Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, wat een mooie foto van Louise. Wat een dametje. Het gaat idd erg snel he? Dat echte baby-achtige is zo verdwenen. Maar het wordt alleen maar leuker!

Hellepelle: Marijn was vrijdag 3 maanden. Ik moet vrijdag a.s. weer naar cb, ben ook zeer benieuwd hoeveel hij weegt. Zal wel net zoiets als Cas zijn, want het is zo'n flinke jongen.
    Veel plezier op vakantie!

Fiona: Beau lekker geslapen tot 8.15 uur. Wel vervelend als je zo bezig moet zijn om ze in slaap te krijgen he?
    Marijn gaat altijd keihard huilen als ie moe is. Hij wil echt in slaap gewiegd worden.

Friendly: Gelukkig dat Ruben s nachts wel goed slaapt. Hopelijk kan de osteopaat helpen. WEl jammer dat je nog zolang moet wachten.
    En klinkt goed die fietskar.

Gina: succes met je eerste werkdag!

Witte reus: hihi, je trekt gewoon dezelfde kleren aan bij Bram. Wel gezellig toch?

Verder kan ik al niet meer lezen.
    Hier de laatste week vakantie aangebroken. Mijn man heeft er ook nog maar een weekje achteraan geplakt. Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant had ik het ook lekker gevonden om weer even in het ouwe ritme te komen voordat alles weer normaal wordt. Dat betekent dat ik eerder moet gaan werken dat hij aangezien hij op maandag ouderschapsverlof heeft. He getsie :(
    Nou, ik ga even mijn kopje thee drinken en kijken hoe Jesse aan het spelen is in zijn nieuwe huisje dat ie vandaag heeft gekregen. Marijn ligt lekker te slapen!

Tot later. Liefs LIS

2. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    Hoi meiden,

Even snel, met helaas nog steeds een pijnlijke nek, een berichtje vanuit Helmond...
    Goede nacht gehad hier, Isabel doet het weer voortreffelijk vandaag! Heerlijk!
    Vandaag ouders gesproken (zitten in Indonesie) en ben toch lichtelijk jaloers merk ik...hihi...

Ice: ze moet van mij niet naar 4 voedingen, maar het cb zei dat ze tegen de 3mnd naar 4 voedingen zou gaan...vandaar...ga haar vanavond eens niet wakker maken om 22u en kijken wat ze doet :)

Daam: mja papa deed goed werk haha, nu was hij niet helemaal alleen met de kleine...een goede vriend en zijn vriendin zijn er grotendeels bij geweest, maar hij gaat het toch echt leren hihi...tnx voor het beterschap wensen! Hopelijk echt beter beetje snel...

Hellepelle: gefeliciteerd met de 3 maanden!

foto's: erg schattig weer! Inderdaad is het baby-zijn er wel een beetje af... agh sja, mooie nieuwe fases komen eraan :D

allen: tot gauw weer, geniet van de kleintjes, want ze worden inderdaad snel groot!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had hier net ALLES onder de stront. Lekker poepkanon die dochter van mij.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zzo dan! beau heeft me toch een huildag pfff niets is goed alleen maar mee lopen op me arm lig ik haar in haar bedje wanneer ze in coma is wordt ze weer mega overstuur wakker net gillen gillen echt helemaal overstuur het was 2 uur geleden dat ze gedronken heeft dus fles gemaakt ja hoor 3 slokken en weg is ze nu lig ze in de box ben benieuwd voor hoelang ze slaapt al 3 dagen slecht al vanaf het begin dat ik haar smiddags op haar eigen kamertje leg

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sukkie wat zeg je dat weer lekker hahahaha zit aan een uiensoepje met kaarbroodje hij smaakte net zo lekker hahaha suc6 met opruimen

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja daar krijg ik weer honger van en ik moet juist op mn eten letten!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pffffff beau is alleen maar aant huilen huilen en nog eens aant huilen zodra we haar oppakken is het over maar dit is zoooo vermoeiend het is het 10 weken sprongetje ofzo?

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hmm is die er dan? Dacht pas met 12.

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo verlult zo komen die kilos er nooit vanaf:)

ik dacht dat ze met 10 weken ook een sprong hadden
    louise had ook een rare dag eergister of gisteren toch?

