het gemopper is hier al begonnen... vrij vroeg, maar dat is dan ff niet anders. Zal ff zien of ik hem op schoot kan rekken tot 13.00 en anders maar niet. Krijgen vanmiddag nog visite van een vriendinnetje dus moet daarvoor nog even wat lekkers in huis halen mopperkont is nu brulaap geworden dus ga hem maar ff halen, misschien heeft ie wel gepoept...
Na ik denk dat het er hier aan ligt dat ze zo goed haar duim kan vinden, maar dan nog geeft ze na een uur a anderhalf al aan dat ze moe is, dat gebeurde nooit! Raar he?!
Ach dan maar, ik ben vroeger heel erg blij geweest met mijn duim en na een beugel is het helemaal goed gekomen. Tegenwoordig geven ze voor elke scheve tand een beugel, dus die zal ze dan toch wel krijgen. Probeer het wel tot het minimum te beperken, maar als zij zich er lekker bij voelt vind ik dat het belangrijkst.
hee meiden! al weer flink geklets lees ik hihi Ik heb misschien een rare vraag, maar wellicht hebben jullie een antwoord. volgende week gaan we op vakantie naar de belgische kust. Is het nu zo dat ik dan water uit flessen of pakken voor Cas moet kopen (voor zijn voedingen) of kan ik gewoon kraanwater gebruiken? Iemand een idee?
volgens mij mag je gewoon kraanwater gebruiken daar, de verpakkingen van de voeding etc zijn nl ook gelijk. alleen omdat de hardheidsgraad van het water anders is dan bij je thuis kan de voeding toch anders smaken. Denk dat ik voor pakken water zou gaan voor dat weekje...
... en ff langs de nieuwe kinderkledingwinkel hier om de hoek, is vandaag voor het eerst open (wel heel duur schijnt) maar ff kijken...
Veel plezier friendly! Ik ga er een uti de box pakken, die is opeens vreselijk verdrietig. Strange...
hier weer lekker met mijn meisje thuis... ze had het leuk gehad bij opa en oma. Mijn moeder is steeds met haar aan de wanderl geweest... Ik begreep wel dat ze HEEL hard heeft gehuild rond flesjestijd hihihi Zo hebben ze tenminste gezien hoe ze ook kan zijn , ipv altijd maar lief en rustig slapend Maar het is dus verder goed gegaan.. Ze had alleen na het eten natuurlijk amper geslapen, want je raad het al mijn moeder was natuurlijk met haar aan het spelen en doen hihi Nou ja, ze was erg vrolijk toen ik weer kwam om 13uur dus ze zal het vast ewl leuk gehad hebben. Helaas had ze maar 140cc gedronken van de fels van 1045... dus vraag me af hoe laat ze nu voor de 3e fles komt... Nouja we zien wel. meiden ik ga weer even verder poetsen en wachten op visite!
haha, nou was de winkel vlot weer uit... DUUUUUR! Nee voorlopig loop ik die lekker voorbij Wel even bij de hema lekkere aardbeientaartjes gehaald nu al zin in, maar ja moet ff wachten op mn bezoek he