Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vind t echt zo gemeen die prikjes..Brian moet er dinsdag weer aan geloven..zie er nu al tegen op.. arm kereltje.. hopelijk krijgt ie er niet teveel last van..
    hoop dat laura zich ook snel weer beter voelt

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik eigenlijk ook, maar ik neem de compensatie van de zomervakantie op mijn 'vrije' dag op. Ik sta als fulltimer op papier dus ook nog recht op adv. Kortom; mijn ouderschapsverlof gaat in maart 2009 "pas" in en tot die tijd krijg ik nog fulltime salaris :) Wel nodig hoor, kunnen we even rustig wennen aan een lager inkomen aangezien mijn man minder gaat werken...

Grappig dat je én dezelfde regio woont én hetzelfde beroep hebt :)
    Basisonderwijs of VO?

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    wat voor nieuw forum? Ik heb iets gemist...

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Even knip en plak

Hier een beetje geirriteerd Mijn man ging om een uurtje of 14 van huis... hij zou eerst langs zijn ouders gaan en dan naar de verjardag van het kindje van 1 van zijn vrienden die 1 jaar word. Ik ging niet mee omdat laura verhoging heeft en dus niet zo in haar hum.
    Maar vervolgens is hij nog steeds niet thuis. En ik kan hem ook neit bereiken op zijn telefoon....
    Dan krijg ik de voicemail..
    Ben echt pissig, hij denkt altijd maar dat hij de bloemetjes buiten kan zetten, en dat ik alles wel allen oplos.
    En het feit dat we misschien samen moeten eten heeft hij ook neit aan gedacht,..maw ik heb net dus maar alleen gegeten..
    Bah ik baal soms echt van hem!

Die l*l van een vent van me is inmiddels ook thuis, vraag me maar niet hoe.. Heeft flink zitten drinken en vervolgens wel naar huis rijden met de auto De l*l!
    GVD!

Ik was zo giftig en pislink dat hij niks gezegd heeft en gelijk naar bed ik gegaan...
    Nadat ik had gezegd dat hij echt een lekker verantwoordelijke vader was die zijn vrouw met zijn zieke kind alleen thuis laat om zelf te gaan drinken en dan ook nog dronken in de auto stapt.
    Voor hetzelfde geld rijd hij zichzelf of een ander dood.
    Nou geloof mij maar dat ik niet erg aardig was!

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Sorry geen tijd gehad. Dus even een berichtje van mij.
    Hier gaat het redelijk goed. Neia heeft nog wel af en toe krampjes, maar niet meer de hele dag, vooral 's avonds.
    Het poepen is in ieder geval niet meer zo pijnlijk, want ze huilt dan niet meer.
    Gister heeft ze helaas niet gepoept, dus ik maakte me alweer zorgen. Maar vanmorgen was het na de fles gelijk raak. Het eerste gedeelte was wel hard, maar ze krijste niet. Dus volgens mij gaat het de goeie kant op.

Met mijn vader gaat het minder goed.
    Gister is hij weer op de eerste hulp beland. Hij kon bijna geen adem meer halen. Na heel wat onderzoeken blijkt dat een spier bij zijn borstbeen klem zit, waardoor hij moeilijk adem kan halen. Dit moet met rust over gaan. Gelukkig is hij nu weer thuis, maar hij kan zelfs niet naar de wc lopen ofzo omdat hij dan buiten adem is.
    Van de week leek hij wat minder negatief te zijn, maar nu zit hij natuurlijk weer in de put.
    Ook mijn moeder is nog flink beroerd. Dus het is geen vrolijke boel daar!

Vandaag hebben we een prachtige doopjurk uitgezocht voor Neia.
    Deze kregen we van mijn schoonouders en mijn schoonzus cadeau. Het kostte echt een fortuin, maar hij is prachtig. Ze wordt echt een prinses! :D

Op mijn werk was het gister weer erg leuk.
    Ik begin het ook steeds meer te snappen, waardoor het echt leuker wordt.
    Alleen heb ik nog steeds enorm veel last van daaronder :oops: , zeg maar gerust pijn. Dus ik ben benieuwd wat ze dinsdag in het zh zullen zeggen!

X Marieke

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daphne, wanneer knip jij de nageltjes?
    Wij hebben het toevallig vandaag voor het eerst gedaan. En Mark deed het toen ik Neia de fles gaf, en toen ging het wel goed.
    Fijn dat Fay eindelijk doorslaapt!

Ice, dus jij wilt ook gaan babyzwemmen?
    Ik ook heel graag, kon hier vanaf 1 augustus. Maar helaas mag ik nog niet zwemmen. Hopelijk kan het wel snel, want ik heb er heel veel zin in.

