Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Cas nu al naar de kroeg? dat wordt later nog wat hihihi!

2. Eerste fles vandaag.
    Zenne krijgt elke avond om 12 uur de laatste fles en dan slaapt ze in een ruk door tot tussen 9 en 11 ´s morgens. Vandaag was ze nog iets later.
    Ben de hele ochtend steeds bij haar gaan kijken, maar ze sliep zo lekker dat ik haar niet wilde storen.

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    4dagen, ben donderdag vrij (ouderschaspsverlof enz)

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik weet het niet, het is wel erg vervelend allemaal.

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hey Katje niet alleen zelfde regio maar ook zelfde beroep lees ik in je berichtje. Hier nog een juffie. Maar ik hoef pas 1 september te beginnen dus nog geenstartvergadering gehad ;)

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nou nu ga ik echt bylezen hoor! :oops:
    Sorry dat ik nie zo actief ben de laatste tyd. hebben jullie me nog gemist :p
    Ben toch best moe van t werken als ik s'avonds thuiskom, en dan heb ik echt geen tyd en zin meer om nog uren achter de compu te gaan.
    Strax als ik alleen de middagen hoef te werken, zal t wel beter gaan.
    Nu is t vakantie, en moet ik hele dagen werken. Das nog es meteen in t diepe na 18 weken verlof & vakantie :confused: Pffffff wel vermoeiend hoor, super om de kids/ ouders en collega's weer te zien, maar wat mis ik mn meisje zeg :( Ben bly dat t weer weekend is :D
    Gelukkig lykt Luna er niet veel last van t hebben haha, die merkt niet eens dat ik weg ben ;)
    Zo ik begin op blz 590, en dan zo'n 24 blz, dan ben ik vast wel een beetje by ;)
    Oja wat lees ik nou over een eigen forum? Why? wat is er mis met deze? Nou ja, eigen forum is ook wel leuk, kyk hier byna nooit ergens anders dan in dit topic ;)
    Oja, zal paps ff spammen:

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oja en mams, afgelopen maandag voor ik naar t werk ging (met de telefoon gemaakt):
    Was Luna trouwens 16 weken alweer!
    En dinsdag was ze 3-3-3, 3 maanden, 3 weken en 3 dagen :D

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    jantje (euh Luna) lacht:

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Jantje (Luna dus hihi) huilt:

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    En nog 1 om t af te leren:

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik knip ook al de nageltjes van Fay, maar ik vind het echt een ramp! (ook bij Sam is het een ramp)

En Fay slaapt nu pas sinds 2 weken door! Gisteren heb ik haar al om 10 uur op bed gelegd en vanochtend wat het 8 uur dat ze wakker werd. Vond ik wel netjes van d'r :D (o ja, ze heeft af en toe een paar dagen dat ze om 5 uur wakker wordt, maar dan geef ik haar geen voeding).

En Fay heb ik nog niet mishandeld, maar Sam heeft ook wel eens met een velletje tussen de sluiting van het autostoeltje gezeten. Of nog zieliger tussen de rits (AUWWWW)

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo blz 590, and let's begin:
    @forum: ja afvallen en aankomen hihi, en dan t liefst afvallen ;) Vanmorgen 67,8, gaat langzaam, maar gestaag........
    modden is nix voor my hihi, heb ik geen tyd voor, sorry. Kom wel forummen hoor ;)
    Maar natuurlyk wel als we hier geen problemen krygen hoor! Anders hebben we zo nix meer.....
    @Wittereus: by jou gaan de kilo's dus ook nie zo snel :( Balen hé :(
    Bram is goed gegroeid!
    @Daphne: ook nog van harte met Fay's vermaandag!
    Foto van Luna id Bumbo komt eraan, staat op de telefoon. Moet wel zeggen dat ze nie zo lang erin kan, dan owrdt haar hoofdje zwaar hihi. En ze met wel goed wakker zyn. Heeft fay dat ook?
    @Jvtje: nog van harte met Mauds vermaandag!
    @ babyzwemmen: wou vanmorgen eindelyk eens gaan, was t zwembad dicht :( Alleen recreatief zwemmen, en dat tot 31 aug! Nu ga ik nog ff by palestra kyken of t daar wel kan, want wil niet wachten tot eind aug, dan is Luna al 4 1/2 maand!
    Oja, wie weet er tot wanneer ze dat reflex hebben voor onder water?
    @Digiscrap: site opgeslagen, ga ook maar es een poging doen ;)
    @Gina: balen vd exzeem, hoop dat ie niet teveel last heeft en dan t snel overgaat!
    @Fiona: hihi goeie voor je schoonmams dat ze geen gelyk kreeg en jy wel :) Heeft Beau nog veel last gehad?
    @Theangels: welcome!
    @Evelien: fyn dat t zo goed gaat met Iris, én met de bv!
    @LIS: welcome back ;)
    Zo en dat was tot de 600 :D

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    oeps Luna is wakker, die moet de fles,en dan boodschappen doen.
    Lees vanaaf verder!
    laters!

14. Ice ik heb je geactiveerd op het nieuwe forum en je vind er ook vanalles over digiscrap, kijk maar eens.

15. Helepelle heeft brian gister eventjes geruilt met cas ;) brian komt normaal om 8 uur en vanmorgen om 6 uur ;)

Daam een muisje.. speedy vangt altijd muizen.. zowat elke dag wel een.. binky die vangt meestal vogels.. van die grote merels :( en die andere 2 zijn gelukkig nog nooit met wat thuis gekomen.

16. leuke foto's ice!

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hahaha Ja lekker hoor een keertje tot 8 uur kunnen slapen. Alleen was ik natuurlijk al eerder wakker want je verwacht hem eerder en bent daar op ingesteld. Nog even lekker gedoezeld dat wel. en daarna hebben we nog even lekker met z'n drietjes gespeeld in het grote bed. Doen we anders nooit, maar omdat het nu vakantie is even genieten!
    We hebben trouwens weer een nieuw leuk fillumpje op youtube staan: http://www.youtube.com/watch?v=TPRCbAY0QNk

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ice leuke fotos van luna!

daam; kun je haar niet om 2400u ofzo nog een voeding geven? Of misschien een fles geven als laatste ( of deed je dat al) Dat je iets gaat schuiven met de voedingen ..
    als je straks gaat werken is het wel fijn als je niet om 3uur ook je bed uit moet!

verder heeft laura verhoging van de prikjes, 38graden, arm ding!

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb ik al eerder geprobeerd, maar ze wordt echt niet wakker dan. Ligt helemaaal voor pampus in de wieg. één keer dacht ik:"ik maak je goed wakker!" toen dronk ze 2 minuten en kwam vervolgens om 4 uur weer! Dat heeft dan ook zo weinig nut. Nou ja, we hebben nog een week of drie. Misschien is het tegen die tijd een stuk beter.

Knuffel van Mikki voor Laura!

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heej ice ik heb je vreselijk gemist! jij mij ook?

Deel Deze Pagina