we hebben zo een bqq van vrienden die zijn jarig maar we wouden eerst beau meenemen maar het is buiten nartuurlijk nou hopen dat oma en opa snel thuis zijn kunnen hun ff op beau passen
@anastasia: Hoe is het nu met ja man? Ik hoop dat ie een flinke kater had! @katje: was Jayden ook precies om 7.04 uur wakker? of om ongeveer 7.00 uur? @Neia: Ja het is natuurlijk zondag en dan werken ze niet bij de krant. Morgen maar afwachten of ze het weer doet en dan bellen? maar dan is het geen breaking news meer! Goed om even af te stemmen wie wat gaat doen voor jullie ouders. Helpen alle kinderen mee? Ik las dat de buren ook een hoop doen. Fijn hoor zulke familie en vrienden! @hannah: Gelukkig pakt ze de fles nu wel. Hadden jullie van te voren nog niet geoefend met de fles? Hoeveel ml borstvoeding doe je per voeding in de fles en hoeveel voedingen krijgt ze per dag? Mikki was al 4040 gram bij de geboorte! Die sprongenwekker doet het niet bij mij. Ik heb me aangemeld, maar krijg geen post! @ice: Ben heel benieuwd of deze trend zich voortzet! Mikki was vanmorgen ook weer heel gezellig en dan smelt ik voor die lach op dat bekkie! @fiona: ik neem Mikki dan gewoon mee naar zo'n BBQ. Kan ze lekker in de kinderwagen liggen.
Hoi meiden! Heb even niet terug gelezen, want het is nogal een boel als je er een aantal dagen niet bent geweest... Hier gaat het ondertussen nog niet echt lekker met mn nek. Denk er telkens vanaf te zijn en dan komt het weer terug... Aangezien ik serieus uren achter de pc maak voor school nog steeds ff minder op het forum en psp, helaas! Verder gaat het wel goed. Kleine is vrij vrolijk (op eerjister na) en doet en lekker. Ben benieuwd wanneer ze naar 4 voedingen gaat en 18e weer naar het CB. Gister lekker vrijgezellenfeest in Houten (Utrecht) gehad en dat was erg gezellig. Ook eerste keer zo ver van Isabel, maar het ging helemaal goed! Haar papa heeft het goed gedaan! Gelukkig, dat brengt hoop voor de toekomst Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat! Zal over een tijdje wel weer wat laten horen en als ik minder last heb van mn nek dan zal ik weer bijlezen etc. Liefs, Lies
Mijn man ja die had het vandaag erg moeilijk met zichzelf en vooral met mij..Ik heb het hem zeker niet makkelijk gemaakt. Ik spuwde nog net geen vuur, maar t scheelde niet veel. Ik geloof dat het kwartje nu gevallen is .. Ik heb hem wel gezegd dat dit de alerlaatste keer is dat ik hem hierop wijs en waarschuw! Maar nu is de rust weer wedergekeerd!
Daam de sprongen wekker deed het eerst ook niet bij mij. De eerste twee sprongen heb ik niets gekregen. Afgelopen week in een keer kreeg ik wel een mail van de sprongen wekker! Toen werkte het wel. Geen reclame maar echt de wekker. Fijn hoor, maar wehadden de sprong de week ervoor al gehad! hihi Via oeiikgroei.nl kun je je aanmelden (iemand vroeg dat weet ff snel niet zo meer wie) Cas is hier echt een beetje aan het rommelen met z'n flessen! Slaapt in een keer s ochtends langer! Wel ontzettend lekker. Maar tussendoor ook. Gisteren hebben we hem om 24 uur nog een fles gegeven. Vanavond doe ik dat niet meer, eens kijken wat er gebeurt... of ie zonder die laatste fles ook slaapt... en als ie wakker wordt vannacht dan geef ik hem nog wel wat! eens kijken hoe dat gaat. Anders zijn we dus naar 4 flessen overgestapt. Morgen gaan we nog even wegen. Dan is Cas precies 3 maanden oud en daarna vertrekken we naar de belgische kust. Wordt echt slecht weer dus dat is heel erg jammer ..... balen we allebei wel van.... Op het buro vraag ik dan nog wel eens na hoe het makkelijkste kan met die flessen! OF ik ook meer moet geven dan of niet?
Hihi sinds t "nieuwe" forum is t hier verdacht rustig Wou eigenlyk iedereen wel t nieuwe forum? Of zyn er ook mama's die alleen hier blyven kletsen? @Marieke: was helemaal vergeten te zeggen strax dat ik ontzettend bly ben dat het weer beter gaat met Neia, wat een opluchting hé! wat nap dat jullie de zorg voor jullie vader op jullie nemen. Hoe is t nu met hem? @oeiikgroei-sprongenwekker: hier geen mail gehad hoor @Fiona: yeah van harte met Beau haar 10 weken! @Daam: ja die lachjes hé. Hier ook 1 die in katzwym valt als haar dochter lacht (en dat is dus heel vaak hihi) Ben benieuwd hoe Mikki t doet vannacht! @Lies: balen van je nek zeg! Hoezo moet Isabel al naar 4 voedingen dan? @Hellepe: jy ook al naar 4 flessen? Wanneer moet dan eigenlyk dan? Nou nu nog ff t andere forum checken hihi. Ciao ladies!
Vervelend zeg, die pijn in je nek. Hoop dat het snel over gaat met rust. We zien je wel weer verschijnen. Zie je, papa kan het ook! Dat worden een hoop feestjes! haha
ice, ik heb niet zo'n behoefte aan een ander forum. Vind zwangerschapspagina en hyves genoeg verslaving. En ik schrijf hier ook bij de feb07 mama's mee, dus niet alleen bij deze mei mama's.
Ik kets hier in elk geval mee, maar hou er even rekening mee dat het nu weekend ishe, dan is het hier altijd vreselijk rustig.
Jammer dat oma niet op de foto staat Dat zijn van die mooie foto's hahaha. Zo kleed ik Sam en Fay per ongeluk wel regelmatig passend aan.. Zo had sam vorige week een donkergroene jurk aan met een lime t-shirtje, en fay een lime jurkje met donker groen rompertje... heel toevallig, tot mijn schoonzusje het zei
volgens mij rustig door het weekeind.. maar ook omdat er al vele weer werken. en idd 2 fora bijhouden gaat me niet goed af..