Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nope gister had ze zo ongeveer een emmer water leeg gedronken. We durfden haar niet in huis te laten toen we bij mijn opa en oma gingen avondeten...

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja daar hebben ze allemaal wat aan.

Ik hoef helemaal niet meer naar de vk, en ik moet zeggen dat ik ook niet meer zo nodig hoef. Achteraf heb ik het niet als prettig ervaren de uren dat ik aan hun overgeleverd was en ik ga dus ook bij een eventuele volgende zwangerschap kijken of ik meteen bij de gyn onder controle mag.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wie weet waar Daam is gebleven, heb ik al een tijdje niet gezien hier.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Onsukkie, ik denk dat Daam lekker op het strand is geweest de afgelopen dagen. ;) Maar vandaag vast niet.
    Hier is het gelukkig nog niet donker, ik ga zo eens kijken of wij ook nog regen krijgen.

Fiona, ja dat hebben wij ook wel eens, dat ze wil slapen maar veel te wild doet dat het niet lukt. Meestal pak ik haar op, hou haar strak tegen me aan en wieg een beetje. En als ze dan weg is dan leg ik haar neer.

LIS, ja je kunt er inderdaad trots op zijn meid. Heerlijk dat je gister zo lang buiten hebt kunnen zitten.
    Ja de werkdagen vliegen voorbij. Dat is wel lekker!

Anastasia, inderdaad neia is blij = mama ook heel blij!

Witte reus, ja dat heb ik met werken ook hoor. Ik was eerst altijd manager, en werken stond vaak op nr 1, en 's avonds was ik er vaak ook nog mee bezig. Maar nu echt niet meer hoor. Heerlijk om half 6 de deur dicht trekken en dan naar mijn meisje, en binnen 3 minuten ben ik thuis! :D

Het helpen met duimen lukt bij jullie is ook niet. Nouja we laten haar maar aan klungelen.
    Met Neia gaat het geweldig. Ze heeft 45 minuten geslapen, toen in de box gespeeld, zodat ik kon poetsen. Daarna samen even gespeeld en nu ligt ze alweer een half uur te slapen.
    Maarja het ene drama is nog niet voorbij, begint het volgende. :cry:
    Mijn moeder zou vanmiddag even oppassen, omdat ik naar de tandarts moet. Belde mijn vader net dat mijn moeder heel erg ziek is en hoge koorts heeft. De dokter komt om 1 uur. Echt raar............ :cry:
    Ook zielig voor mijn vader, maar mijn broer is daar nou, want ik durf niet met Neia daarheen.
    Mijn zusje past dus straks op, en daarna ga ik maar even kijken.

X Marieke

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje zeg, houdt het ooit op? Misschien is het bij je moeder de spanning die eruit komt...

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden,

Ben ik weer eventjes....
    Zo hee wat was ik ziek. Kreeg koorts om vervolgens 4 dagen met 40 graden koorts in bed te liggen en diarree erbij....
    Wat een ellende en je dan ook nog moeten ziek melden voor je eerste werkdag...VOelde me daar zo lullig over maar kon niet anders. Ben nu wel stuk beter alleen nog niet zo fit.
    Morgen wacht echt het werkzame leven weer op me, maar goed Nieve is morgen ook al weer 16 weken..... :confused:
    Vandaag even laatste dingen regelen, mijn zusje instructies geven die komt morgen oppassen, boodschappen en huishouden en natuurlijk extra met Nieve knuffelen.........
    Dus ben er niet zo veel vandaag...

ps heb me aangemeld voor dat andere forum...

Enne nog een vraagje over psp enz....Waar zit dat forum(vlinderpsp)en heb nu een engelse trialversie van psp, waar haal ik een nederlandse?
    Misschien wil iemand me dat even pben?

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Goh he marieke wat fijn voor neia dat het poepen nu wat makkelijker gaat! Maar wat een vervelende situatie nu thuis zeg.... pffff er wordt jullie maar weinig gespaard zeg...

