Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Soms 10 voedingen, soms 7. Moet zeggen dat het de laatste paar dagen er steeds 7 zijn, maar ze slaapt ook onwijs veel, dus dat kan het ook wel zijn. 's Nachts slaapt ze inderdaad ook ongeveer 8 a 9 uur. Meestal zit er 2 of 3 uur tussen voedingen, soms wat langer.

Ik probeer het ook niet te rekken hoor, ik heb er geen problemen mee en zij is lekker tevreden, dus of ze nou 10x komt of 7x kan me niets schelen! Het CB zegt ook, zolang zij tevreden is en jij er geen problemen mee hebt is vrijwel alles goed.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuk leuk leuk!

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!

Gisteren niet meer de tijd gehad om te reageren door de visite en daarna de puppycursus en toen *bom ontploft in huis* was om half elf nog aan het soppen en opruimen :(

Maar goed, het lijkt er nu weer een beetje op.

theangels: hier wisselt het heel erg, op een goede dag redt ik 4 voedingen met alleen bv, op een 'slechte' dag zijn het er soms 10. Merk wel dat het de laatste week steeds vaker 4/5 zijn. Ruben slaapt ook zo'n 9/10 uur per nacht door, das echt heerlijk!

Moet hem zo wakker gaan maken, want we moeten naar het ziekenhuis voor zn heupjes echo. Ga met hem met de trein, nieuwe ervaring, dus moeten over een uurtje weg.

Zal later ff bijkletsen!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier wisselt het inderdaad ook, maar stilaan gaan we naar minder voedingen. Moet zeggen dat ik dat dubbel vind, komt ook omdat ze zo onwijs veel slaapt momenteel (geen idee hoe dat komt), heb soms aan het eind van de dag het idee dat ik haar helemaal niet gezien heb. Komt omdat ik gewend ben dat ze 12 van de 24 uur wakker is en nu vaak maar 7 of 8 uur.

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa net onder de fles heeft ze gepoept. Een beetje geduwd, maar geen gehuil en geen pijn.
    Het duurde even, maar het zag er eindelijk heel normaal uit, helemaal geen hard gedeelte erbij. Oh wat ben ik blij!
    Toen de broek verschoond en de rest van de fles leeggedronken. En normaal gaat ze nu slapen.
    Maar nee hoor, mevrouw is op en top vrolijk, en dat moet gevierd worden door wakker te blijven en flink te kletsen en te lachen.
    Wat heerlijk zeg! :D :D :D

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gos, kind heeft geslapen van 21:30 tot 6:00 uur en ging om 6:30 slapen en slaapt nou nog, alsweer 3 uur. Waar is Louise gebleven, zo ken ik haar helemaal niet!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat fijn dat ze zonder pijn heeft kunnen poepen!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden wat eenrare nacht beau hebben we wakker moeten maken gisteravond voor een fles nou na een half uurtje was ze dan uiteindelijk wakkker(doe ik dus ook niet meer) ze heeft bijna de fles opgedronken en heef ttoen geslapen tot 5.15:( ik huh! toen 3 kwartier bezig met dr geweest want ze wou dus niet meer slapen en toen heb ik haar gewoon in de wieg gelegd toen doorgeslapen tot de fles van 9.15 uur
    had eigelijk gedacht dat als ze gisteravond zon fles ophad ze het wel uit zou zingen tot een uurtje of 7 meer neen ik ga ff beautje in bad doen
    het is ook lastig zeg dit weer is het nou warm of koud er is geen peil op te trekken want vanmiddag kan het ineens weer harstikke warm zijn

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lactulose werkt gewoonlijk best vlot ja. Ik vind het merkwaardig dat dehuisarts dit niet veel eerder heeft voorgeschreven.
    Nou gelukkig is het goedgegaan , en kleine neia voelt zich ook vast heel goed nu!
    En blije neia blije mama toch!
    x

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen..

Lekker geslapen allemaal?

hier ook een rare avond. Bram heeft rond 22 de fles gehad.. en is wakker gebleven tot 23.30 en heeft geslapen tot 09.00 :confused: .. dat mag hij vaker doen ;)

@Daphne, he ik zal voor je duimen! pfff kan me voorstellen dat je moe bent met 2 schreeuwerige kids.

