Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hallo meiden, even niet geweest..

Anna welkom terug

wishfull fijn dat je schoonouders toch hun best lijken te doen, numaar kijken hoe het gaat bij hun.
    Al is het moeielijk om ian achter te laten, je kunt zo langzaam aan kijken of het echt niet gaat. En misschien valt het heel erg mee!

Marieke, wat vreselijk dat het nog allemaal niet weg is, ik hoop maar dat het met wat meer rust geneest en met de zalf natuurlijk.

Will HAAAI alles goed in Steenbergen,. jammer dat je internet nog niet goed werkt!

Miriam, knuffel voor jou!

hier laatste dagen thuis, morgen nog een herlijk dagje alleen met mijn meisje, en vrijdag een dagje wennen op het kdv. en het weekeind nog vrij en dan maandag werken !

2. will

will Niet meer actief

evelien, ooooooooooo Lobke is nu rond de 15 weken. nu snap ik waarom ze zo huilerig en drammerig is. ik dacht dat het van de prikjes kwam maar vond het wel wat lang duren.

Anastasia, HAAAAAAIIIIII terug. alles goed hoor hier in steenbergen. gisteren een beetje laag bod gedaan op een huis, makelaar keek er niet eens raar van op. wij hadden zelf bedacht dat het gelijk afgewezen zou worden maar neit dus. ze gaan nu in overleg, dinsdag horen we meer.

wat het internet betreft,  mmmmm, voor het mobiele abonnement wat we hebben genomen kan je ongeveer 1 uur per dag op internet (hangt ook een beetje af van hoe zwaar de pagina is die geladen moet worden) alles wat je daarover heen gaat moet je per minuut betalen en is mobiel tarief, erg prijzig dus. Heeft Rene me erg duidelijk gemaakt toen hij de moed had gevonden om me dat te vertellen (natuurlijk toen er hier visite was, wurg, wurg) zit manlief gisteren doodleuk het limiet over te gaan. haha dat kan ik ook, wat veel beter zelfs.

Laf, heeee je bent er weer en eindelijk je huis verkocht, gefeliciteerd. dat huis van jou zal ik nooit meer vergeten, heb het nooit gezien, heb geen idee waar het is maar weet wel dat er ruime tijd vissticks in de ontdooide vriezer hebben gelegen,haha.

Marieke, gadver, je treft het echt niet he. hoop zo voor jullie dat dit het laatste is geweest. sterkte meis.

miriam, fijn om te horen dat je weer wat beter in je vel zit. komt vast goed allemaal.

zwangerschapstest, heb geen idee meer wanneer ik heb getest. iig toen Rene sóchtends de meisjes naar de taxi was brengen. Een test die maar 1 streepje liet zien en die ik uit woede al een gooi had gegeven. toen Rene binnen kwam en de test weer oppakte waren er 2 streepjes, haha hoezo ongeduldig. 5 augustus was de laatste menstruatie was nu op deze datum ook ongi.

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen!

@babyzwemmen, lijkt me ook erg leuk.. zal eens kijken of dat hier op een dag is dat ik kan.

@Fiona, meid van harte gefeliciteerd!

@Onsukkie, lekker roze lijntje hihi.. hoezo een dochter?!

@Lafo, meid fijn dat je er weer bent en echt super dat je leuke vakantie hebt gehad!

@Wil, ook fijn dat jij er weer regelmatig bent.. nu die internet nog en dan ben je er helemaal weer.. hihi had ie eindelijk de moed gevonde.. beetje jammer dat er dan weer visite voor nodig is, mannen!

hier is het werken wel weer lekker.. valt me gelukkig allemaal wel mee. van het weekend gaan man en ik samen uit eten en gaat noah voor het eerst uit logeren, snik snik, we hebben echt ff avondje samen nodig, even alleen oog voor elkaar.. maaaaaarrrr sochtends wil mama m gelijk ophalen hihi... lijkt me wel raar om m de nacht niet te hebben en m sochtends niet te horen.... maar ja komt goed!

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Super hé! Eindelijk verkocht! Dat is wel lekker thuis komen zo :D
    Leuke vakantie gehad ook dus, het gaat bij jullie dus wel lekker op het moment :)

Nu Daam haar huis nog verkopen...

