Gelukkig niet, heb geen idee hoe lang dat "mag" duren, anders misschien even bij je HA vragen? Das maf hoor, ik dacht dat ze gewoon niet veel slaap nodig had. Misschien heeft het ook wel te maken met dat ze omstreeks dezelfde tijd dat ze zo lang is gaan slapen ook heeft ondekt hoe ze zelf haar duim in haar mond kan stoppen. Ze slaapt dus langer aaneen, omdat ze als ze wakker wordt haar duim in haar mond stopt en even later weer verder slaapt. Daar kan het ook nog wel aan liggen.
Zo de groeicurves van de jongste 2! Als je ze aanklikt worden ze groter! Marieke wat zielig voor Neia, gaat door merg en been he als je je kleintje zo'n pijn ziet hebben, hoop dat de lactuloze gauw gaat helpen! theangels: welkom hier en klets gezellig mee. Wbt de spruw, wrs reageer je niet goed op deze medicijnen er is volgens mij ook nog een andere variant, maar heb er geen ervaring mee. Lafo ( die is nu op vakantie) en friendly hebben dat wel! Misschien kun je het hun vragen, heb je ook al bij de "vragen aan de lactatiekundige"topic gekeken? Is Tijn jullie eerste kindje? Ik heb zelf 3 meiden, van 6, 3 en 11 weken, Iris is van 19 mei, dus vlak na Tijn! Onsukkie, ik denk dat je gelijk hebt en het aan het duimen ligt! Ice, fijn dat het werken je meeviel, en kan me voorstellen dat je je kleine meisje dan mist hoor Daphne handig zo'n stoeltje! Maar wat lijken ze dan meteen groot! Nou Ik weet niet meer wat ik verder gelezen heb, dus dames die ik vergeten ben sorry! Oh ja wittereus, normaal vind ik het niet erg als Iris niet poept, want ze verteert mijn voeding gewoon bijna helemaal, en heeft dus bijna geen poep, dus daar heeft ze dan ook geen last van, maar bij fv heb je wel afvalstoffen die eruit moeten dus daar maakte ik me wel wat zorgen over alhoewel ze wel regelmatig perste maar ze had er niet veel last meer van, de erge krampen van vrijdag en zaterdag zijn weer helemaal weg! Dus daarom maar rustig afgewacht. En vandaag tatarataaaa..... 2 flinke poepluiers! Dus dat is ze ook weer kwijt! Iris zit weer goed in haar velletje, heeft vanmiddag voor het eerst geschaterlacht, oh zo cute, smelltttt. Heeft ook lekker geslapen en nog een tatarataaaa vandaag het weer helemaal gered op bv, dat doe ik dus nu al vanaf zaterdag, maar vanavond had ze dus ook echt weer genoeg aan mijn borsten en kon ik de melk die ik gisteravond had gekolft bewaren! dat was weer voor het eerst! En dat terwijl gisteren de produktie weer wat terugliep. Ik dacht nog van ik word vast weer ongesteld, maar tot nu toe nog niet. Las op het forum ergens dat dat wel heel onregelmatig kan komen als je bv geeft en soms ook gewoon weer een tijd weg blijft als je het een keer geweest bent, we wachten het maar af. Ben wel blij dat het nu zo lekker gaat weer. Marieke dat gun ik jou ook van harte, ik duim voor neia dat ze gauw weer een tvreden en happy meisje wordt! Morgen komen mijn ouders ze blijven tot zondag, met mijn vader heb ik het weer uitgepraat. Het huis is nog een zooitje, kom echt nergens aan toe, dus morgen hoop ik wat poetswerk te doen! Ben er dus de komende dagen niet al te veel! Welterusten allemaal, ik ga weer eens kolven! Groetjes Evelien
Hoiii Ik snap ook niet hoe ik die brush wit moet maken... maar ja, kom er nog weleens uit.. @marieke, pffff wat naar zeg.. ben blij dat jullie serieus gnomen werden! Ik hoop voor je dat het snel verlichting geeft bij Neia! Heel veel succes! Ik ga er dalijk ook vandoor.. schoonmoeder past vandaag op dus ga de hort op... wel raar hoor he zo zonder je kleintje.. maar ja.. het is niet anders! Hele fijne dag allemaal! Kus Gina
ja lekker dom en had al bij de beginnerslesjes gekeken he, gewoon overheen gekeken maar goed, zo leer je elke dag weer wat bij heb trouwens ook een lesje geschreven, daar werd toch om gevraagd? wel grappig om te doen eigenlijk
Bij de beginnerslessen staat hoe het moet. Even in het kort... je opent die brush dan druk je op het penseel, en op het penseel kun je kiezen welke vorm die moet hebben en in dat keuzevenster staat rechtsonderin een knop met een vierkantje van stippellijntjes, die klik je aan en dan kan je die geopende brush toevoegen. Als die toegevoegd is kies je hem daarna zet de voorgrondkleur op wit en zet met dat penseel zo die brush op je achtergrond in het wit. Ideaal! En super makkelijk als je het eenmaal door hebt.
Waar ik het LEF vandaan haal mevrouw na 9 (!) uur slaap uit bed te halen om te voeden. Je dacht toch niet dat madam ook maar 1 normale slok ging nemen he (nou hoeft dat ook niet, want ik had zoveel overdruk dat ze alleen maar in de buurt hoefde te komen en haar mond open te doen, maar goed...). Nee hoor, wat een draak van een moeder heb je dan, als die je na 10 uur (sinds laatste voeding) eten wil geven, wat denkt ze wel niet? 't Kind heeft verdorie toch genoeg aan haar duim!
Goedemorgen terug! Hier heerlijk geslapen tot 7.00 uur. Allemaal een fijne dag! Marieke hoe ging het met Neia vannacht?
Onsukkie wat een lieve foto, en wat ligt ze er heerlijk bij, echt een tevreden meiske! Ja en ik ben ook erg blij dat het weer de goede kant opgaat met de bv!