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Beide, maar het was weer weekend en dan doen we teveel met haar ben ik achter.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja beau heeft het sinds ik haar op haar kamertje leg smiddags zou het allemaal te verwarrend voor haar wezen?
    sochtends doen we hetzelfde ochtenritueel als elke ochtend dan gaat ze in de box of ik heb haar in slaap en dan leg ik haar ipv de kinderwagen in haar eigen bedje en dan is het vanaf dat moment slapen huilen huilen op schoot willen drinken niet drinken kwijlen en weer huilen pfff me man is net met beau op bed gaan liggen en na 10 min lijkt het stil ga ff voorzichtig polshoogte nemen

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Ik heb flinke hoofdpijn, pfff zware dag gehad.
    Met Neia gaat het nog niet zo goed. Woensdag en donderdag had ze dus normaal gepoept, vrijdag niet, zaterdag wel maar wel een stukje hard, gister dus weer niet en vanmorgen ook niet.
    Gister had ze er ook veel last van, veel pijn en huilen.
    Vanmorgen haalde ik haar uit bed en gelijk brullen, terwijl ze normaal altijd lacht.
    Dus vanmorgen weer de huisarts gebeld, en we konden gelijk langskomen. Helaas kon ik op mijn nieuwe werk niet gelijk weg. Dus mijn schoonmoeder en schoonzus zijn gegaan, gelukkig bij dezelfde huisarts als die van vorige week.
    Hij vond het raar dat die lactulose niet helpt. Het is niet erg dat ze een dag overslaat, maar dan hoort ze er niet zoveel last van te hebben.
    We moeten nu bij ieder voeding ook weer een druppeltje olijfolie erbij doen. En als ze vandaag nog niet gepoept zou hebben, morgen terugbellen en dan door naar de kinderarts.
    Gelukkig heeft ze om 12 uur gepoept! Zonder moeite en pijn :D .
    Gelukkig maar. In de pauze kwam ik naar huis, en ze was vrolijk en aan het kletsen. Helaas heeft ze vanmiddag wel veel gehuild en krampjes gehad, ze had ook veel honger.
    Sinds dat wij thuis zijn is ze heerlijk vrolijk, en nu ligt ze een dutje te doen.
    Pfff moeilijk zeg zulke dingen. Ik vond het verschrikkelijk dat ik niet zelf mee kon naar de ha. En ik ben er de hele dag mee bezig geweest.
    Daarnaast was het enorm druk (voor mijn idee) op het werk, dus ik heb ook niet goed gegeten, vandaar de hoofdpijn waarschijnlijk.

Morgen moet ik naar het zh voor mijn onderkant. :oops:
    Volgens mij zit er een flinke ontsteking, want ik heb echt veel pijn.
    Mijn beste vriendin komt oppassen en Mark gaat mee naar het zh gelukkig. Ik ben wel bang, maar ik kan het maar gehad hebben.
    Jullie horen het wel...........

X Marieke

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    je krijgt bij dat andere forum toch ook geen mailtjes?

ik ben inderdaad ook van 1 van die werkende. Vandaag was m'n 1e dag. Vond het erg moeilijk om Jayden te 'verlaten' ook al was hij in goede handen bij z'n papa. Mama had er meer moeite mee ;) Hij lag lekker te spelen in de box en lachen en doen...dus ik had een lachend gezichtje in m'n hoofd :D Wel vloog de dag voorbij ! Dus dat was wel weer fijn. Eenmaal thuis hem lekker aan de borst gelegd :)

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo kom weer ff bylezen.
    Wordt hier een stuk minder gekletst zeg hihi, 4 blz per dag is nog te doen :)
    @Daphne: Heb je ook goed, af en toe denk ik ook wel es, wordt toch niet lid van al die forums haha, ik wil nie weten van hoeveel forums ik lid ben :oops:
    Ik ben weer juist nie zo actief op hyves. Maar ik blyf hier ook hoor!
    @Onsukkie: oh ja das waar ook haha, weekend ;) Maar sinds gisteravond ook "maar" 4 blz erby.
    Leuke foto's weer!
    @Evelien: fyn dat t toch nog gezelli was met je ouders! En wat supr dat het zo goed gaat met Iris zeg!
    @Gina: jy ook alweer aan t werk meid, hoe was t?
    @Friendly: balen dat t nog zo lang duurt zeg!
    @Hellepe: wow al meer dan 7 kilo. jullie vent groeit goed zeg! Ben benieuwd wat Luna weegt hihi.
    Van harte met Cas zyn vermaandag!
    @Lies: aha, daar heb ik verder nog nix over gehoord, miss zegen ze dat 20 aug, dan moeten we weer.
    @Marieke: Tjee t wil ook nie met die kleine neia hé, arme meid, echt zielig vind ik t :( En jy zit dan ook nie lekker op je werk hé meid? Kan me voorstellen dat je zo'n hoofdpyn hebt! Pfff ik hoop echt dat het snel eens wat beter gaat met jullie kleine meisje! Fyn dat ze vandaag zonder pyn gepoept heeft!
    En nu jy ook ws een onsteking, damn, nu is t wel genoeg geweest by jullie hoor :( Hoop dat t morgen meevalt in t ZH, ws kryg je iets van antibiotica, had een andere mams by babymassage ook. Maar zy heeft geloof ik wel een stuk of 3 kuren gehad. hoop dat t by jou sneller over is!
    @Katje: fyn dat je eerste werkdag wel meeviel!
    Ik was in mn pauze ff in de hema, en kwam aan de praat met een moeder van een 6weken oude baby. Pfff en toen mistte ik Luna nog meer dan ik al deed :(
    Luna gaat t gelukkig goed af zonder my haha, al denk ik wel dat ze t merkt. Soms slaapt ze echt heel slecht overdag (zoals vandaag) en vanaaf wou ze alleen maar op de arm, terwyl ze vet moe was. Toen haar toch maar in bed gelegd, en na ff huilen sliep ze gelukkig!
    Nou tot morgen of woensdag :)