@Deentje, ff een stomme vraag.. Brian heeft een tuinbroek aan he.. ik had Bram gister ook een tuinbroek aangedaac *cute* maar pak jij dan altijd een maat groter? want toen Bram maat 56 had.. was het veels te groot en nu heeft hij 56/62 en moest ik echt ff wurgen eer dat hij het aan had. en ik had nog het idee dat het bij de pamper niet goed pastte .. strange..

@Duimpje.. hihi af en toe is dat zo'n leuk gezicht.,. hier helpen wij hem wel eens maar net als de resy van de kids wil meneer het zelf uit vogelen.

@Neia .. woehoe ! lekker poepen ;)
    Vind je het niet gek om aant werk te zijn?
    het is heel graag als ik aant werk ben ( mis ik bram wel ) maar nu is werk echt mijn werk en thuis is thuis ja moeilijk uit te leggen. net alsof ik me er makkelijk van kan afsluiten. maar zodra het 18.30 uur is en ik bijna klaar ben sta ik echt te stuiteren om naar huis te kunnen :D :D en mijn baas maar lachen.

@lis.. he welkom terug.. jij was toch ook op 1 mei uitgeteld of niet?

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het onweert en regent, maar schijnt echt ontzettend benauwd weer te worden, bah!

12. Goedemorgen!

Marieke had eigenlijk gehoopt dat ik 6 maanden bv kon geven.. maar ben zeker blij dat ik met brian een goede start heb gemaakt! en blijf nog steeds bv geven.. hoop dat ik 2x bv per dag een tijd ga vol houden.. tot ik echt weer medicijnnen nodig heb ;)

Witte reus.. heb voor brian gewoon zijn eigen maat in tuinbroekjes.. en die passen ook nog prima.. brian had eerst 68 in truitjes en 62 in broekjes.. maar tuinbroekjes maat 68 passen prima.. nu heeft ie ook alles in 68. 62 past helaas al niet meer..

hier wel lekker geslapen vannacht! arjen heeft netjes doorgeslapen.. al was hij gister avond erg vervelend.. en heeft tot half 11 lopen klieren. en brian heeft van 10 uur tot half 7 geslapen.. en daarna weer tot half 10
    Heb nu 2x bv gegeven.. de volgende voeding word weer een flesje... ;)

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gatver wat een weer, hier hou ik dus HELEMAAAAAAAAAAAAL niet van als ik alleen thuis ben. Het is echt pikdonker en groen in de lucht, flinke onweer en hozen!

Het is gewoon net zo donker als normaal 's avonds om half 10 ofzo. Krijg hier de zenuwen van, bah...

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Onweer dus ook echt zowat recht boven ons hoofd. Bleghhh...

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    aaaii onsukkie,

dat vind ik echt niet fijn! dan baal ik ook ontzettend dat mijn mannetje nit thuis is.

ik zal eens kijken of we dat ook krijgen.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik ook, bah.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben weer klaar moet alleen nog strijken schuif het steeds verder weg en die hoop wordt alleen maar groter en groter van beau doe ik wel alles gelijk maar van mij en me man niet stom he
    ik ga ff bijlezen en reageren en hopelijk gunt beau me dat ik rustig een broodje en een kopje thee kan drinken heb ik lang niet gedaan zeg!

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Yep, ik was ook 1 mei uitgerekend. Zeven dagen moeten wachten, maar toen had ik ook een mooie datum: 08-05-08, haha.
    Oudste is van 11-11-06, dus ook een leuke datum (die kwam tenminste op de uitgerekende datum, dus moest ik niet op wachten).
    Ben wel blij te lezen dat sommige kindjes ook al maat 62/68 hebben hoor. Mijn oudste was echt een stuk kleiner hoor.

@Marieke: wat fijn dat het poepen nu goed ging. Het is zo zielig als het pijn doet. Je zou het maar wat graag over willen nemen van ze he.
    Maar wel weer lekker om aan het werk te zijn? Ik ben blij dat je schrijft dat de dagen omvliegen. Ik hoop dat dat bij mij ook zo is, dan kan ik weer sneller naar de kinderen.

@Onsukkie: hier is het onweer weer voorbij. Werd er vanochtend wakker van. Hopelijk klaart het nog wel op!

