jvtje jeemig zeg dat is wel schrikken, gelukkig alleen lakschade en schrik, maar je moet toch niet denken aan wat er kan gebeuren! En hij was fout toch? Hoop niet dat ie total loss verklaard word! Neia: ik zou er echt op staan dat je naar de kinderarts word doorverwezen, dit is ook dweilen met de kraan open, het gaat een paar dagen goed, en dan weer ellende.. zo blijf je op en neer naar de huisarts gaan. Ik hoop dat ze je alsnog doorvewijzen Heel veel sterkte in het ziekenhuis vandaag met de kontrole En katje ik krijg wel berichten op t andere forum als er iets gepost is dat heb ik aangevinkt in mijn profiel
Goedemorgen! Zo, mn logee is weer weg dus heb nu weer alle tijd voor jullie heb leuke dagen gehad, maar was gisteren toch wel erg moe. Had Ruben om 22 in bed gisteren en lag er zelf vlak na hem aan. Wij zijn er om 9 uur uit gegaan en Ruben pas om 9.15 Ga vanmiddag met Ruben fietsen (als het niet te hard plenst) naar het cb, vind dat het tijd is om te wegen. Verder hier ook een auto-probleem, hij schakelt nauwelijks naar 1 en 2, levensgevaarlijk dus. Komt financieel gezien barslecht uit, maar moeten het wel echt laten maken. Vrijdag gaat de auto dus naar de garage. Papa heeft Ruben net aangekleed met de romper *powerd by mom's milk* die had ie nog niet aangehad, maar vind hem echt heel cool! Is lekker met lange mouwen dus hoeft er geen shirt over. Vind btw wel dat de mouwtjes al vrij krap zitten, terwijl het een 62/68 is dus ben bang dat hij hem niet lang aan kan. Zo dit was ik, nu ff een nieuw berichtje voor reacties!
verwarring: hier ook elke dag een beetje hetzelfde ritueel. Merk aan Ruben dat hij 's ochtends wel een paar uurtjes kan slapen, maar 's middags en 's avonds moet ik iedere keer blij zijn met een uur, want langer slaapt hij gewoon niet dan. Hij huilt en jammert dan wel weer veel. Denk echt dat dat komt omdat we dan naar buiten geweest zijn en hij teveel indrukken opdoet en dan slecht kan slapen. Maar goed, kan er geen kluizenaartje van maken he... Marieke: meid zorg dagt je doorverwezen wordt naar de ka, de ha kan jullie niet verder helpen. Laat je meisje goed nakijken, dit moet toch een oorzaak hebben? Hoop dat jou afspraak vandaag een beetje meevalt... en dat je eindelijk van je pijn verlost wordt zonder dat daar ook nog weer een ingreep voor nodig is.... Katje: fijn dat je eerste dag zo goed ging! lekker hoor dat papa bij Jayden kon blijven! Ice: Tuurlijk merkt Luna het verschil of mama er is of niet, maar gelukkig wennen de meeste kindjes er ook heel snel aan en zijn ze dolblij a;s ke weer terug bent... oei, ff Ruben in bed brengen, anders dut ie weer weg in de box...
fietsen? Heb je zo'n karretje voor erachter/ervoor? wel lekker makkelijk, helaas hier geen ruimte voor!
ja heb vorige week een fietskar gekocht, dus ben nu veel minder afhankelijk, hoef niet constant auto's regelen als het regent etc. ruben vindt het ook heerlijk, dus das fijn!
Het is inderdaad rustig... maar denk dat dat ook wel komt omdat er steeds meer weer aan het werk zijn nu. Dan heb je overdag al in veel gevallen geen tijd meer om te reageren en ik kan me zo voorstellen dat je dan 's avonds blij bent dat je thuis bent en ook niet elke dag zoveel zin hebt om dan nog op het forum te komen kijken... Ben wat dat betreft wel benieuwd hoe dat mij vanaf volgende week vergaat. En of ik bij m'n nieuwe klant af en toe op het forum kan (die manager schijnt over dat soort dingen nogal moeilijk te kunnen doen, zelfs als je even echt niets te doen hebt)
ja, het werkzame leven begint zo langzamerhand weer... heb er zelf ook echt zin aan, hoop echt dat de soll vrijdag een beetje goed gaat!
hey hallootjes, ik ben er ook nog hihih... ik dacht dat we met zijn alle naar het andere forum waren gegaan @jvtje.. aaiiii maar goed dat de schrik later na pas gekomen is.. hopelijk komt het allemaa goed met je autootje .. mijn schoonbroer verkoopt zijn ford fiesta @Friendly, fietskar? hmmm dat is niet voor mij, mij lijkt het dadleijk veel leuker als bram kan zitten om met hem voorop te gaan fietsen maar idd als je geen ander vervoer hebt..
Ik bedacht me vannacht ineens... het zal nog maar een dag of 10-15 duren, voor het mei 2009 topic geopend gaat worden bij de bevallingslijst! Dan is het dus gewoon een jaar geleden dat de eersten bij ons een positieve test in handen hadden...
ik heb op euhh... 27 augustus positief getest, maar had het wel al eerder kunnen doen als ik had gewild
Hebben jullie uberhaupt al weer regel in je menstruatie? Ik ben na het vloeien nog niet weer ongi geweest... heb wel lang gevloeid... echt wel 6 weken..... Maar daarna nog niet weer ongi geweest.
ik heb weer regel in mijn ongi, ik werd in juni de 30 ongi, en in juli de 31 ( of andersom) en ik meende echt dat ik een week van te voren al ongi was geweest .. grrr dacht ik niet nu alweer uhm testen.. 22juli laatste ongi en ik had een onregelmatige ongi. maar heb wel eerder getest! wat gek want jvtje ik was ook op 1 mei uitgerekend...
welkom terug Anna Mijn menstruatie was weer lekker onregelmatig. Er zat 5,5 week tussen de eerste en tweede menstruatie. En nu heb ik de mirena, kan dus alle kanten op.