Bram heeft gister de 5e voeding overgeslagen.. hij heeft om half 8 zijn laatste fles gehad, en is rond half 10 inslaap gevallen. en vanmorgen om 06.15 melde hij zich weer.. @evelien, wel fijn dat je het met je pap hebt uitgepraat. Wanneer gaan jullie nu met zijn alle weg ?
Goedemorgen! heel even hoor... Ruben lag er gisteren om 22.00 in, om 22.45 een speentje gegeven want hij lag nog te kletsen en: NU SLAAPT IE NOG! was wel van 6.45 tot 7.15 even weer wakker, maar toen zonder voeding of wat dan ook weer in slaap gevallen. Manlief loopt nu naar boven om zich aan te kleden, dus die zal zo wel komen van Ruben is ook wakker hoor
Volgend jaar zomer pas, de datum is nog niet exact bekend maar ze houden dus nu wel rekening met ons!
Heerlijk friendly, wat goed van Ruben Iris slaapt hier altijd van 21.00 uur tot ca 7 uur de laatse 2 dagen, ook een behoorlijke lange ruk!
Louise zit op haar praatstoel, werd half 9 wakker en is sindsdien tegen haar voeten aan het praten. Ik lach me rot.
Askim er staan wel beginnerslesjes op.. onder algemeen staat Subboards psp lessen.. hier kun je 3 lessen doen.. en t staat daar erg goed uitgelegt en je leert er wel veel van.. ooh je hebt hem al gevonden ja kost zeker veel tijd.. maar ik vind t wel erg leuk en verslavend Marieke ja 5 voedingen lukt aardig maar heb t idee dat de bv aan het terug lopen is.. heb ook zoveel last van stres de laatste dagen.. denk dat ik vanmiddag maar fv ga kopen en begin met afbouwen.. dan kan ik toch weer medicijnenn gaan nemen als ik dat wil.. Arjen en Brian blijven meestal bij papa als ik ga schoonmaken.. maar ik kan ze wel beide meenemen.. brian in de fietskar en arjen achterop.. en arjen loopt daar dan gewoon een beetje rond te rennen haha. sinaasappelsap krijgen ze daar juist niet heel erg krampjes van? Vlinderpsp.. Ik vind dat ze wel leuke voorbeelden hebben vind alleen de lesjes niet echt goed uitgelegt.. en dan voroal als je nog nooit met psp hebt gewerkt.. is t een heel gedoe om zelf overal achter te komen.. en op digiscrap.nl staan 3 lesjes die heel goed uitgelegd zijn. Mei maam forum misschie een idee om een msn-group te maken? is gewoon een eigen forum waar je alles zelf kan indelen... Maar of t verstanodg is om er een ander forum bij t egaan opennen.. was laatst toevallig is ergens bij de 2006 mama's aan t lezen.. die hadden de grootste ruzie gekregen... en t forum werd zelf bijna gesloten.. Wiite reus wat een lieve foto's van jou en bram! onsukkie dat is wel leuk als je ze kan downloaden zonder credits.. ik moest verplicht op heel veel foto's gaan reageren om aan credits te komen voor t 3e lesje haha. Daphne wat een leuke foto's! wat handig zo'n bumbo. marieke wat zielig zeg voor neis! ik hoop echt dat deze druppels goed gaan helpen! The angels welkom! zo alles weer bijgelezen! ga me nu maar is aankleden haha
Welkom op het forum, we komen uit dezelfde regio Heeft Jayden ook sinds een paar dagen! Had ik het gister op msn nog over met een paar mei-mama's...geen idee wat het is...
