Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vond Fay trouwens vanochtend helemaal omgedraaid, dus hoofd aan het voeteneind... en daarom dus een slaapzakje hihihi,

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gelukkig wordt ze niet wakker van haar eigen gedraai.

Ik ga ook maar een slaapzakje aanschaffen, heb er een , maar die is nog te groot. Er staat geen maat in, maar ze verzuipt er nog in dus dat vind ik een beetje eng.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik heb haar net wakker gemaakt, verschoond nog een keer getemperatuurd en gekeken of ze wat wilde drinken.
    Toch nog 70cc op terwijl ze normaal geen voeding meer krijgt dus hoop maar dat ze een lekkere nacht maakt.
    En dat ze morgen geen last meer heeft, arme schat van me

En daam fijn zon man :) wel lief maar daar gaat je slaapje..

hier is t idd rustig, maar ja dat is ook wel weer logisch ..

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Makropasje (Ronald dan) Dus das mooi! Dan gaan we maatje 3 maar inslaan! Want die dikke billen van Mikki puilen al aan alle kanten uit maat 2! hahaha

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hij ziet mij niet meer staan, vraagt meteen naar Mikki! Ik zeg:"ja, met mij gaat het goed en met Mikki ook!" Moest ie lachen!

6. Goedemorgen allemaal, ik ben de 1e vandaag zie ik.

7. Hier is het altijd zo dat als Marc thuis komt van het werk, hij eerst naar de kinderen gaat en met ze knuffelt en dan zegt hij tegen mij: 'heey ben je er ook?"

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dat had Jayden ook, tegenwoordig kan hij het ook met slaapzak; zich helemaal omdraaien in z'n ledikantje. Van de week vond ik Jayden met z'n hoofd op dezelfde plek in z'n ledikantje maar z'n voeten aan de andere kant (hoofdje wel meegedraaid hoor ;) anders klinkt het zo luguber)

Tijdje niet geweest hier, druk druk druk met voorbereidingen om te gaan werken in het nieuwe schooljaar. Gister vergadering gehad, alle collega's weer gezien. Wel zin om te starten hoor, maar hoe ik het gaan vinden zo weinig tijd met Jayden door te gaan brengen...dat weet ik nog niet ! :S

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Morgûh lindatjuhhh!

Ik had ineens geen bericht meer in mijn postvak dat er nieuw geschreven was! Nou ben jij de enige, dus ik hoef niet zoveel bij te lezen hahahaha!
    (al heb ik verzuimd om de 10 blz ervoor te lezen toen ik er even niet was :oops: )

Ik heb Mikki eergisteren mishandeld :( :cry: Ik deed haar slapend in de maxi cosi en klikte het gordeltje dicht. Toen zat er een velletje van haar beentje tussen! auw! Ze ging heel zielig huilen en ik kon ook wel janken op dat moment midden op straat. Gelukkig was het snel weer over, want ik had gauw in de gaten wat er met haar was. Nu zit er een klein blauw plekje op haar beentje.

Vanmorgen kwam Mikki gewoon weer om 3.15 uur! Bah, wat vind ik dat vervelend zeg! hoop dat het tijdelijk is.
    Ik heb ook dat boek van oei ik groei, maar wordt er niet veel wijzer van. Elke keer als ze in een sprongetje behoort te zitten, gaat het juist heel lekker met haar!

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heej, er zijn er meer wakker! goeiemorgen!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahaha, gelukkig maar dat zijn hoofdje ook andersom lag!

Hoeveel uur ga jij werken?

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hieperdepiep, Mikki is 10 weken!

13. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Proficiat Daam met Mikki! Maandag is onze Cas al drie maanden! tjonge jonge dat gaat snel!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mogguh, Louise is ook 10 weken (vanavond eigenlijk) en ze is compleet uit haar doen. Ik ben constant aan het sussen en troosten...

15. goeiemorgen!

Daam wat vervelnd zeg die nachten van jou... word nu toch wel tijd voor mikki om te leren doorslapen.. hoop voor je dat ze t nu snel in de gate krijgt..
    en gefeliciteerd met haar 10 weekjes!

helepelle gefeliciteerd met cas zijn 3 maandjes! gat snel he!

onsukkie ook gefeliciteerd met louise 10 weekjes!

Hier ook een iets minder goede nacht gehad.. eerst arjen rond half 3.. en brian al om 6 uur :( en de kat had ook nog wat gevangen..en als die wat vangt wil die dat altijd duidelijk laten weten.. dus gaat ie net zo lang lopen miauwen tot je even gaat kijken wat voor kadootje ze heeft mee gebracht.. en dan gaat ze hem opeten..

16. Dat heb ik een keer bij Quinn gehad toen ik die een vestje had dichtgeritst. Alleen had ik het toen niet meteen in de gaten en zij maar gillen. Arm kind.

17. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Zenne is net wakker en zit nu aan haar 1e fles, heeft nu wel bijna 200 op.

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Haha ja zielig he die kids met zo'n af en toe lompe mama's! hier gisteren zo'n voorval. Cas die rond aan het kijken was en ik wilde even in zijn oortje kijken. En bots zo tegen hem aan. gelijk een rood plekje op zijn bolletje! en krijsen dat ie deed. Of met nagelknippen heb ik ook al eens een stukje vel geknipt! tja kan gebeuren he! zal neit de laatste keer zijn dat ze zich ergens aan pijn doen, met of zonder onze hulp :)

19. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Linda de eerste fles van vandaag? Of de eerste fles in haar leventje?
    Als het de eerste van vandaag is dan heeft die goed geslapen zeg! Hier vanacht Cas ook! melde zich pas om 8 uur vanmorgen, normaal altijd al om 6 uur! Maar gisteren zijn we gaan winkelen in eindhoven om de vakntie in te vieren! en daarna daar een hapje gegeten. Cas dus voor de eerste keer in een kroegje geweest! En daar heeft ie veel gezien zeg! Wauw leuk om te zien. Maar door de vele prikkeltjes denken we dat ie zo lang geslapen heeft. Of hij gaat nu gewoon tot 8 uur slapen. Dat zou heerlijk zijn! hihi niet te veel op hopen maar.

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @deentje: wat was de vangst? :pale:

@onsukkie: gefeliciteerd met je dochter van 10 weekjes! Waar zou ze last van kunnen hebben?

@lindatjuhhh: lekker hoor! Maak me maar jaloers! ;)

@hellepelle: ik knip echt nog geen nageltjes bij Mikki. Met een zandvijltje gaat het net zo snel en is het veiliger met die friemelvingertjes.
    Cas ook al zo'n mooie nacht!

Deel Deze Pagina