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey fiona, bedoel je met luxe tot 09.00 slapen? of?

ik werk om de week een andere dienst

de ene week :

ma 10.00 - 18.30
    don 915 -1830
    vrij 915 -1700

de andere week
    ma 10.00 - 1830
    vrij 12.00 - 2200
    zat 915 - 18.00

voordat ik op het werk ben moet ik wel 30 min rijden en Bram nog naar de oppas brengen dus 1 uur voordat ik begin zitten we al in de auto.

@Hannha wow 16 weken... gelukkig gaat het beter met je. hihi de dag voordat ik moest werken heb ik BRam ook heel veel geknuffeld :D

@Mariek, idd houdt het nooit op bij jullie :(

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jeetje marieke het houdt ook neit op bij jullie he
    Hoop dat het meevalt met je moeder, misschien wat oko al gezegd word dat alles spanning etc haar teveel is geworden?

Hannah Welkom terug, gelukkig een beetje uitgeziekt! En hoe lullig oko met je werk, maar ziek is ziek hoor.

kledingmaat: hier past laura in 62, en sommige broekjes vooral nog maat 56

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pff niea ik denk dat het bij je mama de stress is die eruit komt zielig hoor voor dr gelukkig gaat het met je meissie wel goed! super zeg dat spul had je eerder moeten krijgen vindt ik maar goed ik ben geen dokter

onsukkie wat mankeert dat beest? mischien wilt ze wat duidelijk maken heeft ze het niet aan haar nieren? een kat van me vriendin plaste overal in 1x echt heel vaaag later bij de dierenarts omdat ze het echtniet meer trok bleek het arme beest onwijs last te hebben van nietstenen mischien mankeert die hond gewoon wat en wilt die iets duidelijk maken ? weet het ook niet hoor haha
    en dat ledikant van louise is super zag het opje hyves
    moest wel lache om die fotos op je site met dat lipblaasje het leek wel een klein konijntje haha zo schattig maar hoe krijgt ze dat voor elkaar?

witte reus ja echt luxe tot 9 uur slapen dat bedoelde ik! haha oo je hebt wel lekker tijden zeg ik ga dadelijk van mat/m don van 9 tot 2 werken als dat goed gaat en anders wil in van di t/m do van 9 tot 2 gaan werken

woow! hanah 16 weken alweer! jeetje wat gaat het hard beautje is ook echt al groot aant worden voor mijn gevoel lekker massief dat hele kleine en tere is ervan af :( maar dit is ook super ze kan wat meer hebben zeg maar en je wordt ook iets makkelijker maar goed het moet niet te snel gaan hoor!
    ik hoop dat je nieuwe werk je goed bevalt laat het ons ff weten en wat balen dat je zo ziek bent geweest zeg pfff heerst er soms weer wat in NL

nou ik ga zo richting de vk moet er om 2 uur wezen samen met papa en beau
    echt heerlijk als je man eigen baas is als hij van 9 tot 5 had gewerkt had ik soms echt met me handen in me haar gezeten hoor hij komt nu gewoon binnen en dan kan die net een flesje maken of beau ff pakken of wat anders zodat ik ook ff me handen vrij hebt

ik hoop zo dat het de 13de mooi weer is ga dan toch een dagje en een nacht! weg zonder me beautje

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm ondanks beau 55 cm is heeft ze ook mt 62 aan en nog wat dingetjes van 56 maar ze is echt een dikzakje want de jurkjes om haar romp gaan echt strak zitten haha hier dus geen probleem met de lengte maar met de breedte

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hihihi lekker toch.. een heerlijk gevuld poppetje! Noah heeft ook 62 sommige dingen 68 past ie ook.. heerlijk ventje is het hihi..

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh jullie zijn te verslavend en dan het nieuwe forum erbij...zucht...

Enne Nieve past sommige shirtjes in 62 maar zit nog veel in 56. Broekjes en rokjes in 62 zijn qua taille nog echt veel te groot...

Meiden mijn huishouden roept...

