Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Dankje!

    Het is wel rustig hier he :( Ik had gehoopt leuk dingen te kunnen delen met andere mei-mama's ,maar misschien ben ik al wat aan mijn late kant ,om hier te komen nu mijn mannetje bijna 6 maand is :)
     
  2. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Nou ik ben ook nieuw op dit stukje forum en vond het leuk misschien mee te kletsen (daar ben ik goed in hihi)

    Met zwanger in mei heb ik niet meegekletst, want dat ging toen zooo onwijs snel! Pffff. Niet meer bij te houden.

    Ik ben Wendy, woon nu nog in Haarlem, maar ga binnenkort verhuizen naar een veel groter huis in Lelystad. En trotse mama van Sasha die 18 mei geboren is!

    Stoere naam trouwens Mason!
     
  3. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het is hier inderdaad wel rustig. Jammer maar helaas.
     
  4. will

    will Niet meer actief

    he jullie zitten hier ook gewoon te kletsen.
     
  5. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Help kan niet meer op ons forum!
     
  6. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    jij niet alleen :(
     
  7. nee kon er ook al niet op :( dan kunnenw e hier weer verder kletsen haha! wel handig!
     
  8. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ja, de backup hier is wel handig, maar vraag me wel af wat er aan de hand is... vorige keren waren het vnl inlogproblemen en nu echte foutmeldingen....
     
  9. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ik vrees het ook Leona....nu merk je pas hoe verslaafd we zijn....
     
  10. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    verslaafd? hoezo?
     
  11. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou hij doet het weer hoor....
     
  12. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    en hij is weer uit de lucht...
     
  13. en hij doet t weer niet :( heb net al 3x over een bericht getypt elke keer als ik op verzend klik ging ie er weer uit :( dus heb hem ff gekopieert ;)

    pfff net een verhaal getypt ging er weer is wat fout :(

    ben bij de ha geweest. moet direct stoppen met de pil.. slikte de diane en die is vrij zwaar. bijwerkingen van die pil waren indd. depressie's e.d. dus daar stop ik dan ook direct mee. ze rade me aan om weer met de antidepresiva te straten.. en te kijken als brian 1 jaar is hoe t dan is want dan ben ik helemaal ontzwangert en moeten de hormonen weer normaal zijn.. dus afwachten maar... ze wou wel even driect een spiraaltje bij mij plaatsen.. maar durfde toch niet ;) mietje dat ik ben :p ga wel rubbers gebruiken.. zoveel sex hebbenw e momenteel toch niet ;)
     
  14. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    meiden kan weer niet op het forum komen.....Met Amy gaat het niet zo goed, 40 graden koorts.....we moeten zo naar de HApost, ben best een beetje bang.... :(
     
  15. evelien69

    evelien69 VIP lid

    16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Meiden, ik kan niet op het andere forum komen, omdat ik geen emailadres van jullie heb kan ik ook geen contact krijgen met een van jullie hoop dat ik jullie zo bereik, wie kan me helpen?
     
  16. ik kan niet op t forum.. :(
     
  17. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    Hey Deentje

    Ik ook niet :( al vanaf gister middag niet ..
     
  18. beepwens

    beepwens Lid

    28 nov 2008
    6
    0
    0
    yoehoee! echo echo! haha
     
  19. beepwens

    beepwens Lid

    28 nov 2008
    6
    0
    0
    ik weet niet of hier nog geschreven word ... maar ik was ook uitgerekend in mei en ben bevallen van een zoon op 7 juni lijk me leuk om mee te schrijven met mama's met even oude babys
     
  20. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Nou volgens mij wordt hier niet meer zoveel gekletst :( Leek mij juist ook zo leuk. Maar ik ben op 1 mei bevallen van een zoon. Mijn zoontje is dus net een maandje ouder dan jou zoontje.
     

Deel Deze Pagina