@bv: Ik ben echt zo trots opmezelf dat ik ondanks een borstverkleining zelfs nu nog bv kan geven. De laatste 2 dagen zelfs zonder fles, maar volledig bv. Marijn geef ik dan zo'n 5 keer, maar vaak 's avonds wel clusteren hoor. En dat vind ik helemaal niet erg, zeker als hij gewoon de nacht doorslaapt.

@Witte reus: heerlijk toch dat Bram tot 9 uur heeft geslapen! Kan me voorstellen dat ie dat vaker mag doen. Marijn komt 's ochtends meestal tussen 6 en 7 uur en daarna kan ik hem nog lekker in bed leggen en slaapt ie ook nog tot 9/10 uur. Zal vanaf september wel wennen zijn als ie na de voeding aangekleed moet worden en naar kdv gebracht zal worden.
    En over werken: Bij Jesse vond ik het zo erg om hem achter te laten. Deze keer denk ik dat ik mijn werk ook echt als iets van mezelf zal zien, even afstand van thuis en even 'ontspanning' zeg maar.

@Duimpje: ik wou dat Marijn zijn duimpje eens pakte! Jesse had al snel een speen en als ie moe is of vervelend doen we ook gelijk zijn speen in. Weten we gelijk dat ie naar bed kan. Marijn wil geen speen, maar een duimpje vind ik wel erg schattig staan. Helpen lukt me idd ook niet en een paar keer heeft ie wel zijn duimpje te pakken gehad.

@Fiona: idd lastig wat je de beeb aan moet trekken he. Eigenlijk gewoon hetzelfde als wat jij zelf aan hebt. Gister heeft Marijn lekker zijn romper aan gehad, meer kleding was echt te warm (zonde weer van al die kleertjes die we dan weer hebben he).

@Friendly: bij mij thuis ook zo vaak een bom ontploft, als je wil, mag je dan ook wel komen poetsen hoor ;)
    Gaat alles goed bij de puppycursus?
    Succes bij de echo vandaag. En ook met de treinreis. Weer een nieuwe ervaring!

Verder kan ik niet meer lezen...

HIer ook heerlijke nacht gehad. Tot 23.30 uur buiten gezeten in de tuin (we zitten nog steeds bij mijn ouders). Marijn lag toen al in de kw beneden te slapen (na het clusteren). Omdat we nu met zijn vieren om een kamer slapen, breng ik hem pas naar bed als wij ook gaan. Ben bang dat Jesse anders wakker wordt. Tot half 7 geslapen (toen ontploften mijn tieten bijna), en toen heb ik Marijn maar gepakt om even te voeden. Daarna tot bijna 9 uur geslapen. Jesse begint wat uitgeput te raken van het spelen met mijn nichtjes van 5 en 6 die hier ook zijn. Mijn zus en zwager zijn nl. naar de OS in Peking.
    Nu staat Jesse weer in bed, te springen... Dus zo maar naar beneden, want nu vindt hij het wel gezellig met mama erbij op de kamer ;)

Tot later!
    Liefs LIS

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lady ice ! had je nog geen welcome back! gezegd dus bij deze! gezellig dat je er weer bent meid

hier laat ik beau ook aanklooien met dr duim het is echt een strijd pff
    beau mist wat maar ik weet ongeveer maar nig steeds niet helemaal wat ze is zoooo druk om in slaap te komen ze zoekt wat het is een lapje dacht ik tegen haar gezicht of een handje op haar neus maar nee het is echt een ware worsteling net ook wel 15min lang een worsteling en maar willen slapen maar lukt niet nu ligt ze wel weer indehouding van geef me over maar hoe wou dat het voor haar wat rustiger ging om in slaap te komen kwam ik er maar achter wat ze graag wilt pfff

okay onsukkie lekker klote weer dus het is hier nog steeds 25 graden in huis volgend jaar beslist een airco ! hier zit ik dus ook met de lampen aan
    hoe gedraagt die ene hond van je man zich? een beetje normaal?

daphne suc6 bij het zh hopelijk is de echo prima in orde met zijn heupjes ,

witte reus jeeetje wat een luxe! wat zijn jouw werktijden? als ik vragen mag

pfff lafo en ice jullie moeten ook snel weer terug komen hoor mis jullie wel

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja moet zo naar de vk voor de allerlaatste keer! ff eindgesprekje ofzo hebben jullie haar wat gegeven? IK DACHTaan een doosje merci ?

Deel Deze Pagina