heb reactie terug van de osteopaat, ze denkt idd dat Ruben baat kan hebben bij osteopathie, alleen heeft ze pas over 4 weken plek. Ze verwijst me dus door naar een collega, bel ik net, kun je alleen bellen tussen 8 en half negen Morgen volgende poging dus! Wittereus, douchse! Brammetje begint zich ook naar 4 voedingen te regelen dus, mooi hoor! Evelien: fijn hoor dat de bv weer de goede kant op gaat, heel goed dat Iris het redt op voeding uit de borst! Toppie! Rustig aan de komende dagen he, probeer de rust te houden voor jou en Iris zodat je lekker in dit schema blijft hangen! Hilde: foei zeg, je maakt Louise toch ook niet wakker! ik denk dat jullie nog heel wat 'problemen' gaan krijgen met de duim van Louise... theangels: leuk dat je er bent, welkom! Hier idd ervaring met spruw. Ruben had een klein plekje, maar vooral ik had er last van. Na twee flesjes Ruben pesten (die dat hartstikke vies vond) heb ik zelf andere creme gekregen en toen was het snel over. Ik smeer zelf nog elke avond de creme door, dat mag dus das wel prettig. Zou ff contact opnemen met de huisarts, want volgens mijn lactatiekundige helpt bij veel kinderen de Nystatine niet, dat kan bij jullie ook wel het geval zijn... Marieke: hoop dat de lactulose snel gaat helpen en het weer beter gaat met Neia *knuf* geloof dat ik weer een beetje bij ben. Nu Ruben wassen, ff samen spelen, tweede borst en naar bed.
hoi hoi zit hier in me pyamma ben net wakker en beau is wakker aant worden wat een nacht pfff vanmorgen om 6 uur flesje en getempt had 38.1 dus ik een halve zetpil gegeven ze ligt nu nog wat te knorren in bedje zal zo wel komen voor een flesje en dan weer tempen ze laat ook sinds gisteren enorm veel scheten ze zit vol met lucht arme ziel ze is ook heel zielig ze heeft gisteren de hele avond geslapen en is alleen wakker geweest voor een flesje toen 10 uur laatste fles tot 6 uur geslapen maar wel ik 4x wakker geweest omdat ze zo mega onrustig was pffff nou ik hoop dat me meisie zich snel wat beter gat voelen hoe vaak mag je zon zetpil geven oo daar is ze ciao!
zo meiden mijn meisje is bij mijn ouders .. ik ga even iets in huis doen. Gek hoor zo alleen .. maar ja ik moet er toch aan wennen !
Wat kletsen jullie je toch suf Mag ik ook weer mee komen kletsen? Ik heb net voor de bevalling ook meegekletst en het na de bevalling een beetje af laten weten... SORRY! Jullie zijn ook met zovelen, en ik wil zo graag op iedereen reageren, maar dat lukt echt niet. Ik lees sinds een paar weekjes weer regelmatig mee en ik vind het toch wel erg gezellig zo. Vooral toen het subforum schoonmonsters opkwam Daar weet ik ook over mee te praten. En er zijn alweer mensen aan het werk he? Mijn verlof zit er ook op, maar deze week en volgende week heb ik nog vakantie. Ik heb aan de ene kant wel heel veel zin om weer te gaan werken, maar aan de andere kant zie ik er enorm tegenop om Marijn naar het kdv te brengen (en om de week past mijn schoonmoeder op, daar zie ik misschien nog het meest tegenop). Bij Jesse ben ik echt zo aan het janken geweest. En het gaat daar hartstikke goed hoor, maar dan denk ik: hij is nog zo klein en hij ligt daar maar de hele dag. Zielig toch? Maar ze houden hem echt wel bezig. Afijn, verder wil ik ook nog zeggen dat ik ook nog steeds bv geef. De eerste maand moest ik echt wel doorzetten. Bij Jesse is het niet gelukt, maar ik heb 13 jaar geleden een borstverkleining gehad, dus het was sowieso afwachten of het ging lukken. En nu nog steeds! Meestal wel 1 fles per dag, maar ik ben toch wel ff hartstikke trots op mezelf! Soms denk ik wel dat ik te weinig heb, omdat Marijn niet zomaar uit zichzelf loslaat en het liefst de hele dag blijft lurken. En dat gaat natuurlijk niet als er nog een kind rondloopt. Nu hebben we even lekker vakantie. Nou ja... we zitten een weekje bij mijn ouders in Zeeland. Maar het niet hoeven nadenken over wat we gaan eten en het niet hoeven koken is al vakantie eigenlijk. Sorry voor mijn egoberichtje Maar dit was even een update van mij. Ik ben niet zo vaak online, maar als ik aan het werk ben, gaat het wel beter! Liefs LIS
Heej LIS welkom terug! kan t me voorstellen dat je de tijd er ff niet voor had om te reageren.. soms word er ook zoveel gekletst! Fijn te horen dat t allemala zo goed gaat met je!