@will: je hebt Rene niet verteld dat je al een paar dagen zat te wachten tot hij er wat van ging zeggen en dat je je er (dus) goed van bewust bent wat de kosten zijn? :)
    Beetje jammer inderdaad dat het dan weer gebeurd waar bezoek bij zit...

@anastasia: jij ook maandag weer aan de slag dus... ik heb morgen Maud gelukkig wel nog thuis. Maar goed, zij gaat dan wel sinds vorige week al 3 dagen per week naar het KDV, dus ben al bijna gewend om haar weg te moeten brengen...

@gina: gelukkig heb ik voorlopig nog wel een excuus om Maud niet uit logeren te geven: ik geef nog borstvoeding (en dat dus juist 's avonds laat en 's morgens vroeg ;))! Maud gaat al best wel eens bij opa & oma logeren, maar dan logeert mama dus mee :p

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben ik weer! we hebben het heerlijk gehad maar oooweee wat hebben we allebei ons kleine meisie gemist zeg doe het nooit meer! pffff vanmorgen bij het ontbijt had ik het niet meer dus janken de halve nacht ook wakker geworden manlief had precies hetzelfde dus nooit meer alleen van me kleine meisie af als ze wat ouder is ga ik het weer proberen eerder niet pffffffffff
    nou ff bijlezen voordat ze wakker wordt we hebben samen geslapen van 12 uur tot nu net maar zij ligt nog

6. heej mama''s ;)

ben ff niet meer ozveel op de computer... en kan t ook ff allemaal niet meer bijhouden! sorry!

Mijn ouders zijn gisteravond terug gekomen van vakantie.. dus vanmiddag daar de hele tijd gezeten!

jullie weten misschien nog wel dat ik toen vertelde over die melding bij t AMK (algemeen meldpunt kindermishandeling). die kerel komt 25 augustus weer langs met een eindoordeel.. en hij komt samen met de wijkverpleegkundige.. :( Ik kan dat mens eigenlijk niet uitstaan.. maarja t moet maar :( kan ze weer gaan zijken over t feit dat we geen eettafel in huis hebben :(
    bah zie erg tegen dat gesprek op.. :( gaan jullie voor mij duimen dat die kerel gaat zeggen dat ie ons een normaal geizn vind en ons verder met rust laat? ;)

ga nu ff wat in huis doen.. was de afgelopen dagen zo druk ij me ouders bezig dat mijn eigen huis nogal wat achterstallig onderhoud heeft ;)

als ik weer wat meer tijd heb kom ik gauw weer kletsen! ;)

Groetjes!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

bedankt allemaal voor de felis! lief!

lafo welcome back wat fijn dat jullie huis is verkocht ook jij gefeli!

will ook welcome back! heb je al wat gehoord over jullie bod?

onsukkie die foto met de was! hillarish gewoon!

deentje niet druk om maken meid komt allemaal goed en dan is het allemaal achter de rug wat een fuckwijf zeg die heeft gebeld pfffff kan je zien wat zon mens kan veroorzaken maar goed als het wel zo was was het wel weer goed geweest maar jij bent een super moeder dus dat zien die mensen ook wel het is gewoon een routine die ze moeten maken en dan is dat ook klaar niet druk maken meid!

zo ik heb toch weer hoofdpijn al de hele week gisteren ook mega erg dus ga weer een aspri er in knallen

neia extra hug voor jouw meid!

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    deentje ben ook benieuwd naar het gesprek maar het kan haast niet anders dan gewoon goed zijn hoor!

fiona kan me voorstellen zonder je kindje dat je helemaal van slag bent!

meiden ik lees nog ff t andere forum en dan ga ik weer verder in huis,. vandaag de laatste dag met mijn meisje alleen thuis, vrijdag dagje kinderdagverblijf om te wennen en maandag weer werken :(

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    vandaag heb ik mijn "mama-dag" na drie dagen gewerkt te hebben
    even bijlezen :D

Ik heb het niet verteld, we hebben samen naar de testuitslag gekeken.
    We hebben het de opa's en oma's verteld door ze het tijdschrift OOK! ingepakt te geven. Geweldig, die uitdrukking op hun gezichten :D

@Marieke; sterkte meid. Hopelijk helpt een kussentje een beetje als de zalf is uitgewerkt. Knap dat je gewoon wilt doorwerken, hopelijk gaat het!

