Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam

dit is het 3de lesje

3. Oeps dat is natuurlijk niet de bedoeling! Voor hetzelfde geld komt er helemaal geen ander forum en dan zijn we hier dadelijk niet meer welkom, terwijl we hier met zoveel plezier komen.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Daar heb je gelijk in.

5. Ik zit ook al een tijdje op digiscrap, maar niet gezien dat er lesjes opstonden. Dacht alleen dat er wat technische tips stonden.
    Wel mooi trouwens ;)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zoowe zijn we weer pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff DAT WAREN DE EERSTE PRIKJES
    beau werd mega driftig en helemaal rood maar nadat ik haar had omgekleed en de tut in was ze weer stil en sliep ze nu heb ik haar net in de wiegje gelegd en ze slaapt zometeen lekker flesje en dan hopelijk niet al te veel last van die prikken
    me schoonmoeder ging mee ik voel gewoon dat er iets is alleen kan het niet in woorden uiten weet het gewoon niet ik zeg net wil je een kopje thee ja dat kan ik wel doen zegt ze me schoonvader kwam ook binnen ik legde beau in de wieg en zeg zal ik lekker thee zetten , nou nee doe toch maar niet en ze gingen weg ... stond ik hier in de woonkamer en boem de deur was dicht ik weet niet wat ik gedaan heb maar voel me hier niet lekker bij moet ik me man nou vragen of ik wat verkeerds heb gedaan of zie ik nou spoken ik weet het niet hoor

7. will

will Niet meer actief

daphne, marieke weet dat daisy het ook slecht met haar darmpjes heeft gehad (en nog maar ze kan er nu beter mee omgaan) we hebben het op de meeting erover gehad. maar had toen niet in de gaten dat Neia er ook bij spuugde.

maar marieke je weet me te vinden als het nodig is, geen probleem.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ze wordt wakker ze weegt nu 5020! en is 55 cm !

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona,
    Als jij ergens aan twijfelt, dan moet je dat gewoon navragen. Dat vind ik geen aanstellerij hoor. En paracetamol na een prikje, hier ook hoor! Al is het maar uit voorzorg!
    En ik kan me voorstellen dat je alleen wilt voor de prikjes, moet je dan ook gewoon doen. Je moet namelijk ook als je er behoefte aan hebt je gal kwijt kunnen bij het cb zonder bemoeienis van anderen. (Ongewenst advies zoals ze dat zo mooi noemen)
    En dat je man nooit ziek is geworden van de prikjes hoeft niet te zeggen dat Beau er geen last van krijgt.
    En dat je kind verkouden is.. dat zie je toch? Ze snottert. Oke, misschien komt het niet door het buiten zijn, misschien heeft je schoonma het virus wel met zich mee gedragen :evil:
    En die scheetjes en krampjes, heeft ze die nog vaak nadat je op hypoallergeen bent overgestapt? Als ze namelijk echt koemelkallergie blijkt te hebben dan is hypoallergeen niet voldoende. (ps: hier ook veeeel stink scheetjes maar gelukkig niet zo heel veel krampjes meer)

En je weet het... het heet niet voor niets: Moederinstinct :D

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona, wat een andere verhouding he.. Fay weegt vandaag denk ik wel 5 kilo, dus ze zijn even zwaar, maar Fay is wel 59cm.

O ja, vandaag de foto's bij de Appie opgehaald.. weer 179 euro lichter :( Maar ze waren ook te leuk whahaha. Op 1 na die was wat minder leuk, daar keek Fay echt alsof ze het helemaal niet lekker vond liggen die pose. (Was ook haar verkeerde zij)

Morgen komt de mirena in mijn lichaam. Heb vandaag toch maar een afspraak bij een gyn gemaakt. Vond het idee bij de huisarts toch heel wat minder prettig (na een 3tal ervaringsverhalen van mensen bij de feb mama's)

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Weet ik eigenlijk niet of dat er toen ook al was. ( met die suikervrije variant) En ik vind het juist super dat je zo kunt meedenken! Zker omdat jij ervaringsdeskundige bent.
    Ik weet alleen dat die dulcodruppels eigenlijk afgeraden wordt, ook tijdens borstvoeding en zwangerschap omdat het onder de contactlaxantia valt en die je darmen lui maken en ook kunnnen beschadigen. Het kan nl het zenuwstelsel vd darmen lui maken, zo kom je van de regen(babytijd) in de drup(peuter/kleutertijd etc) zeg maar.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fiona,
    misschien kun je het ook wel gebruiken dat ze meegaat naar het cb bureau.
    Gewoon daar aan de verpelegkundige je vragen of het kan zijn dat beautje ziek word van de prikjes, omdat je schoonmoeder zegt dat het onzin is! de zuster dan dan zelf wel zeggen dat ze idd ziek kan worden en wat je dan moet doen!
    Laat je niet van vragen weerhouden, desnoods zeg je gewoon waar ze bij zit dat ze je een aansteller vind maar dat jij die vraag nu eenmaal hebt!
    Kus voor jou

