Hier ook hooikoortsmensen? Pff had er vanacht vreselijke last van, snotteren, dikke ogen en benauwd. Kon er nauwelijks van ademhalen. Maar mag geen medicijnen ivm de bv. Heb wel een spray die mag maar die helpt nauwelijks. Van ellende heb ik vanacht toch maar 1 pufje genomen tegen de benauwdheid want kon echt nauwelijks nog ademen, lag te piepen in bed.... Het zal hopelijk geen gevolgen hebben voor Nieve, het ging om 1 pufje...VOel me er toch een beetje schuldig over dat zij nu misschien dat medicijn binnenkrijgt. Maar ik moest wel.........
Wij gaan straks een rekening openen voor Nieve, de regenboogrekening. We moesten er een afspraak voor maken dus ben benieuwd....
*inbraak* Hoi mei-mama's, Ik zag dat jullie bevallingstopic nu ook echt gesloten is. Iedereen is inmiddels bevallen. Allemaal van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie kindjes! En veel plezier hier bij de mama's! groetjes een april mama! *uitbraak*
Goeiemorgen meiden! @Neia, meid fijn dat het wat beter met je gaat! En graag gedaan hoor, wat ik al zei, ik had ook echt last van kraamtranen hihi.. werd er super onzeker van..! Maaarrr... gister mannetje gewogen en gemeten.. hij is nu 3530 gr (2800 bij geboorte twee weken geleden) en ong 54 cm.. groeit als kool dus hahah... hij is trouwens helemaal niet onder geboortegewicht geweest.. paar dagen 2800 gr en toen gaan groeien.. ws omdat ie al zo klein was denk ik dan maar! @Onsukkie, meid wat fijn dat jullie naar huis mogen vandaag! Dat zal lekker zijn je eigen bedje en je eigen douche..! Heel veel succes! @Fiona.. wat goed dat je er alweer bent meid.. hoop dat je bevalling beetje meegevallen is! @Hannah, nee joh dat zal wel meevallen, denk dat ze meer regelmatig gebruik bedoelen hoor meid! Leuk trouwens die rekening, willen wij ook binnenkort gaan doen..! Hier had Noah gisteren ook last van de warmte.. hij kwam ook heeeel vaak voor drinken, en heb meneer op commando gevoed haha.. Nu ligt ie prinsheerlijk te slapen al een tijd en laat m lekker uit zichzelf komen, heeft gister zoveel gedronken en zo weinig geslapen dat ie de slaap harder nodig zal hebben als het eten! @Anastacia, hier nog een die echt niet met een plasluier wil liggen hahah.. zodra ie geplast heeft zet ie het op het gillen hahaha.. maar een poepluier heeft ie dan weer weinig van.. hmm beetje vreemd! Ben de rest alweer vergeten, sorry! Vergeet idd nog steeds heel snel dingen! Kus
Trouwens heeeeel fijn dat je meisje weer aangekomen is Marieke, zei toch dat het onzin was van die vk dat ze teveel was afgevallen! Komt helemaal goed met jou en je meisje
Gina: hier hetzelfde vandaag. Laat Nieve drinken als ze wil en verder lekker slapen want dat heeft ze gisteren niet veel gedaan. Nieve ook zo weinig afgevallen, van 2825 naar 2700 gram. Denk idd toch dat het te maken heeft dat ze idd klein was. Na 6 dagen was ze weer op geboortegewicht. Noah is nu langer dan Nieve hi hi.... Enne thanks voor je antwoord, stom dat je je dan ineens daar onzeker over kan voelen.
Simone, bedankt meid! Wel gek, ben uiteindelijk een april-mama geworden maar voel me een mei-mama..........