Zi, Iris slaapt nog steeds al vanaf 8 uur vanmorgen, ze laat weer wat meer tijd tussen de voedingen nu ze weer war meer kan drinken, heel fijn vind ik dat!
Goed hoor Evelien, ben helemaal trots op je dat je het toch weer volhoudt, dikke pluim, ook voor Iris! Welkom terug LIS! Vandaag verder gegaan met grote schoonmaak, ben nu eindelijk maar toch bezig met het bureau en de papierwinkel. Alhoewel de papieren nog moeten lijkt het zowaar al bijna fatsoenlijk. Nog een uurtje en dan zit alles netjes in de mappen denk ik. Ruben mag tussen 1 en 2 zn volgende voeding hebben, maar als hij het net zo doet als gisteren zal hij tot 2 uur slapen. Hij had een half uurtje terug wat gespuugd en ben nog ff bij hem geweest knuffelen, dus echt slapen is ie pas net mee begonnen. Zo eerst even met Max uit en zelf wat eten en dan verder met de papierwinkel. We zien wel hoe ver we komen, morgen is er weer een dag (ookal ben ik er dan het grootste gedeelte van de dag niet )
@askim: herkenbaar, dat wisselende schema Hier heeft dat een weekje geduurd. @witte reus: anderen hebben het ook al wel geschreven, maar ik denk dat je het beste kan merken dat je met jezelf in de knup zit, doordat je je gewoon niet zo lekker in je vel voelt zitten. Da's dan niet 1 dagje dat je je wat minder voelt, maar toch al wel langere tijd. Meestal merkt je omgeving ook wel dat je je wat anders gedraagt dan normaal. Ik merk het zelf bijvoorbeeld doordat ik me dan minder kan concentreren op dingen, sneller afgeleid ben, sowieso ook minder zin heb om moeite ergens voor te doen... Wat een leuke foto's van jou & Bram! En Brammetje vandaag 3 maanden! Hoera! Hihi, mij tegenkomen... ben alleen bij de klant geweest gister Was bij Belden, zit op het industrieterrein in Blerick. @hellepelle: dat je hulpverlener bent zegt m.i. niet zo heel veel. Ik merk zelf in elk geval vaak veel eerder bij anderen dat ze iets dwars zitten, dan dat ik het bij mezelf merk. @onsukkie: jij hebt dan naast Louise en de normale huishoudelijke dingen ook nog eens een halve dierentuin om voor te zorgen... Ja, die mannen kunnen ook wel heeeeel lief zijn met hun kleintjes Ik stuur Michiel vaak 's avonds naar boven met Maud om haar een schone luier te geven. Vind het echt zo geweldig om dan 'stiekem' met de babyfoon mee te luisteren wattie allemaal tegen haar vertelt en hoe hij met haar speelt enzo! Lekker hoor, dat Louise nu zoveel slaapt. Maud had dat ook, zo rond die tijd! Was ook gewend dat ze overdag veel wakker was, maar ineens, na het vorige sprongetje, lijkt ze soms niets anders te doen dan slapen! Slaapt echt duidelijk meer, met name overdag en dan vaak ook langere tijd aan 1 stuk. Alleen 's nachts nog niet zo... Meestal slaapt ze 's avonds vanaf een uur of 7/8 tot zo half 11 - 11 uur ongeveer, dan is het even etenstijd en daarna gaat ze dan (weer) naar bed toe. Soms ligt ze nog even wat te spelen, maar meestal valt ze wel zo weer in slaap. Dan slaapt ze tot een uur of half 6 - 6. En vaak wordt ze tussendoor nog wakker voor dr speentje. In het begin, vlak na het sprongetje, heeft ze wel een paar dagen gehad dat ze nachten van 9-10 uur maakte, maar dat was dus (helaas ) alweer snel verleden tijd... @katje: ik heb het bij het intakegesprek gehad over Maud laten wennen op het KDV, daarvoor is er ook niet over gesproken. Wij moeten zelf het eten meenemen voor Maud. Luiers hebben ze daar. Als Maud straks vast voedsel gaat eten, krijgt ze dat ook op het KDV (boterhammetje, fruit). Verder is er niets dat we mee móeten geven, maar het is natuurlijk wel handig om wat schone kleertjes mee te nemen, evt. slaapzak, speentje, dat soort dingen. @friendly: gefeliciteerd