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou net ff bij de ha geweest en noah heeft idd exceem.. dus vaseline zalf gekregen. hoop dat ie daar niet voor altjd last van houdt.. maar ja er zijn ergere dingen he.

ik ga wel mee hoor! ik kan altijd topics hier en daar volgen! op vlinderpsp kan ik ook volgen haha... alleen mods daar is niet zo :( hahaha..

ik ga ook maar eens op digiscrap kijken!

daphne, vind ik nou ook... papa's passen niet op!
    kennis van ons zegt altijd dat hij papadienst heeft of dat ie oppas avond heeft.. vind ik zoooo raar, je bent toch altijd papa..!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dank je dankje meiden
    ik heb me schoonma meegenomen vooralsnog het is een schat van een mens maar een ram van sterrebeeld en die drammen maar alte graag hun zin door dus je moet wel sterk in je schoenen staan om dat tegen te houden zonder dat ze zich beledigt erdoor kunnen voelen
    ze vroeg het de vrouw zelf van het cb ze zegt mijn kind is er nooit ziek van geweest komt ook niet vaak voor zeker en toen jawel hoor mevrouw heel vaak zelf en ik inmezelf na na na na naaaa
    had ik gewoon ff nodig
    daphne de mijne is ook klein en compact zeg maar;) maar goed ik moet idd de voeding in de gaten houden want ze krijgt weer een beetje uitlsag op haar gezicht en als het erger wordt moest ik de dokter bellen van aar zodat hij bloed kon prikken en na kon kijken op kmallergie want heb toch een vaag vermoeden dat ze het toch heeft of de uitslag moet minder gaan worden ineens
    ik kijk het nog 2 dagen aan als het erger wordt zit ik er gewoon weer en niet eerder weg voordat ik wat weet want dat zou dan de 4de andere voeding zijn :(

niea hoe is het afgelopen met je dochtertje?

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

over dat oppassen van papas je kan toch wel aanemen dat je man gewoon max 2 uurtjes op die kleine kan letten zonder dat alles in het 1000 loopt ik wordt er soms wel gek van 1x in de week hoef het maar en elke keer kom ik thuis en zit beau er met behuilde oogjes oververmoeid en pak ik haar valt ze meteen weg in slaap of ze me op heeft zitten wachten ook wel weer lief
    begrijp me niet verkeerd mijn man is zooo lief voor onze beautje echt hij is er zo gek en trots mee maar hij heeft 2 mega linkerhanden en dat heeft die ook met haar zeg maar sinds een week kan die een luier omdoen bij dr haha flesjes maken kan die als de beste maar verder.... ah hij houd erorm veel van zijn dochter en dat is toch wel het belangrijkste

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    \

Maar een stuk of 3 hoor.
    Volgens mij kun je nu trouwens downloaden zonder die credits. Of dat een fotu is weet ik niet, maar ik heb er maar even gebruik van gemaakt.

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames mijn pc is stuk het wordt gerepareerd, ik ben nu bij mijn ouderrs. ik zit 3 weken zonder pc en internet.

tot oover 3 weken, ik hoop dat het nie lang duurt

doei

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona, mijn man doet ook niet zo heel veel met Fay hoor. En ja.. ook ik ben er dus bijna altijd. Maar ik heb wel geleerd met de omgang met Sam.. ik zeg er niets meer van, ik laat hem gewoon zijn gang gaan.
    Zou jij het durven om je schoonouders te bellen en te vragen of er iets was? (ik zou het niet durven) Helemaal omdat je aangeeft dat je schoonma voor de rest wel een schat is, dan is het de moeite waard.

En Fay is ook echt best wel een dunne baby hoor.

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha dacht al die meid van jouw heeft vast mooi slanke benen bau heeft echte worsten! haha
    nee ik wacht het ff af wil nog niemand voor hun hoofd stoten dadelijk heb ik gewoon spoken gezien me man zei dat namelijk dat hij niks van ze had gehoord en hij is er dagelijks dus ik wacht gewoon nog af en dan vraag ik het gewoon op d eman af

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hihi fioon, volgens je lijstje onderin is Beau 1020 gram hahahahah...
    Noah heeft ook worstjes.. heerlijk he!

Hee nazli.. tot over drie weken!

is toch ook het belanrijkste fioon, als ze maar van dr kindjes houden.. de rest komt wel goed! als je kleine dalijk wat groter is weet ie er miss meer raad mee! moet zeggen dat het me ook echt meevalt van mn man hoor.. hij is er echt wel handig mee. ach zo heeft elke man zn voor en nadelen hihi..

Deel Deze Pagina