Anna, ik werd 4 juli op de dag dat ik met vakantie ging weer ongesteld. Het had een enorme invloed op mijn bv produktie, die liep helemaal terug en ik kon hem nadien ook niet echt meer opkrikken, wel iets maar niet voldoende. Daarom slik ik nu domperidon ( motilium) een middel tegen misselijkheid dat je hypofise stimuleert waardoor je meer melk aanmaaakt. Het helpt heel goed bij mij! Ben nog niet weer ongesteld geweest, hoop ook maar dat het wegblijft!
Ik had 15 augustus 2007 mijn laatste menstruatie, had 15 september nog een negatieve test en 16 september een streep! Ach waar blijft de tijd. Iris word al zo groot en kijkt zo wijs de wereld in. Heb gisteren de stoelverkleiner uit de maxicose gehaald!
oh wat fijn voor wishfull ( wilde dat ik zo'n schoonma had die zich wel aan kan passen ) Ze was straks nog actief in een ander topic.. heeft ze even geen behoefte om langs te komen of heeft ze het druk? Ja he evelien, tijd gaat snel he..
goeiemorgen allemaal, hier een kleine up-date. nog steeds geen normaal internet. ik snap alleen niet waarom dat nou zo lang moet duren. de beste man heeft het me in jip en Janneke taal uitgelegd maar ook dan kan ik zijn hele verhaal niet volgen. ik denk ook niet meer dat ik het in dit huis nog ga krijgen. vandaag gaan we een bod doen op het huis waar we afgelopen maandag zijn wezen kijken. we steken laag in dus zal het wel afgewezen worden maar het valt te proberen natuurlijk. er moet iig heel veel aan het huis gebeuren maar het ziet er zo leuk met een gigantische tuin dus mogelijkheden zat om uit bouwen als we dat willen. we wachten af. maandag ook naar het cb geweest. oortjes van lobke werken nog steeds niet zoals het moet maar er lijkt wat verandering in te komen. maak me er maar niet te druk over we hebben op de meeting gezien hoe ze schrok toen Marieke een klittebandje open trok. verder was ze goed gegroeid ze weegt nu 5300gr en is 59cm lang. ze gaat de schade inhalen, haaha van de prikjes is ze wel wat huilerig geweest jammer dat dat erbij hoort. verder alles goed ben alleen al ruim 2 weken ongesteld voel me een beetje slap. nog iemand die daar last van heeft? bij Amy en Daisy nooit gehad na de bevalling. is bij jullie ook alles goed? kan niet bijlezen want daar gaat te veel tijd inzitten met het ophalen van de paginas. zo af en toe lees ik even wat maar ik zie eigenlijk alleen maar goeie berichten. marieke hoe gaat het met Neia? meisjes ga er van door moet de spullen van de oude huisarts naar de nieuwe brengen en vanmiddag moet ik naar de tandarts, jakkes.
Ze had sinds dat weekend niet meer gepost, weet niet waarom, maar ze had in een ander topic het ook gehad over pnd dus ik maakte me wat zorgen of het goed ging en heb haar even gepb.
Nou Wiil, ik duim voor jullie huis! De tandarts dat is ff minder, jak, sterkte! Neia heeft alweer problemen gehad, aanvankelijk hielp de lactuloze, maar na een aantal dagen niet meer, Marieke is toen weer naar de ha gegaan, moet nu ook olie in de fles doen, als dat nog niet helpt moet ze naar de kinderarts!
Fijn dat het met Lobke goed gaat, ze hoort in elk geval wel wat lijkt me dan. Al zal het niet 100% zijn wellicht. Hoop voor jullie dat je dat huis krijgt, klinkt als echt leuk!
Een paar weken terug hebben we een zeer geslaagde en gezellige meeting gehad in het midden van het land, Utrecht welteverstaan. Het leek mij een leuk idee dat nog eens dunnetjes over te doen, wat mij betreft weer in Hoog Catrijne, maar als er andere ideeën zijn hou ik me evenzogoed aanbevolen. Het lijkt mij het handigst op een zaterdag of zondag. Om even wat datums te noemen die ik kan: zaterdag 23 augustus zondag 31 augustus zaterdag 6 september zondag 7 september zondag 14 september Iemand zin of andere ideeën erbij?
ooo, fiona je bent jarig, van harteonsukkie, heb geen andere ideeen ja hier op de boerderij maar dat is wel helemaal in steenbergen en niet erg groot maar het zou kunnen, 23 augustus kan ik alleen niet.Marieke, evelien vertelde dus dat de lactulose niet werkte en je nu dus aan de olie zit met neia. misschien niet al te lang mee door modderen en even aandringen op een kinderarts. dit is voor jullie allebei een hele vervelende situatie, neia heeft er pijn van en jij wilt die pijn overnemen maar dat kan niet, er moet snel een oplossing komen hoor. ik denk aan jullie.net de papieren aan de huisarts gegeven en even gevraagd hoe dat met het ongesteld zijn zit. mm is dus niet helemaal goed moet nu gewoon de pil doorslikken rustweek inlassen en dan weer beginnen als ik dan nog steeds vbloei moet ik komen. nou dat weer.tijd voor een flesje.meisjes tot van de week
meiden even een inbraak van mij Ik maak me zorgen om marieke mischien niet nodig maar maandag heeft ze gepost dat ze naar het ziekenhuis moest voor haar hechtingen en dat het er niet goed uit zag. daarna niks meer gehoord nu dacht ik mischien hebben jullie bij de mei mama's iets van marieke gehoord ik hoop dat verder met jullie alles goed is. Hier gaat het op het moment heerlijk kan weer ontspannen denk niet constant aan zwanger worden al is het bijna een jaar geleden dat ik positief teste dat was 20 aug. dat is dan wel weer even raar maar verder zit ik goed in mijn vel mis het soms wel om te lezen hoe het hier gaat en hoe de kindjes het doen maar merk wel dat nu ik dat niet meer doe ik rustiger ben dus ik doe dat dus niet meer nou iedereen een dikke knuf liefs miriam
Fijn je weer even te horen, heb nog niets van Marike gehoord. Hoop niet dat ze weer onder het mes moest!
Meiden daar ben ik dan....... Lees zo terug... Heb Marieke net gesmst, maar nog niks terug dus weet niet hoe het is. Volgens mij werkt Marieke op woensdag dus kan goed zijn dat ze pas straks wat laat weten....
aan de ene kant hoop ik ook niet dat marieke weer onder het mes moet, maar ik heb juis veel verhalen gelezen dat vrouwen na zo'n herstel operatie veel sneller genezen. Miriam, fijn om te lezen dat het goed met je gaat! hier vandaag weer beetje bloedverlies, maar dat kan de eerste maanden wel regelmatig zijn. Klein nadeel van de mirena.
Net berichtje van Marieke... Er zit een flinke ontsteking maar omdat het op een gevaarlijke plek zit kan er niet geopereerd worden. Ze moet nu 4 weken rust nemen en een zalfje smeren en dan terug naar de gyn... Tot straks heb nu een brulalarm.............