Ik heb het gered met 2x de code invoeren, maar de 1e keer was ik de hoofdletters vergeten... Maar ik vind het bij sommige letters wel heel moeilijk te zien wat het nou is... bijvoorbeeld of een letter nou een D of een O is...
He meiden, Even snel een berichtje. Vandaag weer gewerkt, dus tijd te kort, haha, de dagen vliegen nu echt voorbij. Neia heeft vanmorgen gepoept, zonder te krijsen. Ze liep wel flink rood aan en het 1e gedeelte was nog hard. Maar daarna 2 luiers vol normale ontlasting. Toen ik tussen de middag thuis kwam, vertelde mijn schoonmoeder dit. Dus ik was helemaal blij toen ik ging werken. Maar helaas heeft ze de hele middag last gehad van krampjes en heeft ze heel veel gehuild. Oma was helemaal kapot aan het einde van de dag. Dus toen ik thuis kwam heb ik gelijk alle kleertjes uit gedaan en haar was koud water met roosvise laxo gegeven. Toen heeft ze 45 min geslapen en net gegeten, nu zit ze te spelen in haar stoeltje. Hopelijk heeft ze er vanavond geen last van. Het is echt balen dat je niet weet of de krampjes van de lactulosestroop is of dat het de gewone krampjes zijn. Maar dat zullen we morgen wel merken, hopelijk poept ze dan weer. Oma heeft haar vanmiddag al in het badje gedaan, dus we gaan proberen om dat nu voortaan overdag/ 's ochtends te doen ipv 's avonds. Dat scheelt ons een hoop werk 's avonds en in die tijd kunnen we lekker met haar knuffelen. Ik ben benieuwd of ze met dit nieuwe ritme dan ook een hele nacht door slaapt. Mijn werkdag was weer lekker. Ik merk dat ik er nu wat beter in zit, en dan voel ik me gelijk ook zekerder. Ik heb ook al een paar positieve reacties gehad, dus dat doet me goed. Zometeen gaan we nog even lekker met Neia wandelen. Goed voor mama, gezellig samen met papa en het is lekker weer. X Marieke
marieke misschien kun je beter geen roosvicee laxo geven als je niet weet of de krampjesw van de lactulose komen. Want dan word het misschien juist erger omdat ze dan nog meer last vd darmpjes krijgt? Wandel ze Hoeveel cc mag neia hebben eigenlijk marieke?
pff wat een dag zeg Om 9 uur in het ziekenhuis voor het spiraaltje, viel me op zich wel mee, maar ben heel blij dat ik meteen naar een gyn ben gegaan en niet eerst naar de huisarts. Dus tip voor diegene die ook de mirena willen, laat dit door een gyn doen! (Zij vertelde mij dat ze vorige week 10 spiraaltjes heeft geplaatst waarvan er 8 eerst bij de huisarts en dat lukte niet!) Echt leuk is het trouwens ook niet, ik vond het serieus erg eng! Ik heb verder vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad, en op zich ging het aardig. Hij vond me alleen een beetje timide, ik was ook wel een beetje afwachtend inderdaad. En nu wilt hij mijn referenties nabellen, een kan ie zo bellen en de ander die moet ik nog zoeken. Is oud manager van me, maar is weg bij KPN. En vanmiddag was Sam zooo uit haar hum, niet normaal meer. En ze fokte Fay ook op, dus we zaten hier met twee gillende kinderen. Ben dus nu ook erg moe!
Net heerlijk 25 minuten gewandeld. Neia is lekker rustig vanavond, gelukkig maar voor haar. Ze heeft de hele tijd gekletst en rond gekeken en net voor de deur viel ze in slaap. Dus ze slaapt nog even. Ice, ja logisch dat je Luna zo mist. Dat heb ik ook. Maar het scheelt inderdaad om afleiding te zoeken. Is het raar om weer te werken? Maartje, welkom hier! Evelien, heerlijk zeg dat Iris weer goed in haar vel zit. Dat werd ook wel tijd. Veel plezier met je ouders de komende dagen. Hopelijk krijg je het daar dan niet te druk mee. Of helpen ze je wel een beetje? Friendly, wat goed zeg dat Ruben zo lang heeft geslapen vannacht. En is het gelukt om alle administratie op te ruimen? Dat hebben wij het afgelopen weekend ook gedaan, dat geeft wel weer een lekker gevoel. Deentje, wat balen zeg dat de bv terug loopt door de stress. Maar gelukkig heeft hij goed uit het flesje gedronken. Je hebt het toch enorm lang volgehouden. Dat had je van tevoren denk ik niet gedacht of wel? Fiona, balen zeg dat Beau zoveel last had van de prinkjes en ook nog koorts. Gelukkig is het gezakt. Wat leuk zeg die haartjes of de film. Onsukkie, haha wat een leuk filmpje zeg. Heeft Louise haar voetjes en handjes al helemaal ontdekt? Neia nog niet hoor. Soms schrikt ze als er opeens een eigen handje langskomt, haha. LIS, welkom terug meid. Geweldig dat het zo goed gaat met de bv. Geniet ervan in Zeeland bij je ouders. Laat je maar lekker verwennen. Hellepelle, ik zou toch echt water in een fles of pak mee nemen hoor voor de zekerheid. Whahahahahahaha geweldig dat pratende filmpje! Linda, wat leuk zeg die meimamma site, ik ga zo even aanmelden. Anastasia, wat fijn dat Laura het zo goed heeft gedaan bij opa en oma. Gelukkig heeft Neia geen last gehad van de roosvise laxo. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer Neia meer drinken mag, ga ik zo even opzoeken. Ze krijgt nu 5 x 150 cc venkelthee met 5 schepjes, en dan nog aangevuld met venkelthee tot 180 cc (extra voor de ontlasting). Maar ze drinkt ze altijd leeg en komt om de 3,5 uur. Ze is de afgelopen 2 weken 400 gram aangekomen, dus ze groeit goed. Eens kijken of ik het ergens kan vinden............... Voor de mama's met duimende kindjes: hebben jullie een beetje geholpen met het leren hiervan. Neia heeft een speen, maar ik merk dat ze heel graag wil duimen of op haar vingers wil zuigen. Maar het lukt haar niet. Ze stopt er constant haar hand in, of een paar vingers maar die duwt ze dan te ver zodat ze gaat kokhalzen. Ik heb een paar keer geprobeerd om te helpen, maar het lukt niet. Iemand tips? Ik merk dat ze gefrustreerd raakt dat het haar niet lukt. X Marieke
Ik zie op internet dat ze aangeven dat kindjes tussen de 5 en 6 kilo 180cc met 6 schepjes mogen, 5 keer per dag. En vanaf 6 kilo naar 4 voedingen. Dus ik ga denk ik over 1 a 2 wkn beginnen met 5x180. Daphne, pff klinkt inderdaad als een zware dag!
