Menstruatie? Nee, ik heb een paar keer heeeeeel licht weer wat gevloeid, maar om nou te zeggen dat ik het echt menstruatie kan noemen al... daarvoor was het echt te weinig. Hier trouwens ook (ruim) 6 weken gevloeid! Het vrij heftige vloeien was er na een weekje ofzo wel vanaf, maar het bleef daarna maar voortkabbelen... Ik had de 1e dag van laatste ongi op 26 juli. Ik was ook al wel best een paar dagen overtijd toen ik eens ging testen hoor Ik heb (had in elk geval) een cyclus van gemiddeld 26 dagen, maar dat was dus de ene keer 24 dagen, dan weer 28 dagen, volgende keer 26 dagen, etc. Als ik van de gemiddelde cyclus uit zou gaan, was ik al bijna een week overtijd (op 1 dag na), toen ik eens ging testen! M'n man was erbij toen ik de test deed, dus die wist het ook meteen! @fiona: gefeliciteerd met je verjaardag! Ja, ik snap je wel... van de ene kant lijkt het alweer een eeuwigheid geleden dat je die test in handen had, maar van de andere kant lijkt het ook als de dag van gister... beetje dubbel allemaal @friendly: hier nog zo'n slaapkoppie hoor! Alleen slaapt Maud steeds tussen de voedingen door een paar uurtjes en dan weer niet 11 uur aan 1 stuk... @evelien: stoelverkleiner in de Maxi-Cosi... hoe ziet die eruit? Haha, die hebben wij er na 2 weken geloof ik al uitgehaald, want Maud lag daar echt niet lekker mee in de MC... klapte haar hoofdje juist van naar voren! Fijn te horen dat Wishfull goed met haar schoonouders heeft kunnen praten! @will: ook al is het nog niet top, wel fijn dat er verandering lijkt te komen in de oren van Lobke! Ben benieuwd wat het met dat huis wordt! Hopelijk wordt jullie bod geaccepteerd, dat zou wel helemaal super zijn natuurlijk. @onsukkie: heb altijd wel zin in een meeting Maar de komende weekenden zijn vrij druk (dat geldt trouwens wel voor zowat alle weekenden t/m februari vanaf nu... met uitzondering van november. Als we tussendoor eens een weekend vrij hebben, zijn we dus ook écht blij dat we even eens 2 dagen thuis kunnen zijn), dus ik weet niet of het echt wat gaat worden van deze kant... De enige dag op je lijstje die ik op dit moment *eventueel* zou kunnen, is 14 september. @miriam: wat fijn dat je je weer wat kunt ontspannen! @hannah/neia: wat vervelend van die ontsteking Hopelijk helpt die zalf en gaat het nu eindelijk allemaal eens over.
Hier bijna hetzelfde (onze kindjes schelen ook maar 1 dag ), op 13 aug mijn laatste menstruatie en op 15 sept een positieve test. En de stoelverkleiner kan hier ook wel uit de mc, iedere keer als ik hem erin zet denk ik 'dat ding kan wel weg' maar vergeet het dan weer...
even kort: Ruben vond het zwemmen heerlijk! Was een mooi klein groepje, 4 baby's waarvan we ze op 1 na allemaal kennen. Na het zwemmen gelijk in slaap gevallen en nu wordt ie net wakker. ga maar ff voeden, de visite is net weg.
Hola meiden, wij zijn weer thuis! Alles is goed gegaan, Amy heeft niet gehuild in het vliegtuig alleen flink zitten poepen dat roken de stewardessen ook (ach wat een lief babytje ohh ik ruik iets....) dat was op weg naar de wc iedere keer We hebben iedere dag 37 graden met een zonnetje gehad, wel erg warm maar ze heeft lekker in haar luier in de schaduw gelegen en binnen stond de airco zachtjes aan en als ze naar binnen ging zette ik de airco uit dat ging goed zo. Ze heeft ook weer lekker dorgeslapen iedere nacht en kwam 's ochtends iedere keer om 09.00 dus ook voor ons uitslapen. 's ochtends en 's avonds gingen we de deur uit en 's middags lekker op het balkon boekje lezen etc! Alleen ik ben daar wel naar de ha gegaan aangezien ik erge last had van allergische reakties zoals hooikoorts dus heb pillen gekregen en neus en oogdruppels alleen hielp het niet veel, nu weer thuis gaat het weer goed! Ben ook weer blij dat ik thuis ben, zie ik me hond en ouders weer en we hebben ons huis verkocht! Yeehhhhhhhhhhhhhhhh \/ Ben zo blij meiden! Sorry lees later een beetje bij, ga verder uitpakken! Het is wel rustig hier, iedereen weer aan het werk zeker
welcome back Lafo! lekker bruin geworden? niet gewoon rustig, er zitten ook een groot aantal op ons eigen forum
Wat fijn dat je weer terug bent en dat je het goed hebt gehad. Kom je hier ook ff langs? Link verwijderd Goed dat je huis is verkocht!
