Heey herkenbaar. Ik was op 3 mei uitgerekend. Ik ben 29 april opgenomen in het ziekenhuis ivm een lichte zwangerschapsvergiftiging. En werd die dag ingeleid. Echter dit hielp niet echt. Mijn vliezen zijn spontaan gebroken die nacht en onze dochter Laura is op Koninginnedag geboren om 7u:28
Ik was 1 mei uitgerekend en op 8 mei bevallen. Weeen begonnen om 7.45 uur en om 8.56 uur is Marijn bevallen. Had gedacht en gehoopt dat deze wat eerder zou komen maar nee hoor... Die zat nog lekker warm in mijn buik.
wat toevallig Ik had gelukkig ook geen zware zwangerschapsvergiftiging en ben ook 29 april opgenomen.( 2x daarvoor ook al opgenomen met bijna zwangerschapsvergiftiging) Bij mij zat alles nog potdicht en ze gingen op 30 april om 7.00 de baarmoedermond rijpen en dat bracht geheel ongemerkt 3 cm omtsluiting op zagen ze om 12.00. Ze zouden bij 3 cm mijn vliezen breken en weeenopwekkers geven mocht dat nodig zijn. Maar die , 3 cm was zo ongemerkt gekomen, dat ze dachten ach we doen nog 1 tabletje, misschien doet het lichaam het zelf en breken de vliezen zo en komen de weeen. Nou de weeen kwamen in sneltreinvaart ,maar daar bleef het dan ook bij ,want er kwam amper ontsluiting bij en er braken ook geen vliezen. Uiteindelijk hebben ze toen maar om 23.00 mijn vliezen gebroken en om 23.30 had ik volledige ontsluiting. Als ze dat direct om 12.00 hadden gedaan was Mason ook een koninginnedag kindje geworden. Nu is hij een dag van de arbeid kindje
Bij mij was er een heel traject met eiwit in de urine al halverwege de zwangerschap, hoge bloeddruk enzovoorts.. Op gegeven moemnet heel lang geen klachten. ergens rond week 37 ofzo kwam ik ineens heel veel aan vocht etc.. ging de bloeddruk omhoog. Weet t niet meer zo precies. Ik ben iig een aantal keer voor ctg enz in het ziekenhuis geweest. En met 39wken2 of 3 dagen ben ik opgenomen. Stugge baarmoedermond, tabletje ingebracht.. er gebeurde werkelijk niets. had om 1200 1cm en om 1600 nog steeds niets. Ik weet nog dat ik Deentje smste hoe het ging. Had wel heeeeel erg last van mijn rug ik wist niet meer van ellende wat ik meost. Ben de hele avond aan het lopen en doen geweest. Man naar huis gestuurd etc. de nachtzuster werd gek van me, want ik was uitgeput.. en ik kon van de pijn niet liggen en slapen. Kreeg toen een prik met pethidine en heeeeeeeerlijk ik kon eindelijk slapen. ben een half uur weggedoezeld maar toen braken spontaan de vliezen... Lang verhaal kort. door die pethidine was ik echt helemaal van de wereld, dus er is een hoop langs me heen gegaan. Ik heb volgens mij geluk gehad met die prik, al heb ik wel veel pijn gehad Hoe dan ook, alles is verder goed gegaan toen. En onze dochter is gezond
Ik heb even terug zitten lezen.. Dit plaatste ik dus 1 mei Geplaatst: Do Mei 01, 2008 5:27 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Hallo meiden Daar ben ik weer. In het kort is onze dochter 30 april geboren om 7.35 na een bevalling van ongeveer 5 uur en 8 min persweeen. De aanloop naar de bevalling was best zwaar ivm veel harde en pijnlijke buiken en het niet op gang komen van de bevalling met inleiden... uiteindelijk zijn de vliezen uit zichzelf gebroken en is de bevalling heel snel gegaan ! Ik heb maar 2 kleine hechtingen. Ik moest ivm de hoge bloeddruk een dagje blijven, maar mocht vanmorgen om 11uur naar huis. We hebben opstart kraamzorg gehad en morgen komt er ook iemand opstarten.. De kleine meid drinkt nu goed aan de borst, en is hardstikke lief. We genieten met de kleine meid! Dena bedankt voor het up to date houden van iedereen! En alle andere meiden die bevallen zijn ( Friendly & Sannie ) gefeliciteerd! Ik ga verder niet bijlezen zijn 50 pagina's! ik hoor graag alle bijzondere enbalngrijke gebeurtenissen van de afgelopen 2 dagen!
