Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    nog meer spam

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0

wat een verschil he :D

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ook wel leuk worden we allemaal mod van een deel hihihi

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

Dulco druppels dat kan ook, alleen die maken de darmen wel weer lui, is echt net als dulcolax maar die druppeltjes kun je zo bij de apotheek halen die jij beschrijft niet noodzakelijk op recept.
    en idd lactulose is natuurlijk door de suiker niet echt fijn voor tandjes misschien, maar je hebt ook een suikervrije variant!
    Ach wat dan ook als het maar heklpt bij de kleine neia
    arm meissie

5. Gaan jullie dan ook ALLEMAAL mee naar een nieuw forum? Niet dat de helft hier blijft hangen want dat zou dan jammer zijn, we zijn zo'n leuke groep bijelkaar.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pff lastig geen idee.. misschien dat door sommigen ook hier nog veel in andere toppics gelezen word? geen idee eigenlijk.. zou je eigenlijk eens moeten inventarisren.

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik ga wel mee, maar ik vind het net zo fijn hier. bedoel... ja .. hoe moet ik dat uitleggen.

ik lees hier best veel ook bij andere dingen.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    misschien is het een idee om een onderdeel bij het forum te maken iom de "leider"van dit hele forum
    ?
    Kan toch.?
    of een paar toppics openen in de lounge ofzo

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    maar je kunt gerust hier bij alles blijven lezen/schrijven.

ik ga, het is mooi weer, toedels!

10. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    www.digiscrap.nl

11. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    He jakkes wat zielig. Hoop dat de ha nu eindelijk een goede oplossing heeft.

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Even snel een reactie, moet zo naar Venlo toe om bij een klant voorgesteld te gaan worden...
    Dus reageer vanavond wel uitgebreider.

Maud is (inderdaad witte reus) vandaag precies 3 maanden! Hoera! Dat wordt straks even wat gebak halen ;)
    Fay ook gefeliciteerd met je vermaanddag :D

@forum: hihi, ik ga ook wel mee hoor (en als ik zin heb, kijk ik ook hier gewoon nog, kan wel 2 forums bijhouden). M'n man heeft een eigen server, daar kunnen we dat forum evt. wel op hosten... en ik ben ook admin op een ander forum (daar ben ik sowieso de webmaster van de hele site), dus ik heb wel wat ervaring met die dingen :)

13. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Leuk babyzwemmen! Ga ik ook naar kijken, maar aangezien ik 4 dagen ga werken wat moeilijk plannen maar echt super leuk. Alvast heel veel plezier.

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @jvtje, wie weet kom ik je wel tegen :D

oh sorry Fay.. jij ook gefeliciteerd met je 3 maanden.

en Lobke met de 100 dagen hihih

15. Heey dat zou super zijn! Was me namelijk net even aan het bedenken waar we de boel moesten gaan hosten. Heb zelf ook wel wat ervaring in php en webdesign dus zou misschien wel een leuk idee zijn om de taken onder ons te verdelen.

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona,
    Een papa doet niet aan oppassen... hij is gewoon de verzorger en jij hebt die ellende wel vaker. Het is het risico van papa zijn :)

Friendly, je hoeft het echt niet altijd in de gaten te hebben dat je met jezelf in de knoop zit hoor. Maar ik ben het met je eens dat het met Wittereus wel goed zit hihihi, wittereus, je komt tenminste nog voor jezelf en je gezin op. En datgene waardoor je in de knup kunt zitten... dat is iets van "buitenaf".

Hier is de babyfoon ook wel nodig, maar alleen voor als we beneden zijn, dan hoor ik ook niets van bovenaf.

17. will

will Niet meer actief

anastasia, was die suikervrije lactulose er dan ook al 10 jaar geleden? want die troep had bij daisy zo gwerkt dat toen ze 2 jaar was er 8 tanden en kiezen werden getrokken. als die lactulose er toen ook al was vraag ik me af waarom ik die met suiker kreeg voor dais.
    hoop veranderd want die druppels gingen toen op recept.
    maar goed, je hebt gelijk als het maar werkt maar ik sloeg me toen voor mijn kop dat het die werking op haar gebitje had gehad en wil niet dat marieke dat straks ook zo voelt.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    will, kan jij het telefoonnummer van Marieke niet krijgen van een van haar buddy's? Denk dat jij dus wel weet wat ze doormaakt met Neia en de darmpjes. En smakelijk voor de gebakjes..

Ja idd Fay is ook alweer 3 maanden oud. Maud gefelicteerd en er zijn nog zeker twee andere bevrijdingskindjes die vandaag hun vermaanddag hebben hihihi.

Over een ander forum, daar zou ik zwangerschapspagina even niet bij gebruiken om te bespreken. Ik weet dat het al een keer eerder voor is gekomen en dat ze toen dat topic van die mama's bijna hebben gesloten! We kunnen altijd kijken wat met hyves doen. Ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte aan een ander forum. Ik vind zw.pagina en hyves wel genoeg.

Friendly, wij hebben gisteren al frietjes op (goed voor de lijn whahaha). Vandaag spaghetti.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zeker en je kunt het hebben.
    Ik heb alles in huis la opgegeten geloof ik.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Count me in, maar zouden er genoeg vrouwen blijven hangen op zo'n forum?

Deel Deze Pagina