Niks april mama, je bent een mei mama hahahah! Tja.. Noah groeit echt snel.. maar het is zooooo'n droppie haha.. en hij is nog klein hoor.. is nu pas wat de meeste bij geboorte zijn.. hij blijft lekker lang mama's kleintje hihi! Tja.. dat onzeker voelen, hou op schei uit.. dat heb ik elke dag wel een keer! Ik voel me weer een stuk zekerder doordat jij zegt dat je Nieve ook laat liggen en laat vragen.. hahaha zo helpen we elkaar allemaal!
het is een schatje hoor! Ik weet niet hoe ik moet spammen! Kan dat ook zonder dat je een site aanmaakt? Krijg de foto's ook niet in mn album.. snik snik.. kan ik alleen op hyves met mn kleintje showen..
Hi hi...........Nieve is ook nog klein voor haar 6 weekjes. En dat vindt mama ook helemaal niet erg Ze ligt nu net na de voeding heerlijk op mijn buik te slapen, helemaal uitgeteld.
heerlijk he als ze zo bij je liggen.. wij kunnen daar ook zo van genieten! Noah slaapt na de voeding van elf uur tot half vijf ong.. en daarna wil hij niet altijd meer in zn bedje slapen maar wel naast mama.. hihi.. heerlijk hoor.. dan wil hij ook helemaal dicht tegen me aan liggen en dan onder het dekbed.. en owee als je dekbed weghaalt hahaha (dat mama dan maar hazeslaapjes doet nemen we maar voor lief)
nee hoor dat kan heel makkelijk. Ik upload mijn foto's via www.tinypic.com Dan kun je kiezen dat die de foto verkleint voor website/email. Dan upload je de foto. Als die is geupload krijg je diverse links voor de foto te zien, ik kopieer dan de directe link hier heen. Voor de link moet
Vinden jullie het ook zo gek om langs de bevallingslijstforum te scrollen en er niet meer hoeven te kijken.... Elke keer als ik er langs kom denk ik, nog ff kijken...Maar dat hoeft niet meer...
pfff.. heb het echt ff gehad, heb nu al een pesthekel aan regeldagen, heb vandaag nog niks anders gedaan dan voeden, zelf eten, voeden, zelf eten en dan tussendoor ook nog troosten. Ruben heeft alleen terwijl ik onder de douche stond geslapen, 20 min ofzo... maar goed, net maar een flesje bijgegeven en nu lijkt hij te slapen, ga ik nu dan ook maar even doen want dit houdt ik niet lang vol zo... uitkoken: eerste week elke dag, daarna is 1X per week voldoende, als je de boel maar goed schoonmaakt en in de koelkast bewaard...
Pff kan me voorstellen Friendly....En misschien ook nog beetje last van de warmte... Succes meid! Ik ga er vandoor...Ff naar het dorp...
Iris heeft juist gisteren minder gedronken voor mijn gevoel, lijkt wel of de voedingen steeds korter worden. Het begint met een heftige tsr. Iris verslikt zich nog weleens, of laat los, huilt er soms ook wat van. Vaak is ze dan weer moe en zakt in slaap, laat haar even 5 minuten bijkomen en probeer haar dan weer wakker te krijgen, lukt dat dan drinkt ze een poosje en dan wat rustiger, maar valt na een paar minuutjes weer in slaap, ga haar danverschonen en dan drinkt ze weer een paar minuutjes, en slaapt dan diep, dan leg ik haar weer op bedje, een enkele keer wil ze dan na 20 of 30 minuten nog een keer aangelegd worden, en drinkt ze nog een minuut of 2. Ze heeft niet veel flinke plasluiers, is steeds maar een klein beetje, ook poepluiers heeft ze niet zoveel. iris kan ook enorm boeren, dus drinkt veel lucht mee, geeft natuurlijk ook een volgevoel. Ook laat ze veel scheten, echt lucht!Maar het is me niet gelukt om haar te laten boeren, als ze een boer laat dan overkomt haar dat, stoppen met voeden en haar laten boeren lukt niet. Ze is wel heel tevreden, huilt weinig, en heeft 2 keer per dag een uurtje dat ze heel wakker is en ligt rond te kijken, dus dat zijn weer goede tekenen. Ik ga morgen eens naar het cb, kijken of ze is aangekomen!