haha leuk Anastasia lekker emo om al die berichten weer te lezen! Als wij hier ook weer mee gaan schrijven dan word het flink aanpoten hoor meiden dat kan ik je verzekeren! Uitgerekend 19 mei, Amy is geboren 26 mei een week later precies!
Ik ben momenteel ook fulltime huis mama Zie onderschrift wat Amy 5 weken geleden woog! Tandjes hier al 5 en zie nog meer bobbels er aan komen, het is spitsuur! Ze is ook lekker aan het knarsetanden Qua groente en fruit is mevrouw een zeurpietje momenteel dan he dat kan zo weer veranderen, ze eet wel met smaak haar boterham met smeerleverworst op en drinkt nog 3 flessen van 210 op en een beetje sap. Verder heb ik met doorslapen geen probleem dat deed ze al na 2 weken en daarna weinig last meer gehad van tussendoor wakker worden. Op dit moment zie ik wel een verandering in haar gedrag, krijgt echt een eigen willetje en als ik iets doe wat haar niet zint dan krijg ik een hoop gegil en gegrom naar me toe geslingerd icm een ontzettend rood hoofd, echt een driftkikker..... Maar verder is ze erg lief hoor voor me Zitten doet ze sinds 2 weken en rollen sinds dat ze 4 maanden was ongeveer. Nu hebben we vandaag maar de box naar beneden gedaan omdat ze pogingen tot optrekken/staan doet ook zo opeens uit het niets! Wel leuk om haar pogingen te zien! Zo dat was Amy in het kort haha
Nou ik win hahahaha Ik was 23 mei uitgerekend en bevallen! Mijn oudste was ook op de uitgerekende datum en de middeltse een dag ervoor
isa is geboren op 23 mei om 14.31 uur, de weeen begon 1 dag eerder, maar ik heb een epuderale verdoving gekregen, dus niks gevoeld van deweeen.ik was 26 mei uitgerekend.
Nou, wat doen jou kindjes dat goed, bij mij ging het steeds wat beter: Kim kwam met 35 wk, tessa met 38w 1 d, en iris dus met 39w en 5 dagen. haha de volgende zal dan wel na 40 wk komen, maar die komt er helaas niet meer, ons gezin is af en goed zo. Het zwanger zijn en een baby hebben blijft trekken hoor, maar ja je kunt niet door blijven gaan he! Iris eet wel groente en fruit, maar er moeten geen stukjes in voorkomen, de 8 maandenpotjes zijn echt nog een brug te ver! Brood gaat steeds iets beter, ze eet ongeveer 3/4 nu zonder korst. Verder is iris een flinke dame, ze woog met 6 maand al 9200 gram en was 67 cm lang, een dikkertje dus! Moet 5 februari weer naar het cb, ben beiuwd hoe het dan gaat! Gisteren ging Iris opeens in de kruiphouding zitten, en is dat nu druk aan het oefenen!
Ja ik kan er niks aan doen, ze heeft nog maar 3 maaltijden en krijgt alleen fruit als tussendoortje! Moeten jullie niet denken dat ik haar op dieet heb gezet hoor, maar ze is hier tevreden mee, als ze meer vraagt krijgt ze meer. gisteravond kwam ze om 23 uur ook nog even voor een avondfles, en omdat dat voor haar leeftijd nog wel mag krijg ze die dan ook gewoon, komt ze er niet voor dan krijgt ze hem niet, heeft ze hem niet nodig, denk ik dan maar!