hey er is iemand ! daphne we hebben het ook niet gedaan gelukkig maar er waren 3 mensen die het tegen ons zeiden dat dat makkelijk kon en die hadden ook kleine kinderen ik doe gewoon zoals het hoort hoor , ze heeft in de eigen kamertje vanaf half 4 gelegen om half 9 hebben we haar wakker gemaakt! ze vondt hetwel best volgens mij toen flesje gegeven en nu slaapt ze nog steeds oo men dat is wel klote want dan slaapt ze nu door vanaf half 9 dus kan ze vanacht komen om 12 uur wakker maken heeft ook geen zin want dat hebben we gisteren gedaan en toen kwam ze ook om 5 uur
Fiona: mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar je moet idd. gewoon je eigen keuzes maken. Jij bent degene die met een kind met krampjes zit als je meer poeder gebruikt. Dus heel goed dat je het niet hebt gedaan.
hallo ? als ik nu echo zegt echo echo echo echoooooo ie terug omdat er niemand is en nee geen baby echo
Lees wel bij maar nog steeds weinig tijd voor reaktie. Ben alleen met 3 kids dus extra druk. Zal me snel aanmelden op andere forum.
Ga zo weer mijn bedje in, heb nog steeds gebroken nachten. Mikki had het toch nog niet helemaal door!
ohh meennn dat is vervelend.. Ik geloof dat Bram 10 weken was en toen begon hij zijn schema te veranderen en die van 3 uur naar half 5 te zetten en zo kwam hij steeds later. dan heb je nog een paar dagen verder met alle 3 de kids alles goed? en met je hubbie?
Ja hahaha nog één dag heeft ze de tijd! Met de rest alles goed. Kids hebben vakantie, dus ik moet echt wat ondernemen met ze, anders vliegen ze tegen de muren op aan het eind van de dag! Ronaldzit in Spanje voor zijn werk en die komt pas maandag of dinsdag weer terug.
Gisteren naar de Ikea geweest, heb ze in het ballenbad geknikkerd, vonden ze erg leuk en hebben zich lekker uigeleefd ondankt het K-weer buiten.
gek he, hier heeft het heel ff geregend en meer niet.. ik dacht dat wij ook nooodweer zouden krijgen... aii ik moet eigenlijk gaan doesje en ons bed gaan verschonen. ik moet vandaag werken
Alles na 6en noem ik doorslapen, maar dit van Mikki dus niet. Balen hoor! Louise kwam vanacht ook opeens om half 4, maar daarentegen slaapt ze nu wel nog steeds.
Ruben 'slaapt' al een paar nachten 11 uur en dan is ie het er nog niet helemaal mee eens als ik hem ophaal, dan kijkt ie met die schaapoogjes van: nu al? Met 10 week begon hij 6/7 uurtjes door te slapen en nu is het al een week minimaal 9 uur, de laatste 3 dagen dus 11. Vandaag zit hij al over de 11 heen, want meneer lag er voor kwart voor 10 in en het is nu al na kwart voor 9. Ga denk ik maar proberen hem nog een uurtje eerder naar bed te doen, ff zien of we kunnen schuiven met de bv. Fiona: idd goed dat je het niet gedaan hebt met de schepjes! je kunt idd wel meer water erbij doen, of gewoon meer voeding maken maar nooit meer schepjes! Daam: wat een drukte bij jou zeg! Hoop dat je nog lekker even ligt te slapen