niea wat zal je moeder op zijn idd en dat te bedenken dat het voor jouw en je man dagelijkse kost is heb echt te doen met je meissie gelukkig heeft ze ook vrolijke momenten en hopelijk komt het heel snel inorde met kleine niea en haar darmpjes beau duimt voor haar heel erg! hier vandaag gaat het goed ze heeft erbijna geen last meer van soms wordt ze wel heel erg huilend wakker bijna schreeuwend en dan pak ik haar en slaapt ze weer verder ze drinkt wel goed heel goed eindelijk ritme , ik hou nog steeds een schema bij van hoeveel voeding hoeveel cc totaal en het gemidelde per fles is lekker overzichtelijk nou zie ik dat ze op precies dezelfde tijden drinkt vandaag als gistreen heerlijk ze krijgt 165 cc op 5 schepjes en drinkt daarvan meestal 135 of 140 cc daphne hoe kom je bij een gyn terecht? waar moet je dan heen bellen want ik laat hem ook zetten ? ben nou wel een beetje bang aant worden
@ neia: wij hebben wel af en toe geholpen met haar duim, qmaar toen we er juist niet mee brzig waren lukte het zomaar!
Heel af en toe, als Maud haar hele handje weer eens in dr mond probeert te stoppen, in plaats van alleen maar haar duimpje, probeer ik haar wel wat te helpen door haar duimpje los te maken van haar vuistje (als ze dat toelaat natuurlijk, ga echt niet trekken ofzo) en richting haar mondje te bewegen. Maar meestal snapt ze dat toch niet, dus het haalt niet echt veel uit Of zoals gister, had ze wel haar duimpje goed uitgestoken (en in haar mondje), maar had ze dr wijsvinger zo'n beetje ín haar neusje zitten, in plaats van er tegen aan. Dat werkte dus ook niet zo, dus had ik geprobeerd haar vingertje tegen d'r neusje aan te leggen. Maar dat ging ook een seconde of 5 goed, geloof ik... Ze is gewoon een eigenwijsje Maar ze raakt hier verder niet gefrustreerd daardoor, dus dat scheelt dan wel weer.
Louise's oma (mijn moeder) heeft een tijdje met haar duim in haar mond gezeten, want wij willen niet dat iedereen z'n vingers in haar mondje steekt en ze hadden de oppas en ze moest wat te sabbelen. In zulke gevallen mogen ze natuurlijk best een pinkje geven, maar ze had het zo opgelost, en dat ging perfect. Ik denk dat ze de smaak toen ook te pakken heeft gekregen.
daphne dat klinkt als een vermoeiende dag, en dat spiraaltje echt ik moet er niet aan denken! brrr En sollicitatie gesprek, je was toch laatst ook al ergens geweest of is dat t niet geworden ? ( misschien heb je t tijdens mijn vakantie gepost maar dat heb ik dan dus niet gelezen) Marieke laura kan ook haar duimpje niet vinden, ook altijd handje er in, of meerdere vingers etc.. als ik haar help lukt t ook meestal niet. Ze lijkt niet gefrustreerd dus maakt het mij niet uit. Heb ook liever niet dat ze gaat duimen voor t gebitje maar als ze t gaat doen dan is het maar zo maar ik stimuleer t niet eigenlijk EN gelukkig dat het al wat beter ging met neia, wat maakt t meissie toch een hoop mee... Meiden, ik ga weer eens even mn mail lezen en wat andere pc dingen doen.. weltrusten alvast.
Hey onsukkie lees net dat jij ook BV geeft. Hoe vaak krijgt Louise van jou? Tijn en ik hebben nl nog niet bepaald een ritme. Meestal om de 2 a 3 uur langer kan ik het nog niet rekken. Ik hoor iedereen over elke 4 uur 's Nachts slaapt ie wel 9 uur aan een stuk
Ik ben vandaag weer gaan paardrijden, yippie. Morgen zal ik wel spierpijn hebben hihi. Ik ga proberen om vanaf nu 1 a 2 keer per week te gaan rijden. Foto staat op het andere forum, is te groot voo hier. Welterusten.