@ Lafo, Mijn moeder heeft geoefend met hem toen wij vorig weekend anderhalve dag weg waren en daarna nog een paar keer geoefend met hem. Hij wil het overigens bij mij niet doen hoor en als mijn moeder het dus met hem doet wel @ anastasia, wij hebben ook de priori en die bevalt super. Nou volgens mij is Mason ook ziek aan het worden. Hij kwam vanmorgen om 9.00 uit bed ( vanaf gisteravond 19.00) en wou om 10.00 alweer slapen en slaapt nu nog. Ik ga hem als hij zo wakker is gelijk maar even tempen.
@ anastasia. Wij gaan volgende week maar een autostoel halen. Denk dat het de maxi cosi tobi wordt. Had nog even gekeken welke het beste getest is , en deze komt er wel ged uit. Moeten er overigens ook 2 hebben.. want dat wisselen lijkt mij ook niet zo handig. @Mason. Balen als Mason ziek is. Het heerst echt volgens mij. Zoë was gisteravond ineens heel warm.. maar vanmorgen viel het gelukkig weer mee. Nu even snel boodschappen doen. Vriendin komt zo uit Groningen en blijft slapen. Dus weer druk weekend. Morgennacht ook weer werken... dus weer genoeg te doen.
ja is echt zielig vannacht was hij nog wel een paar keer wakker.. maar de temp blijft schommleen.. maar eten doet ie als de beste
nee das volgens mij ook alweer heel alng geleden.. maar staat me nog wle iets van bij dat de prenatal dat deed..
nee hier ook niet.. die mevrouw bij de babywinkel hier heeft t me echt afgeraden.. ze wil ze ook niet verkopen..
Wijsneus Hihihihihi Ik heb trouwens vandaag dus 2x een maxi cosi priori gekocht waren 99.95 per stuk bij de babywinkel.. Laura heb ik er al even ingezet hier boven, en ze zit echt al goed valt me op! Lachen hoor Zo'n kleine gup in die stoel
@ anastasia, Leuk he hoe ze in die grote stoelen zitten Mason zit ook echt veel mee rom zich heen te kijken sinds hij in die stoel zit. Hoe is het hier verder met de zieke kindjes? Mason is gelukkig niet ziek geworden, vanmiddag gaan we dus even lekker zwemmen
bij onze autostoel is dat dus al vanaf het begin af aan. eerst stond de stoel dus nog wel op ligstand maar staat ook alweer een tijdje rechtop. kan alles mooi bekijken maar valt meestal gelijk in slaap als ze erin zit dus schuif ik hem weer door naar ligstand, eigenlijk is ie toch wel handig. mmm, daar dacht ik een paar maanden geleden toch anders over.
hallooooooo ik kan er weer eens niet op bij ons.. grrrrrrr hoe is t hier? niet echt druk geweest he! xx
met brian gaat t gelukkig een heel stuk beter! de koorts is weg.. hij hoest helaas nog wle veel.. heeft nog steeds veel slijm in de longetjes.. maar zijn medicijnen werken goed!
Fijn zeg dat het een heel stuk beter gaat! Hopelijk is het hoesten ook snel weg. Het is hier zeker rustig. Ik had echt gehoopt dat het hier gezellig druk zou worden Zullen dan toch vast veel mei mama's op het andere forum zitten denk ik
Hallo ! Ik kan ook weer eens niet op ons forum! Ik kan er ook niet zo goed meer tegen, vind het zo IRRITANT! Ik wou dus zeggen dat ik vandaag bij Laura in haar mondje voelde, althans ze beet op mijn vinger, en ik voelde eindelijk een scherp randje! Dus er komt eindelijk een tandje aan Hoe is het met alle andere meiden? xx