Ja het gaat zo goed dat niemand er problemen mee had dat we zouden gaan. Moet ook zeggen dat m'n man het echt geweldig doet, om van te janken (stomme hormonen). Hij is echt helemaal verzot op z'n dochter, staat aan alle kanten voor me klaar en neemt vrijwel alles wat moeder & dochter betreft uit handen bij de verpleging. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ie al die nachten mocht blijven slapen. Ze zien ook wel dat we op zich de verpleging niet meer nodig hebben en het met pijnstellers en kraamzorg ook wel gaan redden. Dat is ook gewoon zo. Hij doet het echt fantastisch... ondanks dat dit voor geen van ons beide een prettige ervaring was zijn we wel veel dichter naar elkaar toe gegroeid nog. He wat een emo-praatje weer, maar weet nu echt wat ik aan hem heb als ik iemand nodig heb.
Nou ja als dat mogelijk is dan is dat wel erg fijn ja! Vond het maar stom dat je het daar MOET besteden, vind je niet.. Maar wel leuk als je wint.. Buik van de maand hihi Het is ook een erg mooie foto eerlijk is eerlijk!
Ja klopt! Het schijnt voornamelijk zeer te doen omdat je buik uitzet bij niezen/hoesten/lachen en dat soort dingen. Lidteken zelf doet trouwens ook nauwelijks pijn, aan 1 kant is het niet prettig, maar daar schijnt ie " afgehecht" te zijn dus dat klopt dan (ik geloof het meteen). Alleen de spieren en huid eromheen zijn erg beurs, doordat ze daar nogal aan hebben lopen sjorren.
witte reus ik vind het behoorlijke uitslag hoor, beetje gek dat de huisarts denkt dat het van de warmte is, dan zou het toch nu het koeler is en met koele kleertjes en die zalf minder moeten worden... Als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan naar de huisarts.
Ja echt bijzonder, en hoe m'n man ook met Louise bezig is, helemaal te gek. Hele verhalen hebben ze tegen elkaar, hij is echt helemaal om. Hij zegt 100x per dag: "Ik kan niet snappen dat mensen dit niet leuk vinden." Of: "Ik kan niet snappen dat mensen geen kinderen willen, dit is toch het mooiste wat er is?" Zelfs midden in de nacht roept ie dat, haha.
Thnx! Zou zeker super zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik die toeter nog niet mis hoor... zat zo in de weg op het laatst. Alleen m'n darmen zijn nogal van slag (liggen stil bij zo'n operatie schijnt) en die maken soms " plopjes" , je legt dan toch onbewust je hand op die plek en beseft dan dat het de kleine niet meer is. Maf is dat... je raakt er zo aan gewoon. (maar uit de buik is veeeeeeeeeeeeeeeel leuker) Overigens had ze gisteren de hik, en als ze dat in m'n buik had was er altijd een fikse verbouwing en nu kon je dus zien wat ze in de buik ook elke keer deed als ze de hik had, zo grappig!
