hier nog niet eens rollen de luie donder hahaha.... ach ik maak me er niet druk om.. komt vanzelf allemaal wel.. ze worden al veel te snel groot
@ evelien , ja je hebt gelijk misschien slaat hij het idd over. Weet je wat het is ,Mason heeft tijdens de bevalling wat zuurstofgebrek gehad en dan maak ik mij soms zorgen over zijn ontwikkeling ( heb het namelijk in mijn naaste omgeving ook meegemaakt) ach het is vast overbezorgheid Hij doet het namelijk super. @ zwaantje, beterschap met Eline. @ naatje ,balen zeg zo laat thuis ,maar wel fijn dat manlief je heeft laten uitslapen Mason zit nu 2 maand in de gewone autostoel, maar hij was ook al 9 kilo en paste echt niet meer in de maxicosi @ladi ice, wat knap van Marijn dat hij zo goed blijft staan en al helemaal met 1 handje Wat fijn dat hij zo lang heeft geslapen vanmorgen. @ lafo ,leuk zeg zwaaien en hiep hiep hoera Mason kan nu ook klap eens in je handjes doen. Schattig om te zien hoe die kleintjes dat doen he. @ deentje, hopelijk is Brian gauw opgeknapt nu met die AB kuur. zoe zielig als ze ziek zijn. @ anastasia, dat zijn vast de tandjes Ook hier geen loopstoel hoor. We hadden er van de week 1 gekocht en Mason ging er zo raar in zitten dat ik gelijk dacht ,hup weg met dat ding. Wel jammer ,want heel veel kindjes vinden het echt super in zo'n ding.
mason mischien moet die gewoon ff wennen ... beau was er ook de eerste 2 keer heel onbenullig mee ik dacht elke keer dat ze eruit zou floepen maar nu raced ze de hele kamer door !
je weet niet wat je zegt! echt laf om ff je hande vrij te hebben idiaal nou ja ik ren nu elke keer achter haar aan want ze weet nu dat ze kan voortbewegen
Hier ook zo'n racemonstertje. Dikke pret als ik haar erin zet. Zolang je ze ook genoeg op de grond of box laat spelen zodat de spieren goed ontwikkelen is er volgens mij niets aan de hand. Maar kan me ook wel voorstellen als mensen het niets vinden. Ach.. volgens mij hadden ze vroeger ook niet van die loopstoelen en wij hebben het toch ook geleerd .
Hier komt er ook geen loopstoel hoor. Maar vindt het wel leuk om te zien. Met Eline gaat het al weer beter ze heeft nu 38,8
ik was 30 mei uitgerekend om op 1 jun braken me vliezen om 19 uur en om 02 .17 op 2 juni is beau geboren , heb zelf gezegd op 1 juni wordt ze geboren
@ zwaantje. Fijn om te horen dat de koorts weer wat gezakt is bij Eline. Hopelijk blijft het zo. Zo sneu als ze koorts hebben.. Zoë wil dan alleen maar bij me liggen de hele dag. Natuurlijk heel lief en je voelt je echt onmisbaar als mama.. maar je kan ook de hle dag niets doen
Deentje, heb er nog nooit van gehoord dat je een gratis kinderwagen bij de prenatal kon/kan krijgen als je kindje op de uitgerekende datum komt. En idd er zijn er maar weinig waarbij het gebeurd. Hier het loopstoeltje nog steeds in de kast op Sam haar kamer. Deze week de eerste week op het kdv voor de meiden, en Fay moet in de isoleerkamer slapen.. anders gilt ze iedereen wakker hihihihi. Mevrouw is het er niet altijd mee eens. Nou gaat ze echt zelf zitten, en staan begint nu ook te komen. Bed staat sinds eergisteren dan ook maar laag.
Ik heb trouwens ook nooit van die kinderwagen gehoord, was wat voor mijn zus geweest die is 2x op de uitgerekende datum bevallen :lol @ fiona ,lijkt me wel een grappig gezicht Beau zo te zien racen @ zwaantje ,fijn dat het met eline beter gaat. @ daphne, hebben ze bij jullie op het KDV een isoleerkamer?
Nou vandaag zelfs geen groente, geen fruit en geen toetje op alles met een lepel wil ze niet.....pfff merk echt dat het sprongentijd is..... Ik heb ook een 8 maandenpotje gekocht ik ben benieuwd. Tanden, er kan ook een enorme bobbel komen en een beetje grijzig tandvlees, dat zie ik nu bij haar hoektandje maar dat duurt langer met doorkomen heb ik me laten vertellen. Er is inmiddels wel een andere tand doorgekomen dat is dan nummer 6 alweer, gaat hard, veels te hard!
Hier moeten we ook nog 2 autostoelen kopen. Zal wel moeten ivm halen en brengen naar het kdv en de oppas dat we beiden een stoel hebben. Je gaat niet iedere dag die stoel weer uit je auto slopen met een kind op je arm hahaha Ik vind de maxi cosi tobi en de priori wel mooi!