@ Fiona: Louise gaat hier pas praten als wij even stil zijn, net of ze even tijd nodig heeft om een antwootd te bedenken.
Die code is hoofdlettergevoelig, dus je moet alle letters met hoofdletters typen! (tenminste, bij mij stonden er alleen maar hoofdletters )
Als ik het goed begrijp moet ik nog even erkend worden en dan is het helemaal geregeld. Leuk hoor meiden! Ik vind het zowiezo heel gezellig hier en kan veel dingen van jullie leren, maar ook delen met elkaar! Vaak heel herkenbaar vind ik zo! Trouwens leuk die filmpjes van de kindertjes hoor! eens even kijken, ik heb er ook bij youtube staan. eens even zoeken voor de link....
En dit is een filmpje dat ie al praat! hahaha http://www.youtube.com/watch?v=W_XrKLs9 ... re=related Tja dat zegt natuurlijk iets over het niveau van zijn papa en mama! hihi
Sjlaapkop! hier slaapt Cas ook eindelijk. Laat hem nog even slapen heeft weer de hele middag niet geslapen. Had wel hele goede zin dus das heel leuk! Verder issie een beetje verkouden... klinkt heel zielig!
wat een leuk filmpje! haha grappig gemaakt! Brian is ook al een beetje verkouden.. zal wel van dat wisselvallige weer komen denk ik! vind t zo zielig om hem wakker te maken maar ben bang dat ie anders vannacht gaat lopen spoken...