hey anastacia. ik heb al gebeld en de doktor heeft telefonisch spreekuur en belt me zo terug! echt zijn hele hoofd zit onder.. en het lijken wel pukkels en als die open gaan dat er pus uit komt en daarna flink gaan ontsteken... Arme mannetje
goedemiddag lieve meiden hier weer ff snel een teken van leven van mij! heb net ff een moment gevonden om me snufferd hier te laten zien onze dochter is zondagochtend om 02.17 uur geboren een wolk(je) van een dochter beau 3010 gram en 45! cm groot ze is zo mooi lief knap en lekker bolletje we zijn helemaal verliefd , met mij gaat het sinds vandaag ook beter heb vanaf zondag nacht niet meer geslapen en vanmorgen voor het eerst weer een slaapje van 2 uur gehad dus zoals jullie weten ik ben gesloopd maar heb een mega adreline kick het loopt ook storm met de visite ik ga afsluiten en een mooie foto plaatsen van onze dochter sorry voor dit ego bericht maar ik beloof snel terug te komen! xxx van beau en mij
Hallo meiden, Gisteren was gezellig met Ice en Luna. Marieke: nog geen zorgen maken hoor, Nieve drinkt hier af en toe een flesje borstvoeding maar als we water erin doen moet ze daar niks van weten, dan is het ook gekrijs. En idd een kolf gaan huren en af en toe een flesje aanbieden, kijken wat ze doet dan. Denk dat Neia net als Nieve last had van de warmte, die kwam ook vaker om te drinken maar wij drinken ook meer met die hitte dus dat is niet zo gek. Nieve had er echt last van, had haar op een gegeven moment alleen nog in luiertje liggen maar ze bleef maar huilen. Uiteindelijk gisteravons laat nog in een lauw badje gedaan, toen werd ze rustig, kon ze rustig drinken en is ze eindelijk in slaap gevallen. Vandaag gaat tot nu toe goed, maar het is dan ook stuk koeler, gelukkig. Hellepelle: je kunt het beste dan Cas 1 borst leeg laten drinken en de andere dan kolven zodat je wat voeding op voorraad hebt, dan zou je de volgende voeding bijvoorbeeld dat kunnen geven en dan beide borsten kolven. Succes bij het CB. Evelien: idd de medela kolf heeft de 2 fasen wat de melkproductie stimuleert. Will: bedankt voor de tip, ga daar eens op zoeken. Onsukkie: fijn dat je naar huis mag, in je eigen omgeving is het toch het prettigst. Maar wel rustig aan doen hoor! Oh als je je man dan bezig ziet met je kind, dan smelt je helemaal zo lief..............Kan daar ook zo van genieten als ik hem door de babyfoon tegen zijn dochter hoor praten........ Wittereus: ach gossie wat zielig maar dit lijkt me sterk als het van de warmte is, zeker als er gele korstjes bij zijn. Het lijkt een beetje op dauwworm(eczeem bij babytjes). Hopelijk kan de huisarts je verder helpen want dit is zielig voor hem zeg. Daphne: hier ook lelijke blubberbuik inclusief tijgerprint...Mag dan mijn eigen kleren weer passen maar die buik Friendly: na een week al fietsen Pff daar moest ik toch echt niet aan denken met 40 hechtingen... Denk dat Ruben misschien last had van de warmte, wij hebben ook sneller dorst dus onze kleintjes ook. leuke foto van Ruben! katsas: hier alle zwangerschapskilo's wel kwijt maar er mag nog veel meer af..... Evelien: heerlijk die kilo's. Het kan snel gaan hoor, al moet ik zeggen dat de meeste kilo's bij mij vochtkilo's waren. Anastasia: mooie foto's! Lafo: goed gedaan van je mannetje....Eer aan jezelf gehouden. Nog beter als mijn werk. Heb buiten kaartjes niks vernomen van mijn werk. Mijn baas heeft nog geen eens gebeld, geen collega op visite, welgeteld 2 collega's hebben gebeld. Er kan nog geen eens een bosje bloemen vanaf Deentje: wat fijn dat Brian nu een ritme gevonden lijkt te hebben. Gaaf pakkie heeft ie aan! Dolphin: lekker dat Angelo het zo doet! Marieke: hier ook wat betreft het uitkoken. Maar ik doe de flesjes en spenen altijd in de magnetronsterilisator, gemakkelijk en goed schoon!
buddy sorry dat ik je buddy nieuws direct live kon plaatsen maar ik ging zo har din 1x ik zal me bevallingsverhaal snel plaasten hij was hillarish achteraf... meiden jullie zijn gemeen zit hier me kraamtranen te bedwingen van al die emoberichten als afsluiter bij de mei mamas, echt wil niet huilen maar zit hier met me waterige oogjes me te bedwingen nogmaals ik spreek jullie snel en buddy wat een mooie naam! wil snel een foto zien xxx en beterschap
mijn mannetje is ook zo heerlijk met zn dochter! wilhaar het liefst steeds uit bed halen om bij zich te hebben... echt schattig joh!
en ik kook ook niet alles uit, ik heb ook een magnetron sterilisator,. maar de vraag dus doe je daar elke dag alles in en hoe lang moet je daarmee doorgaan met iedere dag seriliseren?