Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik snap ook waarom ik geen berichtjes kreeg nog, had nog niet gepost :oops:

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oowe beautje is zo lief ze heeft me echt gemist ze heeft nog geen 1x gehuild en wil lekker bij me zitten om te knuffelen ze ligt nu in haar wiegje te slapen zometeen komen me ouders ff langs
    nou spreek jullie

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lafo ik begin weer 22 sept:( zie er noou al tegenop erg he !
    maar goed
    nagym vondt er geen kloot aan aan het heel gym niet was meer een praatgroepje bij ons maar er zaten leuke meiden dus we gingen voor elkaar niet voor de les hebben we bekend hahaha
    maar ik had moeite met me bekkenbodemspier als ik nieste ofzo was het net of ik oncontinent was maar na die paar lessen gaat het weer veel beter

babyzwemmen 14 sept op zaterdag ochtend van 11 tot hqalf 12 ga ik het doen heb er nou al zin in!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier nooit naar de nagym gegaan, we hebben veel contact met de meiden van de gym. Behalve met het meisje waarvan haar kindje is overleden 4dgn na de geboorte.
    We lunchen vaak bij elkaar.

morgen laura naar het kdv brengen, en maandag weer werken :(

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hebben jullie babyzwemmen op zaterdag?
    Hier is het op vrijdag en ikw eet niet hoe ik dat moet regelen, vind ik zooooooooo jammer!

6. KatSas

KatSas Bekend lid

Dames, ik ga nu voor twee weekjes naar zeeland op vakantie en als ik terug ben hoop ik weer helemaal mezelf te zijn..althans wel stukken beter. ik las iets over marieke, jeetje meis..wat een pech weer zeg! Bah! hoop maar dat het snel beter gaat.

nou ladies groetjes!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    fijne vakantie katsass, geniet er van!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meid ik hoop dat je je beter gaat voelen door er even tussenuit te gaan, mij helpt dat altijd wel dus hopelijk bij jou ook.
    Komt allemaal goed, geen zorgen maken, lekker genieten.
    Tot over 2 weekjes en die gaan veels te snel om weet ik uit ervaring ;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) Daar zit je dan weer in je eentje, heb een beetje moeite om afscheid te nemen van het forum, heb geen zin om iedere keer 2 forums te lezen dus :cry: :cry: :cry: maar het moet.

10. will

will Niet meer actief

nee hoor lafo ik zit hier ook (maar niet in mijn eentje dus)te lezen. kan er ook niet echt aan wennen om ergens anders heen te gaan, haha
    maar valt nu weinig te doen hier dus we moeten wel

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja dat heb ik dus ook..
    wel zonde eigenlijk... maar ja 2 bijhouden slaat nergens op als dezelfde mensen hier en daar zijn, dan is het dubbelop!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat vind ik dus ook dus ben al overstag ;)

13. ja met 2 forums is t wel heel erg verwarrend en ook erg veel..
    maar ik heb begrepen dat niet alle mama's overgaan naar t andree forum? dus dan blijven we op 2 forums hangen denk ik...

meiden bedankt voor jullie lieve reacties.. ben erg zenuwachtig voor de 25ste.. ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen...

katsas hele fijne vakantie!

marieke meid wat een pech heb jij toch steeds zeg! hopelijk gaat voor jou ook snel de zon schijnen!

14. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hey!

daar ben ik dan ook weer ff...
    pijn in de nek is gezakt, maar helaas nog niet helemaal weg dus niet zo vaak achter de pc!
    wat lees ik nou? ander forum? hmz...tell me more :D

verder alles goed hier. kleine had het de laatste dagen ff moeilijk (ze is nu 3 maanden en nog wat...:D) maar sinds vandaag gaat het gelukkig weer beter. dit weekend ff lekker naar den haag (ouders zijn nog niet terug, maar ga lekker naar mn vriendinnetjes!) en dan helaas maandag prikjes voor de kleine bij het cb!

ik kom zo snel mogelijk weer ff spieken en hoop snel weer gewoon deel te kunnen nemen aan het forum! vond/vind ik wel zo gezellig! tot gauw!

liefs lies

15. heej lies..

we hebben een ander forum..

Edit Moderator: link verwijderd! Zie forumregels!
    is makkelijker met allemaal toppics.. en geen vreemde meelezers ;)

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden heb het de laatste tijd zo druk pfff kom nauwelijks aan het forum toe hellaas
    beau heeft net de laastste fles gehad en nou hoop ik dat ze een beetje door wilt slapen afgelopen nacht kwam ze alsnog om 5 uur en wilde niet meer slapen en de nacht daarvoor had me schoonmoeder precies hetzelfde
    vanaf maandag ga ik het ritme anders doen dan gaat ze savonds ik badje en dan flesje en dan hopelijk in bed want als ik ga werken dan red ik sochtends dat badje niet
    anders vondt ik het wel lekker echt zon ochtend momentje van ons saampjes
    heb nog niet bijgelezen ga het ff doen en kijken of ik nog kan reageren doeii truste xxx

17. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    oke dan dus alles en iedereen is daarheen verhuisd? of moeten we nu 2 forums gaan bijhouden haha...

hier gaat de nek alweer iets beter! yeah!
    nu lekker naar den haa, ff bijkomen en mijn vrienden opzoeken! heerlijk!
    na het weekend ben ik er misschien weer wat meer!
    fijn weekend meiden!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijne vakantie!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach ik lees hier ook nog veel hoor, alleen dit topic is wel een beetje dood.

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ja is niet zo heel veel te doen meer hier! Ben nu bijna een weekje weg geweest en hoef maar 7 pagina's bij te lezen ofzo.... das niet zo veel dus! hahaha

Deel Deze Pagina