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo, ik ben er ook weer. Ik heb een heerlijk weekend gehad. Vrijdagmiddag, nadat Maud de fles rond 12 uur heeft gehad, ben ik naar m'n schoonouders gereden. Ben daar een weekendje lekker gaan knutselen. De auto was dan ook afgeladen vol. Niet alleen moest ik veel van Maud dr spullen meenemen (de dingen die we niet direct nodig hadden, heeft Michiel meegenomen, maar er is toch wel een hoop wat niet tot 's avonds kon wachten, of waarbij ik op z'n minst het zekere voor het onzekere wou nemen), maar ook mijn hobbyspullen moesten er nog bij! En dat in een klein Suzuki Swiftje.... ;)
    Zaterdags zijn ook mijn vader, stiefmoeder en de kinderen nog gekomen. Zij bleven ook slapen. Stiefmams wilde ook wel eens leren scrappen :p, dus de dames hebben heerlijk geknutseld het hele weekend en de mannen konden zich met de kleintjes bezig houden!
    Ik heb 2 houten kastjes geverfd & versierd voor Maud. Daar kunnen dan dingen in die van & voor haar zijn. Ze zijn best goed gelukt, al zeg ik het zelf! Ik zal vandeweek nog wel wat foto's plaatsen, als ik die op de pc gezet heb.

Helaas eindigde het weekend wel een beetje in mineur. Op weg naar huis besloot een bus dat hij best wel naar de linkerbaan kon gaan, terwijl ik daar al reed... (en ik had Maud in de auto) :( Gelukkig bleef het 'maar' bij schampen, maar je schrikt je natuurlijk wezenloos. En ik heb nu toch wel redelijk wat lakschade en een paar deukjes (in het spatbord en de bumper). En tsja, aangezien mijn auto 20 jaar oud is, is 'ie natuurlijk niet zo heel veel meer waard. Dus als ik pech heb, wordt 'ie economisch total-loss verklaard :cry:
    M'n schoonouders weten doordat ze zelf een garage hebben gelukkig wel het 1 en ander over hoe ik dit het beste kan aanpakken bij de verzekering enzo en zij helpen me er dus bij! Hebben al afgesproken dat ik bij de verzekeringsmaatschappij aan ga geven dat ik een taxateur er naar wil laten kijken en die stuur ik dan ook naar de garage in Susteren.
    Dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen... Gelukkig kan ik in de tussentijd wel gewoon nog rijden met de auto, dus het heeft allemaal geen enorme haast. Maar vervelend is het wel natuurlijk...

Ik heb nu nog deze week vrij, maar volgende week moet ik er toch ook echt weer aan geloven... dan ben ik 5,5 maand thuis geweest, dus dat zal wel weer flink wennen worden! Maud gaat al sinds vorige week naar het KDV, dus ik ben inmiddels wel een beetje gewend om de dag zonder haar door te moeten komen, dat zal denk ik wel schelen! En ze doet het daar ook prima. Ze slaapt er de hele dag door en als ze niet slaapt, dan speelt ze er heerlijk op de mat, of in het wipstoeltje, of in de box... of knuffelt ze lekker even met de leidsters. In elk geval: die vermaakt zich wel :) Ik geloof dat ze daar echt alleen nog maar een paar keer een beetje gejengeld heeft voor haar flesje!

