ons ukkie ik ben het met je eens, als hij dat nu ook eens ging begrijpen dan was ik heel gelukkig ... Maar hij lijkt het allemaal maar normaal te vinden.
Nou dan zullen alle mensen die verstand hebben van alchocol en rijden het wel an het verkeerde eind hebben nietwaar. Als je jong bent en je vind het nodig jezelf dood te rijden moet je lekker zelf weten, maar je brengt andere ook in levensgevaar, om over de hulpverleners die daarna aan bod komen maar te zwijgen en hoe onverantwoordelijk ben je tegenover je vrouw en je kind verdorie... sorry, hier kan ik echt boos om worden.
Onsukkie, ik was blij dat Mark de nageltjes knipte, maar ik geloof best dat je er handigheid in gaat krijgen. Geen idee wanneer de sprongetjes zijn. Maar van de week sliep ze toch heel veel? Anastasia, belachelijk dat hij het zo normaal vindt......... Ice, haha druk avond ritueel. X Marieke
Rond de twaalf weken krijgen ze een sprongetje ja! dus dat kan.... Kan ook wat eerder. Ik kreeg vandaag de mail met de aankondiging van het sprongetje, maar Cas heeft hem echt vorige week al gehad. Nu is het een op en top vrolijk manneke! hihi Maar ja het is nu even de tijd van de sprongetjes. En dan hebben we even rust tot ongeveer 19 weken! dus kunnen we even genieten van onze vrolijke kindertjes!
@onsukkie jah was wel gezellig maar echtvan die verplichtenummertjes zeg maar ze hadden wel een mega schattig stoer pakje gekocht rokje met shirtje en een bodywarmer echt heel gaaf zwart met rose alles mtje 68 dus dat was wel okay @daphne thanks voor de tip ga dinsdag gelijk inslaan alleen moet je per 9? want ik heb mt 2 maar tegen die tijd zit ze in mt3 zit ik nog met een meute pak mt 2 w8 wel ff het foldertje af zie ik het meteen goed @hier ligt beau net zo te draaien met slaapzak aan of zonder haha mtje 70 heeft ze en een paar x in de droger en hij past perfect @anaS wat zielig voor laura hopelijk is ze snel weer de oude beau heeft de eerste keer van de prikjes de hele middag geslapen alleen gedronken zooo duf was ze en die nacht iets verhoging normaal 37 nu 38.6 dus ik halve zetpil erin en aan het einde van de middag was ze weer de oude gelukkig , was wel lekker rustig @daam auwts! maar goed je deed het niet met opzet maar wel zielig dan he dan voel je je zo schuldig ik ook had beau op me arm op de voorstoel want ze moest de fles in de auto trek ik de deur dicht boenk zo tegen dat arme hoofdje van dr niet hard maar toch! gelijk fles erin en over maar wat lullig voel je je dan hoeveel weegt mikki nu daam? beau zit nog in mt 2 denk nog een week of 2 dan ga ik ook over op 3 gefeli met mikki haar 10 weken beau ook over een 3 kwartier jeetje kan me niet voorstellen dat ik 10 weken geleden zo lach te marelen ! @onsukkie gefeli met louise haar tien weken! aaah zielig zeg wat mankeert ze?dat ze zo uit haar doen is dat had beau gisteren pfff werd er een beetje moedeloos van en zei helemaal @linda ! hhhhhhhuuuuuuuuuhhhhhh! haha die zenne ja die 200 cc zal erwel ingaan @ice welcome back! en nu spam bekijken van je ! wow wat wordt ze al groot man! maar wat een moppie @anaS adem in adem uit morgen ochtend dringt pas tot hem door wat voor acties die heeft gedaan en geloof me dat die heeel lief voor je gaat zijn echt mannen ! ik kan er ook zo kwaad om worden als die van mij dat deed maar sinds beau eris heeft die het niet meer gedaan nu nog stoppen met roken en dan is die compleet afgericht hahahaa maar ik kan het wel begrijpen hoor iedereen heeft dat wel eens meegemaakt denk ik @niea wat een toestanden weer meid met je pa pffff moet nou toch wel eens goed gaan met hem hoor ik duim voor hem wat vervelend dat je nog zon pijn hebt van onderen hopelijk geneest het snel goed! en wat fijn dat het met neia beter gaat ik heb ook een scheurtje van de bevalling overgehouden dus weet ongeveer 10% de pijn die arme niea moet hebben als ze moet , ik heb ook die kleffe zooi gekregen toen om te drinken om het dun te houden helpt dus echt wel als ik het vergeet dan stijg ik weer tegen het plavond van de pijn hopelijk geneest het nu allemaal bij haar omdat ze er niet zoveel kracht op moet zetten @hier vandaag weer beau haar nageltje geknipt vanaf een week of 4 wanneer ze in coma lijkt te gaan knip ik op me dooie gemak haar nageltje dus ze is weer gemanicuurd ook de teentjes waren nodig auw die waren scherp zeg
Mikki woog op 31 juli (was ze precies 2 maanden) 5740 gram en was ze 57.5 cm. Ik heb nog 9 luiers in maatje 2 en dan pak ik maatje 3 (midi) daar doen ze heel lang mee, dus ik ga voor het megapak! Gefeliciteerd met je 10 weken oude dochter! Mikki is op mijn arm in slaap gevallen en toen ik haar in bed legde, werd ze wakker. Ze lag me een beetje aan te kijken toen ik haar instopte en ik het muziekdoosje aandeed. Toen ik haar een aai over de bol gaf, draaide ze haar hoofdje opzij en sloot ze haar oogjes. Ze zijn daarna niet meer open geweest. Zo rustig is ze nog nooit gaan slapen! Ik ga ook mijn mandje in, want ik zal zo wel weer wakker gemaakt worden!
