even ego-berichtje ben vandaag helemaal kapot. Was al moe dat ik uit m'n werk kwam, vanochtend flinke poepbroek, doorgelekt, tja dan kan ik hem niet de 2e borst gaan geven, dus papa ging 'm verschonen, maar dan kom ik in tijdnood...dus ik kolven kortom, gestressed in de auto daarna kwam ik thuis en toen ging het nog goed, maar nu al een paar uur ofzo huilen...denk dat ik 'm zo maar gaan aanleggen en dan hopen dat hij daarna wel slapen gaat, dan kan ik ook slapen morgen 1e dag dat we allebei moeten werken, Jayden gaat naar oma, want hij kan nog niet naar het KDV, da's pas vanaf volgende week... zwaai
Morgen kom ik bylezen hoor, heb 2 dagen gewerkt, en ben helemaal doodop! Morgen lekker vry, gelukkig de hele dag met mn meisje. T valt me toch best moeilyk, laat t maar nie zo merken, maar ik mis haar ontzettend. En ben best jaloers dat oma dan op gaat passen, stom hé, IK wil voor haar zorgen Maar denk dat vanzelf wel went, toch? Anna, zie dat je back in town bent gezelli! Oja, hier de posi test was 26aug!
ik teste op 20 sep. posi... ging wel heel grappig.. had nooit verwacht dat ik zwanger zou zijn want was echt net gestopt met de pil.. maar ongi bleef toch wel een beetje lang uit.. dus denk voor de grap ff een test halen.. ik kijk zo nee zeg ik tegen mijn vriend ben niet zwanger.. gooi die test aan de kant.. 5 min. later gaat mijn vriend toch nog is kijken.. nou... zegt ie.. ik zie wel een streepje.. hahaha WAT! nu nog niet rgeelmatig ongi.. ben al wel 3x ongi geweest nu.. maar nog geen regelmaat in te vinden
haiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben ik ook weer eens zo ff bijlezen beau heeft zich vandaag zo lief gedragen het ene uiterste in het andere ze drinkt ook meer merk ik ! dus mischien toch een sprongetje? ze heeft ook de lage en de hoge stembanden gevonden hahah die lage is leuk ! ze heeft zich zelf net na een uur inelkaar gemept te hebben aan haar slaap overgegeven morgen gaan we een dagje weg want its mu birthday! opa en oma komen hier oppassen op de kleine draak !
jep hier ook regelmaat in de ongi de laaste was 16 july en nu heb ik wat bruine afscheiding dus kan niet lang meer duren NARTUURLIJK net in de dagen dat we lekker weg zijn met zijn 2tjes maar goed moet dus ook vande week aan de mirena gaan geloven BANG! hier laatste ongi 24 aug en na de vakanie van gran ganaria teste ik op 21 sept posi! al 17 sept eigelijk maar dacht dat het een indrooglijntje was ik had een test meegenomen op vak. weet me god niet waarom want wist zeker dat ik dit keer niet zwanger was! ik werd gewoon vet ongi dacht ik dus smiddads in hotelkamer stiekem alleen getest en ik heeeeeeel goed kijken en ik dacht me inte beelden dat ik een streepje zag ik dacht nee toch niet dus pleur hem in me tiolettas volgende morgen me tandenpoetsen en rits ik de tas open zie die test en kijk er nog een keer na en jaa hoor een lijntje ik huuuuuuuuuuuuuuuuuh uiteindelijk op 21 sept gedaan en ja hoor posi!
gewoon nog een maandje en dan is dit verhaal hierboven alweer een jaar oud! jeetje ik schrik ervan lijkt zo dichtbij maar ook weer zover weg zo dubbel snappen jullie?
goede morgen... hoe hebben jullie het de mannen eigenlijk verteld? ik wist zaterdags al dat we zwanger waren.. maar was een heel licht streepje, toen heb ik maandags nog een test gehaald de 1e mislukte omdat ik van de zenuwen niet kon piesen. du hup water gedronken en gewacht totday ik heel erg moest.. en toen er een streep stond.. stond ik te stuiteren door de huiskamer. en heb ik bij de prenatal een rompertje gehaald mijn pappa is de aller aller liefste al had hij zelf ook al een paar daagjes het vermoeden dat ik zwanger was.
