Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier wisselt het op het moment sowieso nogal hoeveel tijd ik voor het forum heb, ongeacht welk forum ;) We zijn veel weg en daarnaast lijkt Maud wat uit haar hum te zijn. Ze slaapt minder dan de afgelopen weken en als ze wakker is, is ze bij tijd en wijle wat huilerig (wat ik eigenlijk helemaal niet van haar gewend ben...). Ze heeft gelukkig ook absoluut nog haar vrolijke momenten, maar je zit zo toch weer wat meer met haar op schoot. En daarbij is manlief ook wel erg snel met haar aan mij geven :( En als ze in de wieg ligt ofzo en gaat huilen, moet ik érg veel geduld opbrengen als ik wil dat Michiel naar haar toe gaat, want hij reageert daar altijd pas veel later op dan ik zou doen... dus vaak loop ik dan toch zelf maar.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zit ze niet in die sprong rond de 3 en 3 en halve maand.. laura was toen ook wat moeilijk weet je nog?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo beau heeft geslapen van half 12 tot half 9 ! wauw! en nu weer lekker in bedje na het badje was ze zo moe! hhaha
    morgen gaan we savonds in bad hopelijk is ze niet veel van slag als we het hele ochtend ritueel nu savonds gaan doen
    wat een weertje is het man niet te vergelijken met gisteren toen was het echt lekker weer en nu alleen maar grijze lucht zucht....

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau is 11 weekjes oud alweer !

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    gaat snel he fiona!

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    poeh het is hier inderdaad heel rustig
    vind het andere forum ook wel okay, maar zoveel verschillende topics...
    hier lees je alles-in-1....vind ik ergens wel makkelijker...

maar ja, afgeschermd heeft ook wel wat ;)

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja dat ben ik helemaal met je eens., ik blijf daar alles via de mai open klikken dat is idd wel lastig hier is idd alles in 1 maar goed misschien is het wel wennen en weten we over een poosje niet beter

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallo hallo,

hoe gaat het met iedereen?

@jvtje, ik geloof dat dat dan de 19 weken sprong is die kan al met 14 - 15 weken beginnen Bram is net zo precies jij omschrijft alleen huilt hij zo erg dat je echt de hele dag op schoot zit :( en bij vriendlief is hij niet still.. gelukkig is hij nu net eindelijk in slaap gevallen in mijn armen ben eens benieuwd hoelang.

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    zozo, hoef bijna niets bij te lezen hier haha...makkelijk hoor! alleen het nieuwe forum zo nog ff bekijken, ben bang dat ik daar zwaar achterloop!

ff korte update: nog steeds erg veel auw in mn nek, denk dat ik maar eens naar de ha moet ofzo, want dit is niet goed!

isabel doet het weer beter hier, heeft even een poos weinig geslapen en heel dr ritme ondersteboven gegooid...nu weer op oude koers :D morgen cb! ben benieuwd!

nou hoop dat mn nek snel goed is, dan kan ik weer frequent komen :D

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik denk eerder -net als witte reus- dat het de 19 weken sprong al is! Die van 12 weken, die moet ze volgens mij al gehad hebben, al hebben we dat niet echt aan haar gemerkt. Ja, toen ze ineens weer wat meer kon (bijvoorbeeld heel gericht en langere tijd de aandacht op iets vasthouden). En zoals Witte Reus ook al zegt, kan die 19 weken sprong al rond de 14-15 weken beginnen. Maud is morgen 15 weken en als je van de uitgerekende datum uitgaat, moet je er nog 4 dagen bij optellen. Die van 19 weken kunnen ze ook wel langere tijd last van hebben, heb ik gelezen :(

@witte reus: zó erg is het gelukkig niet met Maud, maar ze heeft wel alweer een paar keer bij mij op de arm geslapen (vanmiddag nog, na haar flesje). Iets wat ze eigenlijk al een hele tijd niet meer gedaan heeft en ook niet wílde doen. Ze slaapt gelukkig wel ook nog gewoon in bed/wandelwagen, al is het de laatste dagen wel vaak wat korter dan ik gewend ben.
    Volgens mij weet ze zelf trouwens op het moment ook niet zo goed wat ze wil. Zit ze bij papa op schoot, blíjft ze mij maar aanstaren en na een tijdje zelfs mijn richting op te bewegen. Dan geeft papa haar aan mij, is dat 5 minuten goed en dan begint dat hele ritueel weer opnieuw, alleen lonkt ze dan naar papa... ;)
    En ze is nu wat meer van uitersten: het ene moment is ze super vrolijk (echt vrolijker nog dan ze meestal al is) en het andere moment is het een heel sip gezichtje. Nou ja, ik merk wel hoe lang dit gaat duren...

Jeej! Ik hoef morgen toch niet te gaan werken! Haha, kreeg vrijdagmiddag tegen een uur of 5 nog een telefoontje vanaf het hoofdkantoor, dat de klant waar ik morgen eigenlijk aan de slag zou gaan het heeft uitgesteld. Heb nog geen idee hoe of wat, mijn accountmanager was al weg en had kennelijk zelf geen tijd om te bellen om één en ander uit te leggen. Dus ik zal het morgen wel horen denk ik... Maar nog minimaal een dagje extra thuis (ik verwacht eigenlijk dat het dan minstens een week uitgesteld zal zijn), daar hoor je mij niet over klagen ;)

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames,

Ik heb een paar keer de link van jullie eigen forum verwijderd. Dat jullie een eigen forum hebben is prima, maar als jullie de regels van zwangerschapspagina lezen dan weten jullie ook dat linken naar een eigen forum niet is toegestaan. Ook niet via pb.

Dit even ter herinnering.

Kwebbel moderator

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo Kwebbel,

Sorry is niet onze bedoeling geweest!
    Even een ander vraagje, je meldt ook niet via pb, houdt dat in dat onze pb gelezen wordt? want ik begreep dat dat prive was en niet zonder geldige reden gelezen mag worden.

Groetjes Regina

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heel begrijpelijk en dus ook prima.

14. Dit was al geregeld ;)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Beetje jammer dat jullie niet meer te volgen zijn
    Maar goed snap het wel
    Veel plezier op jullie nieuwe forum

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Heee Danjo...!

ik zie dat het mislukt is.. balen meid!
    tja.. daar zijn we afgeschermd dus wat meer prive..
    maaaarrr dat betekent niet dat we jou niet willen blijven volgen! we krijgen allemaal nog steeds link van hier als er geschreven wordt! wel melden he als je nieuws hebt!

Dikke kus

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje meid dikke knuffel voor jou hoor, je geduld word aardig op de proef gesteld **zucht** ik blijf voor je duimen, ooit is het jullie tijd!
    Net als Gina zegt wij blijven jou volgen hoor!
    Dikke kus

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    komende week van 26 aug t/m 1 sept bij de Deka:
    3 pakken pampers active fit of baby dry of new baby diverse soorten 19,58 euro

voor de mensen uit Noord-Holland: bij de Vomar 3 pakken pampers luiers diverse soorten voor 19 euro

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo wat ontzettend balen! Wanneer kan de volgende poging gedaan worden?
    We blijven je volgen...

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    We gaan de volgende er gewoon achteraan doen
    Ik ben kei ziek van alle hormonen maar we doen ze gewoon alle 4 achter elkaar
    Mocht dit niet lukken gaan we over op IFV

Deel Deze Pagina