Na 3 maanden vond ik eindelijk weer mijn wachtwoord en gebruikersnaam... dus toch maar weer gezellig ingelogd en op zoek gegaan naar de mei mama's. Gevonden... dus ik kom gezellig met jullie meekletsen over die kleintjes onze dochter Zoë Lisa is geboren op 15 mei 2008 om 12.47 uur in het rkz te beverwijk.
hoi! als je weer mee wilt kletsen stuur dan even een pb met je email, dan zal ik je de link naar ons beschermde forum sturen
hey dames, ben er effe weer. met ons gaat het prima, isa is echt een schatje, hij lacht zo schattig, alleen vandaag lacht en kijkt hij niet naar mij. ik geef nog steeds borst en flesvoeding. De borst wilt hij soms niet, dan draait hij zich om naar de andere kant en later wilt hij de fles weer wel, misschien omdat hij met flesvoeding vol zit, fles is nl dikker dan borst. we zijn 2 weken geleden met de potjesvoeding begonnen, eerst met de groente, hij spuugt het weer uit en later eet hij het weer op. en volgende maand gaan wij met de fruit beginnen, misschien vindt hij fruit nog lekkerder, maar ja ik zie het wel. mijn pc was een weekje geleden binnen, maar die domme service heeft em zelf de pc het boven stukje stuk gemaakt, moest het weer op gestuurd worden. en weer een maandje wachten,pfff. ik ben voor 2 weekjes bij mijn ouders, man is op vakantie naar turkije gegaan bij zijn ouders. ik kan hier wel afentoe wel komen forummen. ik heb me ook al nog geregistreerd bij het andere site. alleen moet het nog geactiveerd worden. En hoe gaat het met jullie? Groetjes Nazli
Dan ga ik maar ff mn lesje by dreammaker afmaken hihi, Hoef pas half 3 te werken *grynssssssssssssss* En nog maar 2 dagen, vandaag en donderdag, en dan heb ik alweer WEEEEEEEEEEEEEKEND! Ben vrydag vry
Er zijn onderhoudswerkzaamheden op de site, verhuizing van de server. Maarja ik wilde toch al hier eens wat onderwerpen gaan lezen dus mooie gelegenheid om dat nu te doen.
Hmm nog steeds nix, dan ga ik maar naar beneden Luna heeft maar van 10 tot 11 geslapen, en toen had ze dikke schik op de slaapkamer Nu ligt ze hier naast me haar stembanden te testen
hahaha als ik t niet dacht wel handig dat er hier gewoon verder geklest kan worden! hoop toch wel dat de site t zo weer doet.. ben er toch wel aan gewend geraakt
Hallo allemaal! Jeetje wat een tijd geleden zeg! Hier zijn de die hards gewoon doorgegaan zie ik! Leuk hoor. Alles goed met jullie? Hier alles ok. Ik ben 13 mei bevallen, alles is goed gegaan. Ons zoontje Thijmen groeit supergoed. Ik geef nog steeds bv en ga proberen zo lang mogelijk vol te houden. Hij is nu al wel een aantal weken 's nachts vaak wakker, dus dat is soms wel vermoeiend, maar ja, komt wel weer goed. Ik ga proberen weer wat mee te lezen hier, vind ik wel erg leuk. Maar zal niet veel schrijven denk ik.... Hopelijk met jullie ook alles ok! groetjes
Hallo Iedereen Ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen. Ik ben Tessa en ben ook een mei-mama. Mijn zoontje is op 1 mei geboren, hij heet Mason. Hij was 3 wkn geleden 71 cm en 8,3 kilo, dus een hele beer.