met je 2000ste bericht @fiona: pfff, wat een toestand zeg. Dat je schoonouders vinden dat je te snel ergens iets achter zou zoeken, is dan nog tot daar aan toe, maar dat je man dan zijn ouders steunt in plaats van jou.... Je kindje ligt flink te snotteren en vast ook te niesen & hoesten en dan nog gaan beweren dat ze niet verkouden is?! Wat zijn dat voor mensen? En ook die andere dingen die je noemde... nee, volgens mij is je moedergevoel goed ontwikkeld hoor, want jij had het uiteindelijk wel elke keer bij het rechte eind! Dus laat ze maar kletsen en doe gewoon wat jij denkt dat nodig is voor Beau! Hihi, ik kan me die reactie helemaal voorstellen zeg, toen je schoonmoeder dat over die prikjes vroeg Maar zal voor jou wel fijn zijn dat ze het nu ook van iemand anders hoort (en dan ook nog iemand die zulke dingen hoort te weten!). Misschien dat ze je dan in de toekomst ook wat serieuser neemt. @will: nog gefeliciteerd met Lobke's 100 dagen. Zeker een goed excuus voor gebakjes. Wij hebben gister ook een gebakje genomen op Maud dr 3e vermaanddag @daphne: bij mijn vorige klant werkte iemand, die had het er serieus elke keer weer over dat hij in het weekend moest OPPASSEN op de kleine (zijn vrouw werkte in de weekenden, in de horeca). Ik stond er elke keer weer versteld van als hij dat zei. Hoe kun je het tijd doorbrengen met je eigen kind nou oppassen noemen?! In elk geval de kindjes van dolphin en anoesj waren gister inderdaad ook precies 3 maanden oud Maar beiden komen hier helaas niet meer... Leuke foto's van je meiden! @Marieke: wat vervelend weer voor Neia zeg Hopelijk helpt de lactulose, want dit is natuurlijk echt niets zo... @theangels: welkom hier! Spruw heb ik hier gelukkig geen last van gehad. Heb dus ook geen idee wat normaal is bij hoe lang het duurt. @gina: ja, vreemd is dat hè... moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind, zo een paar dagen even helemaal voor mezelf, zonder dat ik me de hele tijd om Maud moet bekommeren, maar het blijft toch ook wel vreemd. Zit toch ook de hele dag af te vragen hoe ze het zal hebben... heeft ze al gegeten, hoe ging het slapen, heeft ze lekker gespeeld, heeft ze het vandaag ook zo naar dr zin als andere dagen... @voedingen: ik vind het wel grappig om te lezen dat nu steeds meer beebjes naar 4 voedingen aan het gaan zijn. Ik weet zelf inmiddels al niet beter meer Maud zit nu alweer 3 weken op 4 voedingen en het is alweer ruim 4 weken geleden dat ze begon met regelen... Maar ze was er ook wel erg vroeg bij, natuurlijk @LIS: welkom terug! Ik ken je nog wel van de bevallingslijst hoor Jij was toch ook 1 mei uitgerekend? Hartstikke goed toch, van de bv? En als je dan 1 flesje erbij moet doen, nou ja, het zij zo. Marijn krijgt er in elk geval ook de bv bij. Ikzelf heb Maud nu op 2 flesjes en 2x de borst (ben overdag overgestapt op de fv ivm weer aan het werk moeten). Dat werkt wel prima zo, vind ik. Het praktische van de fv voor overdag op het kdv en toch ook alle goede dingen van de bv met de 2 andere voedingen! @evelien: super dat het weer beter gaat met de bv! En ook dat Iris dat duidelijk laat merken, dat ze echt weer genoeg heeft aan jouw bv! Zo, ik ben weer bijgelezen. Ga maar weer eens wat nuttigs doen in huis... m'n hobbybureau (+ alle bijbehorende ladekastjes, bakken, etc.) opruimen! Wordt hoog tijd en komend weekend ga ik bij schoonmams het hele weekend knutselen (samen met schoonmams en stiefmams, zal erg gezellig worden! De mannen mogen zich dan met de kinderen bezig houden ). Dus moet voor die tijd wel even de boel uitgezocht hebben, zodat ik de spullen die ik wil meenemen, ook daadwerkelijk mee kán nemen