Marieke, Ik knip de nageltjes als ik er aan denk.. kan op het aankleedkussen zijn, maar ook gewoon als ik net de fles heb gegeven. Was trouwens vandaag nog in Wijchen, we zijn naar de film geweest (Batman, erg de moeite waard) Nou wij gaan maar eens ons bedje op zoeken
Goedemorgen! Ik wilde jullie even laten meegenieten van het heugelijke feit dat ik om 7 uur (om precies te zijn: 7.04 uur 8) ) door mijn dochter ben wakker gemaakt! Het mag in de krant! \/ \/ Om hallf elf gisteravond heeft ze haar laatste voeding gehad.
Daam wat heerlijk , eindelijk heeft Mikky geluisterd. Onsukkie , hoe gaat het nu ? Man, die is echt nog niet van me af, want ik kook nog echt van ergernis. Ook nog dat hij gisteravond zei van ik heb jou toch niets misdaan.. met andere woorden waar maak je je druk om. Maar ik heb hem wel gezegd, dat als dit ooit nog eens voorkomt, hij zijn dochter voortaan alleen nog te zien krijgt met een bezoekregeling. Zo pissig was ik. de L*L En vanmorgen net doen alsof er niets aan de hand is nou dat dacht ik niet... hij kan nog lachen vandaag..
en andere forum is ook erg leuk, maar ik vind het wel onhandig.. waar schrijf ik wat, en dan vergeet ik weer te kijken hier of daar... want hier word ook geschreven dus lastig lastig
GOEDEMORGEN! wat voor mail/nieuwsbrief heb je dan over sprongetjes? Lekker dat Mikki zo lang sliep, was ze gelijk met Jayden wakker
Daam, ik heb de krant gebeld maar ze namen niet op....... .....hihi . Maar wat een super nieuws zeg! Gelukkig ging ze deze keer ook rustig slapen. Ze leert het wel! Anastasia, dat wordt dan nog gezellig bij jullie in huis vandaag. Fiona, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Nu kan het van binnen ook allemaal helen en misschien dat het straks dan makkelijker gaat. Hier heeft ons mevrouwtje, zoals gewoonlijk, van 10 tot 8 geslapen. Daarna ook lekker geslapen, toen een badje en toen weer geslapen. Nu krijgt ze de fles bij papa. Gaat super dus, ze heeft alleen nog niet gepoept. Hopelijk komt dat vandaag. Zometeen gaan we naar mijn ouders; goed voor ze zorgen, kunnen ze met neia spelen, vanavond koken en daarna komt mijn broer zodat we kunnen afspreken wie wat doet deze week voor mijn ouders. Vanmorgen heb ik de strijkwas al gedaan. Dus zometeen nog even boven poetsen en stofzuigen, en dan kunnen we gaan. Ik zal zo eens kijken of ik op het andere forum kan inloggen. X Marieke
Ik ben ingelogd op de andere site, maar ik kan geen berichtje plaatsen, want hij zegt; dat je geen url/link bij je eerste 3 posts mag zetten, terwij ik dat niet heb gedaan. Weet iemand wat ik dan moet doen?
Ha meiden, Eindelijk een berichtje van mij....Afgelopen dagen waren best zwaar. Vrijdag mijn eerste werkdag weer. Kon echt nietslapen de nacht ervoor, moest er vroeg uit. Op werk was het erg druk dus geen tijd om te acclimatiseren maar meteen vol aan de bak. Gisteren was gelukkig iets rustiger en relaxter op het werk.... Helaas ging het thuis met Nieve echt niet goed, ze weigerde de fles pertinent.......Nou liep echt niet lekker meer op mijn werk rond daarna. Vrijdag nog de hele dag geprobeerd maar ze bleef weigeren, uiteindelijk heeft ze gisteravond dus na 2 dagen eindelijk de strijd opgegeven en bij papa bv uit de fles gedronken. Vanmorgen weer uit de fles gedronken bij papa dus het lijkt nu eindelijk goed te gaan. Blijf haar maar even bv uit de fles geven. Van mij accepteert ze de fles niet maar nu dus gelukkig wel van anderen. Gisteravond nog even bij vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje geweest, was om 2 uur thuis vanacht. Lang geleden dat ik zo laat in bed lag. Nieve werkte ook mee die heeft van gisteravond 10 uur tot vanmorgen half elf geslapen Nu slaapt ze ook weer dus ik zit even lekker op de bank.... Morgen ook weer werken........ Vandaag luie zondag, doe niks en geniet ervan............ Ga eens even op andere forum spieken zo.. Anastasia kan me voorstellen dat je bloedlink bent...Pff hier had ie buiten mogen slapen als hij zo was thuis gekomen en het dan ook nog niet snappen..................ARGH Kan me voorstellen dat je er nog niet klaar mee bent Marieke wat fijn dat het beter gaat met Neia nu. Succes en veel plezier bij je ouders straks...... Daam joehoe applausje voor Mikki! En met 2 maanden 5740 gram...Wow dat weegt Nieve nog geen eens en ze is 4 maanden.... Fiona 10 weken alweer gefeliciteerd! Ice fijn dat je dr weer bent meis. En wat ene leuke foto's van Luna. Katje op www.oeiikgroei.nl kun je je aanmelden voor de sprongenwekker.
Tjee, balen Han dat ze de fles niet wilde, gelukkig nu wel van papa. Miss wil ze em nie van jou omdat ze van jou altyd de borst krygt? Hoe ga je het nu dan doen? Alleen de fles? Of is dat alleen voor als jy er niet bent?
Je kunt ook geen foto's in je eerste berichtjes plaatsen, daar staat ook een link in. Dat had ik tenminste, weet niet hoe t by jou zit?