Daar zijn we weer. 2 spuitjes in zijn donder vond hij niet zo grappig... ik zag er als een berg tegenop maar vond het mee vallen. De kleine man is weer goed gekeurd hij is 62.5 cm lang en weegt 6450 gram \
hoi gina heb je ook vaseline/lanette creme gehad? dat heeft laura ook gehad. En ik moet zeggen dat het best helpt. Iemand als iets van Marieke/Neia gehoord?
heb ff een avondje voor mezelf ingepland, filmpje kijken op de bank, heerlijk met de beentjes omhoog. Nu hopen dat Ruben even gaat slapen, anders wordt dat een film met veel onderbrekingen... Morgenmiddag krijg ik visite, eind van de middag komen mn ouders nog wat klusjes in huis doen (planken en kastjes ophangen, tuinkast brengen). Dan gaan we met hun terug en daar eten (lekker makkelijk) en dan met Max naar cursus. Nog geen nieuws van Marieke dus...
wow beau is echt doodop door die spuitjes kan wel merken dat ze ze heeft gehad vanaf dat moment alleen maar duf en slapen slapen en nog een slapen ze is alleen wakker geworden voor de fles en dan viel ze halverwege ook weer in slaap rustig zo hoor
Wat een leuke foto's! Daphne! Heeft nu echt nog niemand iets van Marieke & Neia gehoord? Maak me toch een beetje zorgen eigenlijk..
... ik ook... misschien zijn ze toch weer doorgestuurd naar het ziekenhuis. Enige wat we kunnen doen is afwachten ben ik bang... Leuk zeg die Bumbo Daphne, lijkt heel wat Fay erop! Heb Ruben even getroost, die huilde natuurlijk nog even. Nog wat was gestreken en ga nu kijken of ik de film aan de praat krijg (hebben de dvd speler niet meer in de kamer, dus moet ff zien of het uberhaupt wil, anders maar een film van de harddisk.
jeetje wat is het rustig hier zo.. je kunt wel merken dat er een paar kletskousen afwezig / op vakantie zijn.
die foto op de stoel is echt mooi, wat een heldere dame zeg! Fiona: waarschijnlijk gaat het morgen weer een stuk beter met Beau, na de nacht is het ergste meestal om en heb je je 'eigen' kindje weer terug. Na die petdag van gisteren vandaag een topdag met 4 voedingen, het verschil is zo'n 360 graden. Snap er de ballen niet van, maar dat zal ook wel nooit gaan lukken. De film gaat idd niet lukken, twijfel nu tussen vacatures zoeken, pspen en een film van de harddisk kijken...
Lekker zeg, goed idee trouwens. Louise is dan wel wakker (grr), maar misschien moeten wij ook maar even een filmpje gaan pakken. Trouwens... net lag ze te slapen en ik ging met de honden uit en ik zeg tegen m'n man: let jij even op de babyfoon, als ze huilt neit meteen pakken want met een beetje mazzel steekt ze haar duim in haar mond en gaat ze nog even verder. Kom ik even later terug zit ie beneden met haar, want ze was hmoest huilen en toen krijsen want het rommelde van onder zei hij. Kom ik er net achter (na een verspreking van zijn kant) dat ie gewoon naar boven is gegaan in de hoop dat ze wakker was. En toen deed ze toevallig 1 oog open en toen heeft ie haar meegenomen om mee te knuffelen, hahaha! *cute*
ik zou de bumbo via marktplaats halen. Nieuw in veel babywinkels. Ik heb er 50 euro voor betaald maar voor 25 euro vaak op marktplaats En fay houdt haar hoofd echt al goed en lang omhoog. En die Bumbo ondersteund de rug heel goed en de billen zakken ook iets naar beneden waardoor ze er dus nu al in mag.