heeey Lafo vakantie ganger ... enne mooi bruin geworden wow wat goed dat jullie t huisje hebben verkocht.. fijn gevoel ik dat he! @MArieke, heel veel sterkte meis. dikke knuf. @Miriam. he wat leuk wat van je te horen. en ik kan me er wel iets van voorstellen dat je je gedachte er even niet aan wilt denken. maar toch onbewust bij bepaalde datums sta je er ff bij stil. dikke knuf. @Deentje.. uhm waar koop jij die tuinbroeken voor Brian? @Hannah, hoe bevalt het werk? had jij ook een andere baan of alleen gesolliciteerd? @Friendly, wat fijn dat Ruben het zo lekker vond. hoe vond jij het ? Ik ga as dinsdag voor de 1e keer.. ben eens benieuwd. ga ook nog alleen.. ben eigenlijk niet zo'n persoon die dit alleen doet. Wil dan liever iemand bekend erbij hebben ( GEEN schoonmams hihi)
Ja dank je meiden, ben ook weer blij om hier te zijn En bruin ben ik niet nee jammer genoeg was het me veels te heet om echt lekker in de zon te zitten, had echt het idee dat ik aan het wegsmelten was als ik evenin de zon zat. Heb me aangemeld voor het nieuwe forum, wat leuk!
Ik wil ook gaan babyzwemmen, maar het is op vrijdagochtend en dan werkt echt iedereen (m'n moeder dus ook) en dat vind ik helemaal niets. Maar ja... om Louise om de reden dat ik dat toevallig niet prettig vind iets leuks te ontzeggen gaat me ook een beetje ver... *zucht* Ik denk er nog even over.
Hier gaat het babyzwemmen echt heel gemoedelijk. Wij zitten in de groep tot 7 mnd en die is vaak erg klein. In deze groep zing je liedjes tijdens het zwemmen en doe je wat in de liedjes gebeurt. Dus als het over spetteren gaat spetter je een beetje etc. De begeleidster doet met een pop precies voor wat je moet doen en helpt je als het je niet goed lukt. Baby ligt, zit, bui, rug etc. Tussendoor is het heel veel knuffelen en kusjes geven, dus echt heel leuk. Tijd was echt zo om. Papa is inmiddels thuis, dus die gaat Ruben zo de fles doen en ik ga met Max naar cursus. Heb vanavond nog een hele bult strijk te doen, dus denk niet dat ik vandaag nog tijd heb om weer te reageren... anders tot morgen!