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marieke,
    Ik hoop dat de pijn snel weggaat daar onder.. hier gelukkig geen pijn. Maar dus wel een knip die niet netjes is.. ik heb nu een iets ander modelletje dan ik had.. het begin van de knip is niet aan elkaar gegroeid :( Ziet er maar maf uit.
    En van Neia, het zit ook echt niet mee he. Ik leef echt met jullie mee!

Ice, ik geloof dat dit een van de weinig fora is waar ik nog geen ruzie heb gekregen wahahaahha. Heb soms nogal een andere mening dan anderen. Terwijl ik heel erg aardig en zelfs te lief ben normaal.

Jvtje, zal wel schrikken zijn van dat schrampen.. ik denk dat ik de auto aan de kant zou moeten zetten en naar huis moet bellen om me op te halen.. moet er niet aan denken.

Dames uit Brabant (of redelijk in de buurt van Den Bosch)...
    Zouden jullie het leuk vinden om een keer een workshop te doen waar je een kunstwerk (schilderij achtig) voor op de kinderkamer maakt? Mijn moeder wilt deze gaan organiseren.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfffffffffff wat een dan wat een dag huilen jengelen en nog eens jengelen zodra je haar neerlegde ook al was het de commode wat het huilen heb haar ruggetje nagekeken omdat ik op eengegeven moment dacht dat haar rug pijn deed ofzo
    toen ff naar de schoonheidspec. geweest me snor eraf laten halen ect ect toen terug ja hoor weer raak ik fles gegeven en toen ik me arm op slaap gevallen ligt nu alweer vanaf 9 uur te slapen pfffff heerlijk heb gestreken me avondeten opgeruimd en flesjes schoongemaakt en klaar gezet
    ik heb nu de voeding voor vanacht of morgen ochtend gewoon compleet met water en poeder in de fles klaar staan in de koelkast mag dat?

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o jvtje wat zal je schrokken zijn met die bus! en met maudje in de auto ik ben daar zo bang voor nu met beau gelukkig bleef het bij schrampen

neia suc6 morgen ! en gelukkig heeft je meisie weer gepoept je doet het super meid! echt heb zoveel bewondering voor je hoe je met de tegenslagen omgaat echt ! je bent een topper neia!

katje oo men ik moet er pas eind sept aan geloven maar elke dag denk ik eraan dan ben ik ook 5 maanden thuis geweest en dan moet ik er toch echt aan geloven :( ik hoop dat we dan een goed ritme hebben want zoals het nu gaat kan me man nog zijn lol op hahha

meiden ga zo richting bedje ben zoo moe beau zal waarschijnelijk niet meer komen dan maar weer op 5 uur op kaat dat kind nu maar ff lekker slapen het is voor het eerst van vandaag! op 1 uurtje na en elke keer een hazeslaaptje van max 10 min dus die is doodop!

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Het ligt er een beetje aan wat het precies inhoudt (ik kan bijv. écht niet tekenen/schilderen, dus dat vind ik ook niet interessant. Alleen shadow painting vind ik wel leuk, maar daarvoor kan ik de plaatjes overtrekken, dus ik hoef niet zelf te tekenen, alleen te kleuren :)), wanneer het is, wat het kost, etc. maar je mag me best op de hoogte houden :)

daphne: mijn man reed al achter me, dus ik had niet hoeven bellen als ik niet meer verder had durven rijden ;) Maar ja, d'r zat toch best wel veel in de auto van het weekendje weg, dat wilde ik ook niet zomaar achter laten... daarbij zat ik op dat moment nog zo vol adrenaline dat ik wel weer gewoon wegreed, zonder er echt bij na te denken. Dat kwam eigenlijk vanmiddag pas...

@marieke: het zit je vader echt niet mee :( alles komt nu wel erg tegelijk zeg. Hopelijk komt er niet nog wat bij nu en heeft hij nu alles wel gehad! Dat is jullie wel gegund zeg!
    Veel succes ook morgen in het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze je nu wel helpen, zodat je eindelijk van die pijn verlos wordt!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Marieke wat zielig weer voor neia, en ook voor jullie! Als het weer moeilijk gaat zou ik ook zelf aandringen op een bezoek aan de kinderarts.Vind dat neia wel erg veel problemen heeft met haar darmpjes, hopelijk met een onschuldige reden, maar er moet wel wat meegedaan worden. En misschien heeft het wel een heelsimpele oorzaak. ieg zo door gaan heeft me lijkt me geen zin, er kan beter een deskundige eens naar kijken! Sterkte ermee! Balen trouwens dat je niet mee kon naar de ha met neia! Een dikke digiknuff van mij! voor jou en neia!

Deel Deze Pagina