Zoooooooo he, Louise heeft gewoon 10 uur geslapen! Van 10 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends. Gisteren wilde ze maar niet slapen, tot ik nog even een borst aanbood (na 3x proberen in bed) en toen heeft ze geslapen tot 8 uur vanmorgen. Was duidelijk nog niet volledig vol getankt. En nog meer goed nieuws, ik paste vanmorgen weer een broek van voor de zwangerschap. De 1e broek! Is wel de broek die ik in de zwangerschap het langst aan heb gekunt en hij zit nog een beetje strak, maar hij past in elk geval weer dicht! Blijkbaar trekt dat bekken toch weer in de oorspronkelijke staat terug. Ik ad het al in de gaten, wanta ls ik op mijn zij lag na de bevalling zat er elke keer een gat tussen m'n ribben en bekken (dat viel over elkaar heen, niet uit te leggen) en dat werd steeds minder, dus had al het idee dat m'n bekken weer smaller werd en dat bewijst het maar weer, ik kan weer een broek aan. JOEPIE!
Onsukkie: gefeliciteerd met je broek En met het lekkere lange slapen van Louise natuurlijk! Wilde Ruben gisteren ook om 22 in bed leggen, maar dat was ook niet goed, na nog 2 x opnieuw aanleggen en een paar slokken drinken en 2 x gewoon even troosten was hij om 22.45 eindelijk echt in coma. Nu slaapt ie nog. Hij mag max tot half 10, want kwart over 10 moeten we richting het zwembad voor de eerste les babyzwemmen ongi: op af en toe een doorbraakbloeding (lees een paar dagen wat rodige afscheiding na) hier nog niets gezien, maar ook nog volledig bv natuurlijk. tips van het cb over het ik-wil-geen-fles van Ruben: - omwikkel de fles met aluminiumfolie, dan glinstert hij dus dan heeft ie iets interessants om naar te kijken. - geef hem de voeding niet met een fles maar met een gewone beker en laat hem drinken. - werkt het niet dan laat je hem drinken uit de fles wat hij wil, wil hij niet meer dan is het jammer dan. Mocht hij als ik ga werken naar de oppas gaan is het best mogelijk dat hij een voeding gaat overslaan als hij geen fles wil en dan 's avonds een extra voeding vraagt of meer hoeveelheid gaat drinken. Kan ook zijn dat hij ineens de fles wel wil, omdat hij dan weet dat ik niet in de buurt ben. moet nog ff wat in huis doen, krijg gelijk na het zwemmen wat meiden mee van de gym die hier een broodje eten, dus moet in elk geval nog ff stofzuigen en een doekje door de wc halen...
Van harte gefeliciteerd! Fijn dat Beau het weer zo goed doet. Grappig dat je dat van die stem zegt, Louise is ook aan het brommen en piepen. Echt geinig! Oh ze gaapt weer, snel met de honden uit en dan weer in bed.
Ruben is nog steeds in coma... heb in zn kamer gerommeld, overal gezogen en hij doet geen oog open. Heb de zwemtassen klaar, dus ga hem om 10uur voeden, dan in de wagen, naar het zwembad en dan de andere helft pas na het zwemmen vrees ik... tjonge jonge wat een slaapkop!
@friendly is hij al wakker? vervelend is dat he.. als je denkt oh hij komt zo laat en hij blijft gewoon pitten! @fiona: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria in de gloria al in de gloria.. hieperdepiep hoera.. hieperdepiep hoera!
Anna: welkom terug! weet precies hoe het werkt hoor, voeden en kolven. Heb het zelf ook weken gedaan. Ruben is nu helemaal weer op de borst en kolf dan 1x per dag wat hij dan met fles krijgt. Kolf alleen veel meer dan hij op kan... Maar goed, de gootsteen is een goede vrijwilliger (heb al wat ingevroren en in de koelkast staan meestal ook nog 4/5 flessen).
nope, meestal als wij om 8 uur opstaan is hij even na 8 wakker en als we om 9 opstaan om even over 9. Wij waren er echt rond 8 uur uit! Hij heeft er nu dus alweer 11 uur slaap opzitten...
lekker toch, ik heb een vette baaldag. ga de lt afsluiten en ff lekker doedelen in huis. veel plezier bij het zwemmen.
Goedemorgen allemaal, Heb even contact gehad met wishfull dreaming, Ze hadden vorige week met de schoonouders gepraat! Dat is redelijk goed afgelopen. De schoonouders waren redelijk ontdaan geweest , en hadden wel hun goede wil getoond, hadden al dingen aangeschaft om Ian goed te kunnen verzorgen met de problematiek die hij heeft. Ian gaat vandaag 2 uurtjes oefenen bij de schoonouders. en dit weekend nog een keer en dan gaat ze lekker wat doen met haar man, om weer wat tijd voor hun samen te hebben. Wishfull vind het wel moeilijk om Ian alleen te laten daar, maar ik schreef haar al dat heel veel mama's dat hier moeilijk vinden, en als je kindje dan ook nog problemen heeft is het extra moeilijk om hem los te laten. Ik dacht laat het jullie ook even weten!