@Lafo; heerlijke vakantie gehad? Fijn dat het huis verkocht is

@onsukkie; zou jij een dochter hebben...wat veel roze was ;)

@anastacia; spannend hoor; straks gaat het werkende leven voor jou ook beginnen

@zwangerschaps-after-cursus; hoe vinden jullie die van julile?

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden......ik dacht nog dat ik die 100 pagina's wel wilde gaan lezen maar bij nader inzien uhhh nee toch maar niet ;)

Deentje ook hier achterstallig onderhoud, wassen, stoffen, :(
    M'n nichtjes waren geweest vanmorgen en die hebben cakejes gegeten en dat ligt nu door heel het huis.... :rolleyes:
    En dat komt allemaal wel goed met dat wijf, geen eettafel nou en in andere culturen eten ze op de grond zeggen ze daar ook wat van dan?

Babyzwemmen, wil ik ook gaan doen alleen net als onsukkie twijfel ik nog een beetje maar hoe jij het verteld Friendly lijkt het me erg leuk!

Jvtje sprongetjes daar heeft Amy niet echt heel veel last van, af en toe maar niet dat ik echt zeg zo dat is een sprong, soms als ze jengelt dan zeg ik wel snel vast een sprongetje ;) :)

Daam nu jij nog he idd met je huis! Al vorderingen?
    Ik ben goed gezakt hoor anders was ik het huis nog niet kwijt, bij elkaar kost het me 18000 euro :confused: :evil: :cry: :cry:

Anastacia jakkes weer werken maar de dagen gaan hard zo te lezen van iedereen die weer werkt dus dan hoef je Laura niet lang te missen!
    Ben benieuwd hoe ze het vind het KDV!

Will ja onvergetelijk verhaal he die vissticks! :)
    Als we vissiticks eten dan moet ik wel altijd aan deze variant denken en krijg dan spontaan geen trek meer ;) :)
    Hoe is het met je huis?
    Waar wil je dan gaan wonen, misschien heb je dat al gezegd hoor maar ben te lui om terug te lezen!

Fiona nog gefeliciteerd, leuke dag geweest dus, ja missen zal je haar wel, wanneer moet jij weer werken?

Ginaaaaaaaaa ;)
    Oh gezellig saampjes weer even tijd voor elkaar vrij maken, erg belangrijk!
    Ik denk dat ik dat ook maar eens ga voorstellen, aangezien het huis verkocht is dan kan er wel weer een etentje vanaf ;)
    Hoe is het met jouw huis eigenlijk?

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    juddddddddddddddddddddddje ;)
    nou gaan officieel huurcontract aan met mn broer voor voorlopig en dan zien we wel.. kan het echt niet voor minder wegdoen helaas!
    ja idd lekker... ff samen eten en lekker wat drinken.. is gezellie!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Marieke wanneer houd het eens op bij jou :(
    Ach meid als ik het al lees krijg ik spontaan pijn, grrr :cry:
    Gelukkig gaat alles goed met Neia, zo moet je maar denken.
    Ik hoop dat als dit eindelijk eens achter de rug is dat het je allemaal even bespaart blijft.
    Je hebt nu wel genoeg meegemaakt!
    Hoe is het met paps?
    Leuk trouwens dat je het zo naar je zin hebt op je werk!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zit iedereen op het andere forum trouwens?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Katje heb net pas bericht gekregen van zwangerschapsgym, 27 augustus gaan de laaste 6 lessen van start, ben ook benieuwd wat jullie er van vonden/vinden.
    Komt iedereen dan ook nog?

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo dat is Fijn dat alles zo goed gaat met Iris!
    Amy ligt nu te brullen dus ga maar even aandacht geven ;)

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    gina wat heb ik gemist met jou huis?

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    staat nog steeds te koop! nu al ruim een jaar.. mn broer zit er in. iedereen zit of op zn werk of te switchen tussen twee fora in... andere is alleen voor ons dus die is wat meer prive!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja zal zo eens kijken op het andere forum alhoewel ik het overzicht nu wel kwijt ben :(
    Maar is meer prive dat begrijp ik goed.

Dinsdag weer prikjes voor Amy :cry:

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    ik zit ook nog niet zo in het andere forum hoor

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou heb net even gekeken maar moet nog even de zin vinden om alles aan te maken.

Deel Deze Pagina