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wow Fiona Beau weegt net zoveel als Nieve :)

16. kut, ik voel me zo'n slechte moeder....
    Ik ging Zenne boven verzorgen en toen heeft Quinn op de wc met het wcblokje gespeeld.
    Haar handen stonken enorm en haar mond rook er ook een klein beetje naar. Ik vermoed dat ze met haar vingers in haar mond heeft gezeten, maarja aangezien ik er niet bij was weet ik niet precies wat er gebeurd is. Heb gelijk de huisarst gebeld, die zeiden me dat ze een slokje water moest drinken, iets vets moest eten en ik haar een paar dagen in de gaten moest houden. Moest me niet al teveel zorgen maken.
    Als ik Quinn ernaar vraag dan krijg ik geen betrouwbare antwoorden dus daar kan ik ook niks mee. Shit ik let altijd zo goed op en dan gebeurt dit, voel me zo schuldig!

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Heej lindatjuh, niet te schuldig voelen hoor! kan ons allemaal overkomen en je hebt gelijk gehandeld! De huisarts heeft je tips gegeven, meer kun je toch ook niet doen! je doet het toch ook niet express ofzo.... Maak je niet te druk hoor!

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey Linda logisch dat je geschrokken bent!

Maar dat kan ons allemaal gebeuren. bedoel het niet verkeerd ben maar blij dat het blokjes waren wij hebben vloeibaare wc dingetjes...

Wat zegt ze dan als je er naar vraagt ?

19. Ik heb ook vloeibaar...

In eerste instantie zei ze dat ze het niet in het mondje had gedaan. Daarna zei ze lekker smullen en daarna had ze het weer niet in haar mond gedaan. Toen vroeg ik of ze buikpijn had ging ze heel zielig doen om vervolgens wel weer te gaan spelen.
    Ze is nu ook gewoon aan het spelen, maar als ik weer naar de wc vraag dan gaat ze heel gek doen. Ik neem toch aan als het heel ernstig was dat ze nu toch wel ergens last van moest hebben. Ze klaagt nergens over, heeft geen uitslag, wil gewoon drinken, vraagt om een snoepje enz.
    Maar heb me zo erg verschrokken, zag me echt al met haar richting ziekenhuis vertrekken.

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    en toen was het alweer middag :confused:

Ruben heeft in de trein de heenweg heerlijk geslapen, de terugweg vroeg de machinist toen ik uitgestapt was of de baby's (er stonden 3 kw) tegen elkaar aan het opboksen waren, en Ik: nee meneer, dat was hij alleen :oops:
    In het ziekenhuis ponsplaatje laten maken, kom ik op de rontgen: mag ik uw verwijsbrief ook: ehhh die heb ik thuis laten liggen :oops: . Sorry, maar denk dat we dan een nieuwe afspraak moeten maken zei de assistente. Was ik het natuurlijk niet mee eens, eerst gevraagd of ik de verwijsbrief niet later kon brengen, nee dat kon niet. Toen gevraagd of ze dan niet ff naar de ha kon bellen of die een nieuw exemplaar kon faxen, nou dat hebben ze toen met veel pijn en moeite gedaan :D .
    En de uitslag: met Ruben zn heupjes is waarschijnlijk niks aan de hand, vooralsnog zag de echo er prima uit, alleen heeft ie wel een scheef bilplooitje. De assistente schrok van hoe sterk Ruben in zn beentjes is, dat had ze niet vaak meegemaakt. Hij is wel erg rustig gebleven tijdens het onderzoek, de meeste kindjes krijsen het uit, maar heb door tegen hem te praten en zn speentje vast te houden hem bijna stil gehouden. :D

Ruben net pas gevoed, 5 1/2 uur na de vorige voeding. Ligt nu ff in de box, even spartelen en dan zo naar bed, heb ik ff rust :D Kan ik eindelijk even bijlezen en reageren!

Heb me ook aangemeld bij het andere forum net!

Deel Deze Pagina