Hellepelle, ja raar he dat je lichaam zo in een bepaald ritme zit dat je toch wakker wordt. Dat is dan wel weer jammer. ;)

Anastasia, ah wat zielig zeg dat Laura verhoging heeft! :cry:
    Jeetje wat een verhaal zeg van je man. Ik zou ook mega boos zijn geweest, Je hebt groot gelijk. Hopelijk heeft hij het morgen ook door als hij nuchter is. :evil:

Daam, balen he dat je het ritme niet omgegooid krijgt. Lijkt me erg moeilijk. Vooral als je straks weer moet gaan werken.
    Helaas heb ik geen tips voor je, ons meisje sliep al gelijk 's nachts door.

Deentje, ja inderdaad enorm zielig die prikjes. Helaas moet het....... :(

Katje, slim om het zo te regelen qua salaris enzo.
    Ik ben benieuwd hoe dat bij ons gaat, want vanaf 1 september gaat Mark ook een dag minder werken.

Hannah, hoe was je eerste werkdag?

X Marieke

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Woooooooooooooooooow! :confused:
    Hoelang heeft ze geslapen?

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh ik zie het al, jeetje dat is lang zeg.
    Heerlijk dat ze zo kan slapen. :D

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oe jeetje meis, dat klinkt nog niet echt best.
    kan me voorstellen dat je aan vakantie toe bent, maar dan nog het liefste alleen. Helaas kan dat niet he...........
    Wel super dat je mannetje zo goed groeit!

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh heerlijk zeg!
    Wat goed. Volgens mij zit Ruben gewoon perfect in zijn velletje nu, en kan hij lekker lang slapen.
    Ik ben echt trots op je, hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
    Je bent een echte doorzetter! :D

X Marieke

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Naar 4 flessen weet ik nog niet.
    Hoeveel krijgt hij nu?
    Het langere slapen hebben wij opgelost door om de paar dagen haar een half uur eerder naar bed te doen. En voor het slapen flink spelen, in bad of onder de douche en dan het flesje en naar bed. En dan was ze heel moe en viel ze gelijk in slaap. Nu slaapt ze al een aantal weken standaard van 22.00 tot 08.00 uur en maken haar niet meer moe voor de laatste fles, dat wordt ze vanzelf. Dat vinden wij wel fijn, en krijgt ze nog wel 5 voedingen.

X Marieke

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zou ik toch ook niet doen. Vanwege de krampjes en de harde ontlasting.
    Mijn moeder zei dat ze dat vroeger ook deden.
    Maar nu hebben ze speciale voeding voor de nacht, dus misschien kun je dat gebruiken als het nodig is.

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zo ik ben helemaal bijgelezen volgens mij.
    En ik heb me ook aangemeld op het nieuwe forum, ik ben benieuwd!
    Meisje slaapt al bijna, drinkt nu de fles bij papa.
    Fijne avond meiden!

X Marieke

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nou tot zover mn belofte om by te lezen.
    Luna wilde niet slapen, heb dus tot 9uur met haar gezeten.
    Toen viel ze eindelyk op mn arm in slaap, en kon ik haar in bed leggen.
    Ik was bezig met onze kelder (nou ja, voorraadhok haha) op te ruimen, dus dat moest ik eerst afmaken.
    En nu is t alweer byna tyd voor de volgende fles, en eerst t badje.

Heb me al wel braaf aangemeld op ons nieuwe forum hoor ;)

Tot morgen!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jemig sorry hoor, maar wat een e*kel!
    Met drank op rijden, dat flik je ECHT niet!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Sjemig, dat is ook geen goed nieuws allemaal!
    Vervelend ook dat je nog altijd pijn van onder hebt, daar mogen ze nou ook wel eens een oplossing voor bedenken vind ik.
    Ook naar dat je vader nu er weeeeeer wat bij heeft, kan me helemaal indenken dat positief blijven moeilijk is! Sterkte hoor!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik knip al vanaf week 2 de nageltjes, ze krabte zich echt contsant helemaal op, dat kon gewoon ECHT niet en het veilen had weinig effect. Ik doe het als ze slaapt of als ze in slaap aan het vallen is. Een enkele keer doe ik het als ze wakker is, maar dan moet ze wel tevreden tegen mea an hagen anders durf ik het niet. Je wordt er vanzelf handiger in, ik die het 1 a 2x per week nu. Anders heeft ze weer overal krabbels.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat fijn zeg, en wat goed dat jullie met zijn allen de zorg over je vader over kunt nemen. Dat lijkt me heel zwaar, maar ook wel heel bijzonder dat dat zo geregeld kan worden.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo ik ben er ook weer, net als gister weer een drama-dag met slapen. Ook huilen tussendoor, gebeurd niet vaak. Is het niet zo dat ze met 12 weken weer een sprongetje hebben? Ze is nog maar 10, maar met overtijd lopen is ze bijna 11 dus het zou op zich kunnen dat ze zoiets heeft.

Deel Deze Pagina