Lindfatjuhh, overkomt ons allemaal wel een keer ik heb voor kim ook 2 keer met de giflijn moeten bellen, had eerst een keer harmisol ghedronken, je weet wel om jassen mee waterdicht te krijgen , en ze had een keer een tablet gegeten waarmee je als je die oplost eieren mee kon verven, ik voelde me ook rot en schuldig maar gelukkig is het goed afgelopen Hopelijk bij jou ook !
snap heel goed dat je geschrokken bent, maar denk dat ons allemaal zoiets nog wel eens gaat overkomen. kinderen blijven onvoorspelbaar en zien vaak dingen waar je zelf geen kwaad in ziet.
ahhh meid toch.. dat komt wel goed hoor.. als ze speelt en om snoep kan vragen is ze niet misselijk en heeft ze er echt geen last van! niet schuldig voelen hoor, gaat ons allemaal nog weleens gebeuren zoiets, je kunt nou eenmaal niet 24/7 bovenop je kids zitten! ff een knuffel voor jou! Forum is trouwens mooi geworden, petje af! ik heb hier en daar al gepost hihi
Ruben is per ongeluk tijdens het spelen in de box in slaap gevallen Normaal mag hij daar niet slapen van mij, maar laat hem nu lekker liggen, hij ligt rustig en ZONDER inbakerdoek, dus wacht wel af hoe lang het lukt. Hij heeft in elk geval erg goed gedronken net.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Voelde me echt zo rot, maar ze heeft gelukkig nergens last van. En ze is nu al de hele dag zonder luier netjes op het potje gegaan.
Bedankt meiden! hannah, welcome back! Fijn dat het beter gaat, werd ook wel tijd. Oe spannend morgen je 1e dag. Zie je er tegenop? Linda, jeetje meid logisch dat je bent geschrokken. Maar je bent echt geen slechte mama hoor, je bent juist een super mama, je hebt goed gehandeld. Maar kan me voorstellen dat je baalt. Dikke knuffel! Friendly, geweldig dat Ruben het zo goed heeft gedaan in het zh. Ik moet nog steeds een afspraak maken. Misschien zometeen maar als mijn meisje slaapt. Fiona, schattig toch dat babyvet, dat heeft Neia ook, maar dan vooral bij haar beentjes. Nou ik zit hier met een scheve bek. Net een gaatje laten vullen. Daar ben ik ook vanaf. Mijn moeder heeft een nier en blaasontsteking. Volgens de ha heeft het geen verband met mijn vader's ziekte. Maar ze wordt wel doorgestuurd naar het zh. Ik vertrouw het toch niet. Neia is lief geweest bij mijn zusje, maar nu is ze erg moe en wil ze niet slapen. Even oefenen............. X Marieke
zo ben ik weer bij de vk was niet veel boeiend gewoon ff zitten kletsen en me doosjes merci afgeleverd , daarnnaast zit de fysjo waar ik altijdheen ging voor me bekken dat meisje wat ook net zwanger toen ik klaar was daar ,dus wij nartuurlijk beau showen net ze was alweer 26 weken ver en een mooie buik en ook een meisje! zo leuk ff okay okay primeur hier in huizebeau ze ligt in de eigen bedje op haar eigenkamertje! heb haar toen ze in coma viel net een 15 min geleden gewoon daar neergelegd en ze slaapt nog steeds ben benieuwd wat er gebeurd als ze wakker wordt die denkt dan huh waar ben ik! gewoon elke middag ga ik dat nu doen went ze er alvast aan
friendly waarom wil je niet dat ruben in de box in slaap valt beau slaapt er overdags wel eens in dan valt ze na het spelen zo in slaap linda allereerst uit je reactie op te merken en je bezorgheid ben je een supermom! echt waar tuurlijk ben je je rotgeschrokken zou ik ook zijn maar ik denk niet dat het kwaad heeft gekunt het was anders geweest als ze het opgedronken had en klaagde over buikpijn ofzo waarschijnlijk heeft ze iets gedaan wat duidelijk niet mocht hahaa ik heb ook vroeger omdat ik straf had op de gang lekker met me vingers inde wcpot staan roeren nee hoor maak je maar geen zorgen en ik wil nooit meer horen hoe slechte moeder je bent! trouwens echt super mooi geworden het forum! knap werk niea okay dus je moeder is er met een antibiotica kuur weer vanaf hopelijk gelukkig maar het mag nou wel eens alleen positief zijn bij jullie hmmm beau slaapt nog steeds te vroeg gejuicht ze ligt klaarwakker in dr bedje en het doet haar blijbaar weinig tot niets...raar kind hanah! wat! evenveel hahahaha meen je niet friendly zou ik ook niet vrolijk van worden als je eennieuwe afspraakhad moeten laten maken gelukkig is het zo weer opgelosd weetje wat beau doet sinds gisteren scheel kijken heel erg! ziet er zo maf uit zijn dat een soort oefeningen ofzo?
