Hallo meiden, hier ben ik weer, mijnouders zijn vanavond weer vertrokken. We hebben het erg gezellig gehad, ondanks het akkefietje van vorige week . Iris zit nog steeds heerlijk in haar vel, wilde alleen donderdag overdag niet slapen, het was de 1e dag dat mijn ouders er waren, en ze had dus even teveel prikkels. Maar ze huilde niet maar was erg vrolijk dus het gaf niet zoveel! Verder nog steeds toch s'avonds wel wat gekolfde melk nodig anders red ik het gewoon niet. Iris komt dan 3x om de 2 uur en mijn borsten maken dan niet genoeg aan, daar hebben ze wat langer nodig dan 2 uur zo lijkt het . Maar goed ik kolf elek avond om 24.00 uur en dat bewaar ik dan voor de volgende avond. Ik doe dan 2 avonden met 1 afgekolfde portie en de portie van de volgende avond vries ik dan in voor als ik weer naar het werk ben! Tot morgen en welterusten
Ik vind het niet erg om 2 fora te bezoeken, dat andere forum vind ik wel makkelijk omdat het gesloten is en overzichtelijker met die catergorieen.
goeiemorgen!1 M'n eerste werkdag weer.. snik snik! maar heb er ook wel weer zin in.. dubbel! Ik vind andere forum idd ook handig omdat afgesloten is.. alleen volgens mij krijg ik geen mailtjes meer... ff naar kijken vanmiddag! Ik ga Noah wakker maken en eten geven, dan ff lekker met m kroelen en spelen en dan weer slapen dan is alles klaar als oma komt hahahaah.. Nou hele fijne dag allemaal! Kus
Nou, ik heb mevrouw half 10 in bed gekregen, want ze had al 2 dagen zoooooooooooo weinig/slecht geslapen overdag, wat denk je... slaapt ze nu nog! Best lekker, maar mijn borsten beginnen nu toch wel naar haar te verlangen om het zo te zeggen.
hey Gina.. succes op je eerste werkdag. toi toi toi @dezelfde kleren. nou.. We hebben alle drie pasfoto's laten maken op een andere dag. en ik bekeek de foto's nog eens goed wat bleek. hadden we alle drie op de foto een blauw shirt an .. soms dan heb ik een blauw shirt met korte mouwen en een lang wit shirt aan, en dan kijk ik naar Bram heeft die dat ook aan
goedemorgen! ook hier alles nog in diepe rust. dus even kort tijd om bij te kletsen. Ruben doet het 's nachts nog steeds fantastisch, maar overdag slaapt ie alleen een paar x een uurtje (met moeite) en voor de rest huilt hij dan weer veel. Heb nog contact gezocht met 2 osteopaten verder weg maar die hebben pas half september plek, dus ga nu toch de afpraak maken bij de dichtstbijzijnde de eerste week van september. Hebben zaterdag een eind met de fietskar gefietst, hij vond het heerlijk. Voel me nu al veel vrijer, alhoewel ik er wel erg aan moet wennen dat ik alsnog niet even snel weg kan, want heb de grootste kar van kidcar uitgezocht en die past dus niet door de deur en moet ik iedere keer helemaal inklappen. Maar goed, nog ff wennen en dan ben ik zo handig met dat dig dat me dat ook niet meer uit maakt (hoop ik). ga ff kleren aandoen en de hond eruitlaten, man, nichtje en ruben pitten nog dus zal het helaas zelf moeten doen.
morgen ! nou gistereavond kon beau niet in slaap komen was ook een beetje gaotish voor dr eerst op het feest met de bqq dat was achter me schoonouders maar in de tent was het bloedheet dus lag ze in de kinderwagen boven bij onze vrienden : ze wou niet slapen dus , wij beau naar opa en oma gebracht want die waren thuis gekomen en die hebben lekker met haar gewandeld en flesjes gegeven ging heel goed om half 10 kwam ikdaar en heb haar in slaap gemaakt wat niemand anders lukte toen naar huis weer wakker tot half 12 ze kreeg de fles viel doodmoe in slaap en ik heb het gered met haar tot.....8.15! nu flesje gegeven en mevrouw slaapt weer! lekker hoor zo alleen het ochtend ritueel loopt zo wel heel anders dan anders ga mezelf maar ff douchen ff stofzuigen en dweilen en dan haar wakker maken voor dr badje of gewoon wachten tot ze wakker wordt ik hoop dat ik toch wel een goed schema heb met dr als ik weer moet werken in sept ...
sukkie wat een liefe foto met papa dat gezicht van dr! hahaha ik vindt het ook top hoor 2 forums het is nu lekker makkelijk bijtehouden hier ik hoef geen 30 pag. meer bijte lezen hier praat ik echt over beautje enzo het moederschap maar daar zit ik op psp en andere vertrouwelijke dingen die je hier niet neerzet omdat anderen mee kunnen gluren ik denk wel dat we moeten oppassen dat de beheerders van hier er niet wat van zeggen zou het heel erg jammer vinden friendly wat naar dat je niet eerder terecht kan dan sept. zucht
Ik had een nacht van 21:30 tot 8:00 uur, fantastisch! (m'n borsten vonden het minder) Nu ligt ze hartstochtelijk te gymmen in de box en heeft al 4x het speelding aangeslagen (dat kan geen toeval meer zijn toch). En natuurlijk hard tegen zichzelf te kwebbelen, ik lach me rot.
Vanmorgen met Cas gaan wegen. Dit omdat hij vandaag precies 3 maanden oud is! Vonden we een moooie reden om eens te gaan wegen. Hij weegt vandaag 7100 gram! Pfff das veel! hihi hier dus ook in de verste verte geen baby meer te herkennen. Hij mag ook overstappen op 4 flessen als hij dat wil. Gewoon zelf aan laten geven zei ze! Fijn dat we hem meer kunnen volgen nu! Onze kerel wordt al een echte vent! En gaat straks voor het eerst op vakantie. Geven hem om 12 uur nog een flesje en dan stappen we de auto in richting kust. Veel plezier meiden en niet te veel kletsen hoor anders moet ik te veel bijlezen!
haha! ja die baby's zijn snel kwijt hoor! Vandaag bij het wegen waren er 2 die twee weken oud waren. OOOOOO wat zijn die klein...... niet te geloven dat Cas ook zo klein geweest is!
hallo dames! ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders! ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen? dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066