Even snel een berichtje van mij zelf. Bedankt Hannah dat je het hier neer hebt gezet. Het was een drama in het zh, maar voorlopig dus geen operatie. Ik had wel een erg aardige gyn. Ik heb dus een flinke ontsteking bij littekenweefsel. Omdat er dus aan de binnen en buitenkant is gehecht zitten er nog knoopjes onder het littekenweefsel dat nog moet oplossen (duurt nog ca 4 a 5 maanden), en dit zit dus te irriteren. Ze vertelde dat ze liever niet willen opereren omdat de ontsteking op een gevaarlijke plek zit, waarbij ze dus veel kwaad kunnen doen, zoals: incontinent worden of mijn darm beschadigen. Dit doen ze dus alleen als het echt niet anders kan. Het onderzoek deed ongelofelijk veel pijn, gelukkig was Mark erbij. De gyn nam veel tijd voor ons, dat was wel fijn. Ze heeft dus laten zien waar het zat, omdat ik er nu 2 keer per dag een zalf op moet smeren. Nou dat is een ware hel! Maarja, ik moet er maar aan wennen, anders komt het nooit goed. Gelukkig mag ik 9 september terugkomen om te kijken of het niet erger is geworden. Nu moet ik naast die zalf, rust houden. Dat betekent zo veel mogelijk liggen, op zachte ondergronden zitten, zo min mogelijk lopen en tillen en als ik ga zitten mijn billen eerst fijn knijpen. Pffff wat een gedoe dit.........heb ik weer......... X Marieke
He Marieke, goh meid wanneer zit het jou nou eens een keertje mee he meid? Balen zeg, ik denk aan je! Kan me voorstellen dat dat veel pijn doet in dat gebied, ontstoken en iemand die het gaat onderzoeken, en ook nog 2 ker daags zalven pffff...... Ik hoop dat de zalf gaat helpen, dan doe je het in ieder geval niet voor niets! Krijg je ook een anti-biotica tegen de ontsteking, of zit dat in de zalf? Moet je nu de ziekte wet in of mag je wel blijven werken? Hoe gaat het met je lieve kleine meisje! Heel veel liefs en sterkte gewenst en een dikke digiknuffff
Ja de antibiotica zit in de zalf en het is verdovend, dus het helpt bij het plassen, dat deed ook altijd heel veel pijn. Helaas is het na een paar uur wel uitgewerkt. Ik ga proberen om te blijven werken. Ik wil natuurlijk mijn beste beentje voor zetten op mijn nieuwe werk, en ik vind het ook erg leuk. Alleen is het wel zittend werk. Zaterdag ga ik even naar de stad om een kussentje te kopen, misschien dat dat helpt. Met Neia gaat het nu al 2 dagen goed. Gister niet gepoept, vandaag een beetje hard erbij, maar geen pijn. Als ze gepoept heeft is ze ook gelijk weer vrolijk. Hoe is het met jou en met Iris? Ik las ergens dat ze nu heel lang slaapt 's nachts, wat lekker zeg! Ik duik mijn bedje in, trusten! X Marieke
Mijn oma is een paar maanden terug geopereerd aan een verzakking, dan gaan ze ook via daar naar binnen zeg maar, en die moest op een soort zwemband zitten. Een rond luchtkussen met van binnen een gat. Gewoon volgens mij bij evean zorgwinkel gehaald (gehuurd) ofzo. Misschien is dat wat voro op je werk?
Er ging even wat mis, maar nogmaals: Met Iris gaat het prima nu, een heerlijk ontspannen meisje, goedlachs en heerlijk aan de klets. Ze slaapt niet alleen 's nachts maar ook overdag nu prima! Alleen reageert ze heel heftig op de sprongetjes. Deze week was ze 12 weken, dus er staat er weer een aan te komen ben ik bang! Kan me voorstellen dat neia vrolijk is na het poepen, is ze het weer lekker kwijt. Ik heb nooit eerder gehoord dat diekleintjes het er zo moeilijk mee konden hebben! En zo'n zwembandje is misschien wel wat voor je (waar onsukkie over schrijft), die wordt vaak gebruikt bij mensen die aan hun aambeien geholpen zijn, om de druk te ontlasten. Indd bij de zorg winkel wel te halen! sterkte met alles!
Maud heeft van de vorige sprongetjes ook wel last gehad, werd ze overdag heel jengelig van. Maar rond de 12 weken eigenlijk niet echt wat gemerkt! Behalve dat ze 'opeens' weer wat nieuwe dingen kon (vrij veel dingen snel achter elkaar, of dat ze in elk geval ineens begon allerlei nieuwe vaardigheden te oefenen) en ze slaapt nu ontzettend veel, wat we dus helemaal niet gewend zijn! Dus wie weet, valt het komende sprongetje voor Iris ook wel mee Ik zie trouwens wel op tegen het volgende sprongetje, die van rond 19 weken. Het jengelige gedrag kan dan al vanaf ca. 15 weken beginnen (da's volgende week al ) en heb gelezen dat die jengelige periode ook tamelijk lang aan kan houden @marieke: had het op het andere forum ook al gezegd, maar ook hier: heeeeel veel sterkte. Hoop echt voor je dat de zalf gaat helpen en dat jullie nu eens van alle ellende verlost worden! @friendly: leuk dat het babyzwemmen zo beviel! Moet ik ons ook nog steeds eens voor opgeven...