelijk goor, vies etc, maar nu blinkend schoon. Alleen nog ophangen en inruimen.
    Ah, Ruben wordt eindelijk wakker, wordt ook tijd voor mn borst. Is nu ruim 5 uur na de vorige voeding, dus mag ook wel.
    ga ik hem zo voeden, dan aan de wandel, bij opa en oma thee drinken en dan weer naar huis. Ga vanavond frietjes eten, heb lekker geen zin in koken!

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik ook wel!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ook een die al 2 1/2 uur ligt, ga toch maar even met de honden naar de overkant, ik dacht... ik wacht wel tot ze wakker is, maar dat wordt wel ERG laat blijkbaar!

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0

zoek de verschillen.

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0