Marieke en Fiona bedankt! Fiona wat een lief kamertje zeg! Hier moet Zenne ook eens nodig aan haar eigen kamer gaan wennen, ze ligt er amper. Marieke: hopelijk heeft je mams niks ernstigs. Kun je er net bij hebben nu je vader al zo ziek is. Hoe gaat het nu met hem? En bedankt voor de complimenten van het nieuwe forum. En voor de rest: ook snel aanmelden daar want het is er al heel gezellig!
Zo ik ga even snel hier in huis orde scheppen, m'n vriendin is met de meisjes wandelen en nu heb ik even m'n handen vrij. *schopt zichzelf achter de computer uit*
Marieke: het zit echt niet mee bij jullie in de familie. Hoop dat je moeder snel opknapt! Wie neemt nu de zorg voor je vader over, en wie past er op Neia als je gaat werken? Meid doe rustig aan en heel veel sterkte! Fiona: de reden dat ik Ruben niet in de box wil laten slapen is omdat de box geen bed is. Zn wiegje is om te slapen, de kw is ook geen probleem maar in de box is een speelmoment. Komt bij dat de box in de kamer staat en ik een pup heeft die nogal lawaai kan maken tijdens zn spel en Ruben kan daar slecht tegen, die wordt dan snel wakker en dus gestoord in zijn slaap en dat gebeurt niet als hij boven ligt. Mooi kamertje heeft Beau hoor! Linda: ja ga jij eens wat doen! Hoe heb je dat forum zo snel voor elkaar gekregen? (Zal wel weer heel simpel zijn, maar je doet het toch ff weer tussendoor!) Zo, heb gegeten, Ruben gevoed en op bed, de tuinkast ingeruimd en nu staat de afwas te springen om gedaan te worden. Half 7 zijn mn ouders hier, oma past even op en opa gaat mee de fietskar kijken/kopen! Heb echt zo'n zin om met het mannetje te gaan fietsen!
Linda kan me voorstellen dat je geschrokken bent.. heb bij arjen ook al 2x de giflijn moeten bellen. 1x d8 ik dat ie lampenolie had gedronken.. en hij zag waxinelichtjes aan voor koekjes.. gelukkig kon t geen kwaad.. maar je hoeft je maar 1x om te draaien of een kind kan al iets in de mond steken.. indd mooi forum! ben echt blij dat ik nu 1 flesvvoeding per dag geef.. t gaat gelijk een stuk beter.. bij bv wil meneertje zowat elk uur eten.. en na de fles slaapt ie 4 uur door vanaf volgende week 2 flessen
friendly is indd een goede aankoop een fietskar. weet niet of je een auto hebt.. ikke niet en ben anders echt zo beperkt tot lopen.. nu kunnen we mooi op de fiets weg.
kan het kwaad om er vanavond een schepje extra in de fles tedoen dus 150 cc water en 6 schepjes poeder zodat ze mischien wat langer slaapt? de buuf deed het namelijk wel vraag me af meiden met fv die het ook wel eens doen
Fiona, is geen goed idee, een extra schepje! Je mag wel extra water in de fles doen, maar dus geen extra schepje. Maar waarom maak je dan niet gewoon die grotere fles? Na de 4mnd kan je er wel rijstebloem bij doen voor het langere slapen.
Fiona, ook Fay ligt wel eens lekker wakker in haar bedje. Genoeg te zien Ik laat haar wel in de box slapen af en toe. Ik wil er nu wel naar toe om haar 's middags op bed te leggen.